Mwah, sommige contractuele dingen hoeven niet echt naar buiten gebracht te wordenquote:Op zondag 24 mei 2009 16:44 schreef beequeen het volgende:
Maar in het kader van transparantie zou ik toch graag horen wat er gezegd wordt.![]()
Dat begrijp ik, maar dat kunnen ze toch filteren?quote:Op zondag 24 mei 2009 16:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mwah, sommige contractuele dingen hoeven niet echt naar buiten gebracht te worden.
Ik ben gisteren om 20.15 begonnen... en tot nu toe heb ik alles zo goed als aan de praat gekregen...quote:
Hij mag wel een week op rantsoen.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:51 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij zit Tom er een beetje voor spek en bonen bij.
Hahaha stream junk....quote:Op zondag 24 mei 2009 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar dat kunnen ze toch filteren?
Ken nl persoonlijk niet.Maar wat ik er zo van gehoort hebt blijf ik er verre van uit de buurt.De post van doe ria mess of hoe dat mens ook heet zegt genoeg over het niveu daar.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoop het... als The Bunker ergens thuis hoort is het op Fok.
NL zal er maar aan de haal gaan....
Deur op slot, 'beste overlevers, welkom in de bunker'.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 16:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Deur op slot, 'beste overlevers, welkom in de bunker'.
soldaten pakkie an, op rantsoen en naar buiten.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2009 16:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
That's me.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:57 schreef akveor het volgende:
Hahaha stream junk....
Maar goed dat Danny er is.... en hoop echt dat ze tot een vergelijk kunnen komen...
Want al met al lijkt met de Bunker een redelijk succes geworden.
Zeker als je je bedenkt dat er niet eens zo heel veel reclame is gemaakt.
Nee? Ik wel hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 17:03 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja he kan wel gebarentaal maar hun niet shipsmaar ben niet verslaaft.
Gaaaaaaaf! Waarom mogen wij niet meeluisteren?quote:Op zondag 24 mei 2009 16:55 schreef truwi het volgende:
wat zie ik nu op de live streams een vergadering met fok volgens mij gaan ze toch weer samen werken.
mja goede vraag, lekker transparant weerquote:Op zondag 24 mei 2009 17:08 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Gaaaaaaaf! Waarom mogen wij niet meeluisteren?
Maar oké, lichaamstaal zegt ook wat he, Bram doet druk, Danny lacht dus denk dat de samenwerking goed komt.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:09 schreef earthling39 het volgende:
[..]
mja goede vraag, lekker transparant weer
Ja, ik zag ook dat Danny lachte, zou er straks witte rook uit de schoorsteen van Soestdijk komen?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:10 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Maar oké, lichaamstaal zegt ook wat he, Bram doet druk, Danny lacht dus denk dat de samenwerking goed komt.
Het is heerlijk weerquote:Op zondag 24 mei 2009 17:09 schreef earthling39 het volgende:
[..]
mja goede vraag, lekker transparant weer
Erg he zit ook al te hopen dat ze boven per ongeluk geluid schakeltje aan zettenquote:Op zondag 24 mei 2009 17:08 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Gaaaaaaaf! Waarom mogen wij niet meeluisteren?
Maar het gaat wel hard tegen hard nu weer haha.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik zag ook dat Danny lachte, zou er straks witte rook uit de schoorsteen van Soestdijk komen?
nog ffquote:Op zondag 24 mei 2009 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik zag ook dat Danny lachte, zou er straks witte rook uit de schoorsteen van Soestdijk komen?
Moet kunnen als ze er maar uit komen met elkaar ships en nog steeds moet ik douchenquote:
Douchen kan je over een uurtje ook nog en ja, ze komen er wel uit denk ik.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:19 schreef bamby het volgende:
[..]
Moet kunnen als ze er maar uit komen met elkaar ships en nog steeds moet ik douchenKunnen ze even op pauze gezet worden
Heeft hij Stille Willy als nick?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:23 schreef Disana het volgende:
Zojuist Pim gesignaleerd in zijn welkomsttopic.
Ik vermoed dat hij er zelf anders over denkt. Maar veel beter is het niet, ga zelf maar kijkenquote:
Hij is klaar met de bunkerquote:Op zondag 24 mei 2009 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij er zelf anders over denkt. Maar veel beter is het niet, ga zelf maar kijken
quote:Op zondag 24 mei 2009 17:23 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Douchen kan je over een uurtje ook nog en ja, ze komen er wel uit denk ik.
Het zei met flinke taal en dat is juist goed, kaarten op tafel.
Hij heeft meer woorden getypt dan ooit gesproken in de kelder.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:25 schreef Disana het volgende:
Ik vermoed dat hij er zelf anders over denkt. Maar veel beter is het niet, ga zelf maar kijken
Leg je er ff een handdoek op en ja mannen pffffffff maar er wordt tenminste wat uitgepraat!quote:Op zondag 24 mei 2009 17:29 schreef bamby het volgende:
[..]
ja maar plak ik plak aan mijn leren stoel vast had me ingesmeert met zonnen creame
Maar zeker laat ze maar lekker knallen komt het denk zeker goed pff mannen blijven grote kinderen he
wie is Tom?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:30 schreef beequeen het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar elke keer als Tom iets zegt zie ik iets van ergernis bij Danny.
alleen je hoort niet wat ze zeggen...quote:
En Dementor gaat meer bewegen als Danny zijn kant uitkijkt, vooral met zijn voetenquote:Op zondag 24 mei 2009 17:30 schreef beequeen het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar elke keer als Tom iets zegt zie ik iets van ergernis bij Danny.
Dementor.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 17:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oeps, Bram heeft ons betrapt.
[ afbeelding ]
Maar misschien praat Danny zoals hij soms schrijft: fel en overtuigend.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dementor.
@Disana. Tom is duidelijk nerveus. Toch gek, op het forum heeft hijn zijn bekkie altijd bij zich.
Zo zie je maar.![]()
quote:Op zondag 24 mei 2009 17:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oeps, Bram heeft ons betrapt.
[ afbeelding ]
Zekers goed dat ze de stap toch nemen om er uit te komen ik duim er voor dat het goed gaat komen als danny ze ook kan overtuigen dat wij streamers ook deel uitmaken van het consept is het alleen maar topquote:Op zondag 24 mei 2009 17:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Leg je er ff een handdoek op en ja mannen pffffffff maar er wordt tenminste wat uitgepraat!
Dat is mooi!
dat was juist de bedoeling, de streamer regiseertquote:Op zondag 24 mei 2009 17:44 schreef bamby het volgende:
[..]
Zekers goed dat ze de stap toch nemen om er uit te komen ik duim er voor dat het goed gaat komen als danny ze ook kan overtuigen dat wij streamers ook deel uitmaken van het consept is het alleen maar top
Zou kunnen. Toch komt hij op mij iig niet intimiderend over, eerder rustig en overtuigend.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:43 schreef Disana het volgende:
Maar misschien praat Danny zoals hij soms schrijft: fel en overtuigend.
Ja dat was zeker de opzet zoals ik het ook begrepen heb.Dus hoop dat denny dit zeker aan bod brengt en dat ze het naar the bunker 2 zeker mee zullen nemenquote:Op zondag 24 mei 2009 17:45 schreef earthling39 het volgende:
[..]
dat was juist de bedoeling, de streamer regiseerttenminste zo begreep ik het.
Ja, en hij lacht ook veel. Misschien komt ook Diederik nog vertellen wat hij ervan vond.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou kunnen. Toch komt hij op mij iig niet intimiderend over, eerder rustig en overtuigend.
Ik heb hem net aangeslingerd en zie allemaal stevig, ahum, gebouwde mannen zitten.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Comment On Stream (die er nog steeds is)
Ik vraag het me af.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:53 schreef Disana het volgende:
Ja, en hij lacht ook veel. Misschien komt ook Diederik nog vertellen wat hij ervan vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |