wie wat waar?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik ben een beetje vreemd
Vraag maar aan de taartjesfee.. die pm't er zelfs op los!
Mijn draakjes hou ik zelfquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:05 schreef Jelief het volgende:
Ik heb mijzelf vandaag alvast een verjaarscadeautje gegeven![]()
De draken van Macka zijn vanaf de draagdoekenmeet van mij
En is het gelukt, heb je ze ook verworven? (gewonnen heet dat bij Ebayquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:31 schreef chacama het volgende:
Ik heb gisteren geboden op ebay. Op een didymos voor mijn zus (met blauw) en omdat ik het niet laten kon ook op een Jakob. Heb echt een uur op mijn handen gezeten omdat ze zo ontzettend jeukten bij elke Jakob die ik zag, maar uiteindelijk kon ik het dus mooi niet laten.....
tot nu toe nog niet, d'r stonden nog dagen bij. Dus ik ga zo even kijken of ik nog steeds het hoogste bod heb.... zo moet dat toch? (soms ben ik echt zooooooooooooo blond)quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:36 schreef Macka66 het volgende:
[..]
En is het gelukt, heb je ze ook verworven? (gewonnen heet dat bij Ebay)
Ja!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:33 schreef Macka66 het volgende:
Het is een goede dag voor dragend Nederland! Llewella tai, linnen doeken, wollen zonnetje, draakverhuizing
en nog iets, maar daar horen jullie binnenkort wel over...
ons zomaar een beetje nieuwsgierig maken....quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:33 schreef Macka66 het volgende:
Het is een goede dag voor dragend Nederland! Llewella tai, linnen doeken, wollen zonnetje, draakverhuizing
zo kan het idd! Maar als je meer kans wilt dan kan het handig zijn om pas in de allerlaatste minuut te bieden, dan drijf je de prijs zo min mogelijk op en dan heb je een grotere kans om hem voor een mooi prijsje te "winnen"quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:38 schreef chacama het volgende:
[..]
tot nu toe nog niet, d'r stonden nog dagen bij. Dus ik ga zo even kijken of ik nog steeds het hoogste bod heb.... zo moet dat toch? (soms ben ik echt zooooooooooooo blond)
thanks voor de tips. Die zal ik morgen eens gaan instaleren tijdens de zware buien die nog komen...quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:43 schreef Macka66 het volgende:
Bij Ebay brandt de strijd los in de laatste minuten. Dus als je eerder het hoogste bod hebt zegt dat helaas niet zoveel. Door eerder veel te bieden kan je de prijs zelfs ongewild hoog opdrijven.
Ik maak zelf gebruik van auctionsniper.com, die stel ik in op een paar seconden voor afloop veiling en ik geef het maximale bedrag op dat ik wil betalen voor de doek (en doe daar dan toch weer twee euro bovenop omdat ik hem op dat verschil niet wil mislopen). Spaart mijn zenuwen en mijn spaarpot
Nou moe, nu ben ik ook nieuwsgierig!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:33 schreef Macka66 het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:41 schreef fIoortje het volgende:
Vandaag was een fijne dag!![]()
Er staat echt iets heel leuks op stapel!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |