SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Dit dacht ik dus ook, maar ik begin steeds meer te twijfelen of 3 (al 3quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:00 schreef texelonia het volgende:
Het is wel idioot trouwens hoe snel dat gaat die verslaving. Tijdens m'n zwangerschap me heel netjes ingehouden, eerst maar eens zien hoe het dragen bevalt. En nu amper 2 maanden verder heb ik ineens allerlei doeken nodigIk dacht echt dat ik, itt jullie
, mezelf wel zou kunnen beheersen
Zijde kan juist een hoop hebben. Die kan je gerust vaak en heet wassen, in de droger is ook niet echt een probleem zo af en toe.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:40 schreef texelonia het volgende:
Zijde en cashmere durf ik toch niet te gebruiken zolang Hannah nog regelmatig spuugt, dus dat scheelt alweer. Heb ik nog iets te wensen voor later
Oh ja, da's waar ook. Ik dacht even dat Lisa met wol in het standaard assortiment zit maar dat zijn Katja en Aare.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:20 schreef cattie het volgende:
Lisa met wol is nog in 1 winkel te koop en verder zie ik haar eigenlijk weinig. Eva met wol is ook zeldzaam geloof ik.
Of de weving er tegen kan is weer een heel andere vraag. En draagdoeken zijn nooit 100% zijde, ze hebben altijd een groot katoenaandeel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:10 schreef owlet het volgende:
[..]
Zijde kan juist een hoop hebben. Die kan je gerust vaak en heet wassen, in de droger is ook niet echt een probleem zo af en toe.
grappig eigenlijk, dat een materiaal dat zo luxe oogt en voelt eigenlijk zo sterk is.
De zijden vogels zijn teer qua weving, als je niet oppast trek je zo een van de ingeweven vogels uit het lood. Dat is me al gebeurd toen ik voorzichtig een klein haaltje wilde gladtrekken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:32 schreef owlet het volgende:
maar ik vind een zijden indio nou niet echt in het hoekje van de wollen doeken vallen eigenlijk. Ze hoeven niet zo veel voorzichtigheid op de hand gewassen te worden als wol en zeker niet cashmere.
Ik zou met een zijden doek niet bang zijn voor spugertjes eigenlijk.
Is jouw zijden vogels teerder?
Zelf wetenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:55 schreef owlet het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je voorzichtiger bent als ze haaltjesgevoelig zijn![]()
Maar ik blijf zelf lekker onvoorzichtig met mijn zijde doek
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:03 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik ga nog effies wachten, (vakantiegeld) en dan ga ik lekker klikken op de indio ultramarin!
Ja, die is leuk! Ook leuk om te zien welke doeken er toen al waren. Zo te zien hadden ze toen alleen nog maar shorties.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:23 schreef Macka66 het volgende:
Voor de historisch geïnteresseerden: op het Stillen und Tragen forum staat een topic met
scans van een 26 jaar oud Didymos boekje. Didymos had toen nog een overzichtelijk assortiment
Als je niet blij bent met je MT en wel met Anna dan is het een goede dealquote:Op zondag 24 mei 2009 16:07 schreef mrien het volgende:
Wat is je doek mooi geworden Owlet!
Wat een lieve foto's Noli.! Je ziet er goed uit! Blijft florenz wit?
Vraagje, ik kan mijn Mei Tai ruilen tegen storch Anna. Is dat een goede deal?
Als je op een doordeweekse dag bestelt wel. Als je in het weekend bestelt gaat je bestelling op maandag in, en komt je doek op dinsdag.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:49 schreef Reinhilde het volgende:
fijn, fuente!
Didymos? Voor 12 uur besteld, en dag later binnen
(wel via paypal betaald he?)
Ik was ze helemaal vergetenquote:
Hempquote:En grmbl, nu weet ik dat hempies niet dik zijn.Hemp! Moet!
Bedoel je welke doek?quote:Op zondag 24 mei 2009 18:12 schreef cattie het volgende:
Fuente, biecht eens op?
Hemp moet in iedere collectie!En dan een mooie gradatie. Achteraf gezien had ik veel liever een gradatie gehad dan een egale kleur. Misschien dat ik dat nog een keer doe. Van goud naar paarsig naar blauw, een zonsondergang. Of aflopend rood.
ik heb de baby 1 keer op mijn rug geknoopt wat erg goed ging.. de tweede keer was vreselijkquote:Op maandag 25 mei 2009 14:14 schreef cattie het volgende:
Aan de dames met rugdraagervaringen: wordt het makkelijker als de baby in kwestie iets ouder is? Ik heb net geoefend, maar dat leverde een boze baby en een gefrustreerde moeder op. Mij lijkt het dat het wat makkelijker wordt als Fee wat groter is en ze nog wat steviger is.
hmmm.... ik kan me eigenlijk juist voorstellen dat het niet echt de stevigheid is die het makkelijker maakt. Ik vond juist mijn twee weken oude jongste zo makkelijk knopen omdat ze zo stil lag. Het was wel eng, maar ook wel makkelijker.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:14 schreef cattie het volgende:
Aan de dames met rugdraagervaringen: wordt het makkelijker als de baby in kwestie iets ouder is? Ik heb net geoefend, maar dat leverde een boze baby en een gefrustreerde moeder op. Mij lijkt het dat het wat makkelijker wordt als Fee wat groter is en ze nog wat steviger is.
Da's frustrerend, wij hadden het vanmorgen ookquote:Op maandag 25 mei 2009 15:00 schreef cattie het volgende:
Mrien, ik zwier Fee met doek en al op mijn rug, maar dat ging dus even niet zoals gepland!![]()
Idd, tico. Als je hem mooi vind moet je het gewoon doen.quote:Ticootje, ik heb nooit zo'n kijk op wat iemand staat. Als jij hem graag wilt en mooi vindt, dan koop je hem toch?
Ja!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:23 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Niet rustig, maar ook wel erg leuk
Heb je anders interesse in mijn girasol mokka?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:01 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik erg leuk. Lekker rustig.
Die heeft een zusje, Manon Grise, ook mooi maar iets rustiger.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:23 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Niet rustig, maar ook wel erg leuk
wit staat me nietquote:Op maandag 25 mei 2009 17:53 schreef owlet het volgende:
Hoppediz Casablanca, past gegarandeerd bij elke outfit
Zo ongeveer mijn hele verzamelingquote:Op maandag 25 mei 2009 17:48 schreef Kleurdoos het volgende:
wat is een mooie doek voor een blondje en een rooie?
Mits je hem verft natuurlijkquote:Op maandag 25 mei 2009 17:53 schreef owlet het volgende:
Hoppediz Casablanca, past gegarandeerd bij elke outfit
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:48 schreef Kleurdoos het volgende:
want hoe mooi ik Turkis ook vind.. hij staat niet bij mijn kleren
Julie komt iig al deze kant op en Symphuo ook
Gaat het dragen nog niet goed?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
Het ik ben immuun geworden voor het draagdoekvirus ben ik bang.
Als ik nou een nieuw hummeltje maak kan ik weer opnieuw beginnen
Turkis is echt mooi, gaat hij weg danquote:Op maandag 25 mei 2009 17:48 schreef Kleurdoos het volgende:
want hoe mooi ik Turkis ook vind.. hij staat niet bij mijn kleren
Julie komt iig al deze kant op en Symphuo ook
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:58 schreef mrien het volgende:
[..]
Gaat het dragen nog niet goed?
Hummeltje erbij dan maar doen
ik benquote:Op maandag 25 mei 2009 20:40 schreef oeke het volgende:
@Kleurdoos: Moeilijk om een kleur voor iemand te noemen als je diegene nooit irl hebt gezien! Wil je dat je doek opvalt, zeg maar los van je kleding staat of juist niet?
Op zich denk ik wel dat die Jims je kunnen staan als je ook zwart draagt aangezien dat er ook in zit! En dan vind ik de Zyklame mooier dan Pink. Maar goed dat is persoonlijk natuurlijk...
@Owlet: Ik vroeg mij af wat voor merk die Acid Dye is en waar je dat kunt krijgen. Ik ben helemaal in voor een proefje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:52 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., dat weet ik wel! Maar ik heb je toch nog nooit in het echie gezien!
En ik kijk altijd heel erg naar hoe iemand beweegt en hoe groot en uitstraling enzo! En op foto's is dat toch anders... alhoewel ik natuurlijk wel een beeld heb...![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door oeke op 25-05-2009 21:59:24 (ehm, toch maar niet) ]Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
de rebozo ruck? op youtube staat een filmpje van webkim die ik heb nagedaan en dat ging prima .. mn eerste ruck.. de tweede ging vreselijk (met lange doek)quote:Op maandag 25 mei 2009 22:02 schreef k_i_m het volgende:
Er staat mij nog iets bij van een rucksack maken met een ringsling. Kon dat, en hoe ging dat ook alweer? Ik kan het niet meer terugvinden.
quote:
Maar vind je op je buik dragen niet fijn meer dan? Ik draag Lotte eigenlijk bijna altijd nog op m'n buikquote:Op maandag 25 mei 2009 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Koen wil gewoon echt niet. En ik vind het echt doodeng om dan in me eentje een hyperfriemelfrummel te knopen op me rug.
Hummeltje komt vanzelf wel... ooit... maar voorlopig ff niet hoor
Over een week welquote:Op maandag 25 mei 2009 22:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Maarre k_i_m..vanwaar deze belangstelling? Jij hebt toch helemaal geen ringsling?
Nee, het kwam door de combinatie donker haar met blond kind, op gezichtsuitdrukkingen heb ik niet geletquote:
ja, was erg leuk! ben wel echt he-le-maal gaar nu.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:18 schreef oeke het volgende:
Hey Reinhilde, Wat een lekker dagje, 2x naar de Pasar! Lekker gesnoept natuurlijk! Leuk dat je zoveel positieve aanspraak op het dragen had.
En daar kan je dan ook dit mee doen:quote:Op maandag 25 mei 2009 22:02 schreef k_i_m het volgende:
Er staat mij nog iets bij van een rucksack maken met een ringsling. Kon dat, en hoe ging dat ook alweer? Ik kan het niet meer terugvinden.
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:22 schreef mrien het volgende:
[..]
Maar vind je op je buik dragen niet fijn meer dan? Ik draag Lotte eigenlijk bijna altijd nog op m'n buik
Misknoop?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:59 schreef DaviniaHR het volgende:
Jemig, Tex, wat een gedoe!
Jim Jade moet wel heeel bijzonder zijn inmiddels....
Pffff....
Ik ben inmiddels officieel niet blij met mn didy tobi. gister eli op mn heup naar het winkelcentrum gedragen. is om de hoek. in de winkel heb ik hem afgedaan, het deed zeer aan mijn rug (de knoop) aan mijn schouder (het sneed), het kind zat laag, ik liep scheef... nee, miskoop
zeg, had jij geen koopverbod?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
wat zal ik doen..Jim Turkis of Jim Zyklame?
quote:Dear Ms *****,
we received your payment everything is ok. We will dispatch your order today.
Regards
Ik negeer wel vaker verbodenquote:
oeh...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:41 schreef fIoortje het volgende:
Fijn Tex!
Macka, pic?
Ik heb van een particulier een doek overgekocht, maar het duurt al even. Dus ik vroeg vandaag om de T&T code, kan ik het zelf in de gaten houden.
Heeft ze 'm gewoon op de post gedaan in een envelop![]()
Ik krijg nu wel een gedeelte van de verzendkosten terug op mijn rekening, maar man oh man.
Oke, oke, ik zal het nog een paar keer proberenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:19 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Misknoop?Net als andere knopen gaat heupknopen niet meteen fantastisch zonder oefenen.
Wat tips:
- Als de knoop pijn doet op je rug zit 'ie op de verkeerde plek. Hij kan het beste ergens halverwege de ruimte tussen schouderblad en ruggewervel zitten. 't Is even uitproberen om de meest comfortabele plek te vinden. Ook kan je de knoop voor dragen, op de zgh corsagepositie.
- Volgende keer als je begint hoger in je zij knopen dan je eigenlijk zou willen. Onder het gewicht van Eli zal de doek namelijk nog wat naar beneden uitzakken (da's normaal).
- Wat de schouder betreft, goed uitspreiden en flippen (hand op je schouder onder de doek door en dan de binnenrand naar buiten trekken, geeft extra stevigheid).
Je kunt variëren met de positie van Eli, precies op je heup of wat meer op je buik.
Niet Tobi nu al opgeven maar oefenen!
He, Cattie, jammer!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:52 schreef cattie het volgende:
Storch Anna!
Mijn didysling sonne/terra indio is gearriveerd. Hij is mooi, maar 100% katoen en niet met wol.
Ok!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:56 schreef cattie het volgende:
Ik heb de verkoopster gemaild. Ik wil wat geld terug (wol is mi meer waard dan katoen) en dan ga ik mijn verdriet afkopen met een lisa wol. Ik hou sonne/terra wel, het is een mooie doek, mijn man vindt hem heel mooi en een ringsling voor naar het kdv/in de auto is wel handig.
Oh dan is het lijstje uit de OP niet up to date?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:52 schreef fIoortje het volgende:
Mwah... valt wel mee hoor!
Ik heb nu 7 doeken, waarvan 1 uitgeleend en 1 die ik nooit meer gebruik maar uit sentiment niet weg mag.
Dus dat zijn er dan 5. En jij, Tex?
Ik zal eens even checken in de OP!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:02 schreef texelonia het volgende:
[..]
Oh dan is het lijstje uit de OP niet up to date?Maar ik bedoelde niet zo zeer het aantal, maar meer het continu kopen, verkopen, weer nieuwe kopen, etc. No offence trouwens hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Macka66 op 27-05-2009 16:46:23 ]DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Dat komt nog wel als Purk 2.2 vier maanden isquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:53 schreef Troel het volgende:
Die bovenste is trouwens wel erg gaaf, maar Bert gebruikt de Yamo tegenwoordig gewoon en ik ben nog niet decadent genoeg om voor ons allebei een voorgevormde drager aan te schaffen
Je kent me te goedquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:58 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Dat komt nog wel als Purk 2.2 vier maanden is
Webshop 1, dan heb je iets om naar uit te kijkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:37 schreef fIoortje het volgende:
Ik wil Manon. En nu heb ik ook geld ervoor![]()
Nu nog twijfel-twijfel waar te bestellen: bij webshop 1 hoef ik geen verzendkosten te betalen, maar komt de doek ook pas rond 13 juniof bij webshop 2, dan heb ik 'm volgende week.
Nee, die is er alquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:06 schreef fIoortje het volgende:
Wat bedoel je Troel? Eentje ontworpen door een Fokker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De korte doek begint al te wennen, hij zit steeds beter. Rugdragen (met een langere doek) vind ik fijner, maar Marlien zit liever op de heup. Kleine stukjes doen we nu op de heup en de langere afstanden op de rug (maar dat was ook de bedoeling).
En Macka, ik vind de bovenste drager wel erg mooi, maar helaas vindt mijn man het niets (en die zou er dan mee moeten lopen)."Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
volgens mij valt het moeilijkheidsgehalte te overzien..mits je je bij strepen houdt en niet aan patroontjes begintquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:28 schreef Troel het volgende:
Ik had pas bijna een weefgetouw gehad, het was alleen een beetje groot
Bovendien lijkt me dat nog best moeilijk
* Macka66 's moeder weeft al zolang ik me kan herinneren (8 schachts getouw), en ik hielp haar wel eens met klusjes, dus ik weet er wel iets van.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:35 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
volgens mij valt het moeilijkheidsgehalte te overzien..mits je je bij strepen houdt en niet aan patroontjes begintik heb vroeger wel met zo'n enorm weefbakbeest mogen spelen (creatheek) en dat was echt heel erg leuk..helaas was ik na een uurtje weven mijn concentratie alweer kwijt zodat elk werkstukje vol foutjes zat
'niet het type'quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:47 schreef Macka66 het volgende:
[..]
* Macka66 's moeder weeft al zolang ik me kan herinneren (8 schachts getouw), en ik hielp haar wel eens met klusjes, dus ik weet er wel iets van.
Dat weefgetouw was blijkbaar al opgeboomd en al...
Ik vind jou nou niet echt het type dat het geduld heeft om zeker twee weken lang duizenden kettingdraden door het riet van een weefgetouw te rijgen voor je kunt gaan weven
En strepen kunnen ook heel lastig zijn, afhankelijk van welke binding je gebruikt.
Het zelf weven van een voor draagdoeken geschikte stof is een heel werk, en je moet dan eigenlijk ook nog door trial and error de geschikte combinatie van binding en garen vinden voor het allerbeste resultaat.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:35 schreef Kleurdoos het volgende:
'niet het type'Wat ik schreef dat was vroeger.. je moest eens weten over hoeveel geduld ik beschik.
Ik stik zelfs dekbedovertrekken in elkaar, met de hand..bij gebrek aan naaimachine en gewoon puur voor de lol
Ik ben een beetje vreemdquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:59 schreef oeke het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel geduld! Ik zou raar worden in mijn hoofd van zulke lange afstanden met de hand naaien!
![]()
En een naaimachientje is ook heel fijn om te hebben hoor....
Hehe, aangepastquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:47 schreef texelonia het volgende:
Je zit teveel op dat andere forum met die smileys en afkortingen
wie wat waar?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik ben een beetje vreemd
Vraag maar aan de taartjesfee.. die pm't er zelfs op los!
Mijn draakjes hou ik zelfquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:05 schreef Jelief het volgende:
Ik heb mijzelf vandaag alvast een verjaarscadeautje gegeven![]()
De draken van Macka zijn vanaf de draagdoekenmeet van mij
En is het gelukt, heb je ze ook verworven? (gewonnen heet dat bij Ebayquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:31 schreef chacama het volgende:
Ik heb gisteren geboden op ebay. Op een didymos voor mijn zus (met blauw) en omdat ik het niet laten kon ook op een Jakob. Heb echt een uur op mijn handen gezeten omdat ze zo ontzettend jeukten bij elke Jakob die ik zag, maar uiteindelijk kon ik het dus mooi niet laten.....
tot nu toe nog niet, d'r stonden nog dagen bij. Dus ik ga zo even kijken of ik nog steeds het hoogste bod heb.... zo moet dat toch? (soms ben ik echt zooooooooooooo blond)quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:36 schreef Macka66 het volgende:
[..]
En is het gelukt, heb je ze ook verworven? (gewonnen heet dat bij Ebay)
Ja!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:33 schreef Macka66 het volgende:
Het is een goede dag voor dragend Nederland! Llewella tai, linnen doeken, wollen zonnetje, draakverhuizing
en nog iets, maar daar horen jullie binnenkort wel over...
ons zomaar een beetje nieuwsgierig maken....quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:33 schreef Macka66 het volgende:
Het is een goede dag voor dragend Nederland! Llewella tai, linnen doeken, wollen zonnetje, draakverhuizing
zo kan het idd! Maar als je meer kans wilt dan kan het handig zijn om pas in de allerlaatste minuut te bieden, dan drijf je de prijs zo min mogelijk op en dan heb je een grotere kans om hem voor een mooi prijsje te "winnen"quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:38 schreef chacama het volgende:
[..]
tot nu toe nog niet, d'r stonden nog dagen bij. Dus ik ga zo even kijken of ik nog steeds het hoogste bod heb.... zo moet dat toch? (soms ben ik echt zooooooooooooo blond)
thanks voor de tips. Die zal ik morgen eens gaan instaleren tijdens de zware buien die nog komen...quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:43 schreef Macka66 het volgende:
Bij Ebay brandt de strijd los in de laatste minuten. Dus als je eerder het hoogste bod hebt zegt dat helaas niet zoveel. Door eerder veel te bieden kan je de prijs zelfs ongewild hoog opdrijven.
Ik maak zelf gebruik van auctionsniper.com, die stel ik in op een paar seconden voor afloop veiling en ik geef het maximale bedrag op dat ik wil betalen voor de doek (en doe daar dan toch weer twee euro bovenop omdat ik hem op dat verschil niet wil mislopen). Spaart mijn zenuwen en mijn spaarpot
Nou moe, nu ben ik ook nieuwsgierig!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:33 schreef Macka66 het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:41 schreef fIoortje het volgende:
Vandaag was een fijne dag!![]()
Er staat echt iets heel leuks op stapel!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |