Ik geloof je en daarnaast vond ik het allemaal niet zo spannend. Ik denk dat 85% van het `drama` in dit geval bij Renate ligt.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:04 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Ik schop helemaal niet een potje in de rond. Voor de 88e keer ik maakte een geintje. Wist ik veel dat ze zou gaan zitten uitjanken bij de redactie en bij alle mensen die het maar wilden horen op dat moment in the Bunker...
Als ik had geweten dat zo'n geintje nogal zwaar zou vallen en serieus op zou worden gepakt had ik het wellicht gelaten.
Maar helaas, volgende keer beter.
Preciesssss...en nu oogjes dicht en snaveltjes toe ;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 17:11 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet eerder gelezen, en dat was alles dat ik "wilde" horen. Een uit de hand gelopen geintje dus. Nou gebeurt is gebeurt en is toch niks meer aan te doen.
zeg dat dan metteenquote:Op maandag 25 mei 2009 17:04 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Als ik had geweten dat zo'n geintje nogal zwaar zou vallen en serieus op zou worden gepakt had ik het wellicht gelaten.
Maar helaas, volgende keer beter.
Zo denk ik er nou ook over...Dank je wel Storm voor je pluspunt...;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 17:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik geloof je en daarnaast vond ik het allemaal niet zo spannend. Ik denk dat 85% van het `drama` in dit geval bij Renate ligt.
En voor je verweer hier: +1
Maar wel ff sensation...;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 17:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
zeg dat dan metteen.....dan was al dit gezeur ook niet nodig geweest
Als iedereen dat doet, wordt het wel heel stil op het forum. Maar hier zal je mij niet meer over horen.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:12 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Preciesssss...en nu oogjes dicht en snaveltjes toe ;-)
Vond het net leuk worden....;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 17:15 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Als iedereen dat doet, wordt het wel heel stil op het forum. Maar hier zal je mij niet meer over horen.
Hmmz...nou misschien heb je daar een punt maar ik denk dat die toen niet echt op visite kwam bij mij...helaas. Nogmaals als ik het had geweten had ik het wellicht gelaten.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Je zegt tot 3x toe tegen Renate dat het geen geintje is.![]()
Renate vraagt om niet met haar gevoelens te spelen omdat ze daar niet tegen kan en wat doe jij dan.
Je had toch kunnen weten dat je toen de grens overging?
jij Rel delquote:Op maandag 25 mei 2009 17:20 schreef Danny het volgende:
Ik vind 't frappant dat bunkergay hier mensen jankerd noemt eerlijk gezegd. Misschien moeten we z'n sokken afpakken? We hebben allemaal gezien wat er dan gebeurt namelijk![]()
![]()
Ow, dit topic hou ik even in de gaten. Even kijken wie of hij nog mensen kankermongool gaat noemen of met geweld gaat dreigen.
Ik zeg ik hou d'r van
Kom jij ze even afpakken dan? Zou me nou geweldig lijken. Moet je dit topic niet dichtgooien trouwens? Doe je toch altijd als iets je niet aanstaat, slotje erop....quote:Op maandag 25 mei 2009 17:20 schreef Danny het volgende:
Ik vind 't frappant dat bunkergay hier mensen jankerd noemt eerlijk gezegd. Misschien moeten we z'n sokken afpakken? We hebben allemaal gezien wat er dan gebeurt namelijk![]()
![]()
Ow, dit topic hou ik even in de gaten. Even kijken wie of hij nog mensen kankermongool gaat noemen of met geweld gaat dreigen.
Ik zeg ik hou d'r van
Ok iedereen is wel eens dronken en weet niet meer wat die zegt/doet, laten we het daar ophouden.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:19 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Hmmz...nou misschien heb je daar een punt maar ik denk dat die toen niet echt op visite kwam bij mij...helaas. Nogmaals als ik het had geweten had ik het wellicht gelaten.
Kankermongool? laten we het wel in stijl houden.. domme lul, met je lompe tgeringopmerkigngen!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:20 schreef Danny het volgende:
hij zegt 'wellicht'. gewoon een zoethoudertje dus and a sorry excuses for an apology.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
zeg dat dan metteen.....dan was al dit gezeur ook niet nodig geweest
Hoe vond je dat nu dat vrijdagnacht, toen je Bram in het zonnetje wilde zetten, die microfoon van hje werd afgepakt werd en je met zachte hand naar buiten werd gevoerd? Wel een beetje een afgang toch?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:22 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Kom jij ze even afpakken dan? Zou me nou geweldig lijken. Moet je dit topic niet dichtgooien trouwens? Doe je toch altijd als iets je niet aanstaat, slotje erop....
bron? En was dat NU al een dreigement? Na maar één post van mijquote:Op maandag 25 mei 2009 17:22 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Kom jij ze even afpakken dan? Zou me nou geweldig lijken. Moet je dit topic niet dichtgooien trouwens? Doe je toch altijd als iets je niet aanstaat, slotje erop....
Danny lekker bezigquote:Op maandag 25 mei 2009 17:20 schreef Danny het volgende:
![]()
Ik zeg ik hou d'r van
Juist daar heeft hij het fatsoen niet voor.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:24 schreef Danny het volgende:
[..]
hij zegt 'wellicht'. gewoon een zoethoudertje dus and a sorry excuses for an apology.
Ik zal je idd maar niet serieus nemen...beetje beter je huiswerk maken in het vervolg zou wellicht werken, of was je ook zo blauw als een tientje....quote:Op maandag 25 mei 2009 17:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe vond je dat nu dat vrijdagnacht, toen je Bram in het zonnetje wilde zetten, die microfoon van hje werd afgepakt werd en je met zachte hand naar buiten werd gevoerd? Wel een beetje een afgang toch?
Nou als jij dit als een dreigement ziet dan vrees ik dat er in jou ook nog geen 2 kb werkgeheugen zit...quote:Op maandag 25 mei 2009 17:26 schreef Danny het volgende:
[..]
bron? En was dat NU al een dreigement? Na maar één post van mij
Wat is dat...quote:Op maandag 25 mei 2009 17:28 schreef bamby het volgende:
[..]
Juist daar heeft hij het fatsoen niet voor.
ahaa...dan deed ik dus ff een renaatetje.....quote:Op maandag 25 mei 2009 17:24 schreef Danny het volgende:
[..]
hij zegt 'wellicht'. gewoon een zoethoudertje dus and a sorry excuses for an apology.
Zo denk ik er nou ook over...heerlijk even bakkie d'r bij want dit beloofd nog een gezellige avond te worden...Game on!quote:
Hoest in stretto?...tis trouwens heul lang geleden dat ik daar ben geweestquote:Op maandag 25 mei 2009 17:31 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Zo denk ik er nou ook over...heerlijk even bakkie d'r bij want dit beloofd nog een gezellige avond te worden...Game on!
Je zal als kroeg reclame als Peter hebben rondlopen. Dan ben je mooi de sjaak...quote:Op maandag 25 mei 2009 17:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoest in stretto?...tis trouwens heul lang geleden dat ik daar ben geweest
hahaha wat een gevoel voor humor heb je toch....Gelukkig heb ik jou niet nodig voor mn carierre klaploper....quote:Op maandag 25 mei 2009 17:32 schreef Danny het volgende:
Dit soort topics zijn echt een carriëreboost van jewelste. Gaat het vast en zeker goed doen als hij uiteindelijk doorbreekt en behalve kermissen ook braderieën mag doen
neheeeeeeeeeeeeeeeeeeee peter gaat op de zomerfeesten optreden....op de waalkade of ut pleinquote:Op maandag 25 mei 2009 17:32 schreef Danny het volgende:
Dit soort topics zijn echt een carriëreboost van jewelste. Gaat het vast en zeker goed doen als hij uiteindelijk doorbreekt en behalve kermissen ook braderieën mag doen
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Je zal als kroeg reclame als Peter hebben rondlopen. Dan ben je mooi de sjaak...
Moet nog steeds even blokje om daar naartoe idd....zal van de week wel eventjes goedkomen denk ik...;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 17:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoest in stretto?...tis trouwens heul lang geleden dat ik daar ben geweest
Het gaat inderdaad prima met je carriëre als klaploperquote:Op maandag 25 mei 2009 17:34 schreef TheBunkerboy het volgende:
hahaha wat een gevoel voor humor heb je toch....Gelukkig heb ik jou niet nodig voor mn carierre klaploper....
Ow jee...ben ik wel veilig dan? ;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 17:33 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Oeh pas maar op, straks vind ik jou ook nog echt leuk
Ik zag het toch echt wel hoor. Bram die zat te wijzen van "tief eens op en zich ongemakkelijk voelde". Jij die er maar moeilijk doorheen kwam, want niemand luisterde echt naar je en ze bleven je gewoon negeren wat dan weer niet zo raar is als je de hele avond meer roept "Handjes omhoog" dan dat je valse noten produceert.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:29 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Ik zal je idd maar niet serieus nemen...beetje beter je huiswerk maken in het vervolg zou wellicht werken, of was je ook zo blauw als een tientje....
Hahaha wat leef jij toch in een droomwereld storm...ik wou dat ik zo'n mooi leven als jou had....quote:Op maandag 25 mei 2009 17:36 schreef Danny het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad prima met je carriëre als klaploper
Google wordt je vriend, Peter Nuninga, zanger met strafblad wegens geweldsdelicten
Wat een verklaring man...hou vast die gedachte...komt goed ! ;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 17:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zag het toch echt wel hoor. Bram die zat te wijzen van "tief eens op en zich ongemakkelijk voelde". Jij die er maar moeilijk doorheen kwam, want niemand luisterde echt naar je en ze bleven je gewoon negeren wat dan weer niet zo raar is als je de hele avond meer roept "Handjes omhoog" dan dat je valse noten produceert.
Afijn, toen je dan uiteindelijk na twee keer toch het woord kreeg, werd die microfoon van je afgepakt en werd je door in ieder geval één persoon met zachte hand weg gevoerd.![]()
En ik was nuchter, ook niet moe, dus ik mocht nog gewoon autorijden
toch knap dat Peter Nuninga zich zo groot weet te houden op een forum terwijl hij zit te huilen en naarstig zoekt naar manieren om zijn zin te krijgenquote:Op maandag 25 mei 2009 17:40 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Wat een verklaring man...hou vast die gedachte...komt goed ! ;-)
Ik zou zeggen, GAME ON ouwe...! Maak er iets leuks van...ben je al zo goed in ;-) NOT!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:38 schreef Danny het volgende:
Even googlen op Peter Nuninga en resultaat 1:
FOK.nl / Nieuws / Bunker: Peter Nuninga agressief om potje gel ...
Kwestie van een leuk berichtje om deze actie heen breien en voor je 't weet sta je daarmee óók aan de top van de google results
Is ie dan aan het cammen met jou, omdat je het zo goed weet??quote:Op maandag 25 mei 2009 17:41 schreef Danny het volgende:
[..]
toch knap dat Peter Nuninga zich zo groot weet te houden op een forum terwijl hij zit te huilen en naarstig zoekt naar manieren om zijn zin te krijgen
Tnx...je bent wel 1 van de weinigen hoor die het grappig vond blijkt...maar ja ik kan natuurlijk ook niet iedereen achter me hebben hé ;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 17:41 schreef bbgirltje het volgende:
He Peter, heb echt zo gelachen over het zoenen met Renate.
Vond het geweldig en ja dat zij dan ook nog toevallig verliefd op je is(nu was denk ik zo) ja is jou probleem niet
heejjquote:Op maandag 25 mei 2009 17:43 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Is ie dan aan het cammen met jou, omdat je het zo goed weet??![]()
Nuninga, voor al uw "Handjes omhoog" feesten en partijenquote:Op maandag 25 mei 2009 17:40 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Wat een verklaring man...hou vast die gedachte...komt goed ! ;-)
Ik heb liever dat jij het zegt als iemand met z'n volle verstand....quote:Op maandag 25 mei 2009 17:41 schreef Danny het volgende:
[..]
toch knap dat Peter Nuninga zich zo groot weet te houden op een forum terwijl hij zit te huilen en naarstig zoekt naar manieren om zijn zin te krijgen
Precies, maar er zitten me hier dan ook wat zuurpruimenquote:Op maandag 25 mei 2009 17:44 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Tnx...je bent wel 1 van de weinigen hoor die het grappig vond blijkt...maar ja ik kan natuurlijk ook niet iedereen achter me hebben hé ;-)
En niet te vergeten voor het snel af laten nokken van uw gasten ;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 17:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nuninga, voor al uw "Handjes omhoog" feesten en partijen
Je had me niet nodig voor je schnabbelcarriëre, toch? Je verandert verdomde snel van gedachten. Maar dat deed je in de bunker ook al. 'ik ga naar huisquote:Op maandag 25 mei 2009 17:42 schreef TheBunkerboy het volgende:
Ik zou zeggen, GAME ON ouwe...! Maak er iets leuks van...ben je al zo goed in ;-) NOT!
whehehequote:Op maandag 25 mei 2009 17:46 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
En niet te vergeten voor het snel af laten nokken van uw gasten ;-)
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:46 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
En niet te vergeten voor het snel af laten nokken van uw gasten ;-)
omfg. de 80's belden. Ze willen hun speeltuinargumenten terugquote:Op maandag 25 mei 2009 17:45 schreef TheBunkerboy het volgende:
Ik heb liever dat jij het zegt als iemand met z'n volle verstand....
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:48 schreef Danny het volgende:
[..]
omfg. de 80's belden. Ze willen hun speeltuinargumenten terug
Ohhhhhh Peter, je bent de komma vergeten voor het woordje als.........................quote:Op maandag 25 mei 2009 17:45 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Ik heb liever dat jij het zegt als iemand met z'n volle verstand....
Ja kinderen en een vrouw tochquote:Op maandag 25 mei 2009 17:37 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Hahaha wat leef jij toch in een droomwereld storm...ik wou dat ik zo'n mooi leven als jou had....
Negatieve publiciteit is ook publiciteit dus als jij me een zetje in de goeie richting wil geven, zet 'm op! Enne, de diagnose was 'DANNYLERGIE'....een allergie voor walgelijke mensen zoals jij....quote:Op maandag 25 mei 2009 17:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Je had me niet nodig voor je schnabbelcarriëre, toch? Je verandert verdomde snel van gedachten. Maar dat deed je in de bunker ook al. 'ik ga naar huis![]()
![]()
', 'o nee, toch maar niet'.
Hebben ze al een diagnose bij je weten te stellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |