schop hoppa heb het slimmer aan gepakt word gekooktquote:Op zondag 24 mei 2009 18:09 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zag ik nog net! haha, en nu even afwachten! Ben benieuwd.
Geef mij ff een schop richting die keuken?
ik ook.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:02 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dat is al heel netjes!
Nu afwachten wat de uitslag van dit gesprek wordt.
Wil het wel van beiden partijen horen.
Ben je ook in het gedeelte geweest waar de overlevers toen zaten?quote:Op zondag 24 mei 2009 18:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel aanwezig geweest maar maakte geen onderdeel uit van de redactie.
O ja, op dié redactievergadering wél ja.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 18:11 schreef Spooky4u het volgende:
Wat draait dit forum goed als Danny niet post he
Mooi hoop dat danny later nog even verslag brengtquote:Op zondag 24 mei 2009 18:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat was het dan voor vandaag met DIT als hoogtepunt:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
of niet gaan koken zoals ik. ga het lekker makkelijk doen vanavondquote:Op zondag 24 mei 2009 18:16 schreef bamby het volgende:
[..]
schop hoppa heb het slimmer aan gepakt word gekookt
Haha ja dat kan ook natuurlijk.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel opluchting dat ze van elkaar af zijn.
Lijkt me toch goed verlopen, Danny wilde Bram een vriendschappelijke tik met de gesloten vuisten tegen elkaar geven, Bram had dat niet meteen door en stak toen een open hand uit. Ook lichaamstaal.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel meevallen, de grootte! Het was niet kleiner dan ik verwacht had. Wat wél écht benauwend aanvoelde, was die spleet waar ze moesten luchten.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:17 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ben je ook in het gedeelte geweest waar de overlevers toen zaten?
Ik heb vrijdagavond nog even gekeken, toen iedereen er was in De Bunker, en ik hoorde iemand op de stream zeggen dat het veel kleiner is dan wat het op de stream lijkt.
Lucky bastard...quote:
Mooiquote:Op zondag 24 mei 2009 18:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze zijn eruit, dat wordt een vervolgafspraak.
En hij heeft veel geld in DBO geïnvesteerd.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:18 schreef akveor het volgende:
Toch lijkt Danny niet een figuur die niet langer kijkt dan z'n neus lang is.
Hij zal toch ook zijn Fokkers ter wille moeten komen.
quote:Op zondag 24 mei 2009 18:10 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
ik mag hopen dat ie zijn hoofd weer heeft meegenomen hoor
Een TBO2-forum komt er sowieso wel op FOK! De vraag is alleen, of dit ook samengaat met een nieuw partnerschap. Ik heb geen idee hoor, maar het zag er redelijk vriendschappelijk en vervolg-afsprakerig uit.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Haha ja dat kan ook natuurlijk.
Toch lijkt Danny niet een figuur die niet langer kijkt dan z'n neus lang is.
Hij zal toch ook zijn Fokkers ter wille moeten komen.
ik was toen heel streng jaquote:Op zondag 24 mei 2009 17:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hey mutssefluts, let je deze keer nu echt goed op je patatjes, straks gaat er weer iemand anders mee vandoor
dat is waar.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Een TBO2-forum komt er sowieso wel op FOK! De vraag is alleen, of dit ook samengaat met een nieuw partnerschap. Ik heb geen idee hoor, maar het zag er redelijk vriendschappelijk en vervolg-afsprakerig uit.
Anders zit Fok er ook maar een beetje voor spek en bonen bij.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En hij heeft veel geld in DBO geïnvesteerd.
Als hij er nu uitstapt, is het best wel een grote verliespost.
Kan ook best.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:16 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:
Ja natuurlijk, het gaat me dan ook om de invloed. Liefst meer en dan voornamelijk richting de groep ipv het individu.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Een TBO2-forum komt er sowieso wel op FOK! De vraag is alleen, of dit ook samengaat met een nieuw partnerschap. Ik heb geen idee hoor, maar het zag er redelijk vriendschappelijk en vervolg-afsprakerig uit.
Ik ook hoor gered door dennyquote:Op zondag 24 mei 2009 18:18 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
of niet gaan koken zoals ik. ga het lekker makkelijk doen vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |