Mooi zo tochquote:Op zondag 24 mei 2009 13:37 schreef JediMasterLucia het volgende:
ik wist anders niet hoe ik het moest noemen, dus vandaar dat ik de COS doortelde
Ja zeker en ook ik had dat niet gekunt zou niet als een mak schaapje naar de regie luisterenquote:Op zondag 24 mei 2009 13:38 schreef JediMasterLucia het volgende:
Als ik naar de afgelopen maand kijk, hebben de bewoners eigenlijk best wel veel geslikt allemaal.
Ik zou dat denk ik niet gekund hebben...
Zet dan snel een ander aanstekelijk liedje op die dat liedje van peter weer uit je hoofd wegjaagtquote:Op zondag 24 mei 2009 13:39 schreef bamby het volgende:
Godver de godverliept er eentje hier het liedje van peter te fluiten
nu zit dat klote liedje in mijn kop ships
jij was dus in opstand gekomen?quote:Op zondag 24 mei 2009 13:45 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja zeker en ook ik had dat niet gekunt zou niet als een mak schaapje naar de regie luisteren
Al gebeurd gelukkig en gewaarschuwd hier als ze me niet op de kast willen hebben peters liedje not donequote:Op zondag 24 mei 2009 13:46 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Zet dan snel een ander aanstekelijk liedje op die dat liedje van peter weer uit je hoofd wegjaagt
Ja en inderdaad te ranzigquote:Op zondag 24 mei 2009 13:47 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
jij was dus in opstand gekomen?
ik vraag nu nu af wat de regie had gedaan als de overlevers wat mondiger waren geweest.
zoals die emmer waar ze op moesten piesen, dat was eigenlijk te ranzig voor woorden
Ja, na de 300 zouden de users doorverwezen worden naar de SC.quote:
Deze slowchat zou ook in dit topic kunnen.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:01 schreef swarmahoer het volgende:
300 was toch de laatste, of niet
dat wist ik niet, want was een paar dagen niet op forum geweest omdat ik een logee hadquote:Op zondag 24 mei 2009 14:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, na de 300 zouden de users doorverwezen worden naar de SC.
[TBO SC #39] nogwat
Daar mag over vanalles gebabbeld worden, dus ook over de Bunker.
De COS gaat in september weer open, een paar uurtjes voordat de streams starten.
Het was ook eigenlijk nog maar een voorstel.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:16 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
dat wist ik niet, want was een paar dagen niet op forum geweest omdat ik een logee had
Is me niet duidelijk waarom de cos dicht zou moetenquote:Op zondag 24 mei 2009 14:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, na de 300 zouden de users doorverwezen worden naar de SC.
[TBO SC #39] nogwat
Daar mag over vanalles gebabbeld worden, dus ook over de Bunker.
De COS gaat in september weer open, een paar uurtjes voordat de streams starten.
Snap ik wel hoor maar zie het nut van verkassen niet zo in.Waarom iets stoppen wat lekker looptquote:Op zondag 24 mei 2009 14:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het was ook eigenlijk nog maar een voorstel.
Wat maakt het nu uit waar je kletst? COS is Commentaar Op Streams, er is geen stream meer dus verhuis je naar de SC. Dat is ook makkelijker ivm het archiveren lijkt mij.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:26 schreef bamby het volgende:
Snap ik wel hoor maar zie het nut van verkassen niet zo in.Waarom iets stoppen wat lekker loopt
quote:Op zondag 24 mei 2009 14:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat maakt het nu uit waar je kletst? COS is Commentaar Op Streams, er is geen stream meer dus verhuis je naar de SC. Dat is ook makkelijker ivm het archiveren lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |