Precies Peter, lees de stukjes van Wilma Nanninga maar eens.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:10 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die me uitkotsen vind ik alleen maar heerlijk...wat dat berteft kon ik een zoon zijn van Vlemmix...nogmaals: SLECHTE PUBLICITEIT IS OOK PUBLICITEIT....leer dat nou es galbakkie
Hoppakeeeeee.....in the pocket!quote:Op maandag 25 mei 2009 18:09 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Of het sponsor geld van jou, die ¤5000,- waar je dagen over gehuild hebt![]()
![]()
Bram stond op een gegeven moment echt op het punt die microfoon overdwars naar binnen te rammen bij de bunkerboy.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Het feestje was snel afgelopen nadat hij ging zingen ja![]()
Dat bedoel ik maar ;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 18:10 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Precies Peter, lees de stukjes van Wilma Nanninga maar eens.
dus kom op..quote:Op maandag 25 mei 2009 17:04 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Ik schop helemaal niet een potje in de rond. Voor de 88e keer ik maakte een geintje. Wist ik veel dat ze zou gaan zitten uitjanken bij de redactie en bij alle mensen die het maar wilden horen op dat moment in the Bunker...
Als ik had geweten dat zo'n geintje nogal zwaar zou vallen en serieus op zou worden gepakt had ik het wellicht gelaten.
Maar helaas, volgende keer beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[IMG]http://i53.tinypic.com/2m2ez47.gif[/IMG]
Dat zou ik vooral beweren inderdaadquote:Op maandag 25 mei 2009 18:08 schreef TheBunkerboy het volgende:
Nee die moet zich er nog in mengen, jammer joh ;-)
Je hebt in 1 zin al 3 keer reclame voor me gemaakt... 1) Bram, 2) Microfoon en 3) de Bunkerboy ....Toppie!quote:Op maandag 25 mei 2009 18:11 schreef Rica het volgende:
[..]
Bram stond op een gegeven moment echt op het punt die microfoon overdwars naar binnen te rammen bij de bunkerboy.
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:56 schreef Rica het volgende:
[..]
![]()
![]()
Allemaal de handje in de lucht! ...Jaaaa mensen handjes! ....Kom op ik wil de handjes zien! ...Als ik geen handjes zien houden we er mee op hoor! ...Handjes nu! ...What you say to the DJ? ....Heeeeeeeéééé! Hooooooóóóó!! ..Handjes mensen!! ....Laat die handjes dan zien!! ....Heeeeeeéééé Hoooooóóóó!!
Toevallig had ik niks gedronken en heb alles nuchter mee gemaakt.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:04 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij er dus ook weinig van...dat was juist om Renate het gevoel te geven dat ik zelfs mijn 'vriendin' er voor op wilde zeggen...Waren jullie ook alllemaal dronken ofzo?
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:04 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij er dus ook weinig van...dat was juist om Renate het gevoel te geven dat ik zelfs mijn 'vriendin' er voor op wilde zeggen...Waren jullie ook alllemaal dronken ofzo?
Moet ik nou echt op die domme berichten van je blijven reageren?? Ik denk dat ik ze maar even oversla want jij hebt ook t I.Q van een visstick merk ik wel...zit echt geen kwartje stroom in jou of wel...quote:Op maandag 25 mei 2009 18:13 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat zou ik vooral beweren inderdaad
Maar het is een prestatie hoor. 2000 op 16 miljoen inwoners. Da's toch 0,01% van de bevolking.
Zal wel een dare zijn geweest. Maar vooral doorgaan. Voor je 't weet schop je 't tot Jensen en treed je in de voetsporen van topsterren als Roef en Marjan en Herman
Nee want dat vind ik een slap excuus...zoals ik t net aangaf is t gegaan en niet anders....quote:Op maandag 25 mei 2009 18:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Toevallig had ik niks gedronken en heb alles nuchter mee gemaakt.
Heb je nou zelf ook niet dat het toch een heel raar verhaal is.
Eerst is het een geintje dan wil je Renate geloven dat je (ex)-vriendin jouw vriendin is en haar ook nog wilt verlaten voor Renate?
Ik snap het niet meer, volgens mij lul je jezelf vast![]()
Laat het toch gewoon bij, ik was zo dronken dat ik niet meer wist waar ik mee bezig was. Dat klinkt in mijn oren wat beter dan wat je er nu allemaal van maakt.
Probleem is dat Vlemmix nog wel een aardige kerel is. Jij bent eigenlijk gewoon een crimineel met een microfoon, dennix kapsel en een bovengemiddelde liefde voor gel en sokken. Hebben die fetisjes ook nog een naam trouwens? Overigens kom je enigszins agressief op me over. Op het moment dat je me wil rammen moet je 't even zeggen he?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:10 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die me uitkotsen vind ik alleen maar heerlijk...wat dat berteft kon ik een zoon zijn van Vlemmix...nogmaals: SLECHTE PUBLICITEIT IS OOK PUBLICITEIT....leer dat nou es galbakkie
Tja.. Dennix Bax was al zielig, maar een Dennix Bax-wannabee, hoe zielig is dat...quote:Op maandag 25 mei 2009 16:33 schreef Stefan het volgende:
Gelukkig hebben we de beelden gezien om 3 uur snachts waar de DJ lekker wat house aan het draaien was en Peter ineens de boel kwam verpesten met zn gezang, en dta door de aanwezigen daar niet in dank werd afgemomen. Als je niet eens zes dronken mensen kunt entertainen, dan zie ik een volle zaal al helemaal mislukken.
Wat denk je nou zelf...Ik zou je niet eens in m'n aura willen hebben man...quote:Op maandag 25 mei 2009 18:17 schreef Danny het volgende:
[..]
Probleem is dat Vlemmix nog wel een aardige kerel is. Jij bent eigenlijk gewoon een crimineel met een microfoon, dennix kapsel en een bovengemiddelde liefde voor gel en sokken. Hebben die fetisjes ook nog een naam trouwens? Overigens kom je enigszins agressief op me over. Op het moment dat je me wil rammen moet je 't even zeggen he?
Echt hè, iedereen wilde doorfeesten/housen maar dat mocht niet van Peterquote:Op maandag 25 mei 2009 18:11 schreef Rica het volgende:
[..]
Bram stond op een gegeven moment echt op het punt die microfoon overdwars naar binnen te rammen bij de bunkerboy.
Je moet helemaal niets. Sterker nog; uitschot als jij zit ik helemaal niet op te wachten, maar ik ga je niet verbieden jezelf hier compleet voor lul te zetten hoor. Als jij daar opgewonden van raakt zal ik daar niet van wakker liggen. Als Peter Nuninga houdt van vernedering dan is dat zijn zaakquote:Op maandag 25 mei 2009 18:15 schreef TheBunkerboy het volgende:
Moet ik nou echt op die domme berichten van je blijven reageren?? Ik denk dat ik ze maar even oversla want jij hebt ook t I.Q van een visstick merk ik wel...zit echt geen kwartje stroom in jou of wel...
Wat een vreselijke kwal ben jij tochquote:Op maandag 25 mei 2009 18:13 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Je hebt in 1 zin al 3 keer reclame voor me gemaakt... 1) Bram, 2) Microfoon en 3) de Bunkerboy ....Toppie!
Heerlijk make my day.....moet helaas om 18.35 wel even weg maar ben snel weer terug want wil niks missen.quote:
[peter nuninga mode]quote:
party killerquote:Op maandag 25 mei 2009 18:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Echt hè, iedereen wilde doorfeesten/housen maar dat mocht niet van Peter
Hi Toverheksjequote:Op maandag 25 mei 2009 18:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
humor jou post
![]()
![]()
en hier zijn mijn handjes
En nog Jomanda aspiraties ook. Stond 'aura' vandaag op je moeilijke woorden kalender?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:19 schreef TheBunkerboy het volgende:
Wat denk je nou zelf...Ik zou je niet eens in m'n aura willen hebben man...
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:19 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf...Ik zou je niet eens in m'n aura willen hebben man...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |