juni uiteraardquote:Op maandag 25 mei 2009 17:46 schreef Yinny het volgende:
We gaan gehaktballen draaien!
Gehaktballen kunnen gemaakt worden van lam, rund, varken, kalf, kip, zalm (gezien bij de Appie), etc.
Ze kunnen worden gebraden, gefrituurd, gestoofd, gestoomd, etc.
Ze kunnen alle maten aannemen.
Ze kunnen op zichzelf staan (Hollandse gehaktballen op grootmoeders wijze) of juist in sausje (Spaanse albondigas) of gevuld (Schotse eieren).
Laat je fantasie de vrije loop! Enige voorwaarde is dat het eindproduct ROND is!
Ter inspiratie: hier
Veel succes!
Even knippen en plakken:
De regels:
# Iedereen kan meedoen
# Geef in je inzending het precieze recept
# Post tenminste één foto van het eindresultaat. Een verslag met ervaringen, extra foto's etc. is zeer welkom!
# De wedstrijd loopt tot maandagmorgen 8 juni 06:00u (dus die hele zondagavond/nacht kun je nog meedoen en je hebt vanaf nu nog 2 weekenden de tijd)
# Na afloop van de wedstrijd kan iedereen in dit topic stemmen op hun favoriete gerecht
# Stemmen kan tot dinsdag 10 mei 23:59u
# De winnaar van deze wedstrijd mag het gerecht voor de volgende wedstrijd kiezen.
Vorige wedstrijden:
[CUL-wedstrijd] CUL in de keuken (pizza) met als winnaar Isabeau
[CUL-wedstrijd] CUL in de keuken! Nasi goreng met als winnaar childintime
[CUL-wedstrijd] CUL in de keuken! Pasta met witte/roomsaus. met als winnaar vaagsel
[CUL Wedstrijd] CUL in de keuken! - Indiaas! als winnaar SuperRembo
[CUL Wedstrijd] CUL in de keuken! - Marokkaans! met als winnaar RobinOok
[CUL Wedstrijd] CUL in de keuken! - Soufflé! met als winnaar SuperRembo
[CUL Wedstrijd] CUL in de keuken! - Oranje toetje met als winnaar RobinOok
[CUL Wedstrijd] CUL in de keuken! Gevulde Pasta met als winnaar Yinny
Euh..ja...sorry, dinsdag 9 juni dus. Herinnering aan zelf: uitzoeken hoe ik een poll moet maken!quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:46 schreef MissHobje het volgende:
Bedoel je dat stemmen tot di 9 juni toevallig?
Geen tijd voor gehad en nee, geen frikandellen maar frikadeller uit Denemarken had ik willen maken.quote:foto Op maandag 8 juni 2009 03:56 schreef popolon het volgende:
Zeg die frikandellen golfert, is dat wat ik denk? Zo ja, heb je een recept, ik mis de NL frikandel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop