mja goede vraag, lekker transparant weerquote:Op zondag 24 mei 2009 17:08 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Gaaaaaaaf! Waarom mogen wij niet meeluisteren?
Maar oké, lichaamstaal zegt ook wat he, Bram doet druk, Danny lacht dus denk dat de samenwerking goed komt.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:09 schreef earthling39 het volgende:
[..]
mja goede vraag, lekker transparant weer
Ja, ik zag ook dat Danny lachte, zou er straks witte rook uit de schoorsteen van Soestdijk komen?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:10 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Maar oké, lichaamstaal zegt ook wat he, Bram doet druk, Danny lacht dus denk dat de samenwerking goed komt.
Het is heerlijk weerquote:Op zondag 24 mei 2009 17:09 schreef earthling39 het volgende:
[..]
mja goede vraag, lekker transparant weer
Erg he zit ook al te hopen dat ze boven per ongeluk geluid schakeltje aan zettenquote:Op zondag 24 mei 2009 17:08 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Gaaaaaaaf! Waarom mogen wij niet meeluisteren?
Maar het gaat wel hard tegen hard nu weer haha.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik zag ook dat Danny lachte, zou er straks witte rook uit de schoorsteen van Soestdijk komen?
nog ffquote:Op zondag 24 mei 2009 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik zag ook dat Danny lachte, zou er straks witte rook uit de schoorsteen van Soestdijk komen?
Moet kunnen als ze er maar uit komen met elkaar ships en nog steeds moet ik douchenquote:
Douchen kan je over een uurtje ook nog en ja, ze komen er wel uit denk ik.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:19 schreef bamby het volgende:
[..]
Moet kunnen als ze er maar uit komen met elkaar ships en nog steeds moet ik douchenKunnen ze even op pauze gezet worden
Heeft hij Stille Willy als nick?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:23 schreef Disana het volgende:
Zojuist Pim gesignaleerd in zijn welkomsttopic.
Ik vermoed dat hij er zelf anders over denkt. Maar veel beter is het niet, ga zelf maar kijkenquote:
Hij is klaar met de bunkerquote:Op zondag 24 mei 2009 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij er zelf anders over denkt. Maar veel beter is het niet, ga zelf maar kijken
quote:Op zondag 24 mei 2009 17:23 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Douchen kan je over een uurtje ook nog en ja, ze komen er wel uit denk ik.
Het zei met flinke taal en dat is juist goed, kaarten op tafel.
Hij heeft meer woorden getypt dan ooit gesproken in de kelder.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:25 schreef Disana het volgende:
Ik vermoed dat hij er zelf anders over denkt. Maar veel beter is het niet, ga zelf maar kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |