Da's frustrerend, wij hadden het vanmorgen ookquote:Op maandag 25 mei 2009 15:00 schreef cattie het volgende:
Mrien, ik zwier Fee met doek en al op mijn rug, maar dat ging dus even niet zoals gepland!![]()
Idd, tico. Als je hem mooi vind moet je het gewoon doen.quote:Ticootje, ik heb nooit zo'n kijk op wat iemand staat. Als jij hem graag wilt en mooi vindt, dan koop je hem toch?
Ja!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:23 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Niet rustig, maar ook wel erg leuk
Heb je anders interesse in mijn girasol mokka?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:01 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik erg leuk. Lekker rustig.
Die heeft een zusje, Manon Grise, ook mooi maar iets rustiger.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:23 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Niet rustig, maar ook wel erg leuk
wit staat me nietquote:Op maandag 25 mei 2009 17:53 schreef owlet het volgende:
Hoppediz Casablanca, past gegarandeerd bij elke outfit
Zo ongeveer mijn hele verzamelingquote:Op maandag 25 mei 2009 17:48 schreef Kleurdoos het volgende:
wat is een mooie doek voor een blondje en een rooie?
Mits je hem verft natuurlijkquote:Op maandag 25 mei 2009 17:53 schreef owlet het volgende:
Hoppediz Casablanca, past gegarandeerd bij elke outfit
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:48 schreef Kleurdoos het volgende:
want hoe mooi ik Turkis ook vind.. hij staat niet bij mijn kleren
Julie komt iig al deze kant op en Symphuo ook
Gaat het dragen nog niet goed?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
Het ik ben immuun geworden voor het draagdoekvirus ben ik bang.
Als ik nou een nieuw hummeltje maak kan ik weer opnieuw beginnen
Turkis is echt mooi, gaat hij weg danquote:Op maandag 25 mei 2009 17:48 schreef Kleurdoos het volgende:
want hoe mooi ik Turkis ook vind.. hij staat niet bij mijn kleren
Julie komt iig al deze kant op en Symphuo ook
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:58 schreef mrien het volgende:
[..]
Gaat het dragen nog niet goed?
Hummeltje erbij dan maar doen
ik benquote:Op maandag 25 mei 2009 20:40 schreef oeke het volgende:
@Kleurdoos: Moeilijk om een kleur voor iemand te noemen als je diegene nooit irl hebt gezien! Wil je dat je doek opvalt, zeg maar los van je kleding staat of juist niet?
Op zich denk ik wel dat die Jims je kunnen staan als je ook zwart draagt aangezien dat er ook in zit! En dan vind ik de Zyklame mooier dan Pink. Maar goed dat is persoonlijk natuurlijk...
@Owlet: Ik vroeg mij af wat voor merk die Acid Dye is en waar je dat kunt krijgen. Ik ben helemaal in voor een proefje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:52 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., dat weet ik wel! Maar ik heb je toch nog nooit in het echie gezien!
En ik kijk altijd heel erg naar hoe iemand beweegt en hoe groot en uitstraling enzo! En op foto's is dat toch anders... alhoewel ik natuurlijk wel een beeld heb...![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door oeke op 25-05-2009 21:59:24 (ehm, toch maar niet) ]Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
de rebozo ruck? op youtube staat een filmpje van webkim die ik heb nagedaan en dat ging prima .. mn eerste ruck.. de tweede ging vreselijk (met lange doek)quote:Op maandag 25 mei 2009 22:02 schreef k_i_m het volgende:
Er staat mij nog iets bij van een rucksack maken met een ringsling. Kon dat, en hoe ging dat ook alweer? Ik kan het niet meer terugvinden.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |