Doe mij dan maar van de Potten & Pannen inkleurenquote:Op maandag 25 mei 2009 19:01 schreef Toverheks het volgende:
Is Peter nu van de Potten & Pannen of is het een echte vent.
Kan er ff een Poll komen?
Peter is........
EEn Pot & Pan
EEn echte vent
Van 2 kantjes
Of een Dierenvriend
Renate heeft al wat gezegt erover in de Cos.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:10 schreef Ravenna29 het volgende:
Wat mij betreft verdient Peter trouwens wel wat punten, door hier te komen reageren. Had hij natuurlijk niet hoeven doen. Misschien zou er wat meer duidelijkheid komen als Renate ook zou reageren om te vertellen wat zij vindt.
En wij zijn natuurlijk ook niet altijd lief geweest tegen/over Renate. (Iets met niet douchen en ongesteld)
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Doe mij dan maar van de Potten & Pannen inkleuren
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:10 schreef Ravenna29 het volgende:
Wat mij betreft verdient Peter trouwens wel wat punten, door hier te komen reageren. Had hij natuurlijk niet hoeven doen. Misschien zou er wat meer duidelijkheid komen als Renate ook zou reageren om te vertellen wat zij vindt.
En wij zijn natuurlijk ook niet altijd lief geweest tegen/over Renate. (Iets met niet douchen en ongesteld)
wuttequote:Op maandag 25 mei 2009 19:10 schreef Ravenna29 het volgende:
edit: Ik ga me al schamen dat ik dit getikt heb.![]()
Precies, ook ik heb weleens wat gezegd over Renate, dus ik ga nu niet ineens tekeer tegen Peter, zou dat niet helemaal zuiver vinden.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:10 schreef Ravenna29 het volgende:
Renate heeft haar zegje vanmiddag al gedaan en inderdaad ik ben zeker niet netjes tegen/over haar geweest.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:10 schreef Ravenna29 het volgende:
Ojee wat voor ziektes hebben ze dan niet allemaal in dit land?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
oke dus ik dacht zo al een paar weken dat niet zijn ex maar hijzelf gewoon een borderliner is. ik bedoel janken om een potje gel hoef je niet homo voor te zijn, maar een borderliner met stemmingswisselingen doet het ook goed. hihi
Wie?? Nooit van gehoordquote:Op maandag 25 mei 2009 19:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
BTW, waar is Versabommie, die klagert nu?![]()
Krijgt ie eindelijk waar hij om vraagt is hij in geen velden of wegen te bekennen
Misschien heeft hij wel een levenquote:Op maandag 25 mei 2009 19:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
BTW, waar is Versabommie, die klagert nu?![]()
Krijgt ie eindelijk waar hij om vraagt is hij in geen velden of wegen te bekennen
Moet je eens verder hier op FOK gaan lezen dan alleen het Peter&Amber topic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |