Echt een bizar gezicht... een kaarsrecht front en ineens waait het als een bezetene...quote:

Er zit heel veel hagel in !quote:Op maandag 25 mei 2009 21:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
zie de meldingen binnekomen van stormschade idd....
zit er ook hagel bij? dan kan ik nog even wat jonge planten in veiligheid brengen...

.
.

Op hetzelfde moment ging het helemaal los in Zeeland
 Op hetzelfde moment ging het helemaal los in Zeeland  

Is het niet zo dat als je langs de verschillende landen gaat op de AM dat je juist kan horen uit welke hoek de onweer komt?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:42 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Hmm ik heb kutgeluid altijd op lege AM frequenties, een hele irritante zoem/brom krijg ik hier, zowel op mijn normale radio als mijn wekkerradio. Zit wss op een gare hoek ofzo.

quote:Op maandag 25 mei 2009 21:48 schreef Fredo55 het volgende:
Bij een vliegtuigcrash op vliegveld Midden-Zeeland zijn maandagavond zeer waarschijnlijk meerdere doden gevallen.
Even na 21:00 uur werden de blusgroep Arnemuiden en een hulpverleningsvoertuig uit Middelburg gealarmeerd. Ook zijn twee ambulances en twee traumahelikopters uitgerukt naar het incident.
Het zou gaan om een klein geel vliegtuigje. Volgens de politie houdt het noodweer dat over de provincie trekt mogelijk verband met de oorzaak van het ongeval.
 .
.

.
.

En het regent schademeldingen nu uit Rijnmond/Westland/Haaglanden.... gaat goed tkeerquote:Op maandag 25 mei 2009 21:48 schreef Fredo55 het volgende:
Bij een vliegtuigcrash op vliegveld Midden-Zeeland zijn maandagavond zeer waarschijnlijk meerdere doden gevallen.
Even na 21:00 uur werden de blusgroep Arnemuiden en een hulpverleningsvoertuig uit Middelburg gealarmeerd. Ook zijn twee ambulances en twee traumahelikopters uitgerukt naar het incident.
Het zou gaan om een klein geel vliegtuigje. Volgens de politie houdt het noodweer dat over de provincie trekt mogelijk verband met de oorzaak van het ongeval.

Ik hoor idd de Britse zender wel goed, ik hoor niet eens een Duitse, en het Franse gebrabbel zit vol met gekraakt, zal daar eens even naar luisteren. Maar dat ik de Duitse niet eens ontvang betekent dat ik niet al te best zit voor het ontvangst, heb ook moeite met veel kortegolf zenders.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:50 schreef Big_Yin het volgende:
[..]
Is het niet zo dat als je langs de verschillende landen gaat op de AM dat je juist kan horen uit welke hoek de onweer komt?
Als je nu naar Duitse zenders luisterd op de AM zal je niets of weinig horen maar als je richting Belgie of Frankrijk luisterd zal je meer horen horen aan gekraak.
De ontlading zit tussen de ontvanger en zender in.

Jeetje.... Ik had wel beknelling vliegveld voorbij zien komen maar dit is echt erg.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:48 schreef Fredo55 het volgende:

Lijkt wel of ons dorp altijd net buiten de pot pist
 Lijkt wel of ons dorp altijd net buiten de pot pist  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |