Mooi zo tochquote:Op zondag 24 mei 2009 13:37 schreef JediMasterLucia het volgende:
ik wist anders niet hoe ik het moest noemen, dus vandaar dat ik de COS doortelde
Ja zeker en ook ik had dat niet gekunt zou niet als een mak schaapje naar de regie luisterenquote:Op zondag 24 mei 2009 13:38 schreef JediMasterLucia het volgende:
Als ik naar de afgelopen maand kijk, hebben de bewoners eigenlijk best wel veel geslikt allemaal.
Ik zou dat denk ik niet gekund hebben...
Zet dan snel een ander aanstekelijk liedje op die dat liedje van peter weer uit je hoofd wegjaagtquote:Op zondag 24 mei 2009 13:39 schreef bamby het volgende:
Godver de godverliept er eentje hier het liedje van peter te fluiten
nu zit dat klote liedje in mijn kop ships
jij was dus in opstand gekomen?quote:Op zondag 24 mei 2009 13:45 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja zeker en ook ik had dat niet gekunt zou niet als een mak schaapje naar de regie luisteren
Al gebeurd gelukkig en gewaarschuwd hier als ze me niet op de kast willen hebben peters liedje not donequote:Op zondag 24 mei 2009 13:46 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Zet dan snel een ander aanstekelijk liedje op die dat liedje van peter weer uit je hoofd wegjaagt
Ja en inderdaad te ranzigquote:Op zondag 24 mei 2009 13:47 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
jij was dus in opstand gekomen?
ik vraag nu nu af wat de regie had gedaan als de overlevers wat mondiger waren geweest.
zoals die emmer waar ze op moesten piesen, dat was eigenlijk te ranzig voor woorden
Ja, na de 300 zouden de users doorverwezen worden naar de SC.quote:
Deze slowchat zou ook in dit topic kunnen.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:01 schreef swarmahoer het volgende:
300 was toch de laatste, of niet
dat wist ik niet, want was een paar dagen niet op forum geweest omdat ik een logee hadquote:Op zondag 24 mei 2009 14:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, na de 300 zouden de users doorverwezen worden naar de SC.
[TBO SC #39] nogwat
Daar mag over vanalles gebabbeld worden, dus ook over de Bunker.
De COS gaat in september weer open, een paar uurtjes voordat de streams starten.
Het was ook eigenlijk nog maar een voorstel.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:16 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
dat wist ik niet, want was een paar dagen niet op forum geweest omdat ik een logee had
Is me niet duidelijk waarom de cos dicht zou moetenquote:Op zondag 24 mei 2009 14:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, na de 300 zouden de users doorverwezen worden naar de SC.
[TBO SC #39] nogwat
Daar mag over vanalles gebabbeld worden, dus ook over de Bunker.
De COS gaat in september weer open, een paar uurtjes voordat de streams starten.
Snap ik wel hoor maar zie het nut van verkassen niet zo in.Waarom iets stoppen wat lekker looptquote:Op zondag 24 mei 2009 14:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het was ook eigenlijk nog maar een voorstel.
Wat maakt het nu uit waar je kletst? COS is Commentaar Op Streams, er is geen stream meer dus verhuis je naar de SC. Dat is ook makkelijker ivm het archiveren lijkt mij.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:26 schreef bamby het volgende:
Snap ik wel hoor maar zie het nut van verkassen niet zo in.Waarom iets stoppen wat lekker loopt
quote:Op zondag 24 mei 2009 14:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat maakt het nu uit waar je kletst? COS is Commentaar Op Streams, er is geen stream meer dus verhuis je naar de SC. Dat is ook makkelijker ivm het archiveren lijkt mij.
Nou ja, zolang de mods geen bezwaar maken zal. het wel goed zijn.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:34 schreef bamby het volgende:
Stream staat hier nog aan hoor oke gebeurd niet veel maar als er wat gebeurd word het hier neer gezet
Inderdaad blijf hier wel plakken zo lang het kanquote:Op zondag 24 mei 2009 14:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou ja, zolang de mods geen bezwaar maken zal. het wel goed zijn.
Ik duik mijn tuintje weer in. Het barst er van de jonge merels en koolmezen, heerlijk dat gekwetter.
De gierzwaluwen nestelen onder de dakpannen en het is prachtig weer. Wat wil een mens nog meer.![]()
Hoi!quote:Op zondag 24 mei 2009 14:06 schreef swarmahoer het volgende:
was een geheimhoudingsverklaring mbt inside informatie zoals geldzaken ofzo, of persoonlijke info
en verder ook huisregels zoals niet onnodig in de regie hangen, rommel achter je kont opruimen
ik ben wel weer bijgekomen jaquote:Op zondag 24 mei 2009 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoi!
Ook weer bijgekomen?
Ik hang al de hele middag in mijn hangmat terwijl ik eigenlijk moet werken. Geen zin en als de zon weg is, is het nog steeds zondag en haal ik die deadline ook nog wel.
Lekker naar buiten Peter, jammer dat ik het niet meer wist dat je die operatieve ingreepquote:Op zondag 24 mei 2009 15:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ga zometeen maar eens een stukje fietsen, er is een lekker weertje in Apeldoorn.![]()
Voor het eerst zonder steunkous, die ik bijna 2 weken heb gedragen na een operatieve ingreep.![]()
![]()
Kusje kroel![]()
tuinfluiter! heb je een beetje gemist tijdens the Bunker!quote:Op zondag 24 mei 2009 15:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Over ruim drie maanden , eind augustus/begin september begint The bunker 2........
Meestal bleven na de BB, DGK en CBML finales het sub-forum nog 2, 3 weken open om
na te praten...of dit fok- sub - Bunker forum open blijft tot eind augustus, begin september?
Je kan ook posten en elkaar ontmoeten in de SC-RLS bij general chat.![]()
[RLS SC #208] De vorige was Vol, met oa liefde
heb ik met verbazing naar staan kijken,quote:Op zondag 24 mei 2009 13:54 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja en inderdaad te ranzigSnapte ook niet dat ze alles maar zo gelaten over zich heen lieten komen.Steeds maar een afwachtende houding aan namen wat er ging komen
schattebol! ik ga zo lekker naar het terras, fijn biertjes drinken!quote:Op zondag 24 mei 2009 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoi!
Ook weer bijgekomen?
Ik hang al de hele middag in mijn hangmat terwijl ik eigenlijk moet werken. Geen zin en als de zon weg is, is het nog steeds zondag en haal ik die deadline ook nog wel.
Huub ik had bewonerstopics en streamverslagen vol willen tikkenquote:Op zondag 24 mei 2009 15:44 schreef ditisHuub het volgende:
tuinfluiter! heb je een beetje gemist tijdens the Bunker!
Ja dan kan maar denk toch dat het deels ook te maken had met dat ze niet zeker en duidelijkheid hadden wat betreft de regelsquote:Op zondag 24 mei 2009 15:47 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
heb ik met verbazing naar staan kijken,
de meest legendarische ruzies die ik ten tijde van de Gouden Kooi had waren ACHTER de schermen ipv on stream, ze waren enorm tam en mak. Aan de andere kant denk ik ook omdat het komt omdat ze zich waarschijnlijk op het ergste hebben voorbereid.
Hoiiiii Itsme, je bedoelt Peter6000.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:01 schreef itsme het volgende:
Ik heb net als tuinfluiter ook een operatie achter de rug. geen steunkousen voor mij maar krukken en kon niet veel achter de pc zitten. Maar nu sinds 1 maand (alleen een meniscus operatietje) weer krukvrij!![]()
Itsme gelukkig ook weer achter de rug, sterkte en lees ze, gaat het goed met je dochter op school?quote:Op zondag 24 mei 2009 15:18 schreef Peter6000 het volgende:
Voor het eerst zonder steunkous, die ik bijna 2 weken heb gedragen na een operatieve ingreep.![]()
![]()
Kusje kroel![]()
Sterkte met je kniequote:Op zondag 24 mei 2009 16:01 schreef itsme het volgende:
damn. Ik heb dit hele programma gemist.
Nou dan ga ik maar een beetje bijlezen.
Leuk Huub dat je nog steeds hier rond hangt!
Ik heb net als tuinfluiter ook een operatie achter de rug. geen steunkousen voor mij maar krukken en kon niet veel achter de pc zitten. Maar nu sinds 1 maand (alleen een meniscus operatietje) weer krukvrij!![]()
te laatquote:Op zondag 24 mei 2009 14:01 schreef swarmahoer het volgende:
300 was toch de laatste, of niet
Jaquote:
Dat zou super zijn he?quote:Op zondag 24 mei 2009 16:29 schreef bamby het volgende:Danny in de bunker komt het toch misschien tot een oplossing
quote:Op zondag 24 mei 2009 16:36 schreef knorretje het volgende:rechtsachter is danny, daarnaast zit iteejer. voor zitten bram, dementor en ik denk bob
Haha ja die zie ik ook niet meer, geeft ook hoopquote:Op zondag 24 mei 2009 16:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waar is die pot met volle batterijen nou, alle zenders zijn leeg.
Ja erg he had wel graag willen luisterenquote:Op zondag 24 mei 2009 16:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waar is die pot met volle batterijen nou, alle zenders zijn leeg.
Misschien zit Bart in de regiequote:Op zondag 24 mei 2009 16:44 schreef beequeen het volgende:
Hé, wat grappig dit. Maar in het kader van transparantie zou ik toch graag horen wat er gezegd wordt.![]()
Beetje vreemd dat Bart niet bij het gesprek aanwezig is.
Ik hoop het... als The Bunker ergens thuis hoort is het op Fok.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:29 schreef bamby het volgende:Danny in de bunker komt het toch misschien tot een oplossing
De camera staat op een vast punt gericht, niet nodig dus.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoop het... als The Bunker ergens thuis hoort is het op Fok.
NL zal er maar aan de haal gaan....
Vroeg ik me dus ook af waar is bart en van mij mogen de zenders om hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 16:44 schreef beequeen het volgende:
Hé, wat grappig dit. Maar in het kader van transparantie zou ik toch graag horen wat er gezegd wordt.![]()
Beetje vreemd dat Bart niet bij het gesprek aanwezig is.
COGS?quote:Op zondag 24 mei 2009 13:37 schreef JediMasterLucia het volgende:
ik wist anders niet hoe ik het moest noemen, dus vandaar dat ik de COS doortelde
Dus dat.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:46 schreef akveor het volgende:
quote:Op zondag 24 mei 2009 16:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
iteejer, danny, bram, ?!? en dementor.
quote:Op zondag 24 mei 2009 16:36 schreef knorretje het volgende:rechtsachter is danny, daarnaast zit iteejer. voor zitten bram, ik denk bob en dementor
Mwah, sommige contractuele dingen hoeven niet echt naar buiten gebracht te wordenquote:Op zondag 24 mei 2009 16:44 schreef beequeen het volgende:
Maar in het kader van transparantie zou ik toch graag horen wat er gezegd wordt.![]()
Dat begrijp ik, maar dat kunnen ze toch filteren?quote:Op zondag 24 mei 2009 16:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mwah, sommige contractuele dingen hoeven niet echt naar buiten gebracht te worden.
Ik ben gisteren om 20.15 begonnen... en tot nu toe heb ik alles zo goed als aan de praat gekregen...quote:
Hij mag wel een week op rantsoen.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:51 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij zit Tom er een beetje voor spek en bonen bij.
Hahaha stream junk....quote:Op zondag 24 mei 2009 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar dat kunnen ze toch filteren?
Ken nl persoonlijk niet.Maar wat ik er zo van gehoort hebt blijf ik er verre van uit de buurt.De post van doe ria mess of hoe dat mens ook heet zegt genoeg over het niveu daar.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Deur op slot, 'beste overlevers, welkom in de bunker'.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 16:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Deur op slot, 'beste overlevers, welkom in de bunker'.
soldaten pakkie an, op rantsoen en naar buiten.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2009 16:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
That's me.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:57 schreef akveor het volgende:
Hahaha stream junk....
Maar goed dat Danny er is.... en hoop echt dat ze tot een vergelijk kunnen komen...
Want al met al lijkt met de Bunker een redelijk succes geworden.
Zeker als je je bedenkt dat er niet eens zo heel veel reclame is gemaakt.
Nee? Ik wel hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 17:03 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja he kan wel gebarentaal maar hun niet shipsmaar ben niet verslaaft.
Gaaaaaaaf! Waarom mogen wij niet meeluisteren?quote:Op zondag 24 mei 2009 16:55 schreef truwi het volgende:
wat zie ik nu op de live streams een vergadering met fok volgens mij gaan ze toch weer samen werken.
mja goede vraag, lekker transparant weerquote:Op zondag 24 mei 2009 17:08 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Gaaaaaaaf! Waarom mogen wij niet meeluisteren?
Maar oké, lichaamstaal zegt ook wat he, Bram doet druk, Danny lacht dus denk dat de samenwerking goed komt.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:09 schreef earthling39 het volgende:
[..]
mja goede vraag, lekker transparant weer
Ja, ik zag ook dat Danny lachte, zou er straks witte rook uit de schoorsteen van Soestdijk komen?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:10 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Maar oké, lichaamstaal zegt ook wat he, Bram doet druk, Danny lacht dus denk dat de samenwerking goed komt.
Het is heerlijk weerquote:Op zondag 24 mei 2009 17:09 schreef earthling39 het volgende:
[..]
mja goede vraag, lekker transparant weer
Erg he zit ook al te hopen dat ze boven per ongeluk geluid schakeltje aan zettenquote:Op zondag 24 mei 2009 17:08 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Gaaaaaaaf! Waarom mogen wij niet meeluisteren?
Maar het gaat wel hard tegen hard nu weer haha.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik zag ook dat Danny lachte, zou er straks witte rook uit de schoorsteen van Soestdijk komen?
nog ffquote:Op zondag 24 mei 2009 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik zag ook dat Danny lachte, zou er straks witte rook uit de schoorsteen van Soestdijk komen?
Moet kunnen als ze er maar uit komen met elkaar ships en nog steeds moet ik douchenquote:
Douchen kan je over een uurtje ook nog en ja, ze komen er wel uit denk ik.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:19 schreef bamby het volgende:
[..]
Moet kunnen als ze er maar uit komen met elkaar ships en nog steeds moet ik douchenKunnen ze even op pauze gezet worden
Heeft hij Stille Willy als nick?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:23 schreef Disana het volgende:
Zojuist Pim gesignaleerd in zijn welkomsttopic.
Ik vermoed dat hij er zelf anders over denkt. Maar veel beter is het niet, ga zelf maar kijkenquote:
Hij is klaar met de bunkerquote:Op zondag 24 mei 2009 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij er zelf anders over denkt. Maar veel beter is het niet, ga zelf maar kijken
quote:Op zondag 24 mei 2009 17:23 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Douchen kan je over een uurtje ook nog en ja, ze komen er wel uit denk ik.
Het zei met flinke taal en dat is juist goed, kaarten op tafel.
Hij heeft meer woorden getypt dan ooit gesproken in de kelder.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:25 schreef Disana het volgende:
Ik vermoed dat hij er zelf anders over denkt. Maar veel beter is het niet, ga zelf maar kijken
Leg je er ff een handdoek op en ja mannen pffffffff maar er wordt tenminste wat uitgepraat!quote:Op zondag 24 mei 2009 17:29 schreef bamby het volgende:
[..]
ja maar plak ik plak aan mijn leren stoel vast had me ingesmeert met zonnen creame
Maar zeker laat ze maar lekker knallen komt het denk zeker goed pff mannen blijven grote kinderen he
wie is Tom?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:30 schreef beequeen het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar elke keer als Tom iets zegt zie ik iets van ergernis bij Danny.
alleen je hoort niet wat ze zeggen...quote:
En Dementor gaat meer bewegen als Danny zijn kant uitkijkt, vooral met zijn voetenquote:Op zondag 24 mei 2009 17:30 schreef beequeen het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar elke keer als Tom iets zegt zie ik iets van ergernis bij Danny.
Dementor.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 17:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oeps, Bram heeft ons betrapt.
[ afbeelding ]
Maar misschien praat Danny zoals hij soms schrijft: fel en overtuigend.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dementor.
@Disana. Tom is duidelijk nerveus. Toch gek, op het forum heeft hijn zijn bekkie altijd bij zich.
Zo zie je maar.![]()
quote:Op zondag 24 mei 2009 17:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oeps, Bram heeft ons betrapt.
[ afbeelding ]
Zekers goed dat ze de stap toch nemen om er uit te komen ik duim er voor dat het goed gaat komen als danny ze ook kan overtuigen dat wij streamers ook deel uitmaken van het consept is het alleen maar topquote:Op zondag 24 mei 2009 17:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Leg je er ff een handdoek op en ja mannen pffffffff maar er wordt tenminste wat uitgepraat!
Dat is mooi!
dat was juist de bedoeling, de streamer regiseertquote:Op zondag 24 mei 2009 17:44 schreef bamby het volgende:
[..]
Zekers goed dat ze de stap toch nemen om er uit te komen ik duim er voor dat het goed gaat komen als danny ze ook kan overtuigen dat wij streamers ook deel uitmaken van het consept is het alleen maar top
Zou kunnen. Toch komt hij op mij iig niet intimiderend over, eerder rustig en overtuigend.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:43 schreef Disana het volgende:
Maar misschien praat Danny zoals hij soms schrijft: fel en overtuigend.
Ja dat was zeker de opzet zoals ik het ook begrepen heb.Dus hoop dat denny dit zeker aan bod brengt en dat ze het naar the bunker 2 zeker mee zullen nemenquote:Op zondag 24 mei 2009 17:45 schreef earthling39 het volgende:
[..]
dat was juist de bedoeling, de streamer regiseerttenminste zo begreep ik het.
Ja, en hij lacht ook veel. Misschien komt ook Diederik nog vertellen wat hij ervan vond.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou kunnen. Toch komt hij op mij iig niet intimiderend over, eerder rustig en overtuigend.
Ik heb hem net aangeslingerd en zie allemaal stevig, ahum, gebouwde mannen zitten.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Comment On Stream (die er nog steeds is)
Ik vraag het me af.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:53 schreef Disana het volgende:
Ja, en hij lacht ook veel. Misschien komt ook Diederik nog vertellen wat hij ervan vond.
Dementor heet Tom hoor.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en hij lacht ook veel. Misschien komt ook Diederik nog vertellen wat hij ervan vond.
Naast Danny zit Iteejer en tussen Bram en Dementor zit Bob? Begreep ik.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:57 schreef Tessio het volgende:
Wie is die man naast Danny?
En die man die tussen Bram en Dementor in zit?
Hey mutssefluts, let je deze keer nu echt goed op je patatjes, straks gaat er weer iemand anders mee vandoorquote:
middag heksjequote:Op zondag 24 mei 2009 17:55 schreef Toverheks het volgende:
Tum tumtumtum slag van de pauke, had wel een verzoekje ingediend gisteravond maar het loopt nog steeds..
Goedenmiddag allemaal
Wat dát aangaat kunnen ze zo de Bunker in, op een dieeet van water en brood worteltjesquote:Op zondag 24 mei 2009 17:55 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik heb hem net aangeslingerd en zie allemaal stevig, ahum, gebouwde mannen zitten.
Druk gebarend of wiebelend op de bank.
Haha, dacht ik ook net, gossie, beetje dieet kan geen kwaad!quote:Op zondag 24 mei 2009 17:55 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik heb hem net aangeslingerd en zie allemaal stevig, ahum, gebouwde mannen zitten.
Druk gebarend of wiebelend op de bank.
Dank je knorretje.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:58 schreef knorretje het volgende:
naast danny zit iteejer en tussen bram en dementor in is bob
edit: was weer spuit elf...wat senesta zegt
Oh, iemand zei gisteren bij die aftiteling dat hij de Diederik is die op de rol staat. Het is dus nog steeds Tom... vind ik ook veel leuker.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Dementor heet Tom hoor.
Of snap ik nu een grapje niet?
Mee eens hier net een proefje mee gedaanquote:Op zondag 24 mei 2009 17:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vraag het me af.
Hoe het ook zij, grappig dat we mee kunnen kijken. Lichaamstaal zegt ook veel.
hij is er al 15+ kwijtquote:Op zondag 24 mei 2009 17:59 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Haha, dacht ik ook net, gossie, beetje dieet kan geen kwaad!
Ook bedankt voor de info.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Naast Danny zit Iteejer en tussen Bram en Dementor zit Bob? Begreep ik.
Dat is al heel netjes!quote:Op zondag 24 mei 2009 18:01 schreef knorretje het volgende:
[..]
hij is er al 15+ kwijten nog steeds bezig
Dat op zijn minst wel laten we hopenquote:Op zondag 24 mei 2009 18:02 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dat is al heel netjes!
Nu afwachten wat de uitslag van dit gesprek wordt.
Wil het wel van beiden partijen horen.
Iteejer gaf toch , zo nu en dan, ook wel eens wat info door op het forum als hij contact had gehad met betrokkenen van TBO?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
En iteejer is admin van FOK!, niet heel veel te zien voor de schermen in TBO maar hij zet zich achter de schermen echt enorm in voor de bunker. Onderschat 'm niet.
Ik zie niemand wat opschrijven, dat baart me wel enige zorgen![]()
.
Lichaamstaal zegt vaak nog meer dan wat er daadwerkelijk gezegd wordt.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vraag het me af.
Hoe het ook zij, grappig dat we mee kunnen kijken. Lichaamstaal zegt ook veel.
Jepquote:Op zondag 24 mei 2009 18:04 schreef Tessio het volgende:
Iteejer gaf toch , zo nu en dan, ook wel eens wat info door op het forum als hij contact had gehad met betrokkenen van TBO?
Ah, op die fiets. Nee Dementor heet echt nog steeds Tom.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, iemand zei gisteren bij die aftiteling dat hij de Diederik is die op de rol staat. Het is dus nog steeds Tom... vind ik ook veel leuker.
Dank je voor de aanvullende info.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:05 schreef Gert het volgende:
Even wat achtergrond-info: Bob le Nobel, in het midden dus tussen Bram en Tom, is regisseur.Hij heeft een aantal Big Brothers en DGK gedaan en was tijdens TBO hoofd regie.
Hoewel hij zelf nooit post hier, leest hij heel veel mee. Hij kent ook aardig wat users. Hij heeft FOK! altijd gebruikt om tijdens een RLS op de hoogte te blijven van wat er gebeurd was. Vaak werden streamverslagen daarbij ook gebruikt als leidraad om bepaalde fragmenten terug te vinden.
Zag ik nog net! haha, en nu even afwachten! Ben benieuwd.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:07 schreef Disana het volgende:
Lol, middelvingers naar elkaar maar wel lachend.
Hoop voor beide partijen dat het is opgelost, en Of FOK met Bunker2 in zee gaat en Danny zijn ei kwijt kon.quote:
eetse voor zoquote:Op zondag 24 mei 2009 18:06 schreef Kaat38 het volgende:
Ik wacht het verder wel af, ben benieuwd!
Maar die pastasaus is aan het pruttelen dus ik ga richting keuken zeg maar!
ik mag hopen dat ie zijn hoofd weer heeft meegenomen hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 18:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoop voor beide partijen dat het is opgelost, en Of FOK met Bunker2 in zee gaat en Danny zijn ei kwijt kon.
K I C Kquote:Op zondag 24 mei 2009 18:09 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zag ik nog net! haha, en nu even afwachten! Ben benieuwd.
Geef mij ff een schop richting die keuken?
Wel aanwezig geweest maar maakte geen onderdeel uit van de redactie.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:09 schreef Tessio het volgende:
[..]
Dank je voor de aanvullende info.
Maar Gert, jij bent toch ook wel eens aanwezig geweest, bij de redactie?, in de Bunker?
* geeft zwaai *quote:Op zondag 24 mei 2009 18:09 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik hoop hetquote:Op zondag 24 mei 2009 16:55 schreef truwi het volgende:
wat zie ik nu op de live streams een vergadering met fok volgens mij gaan ze toch weer samen werken.
Toch was ie prominent aanwezig.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:11 schreef Spooky4u het volgende:
Wat draait dit forum goed als Danny niet post he
Misschien is het ook wel opluchting dat ze van elkaar af zijn.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 18:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel aanwezig geweest maar maakte geen onderdeel uit van de redactie.
schop hoppa heb het slimmer aan gepakt word gekooktquote:Op zondag 24 mei 2009 18:09 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ik ook.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:02 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dat is al heel netjes!
Nu afwachten wat de uitslag van dit gesprek wordt.
Wil het wel van beiden partijen horen.
Ben je ook in het gedeelte geweest waar de overlevers toen zaten?quote:Op zondag 24 mei 2009 18:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel aanwezig geweest maar maakte geen onderdeel uit van de redactie.
O ja, op dié redactievergadering wél ja.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 18:11 schreef Spooky4u het volgende:
Wat draait dit forum goed als Danny niet post he
Mooi hoop dat danny later nog even verslag brengtquote:Op zondag 24 mei 2009 18:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat was het dan voor vandaag met DIT als hoogtepunt:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
of niet gaan koken zoals ik. ga het lekker makkelijk doen vanavondquote:Op zondag 24 mei 2009 18:16 schreef bamby het volgende:
[..]
schop hoppa heb het slimmer aan gepakt word gekookt
Haha ja dat kan ook natuurlijk.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel opluchting dat ze van elkaar af zijn.
Lijkt me toch goed verlopen, Danny wilde Bram een vriendschappelijke tik met de gesloten vuisten tegen elkaar geven, Bram had dat niet meteen door en stak toen een open hand uit. Ook lichaamstaal.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel meevallen, de grootte! Het was niet kleiner dan ik verwacht had. Wat wél écht benauwend aanvoelde, was die spleet waar ze moesten luchten.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:17 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ben je ook in het gedeelte geweest waar de overlevers toen zaten?
Ik heb vrijdagavond nog even gekeken, toen iedereen er was in De Bunker, en ik hoorde iemand op de stream zeggen dat het veel kleiner is dan wat het op de stream lijkt.
Lucky bastard...quote:
Mooiquote:Op zondag 24 mei 2009 18:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze zijn eruit, dat wordt een vervolgafspraak.
En hij heeft veel geld in DBO geïnvesteerd.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:18 schreef akveor het volgende:
Toch lijkt Danny niet een figuur die niet langer kijkt dan z'n neus lang is.
Hij zal toch ook zijn Fokkers ter wille moeten komen.
quote:Op zondag 24 mei 2009 18:10 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
ik mag hopen dat ie zijn hoofd weer heeft meegenomen hoor
Een TBO2-forum komt er sowieso wel op FOK! De vraag is alleen, of dit ook samengaat met een nieuw partnerschap. Ik heb geen idee hoor, maar het zag er redelijk vriendschappelijk en vervolg-afsprakerig uit.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Haha ja dat kan ook natuurlijk.
Toch lijkt Danny niet een figuur die niet langer kijkt dan z'n neus lang is.
Hij zal toch ook zijn Fokkers ter wille moeten komen.
ik was toen heel streng jaquote:Op zondag 24 mei 2009 17:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hey mutssefluts, let je deze keer nu echt goed op je patatjes, straks gaat er weer iemand anders mee vandoor
dat is waar.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Een TBO2-forum komt er sowieso wel op FOK! De vraag is alleen, of dit ook samengaat met een nieuw partnerschap. Ik heb geen idee hoor, maar het zag er redelijk vriendschappelijk en vervolg-afsprakerig uit.
Anders zit Fok er ook maar een beetje voor spek en bonen bij.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En hij heeft veel geld in DBO geïnvesteerd.
Als hij er nu uitstapt, is het best wel een grote verliespost.
Kan ook best.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:16 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:
Ja natuurlijk, het gaat me dan ook om de invloed. Liefst meer en dan voornamelijk richting de groep ipv het individu.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Een TBO2-forum komt er sowieso wel op FOK! De vraag is alleen, of dit ook samengaat met een nieuw partnerschap. Ik heb geen idee hoor, maar het zag er redelijk vriendschappelijk en vervolg-afsprakerig uit.
Ik ook hoor gered door dennyquote:Op zondag 24 mei 2009 18:18 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
of niet gaan koken zoals ik. ga het lekker makkelijk doen vanavond
Doet Gert nou zijn gulp open of dicht?quote:
Nou ja, het zijn tenslotte allemaal volwassenen, en eerst maar eens een paar maandjes laten betijen wellicht en dat er eventueel vervolgafspraken komen lijkt mij wel wenselijk, van beide kanten.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:21 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2009 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doet Gert nou zijn gulp open of dicht?![]()
heheh, dat is lekkerquote:Op zondag 24 mei 2009 18:29 schreef bamby het volgende:
[..]
Ik ook hoor gered door dennyman kwam binnen zag dat ik de stream zat te kijken en dook de keuken in
Dus tada zo mijn eten voor mijn neus
![]()
ja precies, dus bart zit / zat er niet bijquote:Op zondag 24 mei 2009 17:58 schreef knorretje het volgende:
naast danny zit iteejer en tussen bram en dementor in is bob
edit: was weer spuit elf...wat senesta zegt
Ben je nog maar net op?quote:Op zondag 24 mei 2009 18:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zo, net op tijd ingelogd om de laatste minuut van de vergadering te zien![]()
Hulde aan Danny dat hij toch naar Eindhoven is gekomen![]()
Ik hoop ook echt dat Fok! het officiële Bunker forum blijft, begin me hier al aardig thuis te voelen.![]()
Gertwat dans je leuk hihi
![]()
Goeiemorgen allemaal![]()
quote:Op zondag 24 mei 2009 18:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben je nog maar net op?![]()
Buonasera
Die heb ik er niet bij zien zitten, ik schakelde wel wat later in, maar dat was wel de grote afwezige.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja precies, dus bart zit / zat er niet bij
Uitgeslapen?quote:Op zondag 24 mei 2009 18:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik hoop ook echt dat Fok! het officiële Bunker forum blijft, begin me hier al aardig thuis te voelen.![]()
![]()
ik hoop het voor mquote:Op zondag 24 mei 2009 18:45 schreef Tessio het volgende:
[..]
Die heb ik er niet bij zien zitten, ik schakelde wel wat later in, maar dat was wel de grote afwezige.
Lag misschien wel lekker op het strand.
quote:
eet smakelijkquote:
Hoi!quote:Op zondag 24 mei 2009 18:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
![]()
Bunkerloos maar niet streamloos. Zit de finale NK snooker te kijken.quote:
Laat hem zich even melden (met leuk nieuws hopelijk) als hij weer thuis isquote:Op zondag 24 mei 2009 19:12 schreef knorretje het volgende:
minuut of tien geleden danny aan de foon gehad, over een anderhalf uur (zonder file) is ie weer thuis.. (dus nog ff geduld)
link?quote:Op zondag 24 mei 2009 19:12 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Bunkerloos maar niet streamloos. Zit de finale NK snooker te kijken.
edit: En oh nog gratis ook hahahaha
Oke ben benieuwdquote:Op zondag 24 mei 2009 19:12 schreef knorretje het volgende:
minuut of tien geleden danny aan de foon gehad, over een anderhalf uur (zonder file) is ie weer thuis.. (dus nog ff geduld)
kan me niet voorstellen dat Danny niet vanuit zichzelf zich hier zou melden, maar zal zeggen dat jullie allemaal erg nieuwsgierig zijnquote:Op zondag 24 mei 2009 19:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laat hem zich even melden (met leuk nieuws hopelijk) als hij weer thuis is
Dankjewel knorretje. Hoop dat je hem nog even met ons deelt, we zijn natuurlijk heel nieuwsgierigquote:Op zondag 24 mei 2009 19:12 schreef knorretje het volgende:
en dat weet jij omdat?quote:Op zondag 24 mei 2009 19:11 schreef sunny16947 het volgende:
Bart was vooral de kwade genius in het geheel. Dus beter er niet bij. Bovendien denk ik dat een partner overeenkomst, zakelijk gezien, alleen Bram aangaat.
Spannend!!quote:Op zondag 24 mei 2009 19:12 schreef knorretje het volgende:
Dat maak ik vooral op uit de post van Bart en Danny.quote:
Ze dachten waarschijnlijk allemaal dat het compleet met geluid on stream was, en de notulen dus wel bijgehouden zouden worden in de COS....quote:Op zondag 24 mei 2009 17:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
En iteejer is admin van FOK!, niet heel veel te zien voor de schermen in TBO maar hij zet zich achter de schermen echt enorm in voor de bunker. Onderschat 'm niet.
Ik zie niemand wat opschrijven, dat baart me wel enige zorgen![]()
.
zeker wel kan niet voor de anderen spreken maar is voor ons als streamer.s dacht ik ook wel interesant hoe het gelopen isquote:Op zondag 24 mei 2009 19:16 schreef knorretje het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat Danny niet vanuit zichzelf zich hier zou melden, maar zal zeggen dat jullie allemaal erg nieuwsgierig zijn
Ach, ene Bob zat er toch ook bij.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:11 schreef sunny16947 het volgende:
Bovendien denk ik dat een partner overeenkomst, zakelijk gezien, alleen Bram aangaat.
Uit het enthousiastme klinkt dat je iig je nieuw borduurmachine gaat krijgen, of het met TBO of zonder TBO is wordt me nog niet duidelijkquote:
quote:
LOL maar je hebt wel gelijk over een jaartje (of anderhalf) zal ik die vast wel hebben.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:23 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Uit het enthousiastme klinkt dat je iig je nieuw borduurmachine gaat krijgen, of het met TBO of zonder TBO is wordt me nog niet duidelijk
De Indy 500 is op RTL7quote:Op zondag 24 mei 2009 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Spannend!!
Ga in de tussentijd maar naar Studio Sport kijken, misschien is er een korfbalwedstrijd, dan gaat de tijd wat sneller
Tuurlijk, en wat er dan ook uit zal gaan komen, het deed me goed om ze bij elkaar aan tafel te zien zitten.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:27 schreef knorretje het volgende:
[..]
LOL maar je hebt wel gelijk over een jaartje (of anderhalf) zal ik die vast wel hebben.
ik ga hier verder nog niets vertellen, vind echt dat Danny dat zelf moet/mag doen. Het is zijn gesprek geweest, zijn contacten, zijn woorden etc etc
Hoop met je mee maar voor zover te zien was heb ik er best een goed gevoel overquote:Op zondag 24 mei 2009 19:32 schreef Noelle06 het volgende:
Goedenavond Fok![]()
Vrijdag nacht de afterparty al gemist en nu Danny gemist op streams![]()
Nou ben benieuwd, zo de caps te zien ging het er gemoedelijk aan toe.
Hoop echt dat ze eruit zijn gekomen en we ons klaar kunnen stomen voor een TBO 2 hier op FOK.
Mijn glazen bol zegt me dat er duidelijke afspraken worden gemaakt over het partnerschap voor TBO IIquote:Op zondag 24 mei 2009 19:27 schreef knorretje het volgende:
[..]
LOL maar je hebt wel gelijk over een jaartje (of anderhalf) zal ik die vast wel hebben.
ik ga hier verder nog niets vertellen, vind echt dat Danny dat zelf moet/mag doen. Het is zijn gesprek geweest, zijn contacten, zijn woorden etc etc
Hey Marrije, heb jij ook zo een glazen bolletje, heb je ook de uitvoering, B.O.L. 2009quote:Op zondag 24 mei 2009 19:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mijn glazen bol zegt me dat er duidelijke afspraken worden gemaakt over het partnerschap voor TBO II
pace x tuttiquote:Op zondag 24 mei 2009 19:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuurlijk, en wat er dan ook uit zal gaan komen, het deed me goed om ze bij elkaar aan tafel te zien zitten.
LOL, en als we dan ook nog streams houden kunnen we blijven COSsen...quote:Op zondag 24 mei 2009 19:44 schreef Marrije het volgende:
Kortom, subforum gaat ook niet dicht want TBO II komt eraan
Mee eensquote:Op zondag 24 mei 2009 19:44 schreef Marrije het volgende:
Wens-vader etc?quote:Op zondag 24 mei 2009 19:44 schreef Marrije het volgende:
Inderdaad al loop er af en toe maar iemand op de stream voorbijquote:Op zondag 24 mei 2009 19:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, en als we dan ook nog streams houden kunnen we blijven COSsen...
OT: vandaag een roos als achtergrond voor de mededeling![]()
quote:Op zondag 24 mei 2009 19:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
OT: vandaag een roos als achtergrond voor de mededeling![]()
4 maanden voorbeschouwen voor een programma van 25 dagenquote:Op zondag 24 mei 2009 19:44 schreef Marrije het volgende:
Zou kunnenquote:Op zondag 24 mei 2009 19:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
4 maanden voorbeschouwen voor een programma van 25 dagen?
quote:Op zondag 24 mei 2009 19:57 schreef Leandra het volgende:
Maarreh, een blijvend subforum of niet, ik ga er vanuit dat er iig geen nieuwe COS meer geopend hoeft te worden en de huidige SlowChat voortgezet kan worden in de SC?!
Hier dus: [TBO SC #39] nogwat
Juistem.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:57 schreef Leandra het volgende:
Maarreh, een blijvend subforum of niet, ik ga er vanuit dat er iig geen nieuwe COS meer geopend hoeft te worden en de huidige SlowChat voortgezet kan worden in de SC?!
quote:Op zondag 24 mei 2009 14:29 schreef beequeen het volgende:
Wat maakt het nu uit waar je kletst? COS is Commentaar Op Streams, er is geen stream meer dus verhuis je naar de SC. Dat is ook makkelijker ivm het archiveren lijkt mij.
Dat zal wel open zijn Gert kennendequote:Op zondag 24 mei 2009 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doet Gert nou zijn gulp open of dicht?![]()
Veel van de bovenstaande posts waren overigens wel stream-gerelateerd.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:57 schreef Leandra het volgende:
Oke, en we blijven gezellig zitten wachten op Dannyquote:Op zondag 24 mei 2009 20:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Danny zal ff verslag komen doen van de vergadering in de COS, die weet iedereen 't makkelijkst te vinden dus iig deeltje #302 komt er nog.
zou wel leuk zijn zaten er nu toch ook weer snel er bij toen de heren op de stream verschenen.Maar ja kom hier pas sinds ik de streams van de the bunker had aangeschaft en omdat fox er aan gelinkt zat ook toen pas een acount voor fox aangemaakt.Dus ben hier nog een groentje weet niet presies hoe het hier allemaal aan toe gaat maar heb het hier echt naar mijn zin.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou kunnen![]()
Maar wat denk jij van dit Pietje:
[..]
Okee, zet jij die maar vast klaarquote:Op zondag 24 mei 2009 20:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Danny zal ff verslag komen doen van de vergadering in de COS, die weet iedereen 't makkelijkst te vinden dus iig deeltje #302 komt er nog.
Ik ken Gert niet, jij blijkbaar wel.quote:
Gefeliciteerd met je aambeiloos levenquote:Op zondag 24 mei 2009 15:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ga zometeen maar eens een stukje fietsen, er is een lekker weertje in Apeldoorn.![]()
![]()
Kusje kroel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |