quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:03 schreef Danny het volgende:
Bij mij kwam Peter over als kleuter, en daalde gisteren met de Renate incident nog even samen met blonde treitertrut Amber tot een nieuw dieptepunt trouwens.
Over welk incident hebben jullie het? Kan iemand een korte beknopte samenvatting maken (of is er ergens een filmpje?)quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:10 schreef AnneLo het volgende:
En wat je zegt over Peter en Amber, ben ik het helemaal met je eens. Vond het bespottelijk hoe zij gisteravond Renate behandeld hebben. Iemand zo in de zeik nemen, terwijl iedereen kon zien dat ze heel onzeker was en helemaal buiten de groep stond. Die twee hebben gisteravond echt hun ware aard even laten zien.
quote:Op maandag 25 mei 2009 11:33 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
hee meissie,
nou, peter deed alsof ie me erg leuk vond in mijn geval vond ik em ook echt heul leuk, enik zei al een paar keer van'' je zit me gewoon in de zeik te nemen en hij herhaalde en herhaalde dat ie dat niet deed en dat het menens was en toen belde jeroen dat er een polletje geplaatst moest worden of Peter en ik een bubkerbaby moesten maken nu had ik daar geen trek in maar ff lekker zoenen daar zei ik geen nee tegen.
annyway, poll werd geplaatst en meerderheid zei ja, dus ik zei tegen Peter nou kom maar op dan, ff lekker zoenen en toen zei ie nee da's slecht voor mijn imgago m,n manager wil het niet. en toen egon ie me te bashen nu was ik sowieso niet zo geliefd in de groep en dat boeide me ook niet zo maar wat hij deed was de druppel en ben ook behoorlijk kwaad geworden op hem wel off camera want had geen zin mezelf voor lul te zetten heb er zelf om die dude een traantje weggepinkt omdat ik het niet tof vind als menesen met m,n gevoelens gaan lopen fucken.![]()
Verder heb ik echt een heel tof feest gehad en die 2 dagen van do tot zaterdag waren echt leuk
Amber was later ook gemeen.. oidquote:Op maandag 25 mei 2009 12:41 schreef Loedertje het volgende:
Snap nog steeds niet wat Amber hier dan mee te maken heeft.
Bied gewoon je excuses aan aan haar dan ben je er klaar meequote:Op maandag 25 mei 2009 15:58 schreef TheBunkerboy het volgende:
Wat een geweldig topic....!!! Game on....
Ja daaaaaaag....als je t nog 10x zegt ga je t wellicht zelf ook nog geloven. Wat een zielige uitspraak. Ze moet niet zo janken en tegen een geintje kunnen. Rot op....!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bied gewoon je excuses aan aan haar dan ben je er klaar mee.
En dat zeg jij die niet meer op FOK! durft te komen omdat ze je zo pestenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:02 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Ja daaaaaaag....als je t nog 10x zegt ga je t wellicht zelf ook nog geloven. Wat een zielige uitspraak. Ze moet niet zo janken en tegen een geintje kunnen. Rot op....!
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:02 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Ja daaaaaaag....als je t nog 10x zegt ga je t wellicht zelf ook nog geloven. Wat een zielige uitspraak. Ze moet niet zo janken en tegen een geintje kunnen. Rot op....!
Zie haar quote, ze vond het zelf heel erg en dat maakt dat mensen met haar meeleven.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:33 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
hee meissie,
nou, peter deed alsof ie me erg leuk vond in mijn geval vond ik em ook echt heul leuk, enik zei al een paar keer van'' je zit me gewoon in de zeik te nemen en hij herhaalde en herhaalde dat ie dat niet deed en dat het menens was en toen belde jeroen dat er een polletje geplaatst moest worden of Peter en ik een bubkerbaby moesten maken nu had ik daar geen trek in maar ff lekker zoenen daar zei ik geen nee tegen.
annyway, poll werd geplaatst en meerderheid zei ja, dus ik zei tegen Peter nou kom maar op dan, ff lekker zoenen en toen zei ie nee da's slecht voor mijn imgago m,n manager wil het niet. en toen egon ie me te bashen nu was ik sowieso niet zo geliefd in de groep en dat boeide me ook niet zo maar wat hij deed was de druppel en ben ook behoorlijk kwaad geworden op hem wel off camera want had geen zin mezelf voor lul te zetten heb er zelf om die dude een traantje weggepinkt omdat ik het niet tof vind als menesen met m,n gevoelens gaan lopen fucken.![]()
Verder heb ik echt een heel tof feest gehad en die 2 dagen van do tot zaterdag waren echt leuk
Kan niets anders zeggen wat ben jij een zelf ingenomen misselijk maken eng mannetje zeg.Ze hadden die microfoon waar je zo geil op bent!!!Op een heel donkere plaats bij mogen stekenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:02 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Jij komt echt ook uit een paasei volgens mij...ik heb aangegeven dat het een verplichting was destijds om ons hier te melden. Nu heb ik hier gewoon weg niks meer te zoeken dus waarom zou ik dan nog posten.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
En dat zeg jij die niet meer op FOK! durft te komen omdat ze je zo pesten
Boe boe auw auw begin al helemaal te trillen van je uitspraken....quote:Op maandag 25 mei 2009 16:11 schreef bamby het volgende:
[..]
Kan niets anders zeggen wat ben jij een zelf ingenomen misselijk maken eng mannetje zeg.Ze hadden die microfoon waar je zo geil op bent!!!Op een heel donkere plaats bij mogen steken![]()
Aaah, joh doe niet zo lullig, gooi er een bloemetje tegenaan of neem haar mee uit eten, of, of beter nog, een lang romantisch weekend naar Amelandquote:Op maandag 25 mei 2009 16:02 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst even ademhalen voordat je begint te typen want aan de spelfouten te zien kreeg je bijna een hartaanval...quote:Op maandag 25 mei 2009 16:11 schreef bamby het volgende:
[..]
Kan niets anders zeggen wat ben jij een zelf ingenomen misselijk maken eng mannetje zeg.Ze hadden die microfoon waar je zo geil op bent!!!Op een heel donkere plaats bij mogen steken![]()
hehe wat ben je toch een triest mannetjequote:Op maandag 25 mei 2009 16:12 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Boe boe auw auw begin al helemaal te trillen van je uitspraken....
Ja nee is ook zo...misschien is dat een idee...quote:Op maandag 25 mei 2009 16:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Aaah, joh doe niet zo lullig, gooi er een bloemetje tegenaan of neem haar mee uit eten, of, of beter nog, een lang romantisch weekend naar Ameland............ om het goed te maken
En dat uit de mond van iemand die zijn 12 uur aanvraagt omdat hij zijn gel in moet leveren. En janken deed je zelf omdat je geen schone sokken kreeg en nogmaals 12 uur aanvroeg. Ik was blij dat je opgerot was. Zelfingenomen kwal ben je.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:02 schreef TheBunkerboy het volgende:
Heb me tegen niemand ingehouden...Als je niet tegen een geintje kunt moet je gewoon lekker naar huis gaan en daar uitjanken maar niet bij de hele redactie....quote:Op maandag 25 mei 2009 16:16 schreef petrified_druid het volgende:
[..]
hehe wat ben je toch een triest mannetje![]()
De zwakste van de groep in de zeik nemen op zo'n puberale manier, echt kerel, wees er maar trots op
heh kijk maar uit, anders gaat die weer over z'n voorwaardelijke straf beginnenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat uit de mond van iemand die zijn 12 uur aanvraagt omdat hij zijn gel in moet leveren. En janken deed je zelf omdat je geen schone sokken kreeg en nogmaals 12 uur aanvroeg. Ik was blij dat je opgerot was. Zelfingenomen kwal ben je.
Oh ja, zingen kan je ook niet.
Gelukkig trek jij wel volle zalen...quote:Op maandag 25 mei 2009 16:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat uit de mond van iemand die zijn 12 uur aanvraagt omdat hij zijn gel in moet leveren. En janken deed je zelf omdat je geen schone sokken kreeg en nogmaals 12 uur aanvroeg. Ik was blij dat je opgerot was. Zelfingenomen kwal ben je.
Eens maar wat ben je nu zelf hier aan het doen? Valt me echt tegen Peter.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:17 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Heb me tegen niemand ingehouden...Als je niet tegen een geintje kunt moet je gewoon lekker naar huis gaan en daar uitjanken maar niet bij de hele redactie....
Tuurlijk je hebt gelijk...quote:Op maandag 25 mei 2009 16:13 schreef Maanvis het volgende:
Lees je contract nog eens na, je moet blijven reageren in de topics die we openen hoor!![]()
![]()
Vind het een triest topic dus kon me niet inhouden om te reageren.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Eens maar wat ben je nu zelf hier aan het doen? Valt me echt tegen Peter.
Is niet nodig hoor.Met jou gedrag zal je van zelf wel op je bek gaan met de tijd.Heb mijn zegje gedaan is voldoende.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:12 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Boe boe auw auw begin al helemaal te trillen van je uitspraken....
Ik pretendeer dan ook niet dat ik kan zingen. Wat een sneu mannetje ben je toch.quote:
zoals door een ander ook al aangegeven, je ben zelf geen haar beter. Je kan nog zo stoer proberen over te komen, feit is gewoon dat je een onzeker mannetje ben die zijn eigen onzekerheid op iemand anders projecteert door diegene de grond in te trappen. werkt dat niet ga je stoer lopen doen, dondersgoed wetende dat de personen waar je stoer tegen doet niets terug gaat doen. Beetje jammerquote:Op maandag 25 mei 2009 16:17 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Heb me tegen niemand ingehouden...Als je niet tegen een geintje kunt moet je gewoon lekker naar huis gaan en daar uitjanken maar niet bij de hele redactie....
Welterusten schatje.....quote:Op maandag 25 mei 2009 16:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik pretendeer dan ook niet dat ik kan zingen. Wat een sneu mannetje ben je toch.
Zoek het maar uit, ik reageer hier niet meer.
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:15 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst even ademhalen voordat je begint te typen want aan de spelfouten te zien kreeg je bijna een hartaanval...
Of schrijf een liedje voor haar!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:16 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Ja nee is ook zo...misschien is dat een idee...
Nee dat is ook zo...je hebt gelijk...weet jij het verschil tussen stoer doen of een geintje? Jeroen zijn vriendin, Amber, Eline en Marielin lachten er keihard om want ik deed hetzelfde bij hun. Maar Renate was blijkbaar echt verliefd op mij volgens haar eigen zeggen. Ja nou ja dan komt de grap niet zo leuk aan.....jammer dan...Opgebunkert als je er niet tegen kan.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:24 schreef petrified_druid het volgende:
[..]
zoals door een ander ook al aangegeven, je ben zelf geen haar beter. Je kan nog zo stoer proberen over te komen, feit is gewoon dat je een onzeker mannetje ben die zijn eigen onzekerheid op iemand anders projecteert door diegene de grond in te trappen. werkt dat niet ga je stoer lopen doen, dondersgoed wetende dat de personen waar je stoer tegen doet niets terug gaat doen. Beetje jammer
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Of schrijf een liedje voor haar!
Hier alvast een opzetje (op de melodie van visite/recessie):
Ik douche niet, ik was niet, ik stink als de neten
En dan ben ik ook nog eens heul ongesteld
En tot mijn grote woede, blijft mijn snee maar bloeden
M'n pieeepelemientje kit helemaal dicht!
Die wil ik uitwerken....wat een gilleeeeerrrrrrquote:Op maandag 25 mei 2009 16:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Of schrijf een liedje voor haar!
Hier alvast een opzetje (op de melodie van visite/recessie):
Tot mijn grote woede, blijft mijn snee maar bloeden
Jij ook lekker slapen schatje...Tik tak begint zo...Love u....quote:Op maandag 25 mei 2009 16:21 schreef bamby het volgende:
[..]
Is niet nodig hoor.Met jou gedrag zal je van zelf wel op je bek gaan met de tijd.Heb mijn zegje gedaan is voldoende.
Ik ben blij dat Renate gevoel voor humor heeft. Guido gun ik deze lol helaas niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:27 schreef Maanvis het volgende:
Tot mijn grote woede, blijft mijn snee maar bloeden
Ze zou wat meer van hygiëne moeten hebben dan van lol...wie wil d'r nou haar piepelemientje in een steelpannetje wassen...quote:Op maandag 25 mei 2009 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Renate gevoel voor humor heeft. Guido gun ik deze lol helaas niet.
Misschien kan ik dan beter bij jou in de leer...jouw gevoel voor entertainment ligt zoooo hoog dat is met geen pen te beschrijven. Wat is je uurtarief???quote:Op maandag 25 mei 2009 16:33 schreef Stefan het volgende:
Gelukkig hebben we de beelden gezien om 3 uur snachts waar de DJ lekker wat house aan het draaien was en Peter ineens de boel kwam verpesten met zn gezang, en dta door de aanwezigen daar niet in dank werd afgemomen. Als je niet eens zes dronken mensen kunt entertainen, dan zie ik een volle zaal al helemaal mislukken.
Als je dan ook nog het woord 'klonterkut' ergens kunt verwerken ben je echt goed bezigquote:Op maandag 25 mei 2009 16:29 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Die wil ik uitwerken....wat een gilleeeeerrrrrr![]()
![]()
Over pennen gesproken, waar is al die weken je persvoorlichter gebleven? Doet hij groep acht overnieuw? wel gezellig voor hem, kan hij lekker naast jou komen zittenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:38 schreef TheBunkerboy het volgende:
jouw gevoel voor entertainment ligt zoooo hoog dat is met geen pen te beschrijven.
Ik zal m'n best doen...moet nu al passen en meten ;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 16:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je dan ook nog het woord 'klonterkut' ergens kunt verwerken ben je echt goed bezig
Gut gut gut...meneertjes gevoel voor humor raakt op dus moeten we de persvoorlichter erbij halen...sterk werk hoor storm...!!! Je doet het priiima...quote:Op maandag 25 mei 2009 16:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Over pennen gesproken, waar is al die weken je persvoorlichter gebleven? Doet hij groep acht overnieuw? wel gezellig voor hem, kan hij lekker naast jou komen zitten
Zoals er al werd gequote: "Hij heeft nu geen stemmen meer nodig"...kunnen ze nog best wel eens gelijk in hebben! ;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 16:43 schreef Jian het volgende:
Hij hapt lekker van zich af die Bunkerboy..niet sjlecht, helemaal niet sjlecht
Hij was op vakantie volgens mij en later was ie erg druk met school...heb m ook nog niet gehoord eigenlijk. Als ie maar geen ontslag bij me aanvraagt want heb m hard nodig binnenkort ;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 16:51 schreef Copycat het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk ook al af waar Wiebe (toch?) gebleven was ...
Ik heb nooit gezegd dat ik enig gevoel voor humor heb. Maar ik denk dat ik wel succes ga hebben als ik onzekere meisjes nog onzekerder maak en ze daarna op internet de finale trap na geef. Humorquote:Op maandag 25 mei 2009 16:45 schreef TheBunkerboy het volgende:
...meneertjes gevoel voor humor raakt op
Ik schop helemaal niet een potje in de rond. Voor de 88e keer ik maakte een geintje. Wist ik veel dat ze zou gaan zitten uitjanken bij de redactie en bij alle mensen die het maar wilden horen op dat moment in the Bunker...quote:Op maandag 25 mei 2009 16:58 schreef Ravenna29 het volgende:
Wat een hoop gedoe weer. Geintjes moeten kunnen, helemaal mee eens. Geintjes over verliefd zijn, zijn volgens mij wel van het niveau, lagere school. Maar goed dat is mijn mening. Alleen nu blijkt achteraf dat je er iemand mee gekwetst hebt, kan je misschien ook toegeven dat het niet zo tactisch was. Je hebt meer dingen geroepen als ik trek altijd naar de minst populaire mensen. Dat zou je enig inzicht moeten geven in onzekere mensen. Maar goed dit is zoals ik het zie. Jij bent volgens mij alleen nog maar bezig met een lekker potje in de rondte schoppen.
Geef ik ze de finale trap? kom op zeg, even koppie d'r bij Storm...neem even een kopstootje ofzo. Ik zag dat dit topic geopend was dus dan mag ik daar best op reageren als ik wederom door de klei wordt getrokken hier. Je weet net zo goed als ik dat ik me niet laat afzeiken op dit forum...quote:Op maandag 25 mei 2009 17:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik enig gevoel voor humor heb. Maar ik denk dat ik wel succes ga hebben als ik onzekere meisjes nog onzekerder maak en ze daarna op internet de finale trap na geef. Humor
Je zegt tot 3x toe tegen Renate dat het geen geintje is.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:04 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Ik schop helemaal niet een potje in de rond. Voor de 88e keer ik maakte een geintje. Wist ik veel dat ze zou gaan zitten uitjanken bij de redactie en bij alle mensen die het maar wilden horen op dat moment in the Bunker...
Als ik had geweten dat zo'n geintje nogal zwaar zou vallen en serieus op zou worden gepakt had ik het wellicht gelaten.
Maar helaas, volgende keer beter.
Dat had ik nog niet eerder gelezen, en dat was alles dat ik "wilde" horen. Een uit de hand gelopen geintje dus. Nou gebeurt is gebeurt en is toch niks meer aan te doen.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:04 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Als ik had geweten dat zo'n geintje nogal zwaar zou vallen en serieus op zou worden gepakt had ik het wellicht gelaten.
Ik geloof je en daarnaast vond ik het allemaal niet zo spannend. Ik denk dat 85% van het `drama` in dit geval bij Renate ligt.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:04 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Ik schop helemaal niet een potje in de rond. Voor de 88e keer ik maakte een geintje. Wist ik veel dat ze zou gaan zitten uitjanken bij de redactie en bij alle mensen die het maar wilden horen op dat moment in the Bunker...
Preciesssss...en nu oogjes dicht en snaveltjes toe ;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 17:11 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet eerder gelezen, en dat was alles dat ik "wilde" horen. Een uit de hand gelopen geintje dus. Nou gebeurt is gebeurt en is toch niks meer aan te doen.
zeg dat dan metteenquote:Op maandag 25 mei 2009 17:04 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Zo denk ik er nou ook over...Dank je wel Storm voor je pluspunt...;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 17:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik geloof je en daarnaast vond ik het allemaal niet zo spannend. Ik denk dat 85% van het `drama` in dit geval bij Renate ligt.
En voor je verweer hier: +1
Maar wel ff sensation...;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 17:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
zeg dat dan metteen.....dan was al dit gezeur ook niet nodig geweest
Als iedereen dat doet, wordt het wel heel stil op het forum. Maar hier zal je mij niet meer over horen.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:12 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Preciesssss...en nu oogjes dicht en snaveltjes toe ;-)
Vond het net leuk worden....;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 17:15 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Als iedereen dat doet, wordt het wel heel stil op het forum. Maar hier zal je mij niet meer over horen.
Hmmz...nou misschien heb je daar een punt maar ik denk dat die toen niet echt op visite kwam bij mij...helaas. Nogmaals als ik het had geweten had ik het wellicht gelaten.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Je zegt tot 3x toe tegen Renate dat het geen geintje is.![]()
Renate vraagt om niet met haar gevoelens te spelen omdat ze daar niet tegen kan en wat doe jij dan.
Je had toch kunnen weten dat je toen de grens overging?
jij Rel delquote:Op maandag 25 mei 2009 17:20 schreef Danny het volgende:
Ik vind 't frappant dat bunkergay hier mensen jankerd noemt eerlijk gezegd. Misschien moeten we z'n sokken afpakken? We hebben allemaal gezien wat er dan gebeurt namelijk![]()
![]()
Ow, dit topic hou ik even in de gaten. Even kijken wie of hij nog mensen kankermongool gaat noemen of met geweld gaat dreigen.
Ik zeg ik hou d'r van
Kom jij ze even afpakken dan? Zou me nou geweldig lijken. Moet je dit topic niet dichtgooien trouwens? Doe je toch altijd als iets je niet aanstaat, slotje erop....quote:Op maandag 25 mei 2009 17:20 schreef Danny het volgende:
Ik vind 't frappant dat bunkergay hier mensen jankerd noemt eerlijk gezegd. Misschien moeten we z'n sokken afpakken? We hebben allemaal gezien wat er dan gebeurt namelijk![]()
![]()
Ow, dit topic hou ik even in de gaten. Even kijken wie of hij nog mensen kankermongool gaat noemen of met geweld gaat dreigen.
Ik zeg ik hou d'r van
Ok iedereen is wel eens dronken en weet niet meer wat die zegt/doet, laten we het daar ophouden.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:19 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Hmmz...nou misschien heb je daar een punt maar ik denk dat die toen niet echt op visite kwam bij mij...helaas. Nogmaals als ik het had geweten had ik het wellicht gelaten.
Kankermongool? laten we het wel in stijl houden.. domme lul, met je lompe tgeringopmerkigngen!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:20 schreef Danny het volgende:
hij zegt 'wellicht'. gewoon een zoethoudertje dus and a sorry excuses for an apology.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
zeg dat dan metteen.....dan was al dit gezeur ook niet nodig geweest
Hoe vond je dat nu dat vrijdagnacht, toen je Bram in het zonnetje wilde zetten, die microfoon van hje werd afgepakt werd en je met zachte hand naar buiten werd gevoerd? Wel een beetje een afgang toch?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:22 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Kom jij ze even afpakken dan? Zou me nou geweldig lijken. Moet je dit topic niet dichtgooien trouwens? Doe je toch altijd als iets je niet aanstaat, slotje erop....
bron? En was dat NU al een dreigement? Na maar één post van mijquote:Op maandag 25 mei 2009 17:22 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Kom jij ze even afpakken dan? Zou me nou geweldig lijken. Moet je dit topic niet dichtgooien trouwens? Doe je toch altijd als iets je niet aanstaat, slotje erop....
Danny lekker bezigquote:Op maandag 25 mei 2009 17:20 schreef Danny het volgende:
![]()
Ik zeg ik hou d'r van
Juist daar heeft hij het fatsoen niet voor.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:24 schreef Danny het volgende:
[..]
hij zegt 'wellicht'. gewoon een zoethoudertje dus and a sorry excuses for an apology.
Ik zal je idd maar niet serieus nemen...beetje beter je huiswerk maken in het vervolg zou wellicht werken, of was je ook zo blauw als een tientje....quote:Op maandag 25 mei 2009 17:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe vond je dat nu dat vrijdagnacht, toen je Bram in het zonnetje wilde zetten, die microfoon van hje werd afgepakt werd en je met zachte hand naar buiten werd gevoerd? Wel een beetje een afgang toch?
Nou als jij dit als een dreigement ziet dan vrees ik dat er in jou ook nog geen 2 kb werkgeheugen zit...quote:Op maandag 25 mei 2009 17:26 schreef Danny het volgende:
[..]
bron? En was dat NU al een dreigement? Na maar één post van mij
Wat is dat...quote:Op maandag 25 mei 2009 17:28 schreef bamby het volgende:
[..]
Juist daar heeft hij het fatsoen niet voor.
ahaa...dan deed ik dus ff een renaatetje.....quote:Op maandag 25 mei 2009 17:24 schreef Danny het volgende:
[..]
hij zegt 'wellicht'. gewoon een zoethoudertje dus and a sorry excuses for an apology.
Zo denk ik er nou ook over...heerlijk even bakkie d'r bij want dit beloofd nog een gezellige avond te worden...Game on!quote:
Hoest in stretto?...tis trouwens heul lang geleden dat ik daar ben geweestquote:Op maandag 25 mei 2009 17:31 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Zo denk ik er nou ook over...heerlijk even bakkie d'r bij want dit beloofd nog een gezellige avond te worden...Game on!
Je zal als kroeg reclame als Peter hebben rondlopen. Dan ben je mooi de sjaak...quote:Op maandag 25 mei 2009 17:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoest in stretto?...tis trouwens heul lang geleden dat ik daar ben geweest
hahaha wat een gevoel voor humor heb je toch....Gelukkig heb ik jou niet nodig voor mn carierre klaploper....quote:Op maandag 25 mei 2009 17:32 schreef Danny het volgende:
Dit soort topics zijn echt een carriëreboost van jewelste. Gaat het vast en zeker goed doen als hij uiteindelijk doorbreekt en behalve kermissen ook braderieën mag doen
neheeeeeeeeeeeeeeeeeeee peter gaat op de zomerfeesten optreden....op de waalkade of ut pleinquote:Op maandag 25 mei 2009 17:32 schreef Danny het volgende:
Dit soort topics zijn echt een carriëreboost van jewelste. Gaat het vast en zeker goed doen als hij uiteindelijk doorbreekt en behalve kermissen ook braderieën mag doen
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Je zal als kroeg reclame als Peter hebben rondlopen. Dan ben je mooi de sjaak...
Moet nog steeds even blokje om daar naartoe idd....zal van de week wel eventjes goedkomen denk ik...;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 17:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoest in stretto?...tis trouwens heul lang geleden dat ik daar ben geweest
Het gaat inderdaad prima met je carriëre als klaploperquote:Op maandag 25 mei 2009 17:34 schreef TheBunkerboy het volgende:
hahaha wat een gevoel voor humor heb je toch....Gelukkig heb ik jou niet nodig voor mn carierre klaploper....
Ow jee...ben ik wel veilig dan? ;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 17:33 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Oeh pas maar op, straks vind ik jou ook nog echt leuk
Ik zag het toch echt wel hoor. Bram die zat te wijzen van "tief eens op en zich ongemakkelijk voelde". Jij die er maar moeilijk doorheen kwam, want niemand luisterde echt naar je en ze bleven je gewoon negeren wat dan weer niet zo raar is als je de hele avond meer roept "Handjes omhoog" dan dat je valse noten produceert.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:29 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Ik zal je idd maar niet serieus nemen...beetje beter je huiswerk maken in het vervolg zou wellicht werken, of was je ook zo blauw als een tientje....
Hahaha wat leef jij toch in een droomwereld storm...ik wou dat ik zo'n mooi leven als jou had....quote:Op maandag 25 mei 2009 17:36 schreef Danny het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad prima met je carriëre als klaploper
Google wordt je vriend, Peter Nuninga, zanger met strafblad wegens geweldsdelicten
Wat een verklaring man...hou vast die gedachte...komt goed ! ;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 17:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zag het toch echt wel hoor. Bram die zat te wijzen van "tief eens op en zich ongemakkelijk voelde". Jij die er maar moeilijk doorheen kwam, want niemand luisterde echt naar je en ze bleven je gewoon negeren wat dan weer niet zo raar is als je de hele avond meer roept "Handjes omhoog" dan dat je valse noten produceert.
Afijn, toen je dan uiteindelijk na twee keer toch het woord kreeg, werd die microfoon van je afgepakt en werd je door in ieder geval één persoon met zachte hand weg gevoerd.![]()
En ik was nuchter, ook niet moe, dus ik mocht nog gewoon autorijden
toch knap dat Peter Nuninga zich zo groot weet te houden op een forum terwijl hij zit te huilen en naarstig zoekt naar manieren om zijn zin te krijgenquote:Op maandag 25 mei 2009 17:40 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Wat een verklaring man...hou vast die gedachte...komt goed ! ;-)
Ik zou zeggen, GAME ON ouwe...! Maak er iets leuks van...ben je al zo goed in ;-) NOT!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:38 schreef Danny het volgende:
Even googlen op Peter Nuninga en resultaat 1:
FOK.nl / Nieuws / Bunker: Peter Nuninga agressief om potje gel ...
Kwestie van een leuk berichtje om deze actie heen breien en voor je 't weet sta je daarmee óók aan de top van de google results
Is ie dan aan het cammen met jou, omdat je het zo goed weet??quote:Op maandag 25 mei 2009 17:41 schreef Danny het volgende:
[..]
toch knap dat Peter Nuninga zich zo groot weet te houden op een forum terwijl hij zit te huilen en naarstig zoekt naar manieren om zijn zin te krijgen
Tnx...je bent wel 1 van de weinigen hoor die het grappig vond blijkt...maar ja ik kan natuurlijk ook niet iedereen achter me hebben hé ;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 17:41 schreef bbgirltje het volgende:
He Peter, heb echt zo gelachen over het zoenen met Renate.
Vond het geweldig en ja dat zij dan ook nog toevallig verliefd op je is(nu was denk ik zo) ja is jou probleem niet
heejjquote:Op maandag 25 mei 2009 17:43 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Is ie dan aan het cammen met jou, omdat je het zo goed weet??![]()
Nuninga, voor al uw "Handjes omhoog" feesten en partijenquote:Op maandag 25 mei 2009 17:40 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Wat een verklaring man...hou vast die gedachte...komt goed ! ;-)
Ik heb liever dat jij het zegt als iemand met z'n volle verstand....quote:Op maandag 25 mei 2009 17:41 schreef Danny het volgende:
[..]
toch knap dat Peter Nuninga zich zo groot weet te houden op een forum terwijl hij zit te huilen en naarstig zoekt naar manieren om zijn zin te krijgen
Precies, maar er zitten me hier dan ook wat zuurpruimenquote:Op maandag 25 mei 2009 17:44 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Tnx...je bent wel 1 van de weinigen hoor die het grappig vond blijkt...maar ja ik kan natuurlijk ook niet iedereen achter me hebben hé ;-)
En niet te vergeten voor het snel af laten nokken van uw gasten ;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 17:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nuninga, voor al uw "Handjes omhoog" feesten en partijen
Je had me niet nodig voor je schnabbelcarriëre, toch? Je verandert verdomde snel van gedachten. Maar dat deed je in de bunker ook al. 'ik ga naar huisquote:Op maandag 25 mei 2009 17:42 schreef TheBunkerboy het volgende:
Ik zou zeggen, GAME ON ouwe...! Maak er iets leuks van...ben je al zo goed in ;-) NOT!
whehehequote:Op maandag 25 mei 2009 17:46 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
En niet te vergeten voor het snel af laten nokken van uw gasten ;-)
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:46 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
omfg. de 80's belden. Ze willen hun speeltuinargumenten terugquote:Op maandag 25 mei 2009 17:45 schreef TheBunkerboy het volgende:
Ik heb liever dat jij het zegt als iemand met z'n volle verstand....
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:48 schreef Danny het volgende:
[..]
omfg. de 80's belden. Ze willen hun speeltuinargumenten terug
Ohhhhhh Peter, je bent de komma vergeten voor het woordje als.........................quote:Op maandag 25 mei 2009 17:45 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Ik heb liever dat jij het zegt als iemand met z'n volle verstand....
Ja kinderen en een vrouw tochquote:Op maandag 25 mei 2009 17:37 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Hahaha wat leef jij toch in een droomwereld storm...ik wou dat ik zo'n mooi leven als jou had....
Negatieve publiciteit is ook publiciteit dus als jij me een zetje in de goeie richting wil geven, zet 'm op! Enne, de diagnose was 'DANNYLERGIE'....een allergie voor walgelijke mensen zoals jij....quote:Op maandag 25 mei 2009 17:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Je had me niet nodig voor je schnabbelcarriëre, toch? Je verandert verdomde snel van gedachten. Maar dat deed je in de bunker ook al. 'ik ga naar huis![]()
![]()
', 'o nee, toch maar niet'.
Hebben ze al een diagnose bij je weten te stellen?
Van welke club??quote:Op maandag 25 mei 2009 17:48 schreef Danny het volgende:
[..]
omfg. de 80's belden. Ze willen hun speeltuinargumenten terug
Zelfkennis is een groot goed, hou dat in ieder geval vastquote:Op maandag 25 mei 2009 17:46 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Mooi stukje en gelijk heeft Peter ook nog.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:51 schreef Stefan het volgende:
Danny, even een leuke foto zoeken en op de FP knallen?
B-zanger Peter Nuninga geeft collega trap na
De agressieve Peter Nuninga, eerder afgewezen voor onder meer De Gouden Kooi en Can't Buy Me Love, heeft zich van zijn slechte kant laten zien door een medebewoonster van de realitysoap The Bunker een emotionele trap na te geven.
Hij deed net alsof hij de onzekere medebewoonster Renate zo leuk vond dat hij wel seks met haar wilde. Renate was gevleid, hoewel ze vooralsnog de seks afhield. Zoenen wilde ze wel, al vroeg ze tot driemaal toe of hij het serieus meende. En hij beaamde dat.
Tot het tot zoenen moest komen. Toen hield hij ineens de boot af en deed het af als een grap. "Ik ga niet met jou zoenen, dat is slecht voor mijn imago", aldus Nuninga, die aan de hand van beroepsclown Johan Vlemmix een hitje probeert te scoren als 'The Bunker Boy. "Het mag zelfs niet van mijn manager", trapte Nuninga nog even na. Nuninga weigert zijn excuses aan Renate aan te bieden. FOK! wenst deze dappere dodo veel succes met zijn geweldige single 'Geen Dag Zonder Gel."
Het is sowieso 'liever DAN' en niet 'liever ALS', maar om 'm nou op z'n gebrekkige hersencapaciteit aan te vallen vind ik ook weer zoiets.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:48 schreef Shauri het volgende:
[..]
Ohhhhhh Peter, je bent de komma vergeten voor het woordje als.........................
JIJ BENT ECHT DE BOM!!!! wil je een foto van mijzelf hebben in een PM of heb je die al....betere reclame voor een single kan ik toch niet krijgen. Giel nodigt me nu zeker weten uit....Hoppakeeeeee.....kom je een biertje doen ouwe? Ik ben je dankbaar voor dit leuke bericht....Alleen ik zou de naam Bunkerboy even aanpassen in Realtiy Peter. Anders heb je foutieve info in je bericht staan ;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 17:51 schreef Stefan het volgende:
Danny, even een leuke foto zoeken en op de FP knallen?
De agressieve Peter Nuninga, eerder afgewezen voor onder meer De Gouden Kooi en Can't Buy Me Love, heeft zich van zijn slechte kant laten zien door een medebewoonster van de realitysoap The Bunker een emotionele trap na te geven.
Hij deed net alsof hij de onzekere medebewoonster Renate zo leuk vond dat hij wel seks met haar wilde. Renate was gevleid, hoewel ze vooralsnog de seks afhield. Zoenen wilde ze wel, al vroeg ze tot driemaal toe of hij het serieus meende. En hij beaamde dat.
Tot het tot zoenen moest komen. Toen hield hij ineens de boot af en deed het af als een grap. "Ik ga niet met jou zoenen, dat is slecht voor mijn imago", aldus Nuninga, die aan de hand van beroepsclown Johan Vlemmix een hitje probeert te scoren als 'The Bunker Boy. "Het mag zelfs niet van mijn manager", trapte Nuninga nog even na. Nuninga weigert zijn excuses aan Renate aan te bieden. FOK! wenst deze dappere dodo veel succes met zijn geweldige single 'Geen Dag Zonder Gel."
Die mishandeling, dat zal toch vast over z'n kuif gaanquote:Op maandag 25 mei 2009 17:51 schreef Stefan het volgende:
Hij heeft een voorwaardelijke gevangenisstraf van 4 maanden voor mishandeling.[/i]
quote:
En als het niet over z'n kuif gaat, dan betreft het vast de mishandeling van wat vangrails of een muurtje links of rechtsquote:Op maandag 25 mei 2009 17:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die mishandeling, dat zal toch vast over z'n kuif gaan![]()
Je claimde al voor de bunker begon dat en ik quote 'mijn vriendje giel me uitnodigt en reclame voor me maakt'quote:Op maandag 25 mei 2009 17:55 schreef TheBunkerboy het volgende:
Giel nodigt me nu zeker weten uit....
Nou ik hoor mijzelf aardig terug idd...goed bezig....;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 17:56 schreef Rica het volgende:
[..]
![]()
![]()
Allemaal de handje in de lucht! ...Jaaaa mensen handjes! ....Kom op ik wil de handjes zien! ...Als ik geen handjes zien houden we er mee op hoor! ...Handjes nu! ...What you say to the DJ? ....Heeeeeeeéééé! Hooooooóóóó!! ..Handjes mensen!! ....Laat die handjes dan zien!! ....Heeeeeeéééé Hoooooóóóó!!
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:51 schreef Stefan het volgende:
Danny, even een leuke foto zoeken en op de FP knallen?![]()
Peter Nuninga, die zich nogal agressief (linkje) gedroeg in de online realitysoap Tyhe Bunker en eerder werd afgewezen voor onder meer De Gouden Kooi en Can't Buy Me Love, heeft zich van zijn slechte kant laten zien door een medebewoonster van de The Bunker een emotionele trap na te geven.
Tot het tot zoenen moest komen. Toen hield hij ineens de boot af en deed het af als een grap. "Ik ga niet met jou zoenen, dat is slecht voor mijn imago", aldus Nuninga, die aan de hand van beroepsclown Johan Vlemmix een hitje probeert te scoren als 'The Bunker Boy. "Het mag zelfs niet van mijn manager", trapte Nuninga nog even na. Nuninga weigert zijn excuses aan Renate aan te bieden. Nuninga is overigens niet alleen verbaal agressief. Hij heeft een voorwaardelijke gevangenisstraf van 4 maanden voor mishandeling.
Dan heb je niet goed opgelet...ex-vriendin....maar je oplettendheid wordt gewaardeerd ;-Pquote:Op maandag 25 mei 2009 17:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kleine correctie volgens mij zei hij dat het niet mocht van zijn vriendin want daar liep hij naar toe en stelde de vraag nog eens aan haar.
Of ben ik nu een partypoeper
Uiteraard is het liever Dan en niet liever Als.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:54 schreef Danny het volgende:
[..]
Het is sowieso 'liever DAN' en niet 'liever ALS', maar om 'm nou op z'n gebrekkige hersencapaciteit aan te vallen vind ik ook weer zoiets.
De grootste partypooper is Peter Nuninga. Zodra die z'n smoel open trekt kun je net zo goed naar huis gaan.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kleine correctie volgens mij zei hij dat het niet mocht van zijn vriendin want daar liep hij naar toe en stelde de vraag nog eens aan haar.
Of ben ik nu een partypoeper
Nee ging helaas niet door...maandag gingen we the bunker al in hé. maar dit zal me zeker even helpen als die uitkomt deze week.... ;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 17:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je claimde al voor de bunker begon dat en ik quote 'mijn vriendje giel me uitnodigt en reclame voor me maakt'
Ohh dus jij vraag aan jouw ex-vriendin of jij met iemand mag zoenen, dat is nog eens bijzonder.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:00 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet...ex-vriendin....maar je oplettendheid wordt gewaardeerd ;-P
Wat heb jij toch een leuke kinderlijke humor over je heen....je hebt er nog minder verstand van als clown bassie. Alhoewel, qua kapsel en gelaat kom je toch best aardig in de buurtquote:Op maandag 25 mei 2009 18:00 schreef Danny het volgende:
[..]
De grootste partypooper is Peter Nuninga. Zodra die z'n smoel open trekt kun je net zo goed naar huis gaan.
En misschien verkoop je er zelf wel 100quote:Op maandag 25 mei 2009 18:01 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Nee ging helaas niet door...maandag gingen we the bunker al in hé. maar dit zal me zeker even helpen als die uitkomt deze week.... ;-)
Zo, ben ik weer!quote:Op maandag 25 mei 2009 18:00 schreef Danny het volgende:
[..]
De grootste partypooper is Peter Nuninga. Zodra die z'n smoel open trekt kun je net zo goed naar huis gaan.
Volgens mij snap jij er dus ook weinig van...dat was juist om Renate het gevoel te geven dat ik zelfs mijn 'vriendin' er voor op wilde zeggen...Waren jullie ook alllemaal dronken ofzo?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ohh dus jij vraag aan jouw ex-vriendin of jij met iemand mag zoenen, dat is nog eens bijzonder.
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn al 2000 op voorhand verkocht schatje...quote:
Het feestje was snel afgelopen nadat hij ging zingen jaquote:Op maandag 25 mei 2009 18:00 schreef Danny het volgende:
[..]
'minder verstand DAN'. Niet dat ik weet waar je op doelt. Wáár heb ik minder verstand van? Jij bent degene die wanhopig probeert de clown uit te hangen hoor. En intussen word je uitgekotstquote:Op maandag 25 mei 2009 18:02 schreef TheBunkerboy het volgende:
Wat heb jij toch een leuke kinderlijke humor over je heen....je hebt er nog minder verstand van als clown bassie. Alhoewel, qua kapsel en gelaat kom je toch best aardig in de buurt
zozo. Dat zal Vlemmix aardig wat doekoe gekost hebbenquote:Op maandag 25 mei 2009 18:05 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Zijn al 2000 op voorhand verkocht schatje...
Nee die moet zich er nog in mengen, jammer joh ;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 18:07 schreef Danny het volgende:
[..]
zozo. Dat zal Vlemmix aardig wat doekoe gekost hebben
Of het sponsor geld van jou, die ¤5000,- waar je dagen over gehuild hebtquote:Op maandag 25 mei 2009 18:07 schreef Danny het volgende:
[..]
zozo. Dat zal Vlemmix aardig wat doekoe gekost hebben
B?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:51 schreef Stefan het volgende:
Danny, even een leuke foto zoeken en op de FP knallen?![]()
[i]B-zanger Peter Nuninga geeft collega trap na
Dat er mensen zijn die me uitkotsen vind ik alleen maar heerlijk...wat dat berteft kon ik een zoon zijn van Vlemmix...nogmaals: SLECHTE PUBLICITEIT IS OOK PUBLICITEIT....leer dat nou es galbakkiequote:Op maandag 25 mei 2009 18:07 schreef Danny het volgende:
[..]
'minder verstand DAN'. Niet dat ik weet waar je op doelt. Wáár heb ik minder verstand van? Jij bent degene die wanhopig probeert de clown uit te hangen hoor. En intussen word je uitgekotst
Maar hej, als je dat als prestatie ziet geeft dat in ieder geval aan hoe hoog voor jou de lat ligt
Precies Peter, lees de stukjes van Wilma Nanninga maar eens.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:10 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die me uitkotsen vind ik alleen maar heerlijk...wat dat berteft kon ik een zoon zijn van Vlemmix...nogmaals: SLECHTE PUBLICITEIT IS OOK PUBLICITEIT....leer dat nou es galbakkie
Hoppakeeeeee.....in the pocket!quote:Op maandag 25 mei 2009 18:09 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Of het sponsor geld van jou, die ¤5000,- waar je dagen over gehuild hebt![]()
![]()
Bram stond op een gegeven moment echt op het punt die microfoon overdwars naar binnen te rammen bij de bunkerboy.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Het feestje was snel afgelopen nadat hij ging zingen ja![]()
Dat bedoel ik maar ;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 18:10 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Precies Peter, lees de stukjes van Wilma Nanninga maar eens.
dus kom op..quote:Op maandag 25 mei 2009 17:04 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[IMG]http://i53.tinypic.com/2m2ez47.gif[/IMG]
Dat zou ik vooral beweren inderdaadquote:Op maandag 25 mei 2009 18:08 schreef TheBunkerboy het volgende:
Nee die moet zich er nog in mengen, jammer joh ;-)
Je hebt in 1 zin al 3 keer reclame voor me gemaakt... 1) Bram, 2) Microfoon en 3) de Bunkerboy ....Toppie!quote:Op maandag 25 mei 2009 18:11 schreef Rica het volgende:
[..]
Bram stond op een gegeven moment echt op het punt die microfoon overdwars naar binnen te rammen bij de bunkerboy.
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:56 schreef Rica het volgende:
[..]
![]()
![]()
Allemaal de handje in de lucht! ...Jaaaa mensen handjes! ....Kom op ik wil de handjes zien! ...Als ik geen handjes zien houden we er mee op hoor! ...Handjes nu! ...What you say to the DJ? ....Heeeeeeeéééé! Hooooooóóóó!! ..Handjes mensen!! ....Laat die handjes dan zien!! ....Heeeeeeéééé Hoooooóóóó!!
Toevallig had ik niks gedronken en heb alles nuchter mee gemaakt.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:04 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij er dus ook weinig van...dat was juist om Renate het gevoel te geven dat ik zelfs mijn 'vriendin' er voor op wilde zeggen...Waren jullie ook alllemaal dronken ofzo?
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:04 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij er dus ook weinig van...dat was juist om Renate het gevoel te geven dat ik zelfs mijn 'vriendin' er voor op wilde zeggen...Waren jullie ook alllemaal dronken ofzo?
Moet ik nou echt op die domme berichten van je blijven reageren?? Ik denk dat ik ze maar even oversla want jij hebt ook t I.Q van een visstick merk ik wel...zit echt geen kwartje stroom in jou of wel...quote:Op maandag 25 mei 2009 18:13 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat zou ik vooral beweren inderdaad
Maar het is een prestatie hoor. 2000 op 16 miljoen inwoners. Da's toch 0,01% van de bevolking.
Zal wel een dare zijn geweest. Maar vooral doorgaan. Voor je 't weet schop je 't tot Jensen en treed je in de voetsporen van topsterren als Roef en Marjan en Herman
Nee want dat vind ik een slap excuus...zoals ik t net aangaf is t gegaan en niet anders....quote:Op maandag 25 mei 2009 18:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Toevallig had ik niks gedronken en heb alles nuchter mee gemaakt.
Heb je nou zelf ook niet dat het toch een heel raar verhaal is.
Eerst is het een geintje dan wil je Renate geloven dat je (ex)-vriendin jouw vriendin is en haar ook nog wilt verlaten voor Renate?
Ik snap het niet meer, volgens mij lul je jezelf vast![]()
Laat het toch gewoon bij, ik was zo dronken dat ik niet meer wist waar ik mee bezig was. Dat klinkt in mijn oren wat beter dan wat je er nu allemaal van maakt.
Probleem is dat Vlemmix nog wel een aardige kerel is. Jij bent eigenlijk gewoon een crimineel met een microfoon, dennix kapsel en een bovengemiddelde liefde voor gel en sokken. Hebben die fetisjes ook nog een naam trouwens? Overigens kom je enigszins agressief op me over. Op het moment dat je me wil rammen moet je 't even zeggen he?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:10 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die me uitkotsen vind ik alleen maar heerlijk...wat dat berteft kon ik een zoon zijn van Vlemmix...nogmaals: SLECHTE PUBLICITEIT IS OOK PUBLICITEIT....leer dat nou es galbakkie
Tja.. Dennix Bax was al zielig, maar een Dennix Bax-wannabee, hoe zielig is dat...quote:Op maandag 25 mei 2009 16:33 schreef Stefan het volgende:
Gelukkig hebben we de beelden gezien om 3 uur snachts waar de DJ lekker wat house aan het draaien was en Peter ineens de boel kwam verpesten met zn gezang, en dta door de aanwezigen daar niet in dank werd afgemomen. Als je niet eens zes dronken mensen kunt entertainen, dan zie ik een volle zaal al helemaal mislukken.
Wat denk je nou zelf...Ik zou je niet eens in m'n aura willen hebben man...quote:Op maandag 25 mei 2009 18:17 schreef Danny het volgende:
[..]
Probleem is dat Vlemmix nog wel een aardige kerel is. Jij bent eigenlijk gewoon een crimineel met een microfoon, dennix kapsel en een bovengemiddelde liefde voor gel en sokken. Hebben die fetisjes ook nog een naam trouwens? Overigens kom je enigszins agressief op me over. Op het moment dat je me wil rammen moet je 't even zeggen he?
Echt hč, iedereen wilde doorfeesten/housen maar dat mocht niet van Peterquote:Op maandag 25 mei 2009 18:11 schreef Rica het volgende:
[..]
Bram stond op een gegeven moment echt op het punt die microfoon overdwars naar binnen te rammen bij de bunkerboy.
Je moet helemaal niets. Sterker nog; uitschot als jij zit ik helemaal niet op te wachten, maar ik ga je niet verbieden jezelf hier compleet voor lul te zetten hoor. Als jij daar opgewonden van raakt zal ik daar niet van wakker liggen. Als Peter Nuninga houdt van vernedering dan is dat zijn zaakquote:Op maandag 25 mei 2009 18:15 schreef TheBunkerboy het volgende:
Moet ik nou echt op die domme berichten van je blijven reageren?? Ik denk dat ik ze maar even oversla want jij hebt ook t I.Q van een visstick merk ik wel...zit echt geen kwartje stroom in jou of wel...
Wat een vreselijke kwal ben jij tochquote:Op maandag 25 mei 2009 18:13 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Je hebt in 1 zin al 3 keer reclame voor me gemaakt... 1) Bram, 2) Microfoon en 3) de Bunkerboy ....Toppie!
Heerlijk make my day.....moet helaas om 18.35 wel even weg maar ben snel weer terug want wil niks missen.quote:
[peter nuninga mode]quote:
party killerquote:Op maandag 25 mei 2009 18:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Echt hč, iedereen wilde doorfeesten/housen maar dat mocht niet van Peter
Hi Toverheksjequote:Op maandag 25 mei 2009 18:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
humor jou post
![]()
![]()
en hier zijn mijn handjes
En nog Jomanda aspiraties ook. Stond 'aura' vandaag op je moeilijke woorden kalender?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:19 schreef TheBunkerboy het volgende:
Wat denk je nou zelf...Ik zou je niet eens in m'n aura willen hebben man...
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:19 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf...Ik zou je niet eens in m'n aura willen hebben man...
Peter Nuninga zou van de grootste homo nog een hetero makenquote:Op maandag 25 mei 2009 18:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zou ie wel willen ja, maar ik val niet op mannen
Helemaal mee eens..quote:Op maandag 25 mei 2009 18:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Toevallig had ik niks gedronken en heb alles nuchter mee gemaakt.
Heb je nou zelf ook niet dat het toch een heel raar verhaal is.
Eerst is het een geintje dan wil je Renate geloven dat je (ex)-vriendin jouw vriendin is en haar ook nog wilt verlaten voor Renate?
Ik snap het niet meer, volgens mij lul je jezelf vast![]()
Laat het toch gewoon bij, ik was zo dronken dat ik niet meer wist waar ik mee bezig was. Dat klinkt in mijn oren wat beter dan wat je er nu allemaal van maakt.
Hoeveel was het Danny? ¤ 5.000...?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:21 schreef Danny het volgende:
[..]
[peter nuninga mode]
Negatieve aandacht is óók aandacht
[/peter nuningas mode]
Als je al op mannen zou vallen, dan viel je ook niet op dit jochie.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zou ie wel willen ja, maar ik val niet op mannen
Dus jij was, Homoquote:Op maandag 25 mei 2009 18:23 schreef Danny het volgende:
[..]
Peter Nuninga zou van de grootste homo nog een hetero maken
Of van jou een schandknaapie...quote:Op maandag 25 mei 2009 18:23 schreef Danny het volgende:
[..]
Peter Nuninga zou van de grootste homo nog een hetero maken
Hoe kan het nou grappig zijn als Renate er zelfs om heeft moeten huilen?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:23 schreef koffieleutjuh het volgende:
ik beken heb er erg om moeten lachen om de aktie met renate vrijdagavond en met mij vast nog meer dat was ook te zien aan de reacties in de cos ... iedereen begreep dat hij dolde met renate die avond en dan nu in de aaval met zn allen![]()
over kinderachtig gesproken
Was dat niet die Wibo Kruiper? Die brogem die eerst twee jaar lang de grootste minkukel van de Gouden Kooi in z'n kanaal kroop en nu tegenwoordig als billenvegertje van Peutertje fungeert? De stalker van c-artiesten en semi-BN'ers?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Over pennen gesproken, waar is al die weken je persvoorlichter gebleven? Doet hij groep acht overnieuw? wel gezellig voor hem, kan hij lekker naast jou komen zitten
Nog ff, en hij trekt een blauwe jurk aan en gaat nog healings geven ergens in een boerenschuur.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:22 schreef Danny het volgende:
[..]
En nog Jomanda aspiraties ook. Stond 'aura' vandaag op je moeilijke woorden kalender?
Kan ze wel zeggen, was buiten de streams.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe kan het nou grappig zijn als Renate er zelfs om heeft moeten huilen?
Misschien wil jij op de bezemsteel mij begeleiden...quote:Op maandag 25 mei 2009 18:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nog ff, en hij trekt een blauwe jurk aan en gaat nog healings geven ergens in een boerenschuur.
iedereen op de streams had door dat ze in de zeik werd genomen dat zij erin trapt ken ik ook niks aan doenquote:Op maandag 25 mei 2009 18:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Thank you....quote:Op maandag 25 mei 2009 18:27 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
iedereen op de streams had door dat ze in de zeik werd genomen dat zij erin trapt ken ik ook niks aan doen
En in de bunker vertelde hij tot vervelens toe dat hij zo sociaal is..quote:Op maandag 25 mei 2009 16:58 schreef Ravenna29 het volgende:
Wat een hoop gedoe weer. Geintjes moeten kunnen, helemaal mee eens. Geintjes over verliefd zijn, zijn volgens mij wel van het niveau, lagere school. Maar goed dat is mijn mening. Alleen nu blijkt achteraf dat je er iemand mee gekwetst hebt, kan je misschien ook toegeven dat het niet zo tactisch was. Je hebt meer dingen geroepen als ik trek altijd naar de minst populaire mensen. Dat zou je enig inzicht moeten geven in onzekere mensen. Maar goed dit is zoals ik het zie. Jij bent volgens mij alleen nog maar bezig met een lekker potje in de rondte schoppen.
Heeft me toch binnen weten te houden in plaats van de 5e dag eruit zoals iedereen hier beweerde en wilde....quote:Op maandag 25 mei 2009 18:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En in de bunker vertelde hij tot vervelens toe dat hij zo sociaal is..
Lekker makkelijk.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:27 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
iedereen op de streams had door dat ze in de zeik werd genomen dat zij erin trapt ken ik ook niks aan doen
Ja en zoals ik nu net zijn vorige post lees, gaat hij dit feestje ook even op pauze zettenquote:
bestaat nog geen woord voorquote:Op maandag 25 mei 2009 18:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja.. Dennix Bax was al zielig, maar een Dennix Bax-wannabee, hoe zielig is dat...
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja en zoals ik nu net zijn vorige post lees, gaat hij dit feestje ook even op pauze zetten![]()
Ik ga een rondje maken met mijn hond, tot zo
Helemaal mee eens..quote:Op maandag 25 mei 2009 18:16 schreef Toverheks het volgende:
Peter, ben je een echte vent, bel Renate gewoon even op, niet zo een grote bek ik hou meer van mannen die niet alleen zeggen maar ook gewoon even eens verder kijken dan hun neus lang is.
Je hebt haar gewoon gekwetst. Niks meer en niks minder, en maakt me niet uit hoe je over haar denkt maar een belletje kost niks.
Peter Nuninga toch homoquote:
ikke wel...kan tegenwoordig he...altans....bellen en internetten ineen....en geloof me met mij belgedrag is dat gratisquote:Op maandag 25 mei 2009 18:32 schreef Marloesz het volgende:
[..]
Helemaal mee eens..![]()
maar jij belt dus gratis
joh als ie er had wilen pakken had ie wel eerder contact met dr opgenomenquote:
Hoe verloopt je carriére tot nu toe? Ben je al junior-bediende bij Berkhoff & Berkhoff?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:34 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
hahaha wat een gevoel voor humor heb je toch....Gelukkig heb ik jou niet nodig voor mn carierre klaploper....
Jawel hoor. Peter Nuninga.quote:
Altijd, ik hou ook wel van feesten en partijen, alleen, mijn Nimbus2009 is supersnel en kan bochtjes links en rechts maken, zelf bij zwaar weer, hagel, onweer en windstoten.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:27 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Misschien wil jij op de bezemsteel mij begeleiden...
Hahaha het word steeds leuker...kan je niet zo goed tegen he als je op je feitjes wordt gedrukt met je dikke neus....ga je opeens rare uitspraken verzinnen...wat een kneus ben je dan in mijn ogen.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Peter Nuninga toch homo
Tijdens een verhitte discussie over een kinderachtige treiteractie heeft kermisartiest Peter Nuninga toegegeven homoseksueel te zijn. Over zijn geaardheid was sinds zijn deelname aan de reality show 'The Bunker Online' al veel te doen, voornamelijk naar aanleiding van zijn gedrag. Zo barstte hij onder meer in onbedaarlijk huilen uit toen hij zijn sokken kwijt was.
Tot nu had Nuninga, ook bekend als gelboy, altijd ontkend homoseksueel te zijn. De carriëre van Nuninga zit inmiddels goed in de lift. Zo heeft hij onlangs nog aangegeven binnenkort een kermis te mogen openen.
Of ie nu Homo of Hetro is, maakt dat wat uit??quote:Op maandag 25 mei 2009 18:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Peter Nuninga toch homo
Tijdens een verhitte discussie over een kinderachtige treiteractie heeft kermisartiest Peter Nuninga toegegeven homoseksueel te zijn. Over zijn geaardheid was sinds zijn deelname aan de reality show 'The Bunker Online' al veel te doen, voornamelijk naar aanleiding van zijn gedrag. Zo barstte hij onder meer in onbedaarlijk huilen uit toen hij zijn sokken kwijt was.
Tot nu had Nuninga, ook bekend als gelboy, altijd ontkend homoseksueel te zijn. De carriëre van Nuninga zit inmiddels goed in de lift. Zo heeft hij onlangs nog aangegeven binnenkort een kermis te mogen openen.
Ik keek wel niet met jullie..quote:Op maandag 25 mei 2009 18:23 schreef koffieleutjuh het volgende:
ik beken heb er erg om moeten lachen om de aktie met renate vrijdagavond en met mij vast nog meer dat was ook te zien aan de reacties in de cos ... iedereen begreep dat hij dolde met renate die avond en dan nu in de aaval met zn allen![]()
over kinderachtig gesproken
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Altijd, ik hou ook wel van feesten en partijen, alleen, mijn Nimbus2009 is supersnel en kan bochtjes links en rechts maken, zelf bij zwaar weer, hagel, onweer en windstoten.
Alleen 1 pech voor jou, een Kinderzitje past niet achterop, en een helm daar gaat je kapseltje van in de warGeef je wel een strippenkaart mee, kan je zo met het streekvervoer naar al die feesten en partijen.
Ach dat ze hier een hekel aan homo's hebben was me al duidelijk. Maar goed wie weet probeer ik t nog es een keertje en wellicht bevalt het me dan ook nog wel....quote:Op maandag 25 mei 2009 18:37 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Of ie nu Homo of Hetro is, maakt dat wat uit??
Peter, laat ze maar gokken.
Als je maar weet, 83% van de kale mannen is homo of zit nog in de ontkenningsfase
Welke feitjes?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:36 schreef TheBunkerboy het volgende:
Hahaha het word steeds leuker...kan je niet zo goed tegen he als je op je feitjes wordt gedrukt met je dikke neus...
Ik verlaagde me kortstondig tot jouw niveautjequote:ga je opeens rare uitspraken verzinnen...
/carequote:wat een kneus ben je dan in mijn ogen
Dan JIJ, verpissertjequote:Heb denk ik een grotere perslijst DAN jou...
Nou nou, ben ik me effe een partij onder de indrukquote:Misschien komt er ook nog wel iets leuks in mij op om te versturen...to be continued. Ik moet even weg maar ben vlug weer terug....
maar dan kun je nog gewoon even netjes je excuses aanbieden..quote:
Och ja, als je maar gelukkig bent en niet het gezeur over een vergokte breimachine moet aanhoren, dan is alles okquote:Op maandag 25 mei 2009 18:39 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Ach dat ze hier een hekel aan homo's hebben was me al duidelijk. Maar goed wie weet probeer ik t nog es een keertje en wellicht bevalt het me dan ook nog wel....
watte?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:39 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Ach dat ze hier een hekel aan homo's hebben was me al duidelijk. Maar goed wie weet probeer ik t nog es een keertje en wellicht bevalt het me dan ook nog wel....
Wie zegt dat we een hekel hebben aan homo's? Dat jij mij graag tot jouw schandknaapje wil maken maakt jou een homo. Daar hecht ik verder geen waardeoordeel aan hoor. Dat jij je er druk over maakt zegt meer over jouw homofobie dan de mijne. Maar die snap je wel als je je basisschool een keer hebt afgerondquote:Op maandag 25 mei 2009 18:39 schreef TheBunkerboy het volgende:
of is dit gewoon weer een bewijs dat bidden niet helptquote:Op maandag 25 mei 2009 18:27 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Kan ze wel zeggen, was buiten de streams.
Had ze maar beter moeten bidden, was het misschien anders gelopen
niks...gewoon ff rellen ....voor wie ben jij...danny of Peter....en kom niet aan met loyaliteit yadayadayadaquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:42 schreef Marloesz het volgende:
[..]
of is dit gewoon weer een bewijs dat bidden niet helpt
Koop er brood voor.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:29 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Heeft me toch binnen weten te houden in plaats van de 5e dag eruit zoals iedereen hier beweerde en wilde....
ow jah dat heb ik allemaal nog niet..quote:Op maandag 25 mei 2009 18:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
ikke wel...kan tegenwoordig he...altans....bellen en internetten ineen....en geloof me met mij belgedrag is dat gratis
Goh, wat zou jij Peter zeggen als je oog in oog met hem stondquote:Op maandag 25 mei 2009 18:43 schreef seka het volgende:
Nu een grote mond hier opzetten. Veilig achter je pc. Nu durf je wel zielige kleuter.Wat ben jij een onzeker mannetje. Iets zinnigs komt er niet uit. We hebben andere beelden van je gezien jankerd.
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:35 schreef Danny het volgende:
[..]
Jawel hoor. Peter Nuninga.
Peter Nuninga, de Buckler onder de kermiszangers
hij mag wel bij mij komen bellenquote:Op maandag 25 mei 2009 18:46 schreef Marloesz het volgende:
[..]
ow jah dat heb ik allemaal nog niet..![]()
maar dan heb je helemaal gelijk..![]()
Bellen Peter neem aan dat je wel ergens haar nummer kunt vinden..
waarschijnlijk helemaal nietsquote:Op maandag 25 mei 2009 18:47 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Goh, wat zou jij Peter zeggen als je oog in oog met hem stond
Ik heb er niet om gelachen, heb zelfs gezegd dat hij weer daalde in mijn achting, terwijl hij de avond juist zo goed begonquote:Op maandag 25 mei 2009 18:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies wat ik net gepost heb.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:47 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik ben voor niemand. Ik ben tegen sukkeltjes die populair proberen te worden over de rug van een zwakkere.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
niks...gewoon ff rellen ....voor wie ben jij...danny of Peter....en kom niet aan met loyaliteit yadayadayada.....en als je niet kiest dan gaan we met zn alle op jouw....zo werkt dat
Joh, van iemand die de Bunker in wil verwacht je wel tegen geintjes/grapjes/pesterijtjes te kunnen. Ze hebben Renate gewoon goed te pakken gehad, klaar.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:48 schreef Jacquelineh het volgende:
Peter ik vond het een smakenlose grapzo ga je niet met mensen om een grap is leuk.Maar iemand bewust willen kwetsen of een grap willen maken over de rug van een ander is eerder een kansloze actie.
Voor mensen die zeer onzeker zijn over zichzelf maar goed dat heb je ook bewezen in de bunker huilen om gel je kon niet dieper zinkenoh ja wel later ging je weer janken om sokken enz
![]()
![]()
En weet je Peter ik ben geen fan van Renate geweest ,maar Renate had wel fatsoen en kleineerde geen mensen dus dat
Hij stond bij mij ergens rond niveautje Jomanda, maar dat is afgezakt naar niveautje Peter Nuninga inmiddels. Je zult er als kermis maar mee geassocieerd worden...quote:Op maandag 25 mei 2009 18:49 schreef evaxsis het volgende:
Ik heb er niet om gelachen, heb zelfs gezegd dat hij weer daalde in mijn achting, terwijl hij de avond juist zo goed begon
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:27 schreef Laysa het volgende:
ik zit hier gewoon om iedereen hardop te lachen...tis to much om te quoten
ik had deze smily er zeker nog bij moeten plaatsen------->quote:Op maandag 25 mei 2009 18:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben voor niemand. Ik ben tegen sukkeltjes die populair proberen te worden over de rug van een zwakkere.
Dat kan niet, want haar bezemsteel is gestolenquote:Op maandag 25 mei 2009 18:27 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Misschien wil jij op de bezemsteel mij begeleiden...
kom uit Brabant en ben dus standaard katholiek..quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik had deze smily er zeker nog bij moeten plaatsen------->
Blijft de feiten staan dat hij jankte over gel en sokken en zelf onzeker is om over andermans rug smereige grappen uit te halen om er zelf beter van te worden en ik heb het nu over peters gedrag niet over hoe Renate er zelf op reageerdequote:Op maandag 25 mei 2009 18:50 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Joh, van iemand die de Bunker in wil verwacht je wel tegen geintjes/grapjes/pesterijtjes te kunnen. Ze hebben Renate gewoon goed te pakken gehad, klaar.
was dan wel geen vraag aan mij..quote:Op maandag 25 mei 2009 18:47 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
heujjjj was jij ooit brian fanquote:Op maandag 25 mei 2009 18:53 schreef Jacquelineh het volgende:
[..]
Blijft de feiten staan dat hij jankte over gel en sokken en zelf onzeker is om over andermans rug smereige grappen uit te halen om er zelf beter van te worden en ik heb het nu over peters gedrag niet over hoe Renate er zelf op reageerde
We hadden het toch over de partyprank?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:53 schreef Jacquelineh het volgende:
[..]
Blijft de feiten staan dat hij jankte over gel en sokken en zelf onzeker is om over andermans rug smereige grappen uit te halen om er zelf beter van te worden en ik heb het nu over peters gedrag niet over hoe Renate er zelf op reageerde
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:54 schreef Ravenna29 het volgende:
Eerst een 'vriendin' en nu homo. Hier kom ik nooit meer overheen
niks
. Gewoon een gebrokjen hart.
Hij heeft toch een vaste relatie met de stofzuiger?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
....volgens mij zou tie jou ook doen hoor
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft toch een vaste relatie met de stofzuiger?
Oepsquote:Op maandag 25 mei 2009 18:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
....volgens mij zou tie jou ook doen hoor
en jij zeker met je vingerplantquote:Op maandag 25 mei 2009 18:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft toch een vaste relatie met de stofzuiger?
Yee met z'n allenquote:Op maandag 25 mei 2009 18:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
niks...gewoon ff rellen ....voor wie ben jij...danny of Peter....en kom niet aan met loyaliteit yadayadayada.....en als je niet kiest dan gaan we met zn alle op jouw....zo werkt dat
Zoenen?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:47 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
damn...jij begrijpt mij heel goed.......quote:Op maandag 25 mei 2009 19:00 schreef Jacquelineh het volgende:
[..]
verklader je nader ?????????????? want heb nooit gezegd dat ik een brian fan was
Ik vond haar totaal niet erin passen..quote:Op maandag 25 mei 2009 18:48 schreef Jacquelineh het volgende:
Peter ik vond het een smakenlose grapzo ga je niet met mensen om een grap is leuk.Maar iemand bewust willen kwetsen of een grap willen maken over de rug van een ander is eerder een kansloze actie.
Voor mensen die zeer onzeker zijn over zichzelf maar goed dat heb je ook bewezen in de bunker huilen om gel je kon niet dieper zinkenoh ja wel later ging je weer janken om sokken enz
![]()
![]()
En weet je Peter ik ben geen fan van Renate geweest ,maar Renate had wel fatsoen en kleineerde geen mensen dus dat
+1quote:Op maandag 25 mei 2009 18:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben voor niemand. Ik ben tegen sukkeltjes die populair proberen te worden over de rug van een zwakkere.
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
damn...jij begrijpt mij heel goed.......Nou ik hoop dat jij jezelf begrijp want slaat kant nog wal ik post over een bunker bewoner en krijg vage shit
![]()
Doe mij dan maar van de Potten & Pannen inkleurenquote:Op maandag 25 mei 2009 19:01 schreef Toverheks het volgende:
Is Peter nu van de Potten & Pannen of is het een echte vent.
Kan er ff een Poll komen?
Peter is........
EEn Pot & Pan
EEn echte vent
Van 2 kantjes
Of een Dierenvriend
Renate heeft al wat gezegt erover in de Cos.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:10 schreef Ravenna29 het volgende:
Wat mij betreft verdient Peter trouwens wel wat punten, door hier te komen reageren. Had hij natuurlijk niet hoeven doen. Misschien zou er wat meer duidelijkheid komen als Renate ook zou reageren om te vertellen wat zij vindt.
En wij zijn natuurlijk ook niet altijd lief geweest tegen/over Renate. (Iets met niet douchen en ongesteld)
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Doe mij dan maar van de Potten & Pannen inkleuren
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:10 schreef Ravenna29 het volgende:
Wat mij betreft verdient Peter trouwens wel wat punten, door hier te komen reageren. Had hij natuurlijk niet hoeven doen. Misschien zou er wat meer duidelijkheid komen als Renate ook zou reageren om te vertellen wat zij vindt.
En wij zijn natuurlijk ook niet altijd lief geweest tegen/over Renate. (Iets met niet douchen en ongesteld)
wuttequote:Op maandag 25 mei 2009 19:10 schreef Ravenna29 het volgende:
edit: Ik ga me al schamen dat ik dit getikt heb.![]()
Precies, ook ik heb weleens wat gezegd over Renate, dus ik ga nu niet ineens tekeer tegen Peter, zou dat niet helemaal zuiver vinden.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:10 schreef Ravenna29 het volgende:
Renate heeft haar zegje vanmiddag al gedaan en inderdaad ik ben zeker niet netjes tegen/over haar geweest.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:10 schreef Ravenna29 het volgende:
Ojee wat voor ziektes hebben ze dan niet allemaal in dit land?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
oke dus ik dacht zo al een paar weken dat niet zijn ex maar hijzelf gewoon een borderliner is. ik bedoel janken om een potje gel hoef je niet homo voor te zijn, maar een borderliner met stemmingswisselingen doet het ook goed. hihi
Wie?? Nooit van gehoordquote:Op maandag 25 mei 2009 19:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
BTW, waar is Versabommie, die klagert nu?![]()
Krijgt ie eindelijk waar hij om vraagt is hij in geen velden of wegen te bekennen
Misschien heeft hij wel een levenquote:Op maandag 25 mei 2009 19:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
BTW, waar is Versabommie, die klagert nu?![]()
Krijgt ie eindelijk waar hij om vraagt is hij in geen velden of wegen te bekennen
Moet je eens verder hier op FOK gaan lezen dan alleen het Peter&Amber topic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |