staat even hierboven bij 'de laatste avond'quote:Op maandag 25 mei 2009 12:19 schreef Debbie1977 het volgende:
Is er ook een filmpje waarop de oud overlevers terug komen in de bunker?
Heb het namelijk gemist, en heb alles terug gekeken, maar kan alleen daar niets van vinden.
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
staat even hierboven bij 'de laatste avond'
ik heb het ook niet gezien maar wel opgenomen ik zal het van de weekquote:Op maandag 25 mei 2009 12:37 schreef Debbie1977 het volgende:
Die had ik al wel gezien, had alleen begrepen dat ze op leuke wijze naar binnen gingen, en bij dat filmpje zijn ze al binnen, vandaar.
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 25 mei 2009 12:19 schreef Debbie1977 het volgende:
Is er ook een filmpje waarop de oud overlevers terug komen in de bunker?
Heb het namelijk gemist, en heb alles terug gekeken, maar kan alleen daar niets van vinden.
Ja, ik weet het. Bij het knippen is het al een beetje en na het uploaden is het helemaal erg.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:46 schreef Danny het volgende:
@HiDiHo;
het geluid loopt bij die filmpjes niet synchroon
en klik op Dit is niet OK ( Spam )quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:19 schreef hvdkleij het volgende:
Heb zelf ook een paar foto's gemaakt.
Hier staan ze: http://rsradio.hyves.nl
(wordt gelijk ff lid)
Profiel niet zichtbaarquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:19 schreef hvdkleij het volgende:
Heb zelf ook een paar foto's gemaakt.
Hier staan ze: http://rsradio.hyves.nl
(wordt gelijk ff lid)
Ik hoop dat het nu goed staat?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Profiel niet zichtbaar
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
helaas, lijkt niet te werken.
Gert dacht dat ie moest reanimeren toen ie de pop zag.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:50 schreef Maanvis het volgende:
wow, erg toffe fotoos thanks hvdkleij.
Ik moest overigens echt 3x kijken voordat ik zag dat peter geen dronken gast aan het helpen was, maar een pop aan het strelen was.
Ja, en nog een leuke anekdote.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:50 schreef Maanvis het volgende:
wow, erg toffe fotoos thanks hvdkleij.
Ik moest overigens echt 3x kijken voordat ik zag dat peter geen dronken gast aan het helpen was, maar een pop aan het strelen was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |