Eerst zien, dan geloven.quote:
Hier in Zeeland is het nog 24,8 graden.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:21 schreef DemonRage het volgende:
In Eindhoven is het sinds dat de zon door kwam warmer geworden. De temperatuur is inmiddels weer tot boven de 26°C gestegen.
Heb dat gevoel ookquote:Op maandag 25 mei 2009 19:30 schreef Xenwolfie het volgende:
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
Ik heb zo het idee dat daar in midden Frankrijk wat moois voor ons ontstaat?
Conclusie: met een rubberbootje op de Noordzee maak je de meeste kans op wat spektakel.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:31 schreef Zipportal het volgende:
http://www.knmi.nl/neersl(...)arloop451.gif?192928
Een LI van -12 is echt absurt :Squote:Op maandag 25 mei 2009 19:33 schreef DemonRage het volgende:
Hoe kaartjes soms kunnen veranderen:
[ afbeelding ]
LI van -12!!
je woont dichtbij, zie jij die wolken ook. ja die witte.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:34 schreef sander-3 het volgende:
Hier schijnt de zon ook.. zuiden van Dordrecht
Laten we het hopenquote:Op maandag 25 mei 2009 19:47 schreef kahaarin het volgende:
Zeeland/Zuid-Holland is nu op ramkoers geloof ik:
[ afbeelding ]
enjoy!
Groningen zal wel niets meer worden.quote:
silná boure kroupy mno¸ství srá¸ek mno¸ství srá¸ek nárazy vetruquote:Op maandag 25 mei 2009 19:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Magoed, kan iemand me vertellen wat er morgen in Tsjechië aan de hand is?
Morgen, dat klopt, alleen Tsjechië rood snap ik niet, Duitsland en Polen zijn gewoon groen, hoezo is Tsjechië dan rood?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:01 schreef horned_reaper het volgende:
Het noorden is nu ook geel gemaakt![]()
http://www.meteoalarm.eu/countryNL.asp?Country=NL&lang=NL&ShowDate=tomorrow
Er gaat wel heel veel de Noordzee op.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:47 schreef kahaarin het volgende:
Zeeland/Zuid-Holland is nu op ramkoers geloof ik:
[ afbeelding ]
enjoy!
Dat laatste plaatje... daar ligt Eindhoven precies midden in. Denk wel dat ik een atmosferische bom moet laten ontploffen om buienvorming op gang te brengen, want van triggering is nog geen sprake hier.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:49 schreef INViCTuS het volgende:
duurd mij allemaal veel te lang en denk dat het zal tegenvallen, in het zuidwesten en zuiden komen ze er denk ik beter vanaf. Toch zit ik in het oosten nog wel in het rode gebied ( lifted index, onweerwaarschijnlijkheid )
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lifted Index Ereignis
> 0 Gewitter unwahrscheinlich
0 - -3 Gewitter möglich
-3 - -5 Gewitter wahrscheinlich
-5 - -7 Starke Gewitter
< -7 Schwere Gewitter
Afwachten maar...meeste zal pas laat vanacht komen als het al komt.
De weerinstituuts van Duitsland en Polen hebben hun voorspellingen nog niet doorgegeven aan MeteoAlarm.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Morgen, dat klopt, alleen Tsjechië rood snap ik niet, Duitsland en Polen zijn gewoon groen, hoezo is Tsjechië dan rood?
Zover was ik zelf ook al, maar nu een vertaling....? *sjucht, mannen....*quote:Op maandag 25 mei 2009 20:04 schreef sander-3 het volgende:
[..]
silná boure kroupy mno¸ství srá¸ek mno¸ství srá¸ek nárazy vetru
Ah, okay, dankjewel, dus als die dat nu ff snel doen dan weten we meer.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:09 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
De weerinstituuts van Duitsland en Polen hebben hun voorspellingen nog niet doorgegeven aan MeteoAlarm.
Zware onweersbuien met hagel, veel neerslag en windstoten.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:04 schreef sander-3 het volgende:
[..]
silná boure kroupy mno¸ství srá¸ek mno¸ství srá¸ek nárazy vetru
Ga je morgen naar Polen dan?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah, okay, dankjewel, dus als die dat nu ff snel doen dan weten we meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |