Denk dat we nu het ergste gehad hebben.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:06 schreef Hukkie het volgende:
Hier in Leiden, gaat flink tekeer, aardig rood ook op de buienradar (die het dus weer doet).
Noordwijk, Vinkeveldquote:Op maandag 25 mei 2009 22:04 schreef RiKe het volgende:
Frank waar zit jij dan?
Ik herken die buurt een beetje....
15km boven Leiden komt de storm net aan! Zag de flitsen al wel vanuit de verte, nu is het echt pikdonker (5 minuten later)! Zie geen fuck meer, behalve dan af en toe een flits.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:06 schreef Hukkie het volgende:
Hier in Leiden, gaat flink tekeer, aardig rood ook op de buienradar (die het dus weer doet).
Ja hoor, voorlopig nog niets te doen hier imho.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:11 schreef henkde_j het volgende:
Kan ik hier in Groningen nog een vuurkorf-feestje beginnen, of is dat een gevalletje "beter van niet"?
Hier kwam het en het was pik donker. Dit is nog lichtquote:Op maandag 25 mei 2009 22:11 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
Boven Amsterdam centrum (vanaf noord gezien)
Heel rustig en bijna windstil.
Ik ook niet, volgens buienradar duurt dat nog wel een uurtje (als we er iets van mee krijgen)quote:Op maandag 25 mei 2009 22:08 schreef Frambozenpudding het volgende:
Hmm, hier in Zeist nog geen druppel en flits gezien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |