Hoppaquote:
Ja he, beetje sneu, is lieve meid lijkt mij,en dit valt zo op.quote:
En dan gaat ze op FOK! weer zeggen dat ze het geweldig naar haar zin heeft gehad, ipv toe te geven dat ze het een overwegend moeilijke avond vond.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:03 schreef Toverheks het volgende:
Ach, heb best beetje meelij met Renate, in de vooravond zat ze al beetje van waar moet ik bijstaan en zie haar steeds beetje verloren in beeld schuiven.
Dacht ik dus ook!!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:04 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Brianalthans, dacht ik 2 seconden, schokkend maar ik heb geen idee.
Wanneer begint de bunker 2? Morgen?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik zat net even op een ander kanaaltje waar een stelletje een bod van ¤160.000 euro afslaat na 2 uur (korter dan de bunker) op een stoel zitten om dat ze een miljoen wilden hebben. Ze zijn nu naar huis met ¤5000 en een hoop gejank.![]()
[ afbeelding ]
off-t, ik weet het, maar was ook leuk![]()
Ik snap niet dat iedereen zo negatief over haar doet, zelfs nu nog loopt Bobby slecht over haar te praten.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja he, beetje sneu, is lieve meid lijkt mij,en dit valt zo op.
Ik ben niet in de Heer, maar misschien hielp het haar, want vanaf dag 1 kon je eigenlijk wel merken dat ze er niet echt bijhoorde.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En dan gaat ze op FOK! weer zeggen dat ze het geweldig naar haar zin heeft gehad, ipv toe te geven dat ze het een overwegend moeilijke avond vond.
Ze blijkt tijdens de Bunker `s nachts in bed ook veel te hebben liggen bidden.
Deze?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:08 schreef bbgirltje het volgende:
Wie is die ouwe vunzige vent met dat pater kapsel??
die zal wel teveel roddelen vrees ikquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:09 schreef Stefan het volgende:
Schakel even treug naar die dronken roddelende Bobby
Alsidoquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:09 schreef lies1958 het volgende:
[..]
die met die krullen is de man van marielle heeft een moeilijk te onthouden naam
Heb je al caps van je kotsende broertje?quote:
Zijn gesprek werd net idd ineens afgekapt toen ie begon over de medebewoners.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:09 schreef Pek het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Er lopen wel meer rare Tokkies rond daar
Dat deed hij nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:55 schreef Toverheks het volgende:
Als ik Bobby weer spreek hier op FOK zal ik hem ff flink de waarheid zeggen, nu gebruikt hij geen dure onbegrijpelijke woorden, deed ie echt om mij te pesten
Ik was te laatquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Heb je al caps van je kotsende broertje?
*Slaat zichzelf ferm op beide wangen: Snap out of it man!*
Sorry, ik zit nog af te kicken...
Het is ook Mariell.. en niet met een E aan het eindequote:
Groupiesquote:
Dottey, kan er geen foto komen van de hele crew en redactie?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
Het is ook Mariell.. en niet met een E aan het einde![]()
ook lastig
Dat is Mera naast Marielin.quote:
Hahaha Dottey, dan heb je het gemist Booby en mij, maar is al weer goed gemaakt hoor, we zijn weer vriendjes geworden, maar snapte steeds geen bal van die dure woorden, engelse en weet ik wat voor woorden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat deed hij nietDat waren gewoon normale woordjes.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hahaha Dottey, dan heb je het gemist Bobby en mij, maar is al weer goed gemaakt hoor, we zijn weer vriendjes geworden, maar snapte steeds geen bal van die dure woorden, engelse en weet ik wat voor woorden.
Ik was ook van plan als Bobby er weer was steeds met woorden te posten die HIJ zelf niet eens kon ontcijferen haha wilde google maar ja, ik zit hier en jullie zitten daar dus mijn kans is verkeken
Nog even en Danny is de enige die gestemd heeft....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:13 schreef lies1958 het volgende:
Er wordt in de wc weer verteld tegen marielin van jij hebt gewonnen dankzij de steun die je had van de eigenaar van FOK die had voor 5000 credits gekocht.
het begint wel epic proportions aan te nemen jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Nog even en Danny is de enige die gestemd heeft....
hihi .. prachtig vond ik het woord bunKalow van jou..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hahaha Dottey, dan heb je het gemist Booby en mij, maar is al weer goed gemaakt hoor, we zijn weer vriendjes geworden, maar snapte steeds geen bal van die dure woorden, engelse en weet ik wat voor woorden.
Ik was ook van plan als Bobby er weer was steeds met woorden te posten die HIJ zelf niet eens kon ontcijferen haha wilde google maar ja, ik zit hier en jullie zitten daar dus mijn kans is verkeken
En mijn stemmen danquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:15 schreef Danny het volgende:
[..]
het begint wel epic proportions aan te nemen ja
Fok! baasquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:15 schreef Danny het volgende:
[..]
ja dat kloptquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:15 schreef Danny het volgende:
[..]
wie was dat eigenlijk die het daar zei? Dat micha het roept ok, maar als daar iemand van de redactie dergelijke dingen roept is dat nogal inbreuk op m'n privacy...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:15 schreef Danny het volgende:
[..]
oude credits vervallen dus die kun je nu nog evt opmaken. zonder er verder iets aan te hebbenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:17 schreef logicc123 het volgende:
Ik dacht dat het een foutje op de site was maar het is dus echt de bedoeling dat er nog gestemd gaat worden.
bunkeronline.tv :
22-05-09 21:23
Marielin heeft The Bunker Online I gewonnen.
Het is vanaf nu mogelijk nogmaals een stem uit te brengen op alle Overlevers.
Deze stemming heeft verder geen invloed op het spel.
Jij ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:17 schreef koffieleutjuh het volgende:
fijne avond nog allemaal en bedankt voor de gezellige dagen![]()
Als je wilt dat je privacy gerespecteerd wordt, dan moet je het vooral op Fok rondbazuinenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:17 schreef Danny het volgende:
[..]
wie was dat eigenlijk die het daar zei? Dat micha het roept ok, maar als daar iemand van de redactie dergelijke dingen roept is dat nogal inbreuk op m'n privacy...
Valt wel mee denk ik, Marielin d'r ouders waren amper binnen en haar moeder liet al vallen dat ze hen ook nog moest terugbetalen....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:15 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:17 schreef logicc123 het volgende:
Ik dacht dat het een foutje op de site was maar het is dus echt de bedoeling dat er nog gestemd gaat worden.
bunkeronline.tv :
Mera nogwat.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:17 schreef Danny het volgende:
[..]
wie was dat eigenlijk die het daar zei? Dat micha het roept ok, maar als daar iemand van de redactie dergelijke dingen roept is dat nogal inbreuk op m'n privacy...
Ik zou ze gewoon bewaren voor TBO IIquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:17 schreef logicc123 het volgende:
bunkeronline.tv :
Yesss.... met ramblin' Bobby...quote:
Geen poll met:quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:18 schreef Danny het volgende:
[..]
oude credits vervallen dus die kun je nu nog evt opmaken. zonder er verder iets aan te hebben
Marielin had een schuld bij haar oudersquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik, Marielin d'r ouders waren amper binnen en haar moeder liet al vallen dat ze hen ook nog moest terugbetalen....
Renate heeft 10 minvotes.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:17 schreef logicc123 het volgende:
bunkeronline.tv :
12 uur gaan de lichten uitquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Geen poll met:
feestje duurt tot 4 uur
feestje duurt tot 6 uur
feestje duurt tot 8 uur
ok,quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:18 schreef Danny het volgende:
[..]
oude credits vervallen dus die kun je nu nog evt opmaken. zonder er verder iets aan te hebben
Wie? Marielin aan die moeder?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik, Marielin d'r ouders waren amper binnen en haar moeder liet al vallen dat ze hen ook nog moest terugbetalen....
Dat was Meradingesquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:17 schreef Danny het volgende:
[..]
Bedankt voor je verslagenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef Dottey het volgende:
luitjes.. ik wens jullie nog veel plezier.. tot de volgende bunker!
ik zwaai af hier...
bedanktquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef Dottey het volgende:
ik zwaai af hier...
Zijn vriendin, jaloers??quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef Danny het volgende:
wie is dat thaise crackhoertiepje waar jeroen mee staat te bekken?
laters!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef Dottey het volgende:
ik zwaai af hier...
Haar eigen achterban verteld dat daar aan marielin. Dat ze de steun van de eigenaar van FOK had en dat hij haar goed heeft geholpen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Nog even en Danny is de enige die gestemd heeft....
Doei Dotquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef Dottey het volgende:
ik zwaai af hier...
Volgens mij zijn vriendinquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef Danny het volgende:
ah. nou ja, die moet dan hier maar wat behind the scenes gossip van daarvandaan posten.quote:
OMG, Dus wij worden door de redactie EN Danny gemanipuleerdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:21 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Haar eigen achterban verteld dat daar aan marielin. Dat ze de steun van de eigenaar van FOK had en dat hij haar goed heeft geholpen.
zijn vriendinnetjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef Danny het volgende:
Het was een vriendin van marielin. Eentje met lang haar. Ze begon ook nog over jou beaf met B&B en zou dat wel vertellen als ze thuis is.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je wilt dat je privacy gerespecteerd wordt, dan moet je het vooral op Fok rondbazuinen
vriendin van hem .. die overigens wel leuk met Renate aan het babbelen is ...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef Danny het volgende:
Zo jij gaat lekker ze is indisch.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef Danny het volgende:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:25 schreef bbgirltje het volgende:
Wel geweldig dat marielin het moest hebben van Danny, is der eigen achterban dan zo straat arm
Ja duhquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:26 schreef riri het volgende:
nou....is niks eerlijks aan dit spel aan...dat is wel duidelijk
indd veel te luxe, en veel te veel overlevers ik kan het niet volgen hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:26 schreef riri het volgende:
nou....is niks eerlijks aan dit spel aan...dat is wel duidelijk
Heb het over de achterban en bedoel daar familie mee die het in geuren en kleuren staan te vertellenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:26 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
en veel vrienden en familie. Wel goed luisteren en mij stemmen
die minimaal zijn met wat er gestemd is.
Het verhaal is mooier als het puur aan Danny te wijten is natuurlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:26 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
en veel vrienden en familie. Wel goed luisteren en mij stemmen
die minimaal zijn met wat er gestemd is.
Over crackhoertje gesprokenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:27 schreef Pek het volgende:
Ze komt je hoogstpersoonlijk bedanken![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kan ie er meteen overheenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:27 schreef Pek het volgende:
Ze komt je hoogstpersoonlijk bedanken![]()
![]()
[ afbeelding ]
En weg...er is even gebeld?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:27 schreef akveor het volgende:
Owww het gaat nu over de brief ban Danny.
och, het programma is technisch gezien afgelopen, dus streamlocks zijn toegestaanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:28 schreef tonja het volgende:
Hmz, het gesprek wordt interessant en meteen een camera switch
ja mijn taak hequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Dottey blijft gewoon de streams verslaan, ze gaat maar door
![]()
Haar ouders, dacht ikquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:28 schreef Noelle06 het volgende:
Wie zegt dat over Danny in de douche ?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:25 schreef bbgirltje het volgende:
Wel geweldig dat marielin het moest hebben van Danny, is der eigen achterban dan zo straat arm
och, die hele brief etc had geen reet met marielin te maken. Dat zij toevallig bij veel punten zijdelings betrokken was ok.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:28 schreef lies1958 het volgende:
Er wordt nu toch wel erg de indruk gewekt door de familie van marielin dat het allemaal in het voordeel was van marielin wat danny geschreven en gedaan heeft richting B&HB.
lolquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:30 schreef Marrije het volgende:
Eline vraagt aan die gozer 'hoe oud ben je nou eigenlijk'
Wie kwam je tegen?quote:
Wat lijk je vrolijk en wat post je opeens veel.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:29 schreef Danny het volgende:
[..]
och, het programma is technisch gezien afgelopen, dus streamlocks zijn toegestaan
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:32 schreef snetje het volgende:
arme Micha .. die wil straks ff lekker de schade inhalen en Marilien maar door gaan over haar opdrachten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:33 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Wat ben je vro;ijk en wat post je opeens veel.
Daar kom je nog niet aan uit danquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Kan jij niet even verslaan wie wie is op de cap's?
Welke smaak flurie heb je??quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Meerdere mensen die ook wat wilde bestellen en ietsje eerde waren dan ik
Vind je het gek, hij heeft zo'n ¤6500.* euro betaald aan de mensen die hij een vertrouwensbreuk toedicht. Geen wonder dat 'ie vrolijk is...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:33 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Wat ben je vro;ijk en wat post je opeens veel.
het is afgelopen en klaar. hoef me dus niet meer te irriteren aan manipuleergedrag en 'verhaaltjes'.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:33 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Wat lijk je vrolijk en wat post je opeens veel.
Ze hadden ze allemaal op voorraar geloof ik, maar Cornetto bosvruchten is mijn keuze geworden.quote:
Wie zeurt krijgt een beurt...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:32 schreef snetje het volgende:
arme Micha .. die wil straks ff lekker de schade inhalen en Marilien maar door gaan over haar opdrachten![]()
![]()
En ik zeg ook godverde godver net als Marielin.quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Meerdere mensen die ook wat wilde bestellen en ietsje eerde waren dan ik
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Wie zeurt krijgt een beurt...
Micha, you lucky bastard.....
Dat maakt idd een hoop goedquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:34 schreef Danny het volgende:
[..]
het is afgelopen en klaar. hoef me dus niet meer te irriteren aan manipuleergedrag en 'verhaaltjes'.
En Marielin heeft ook nog eens gewonnen, dus
Ze stelt een vraag volgens mij?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:36 schreef bbgirltje het volgende:
He MICHA waar ga je heen, nou ze houd wel van drillen
Jij mag dat van mijquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:35 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
En ik zeg ook godverde godver net als Marielin.
Niet iedereen wilt in beeld.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dottey, nogmaals, kan er een foto komen van redactie en crew?
Behoorlijk jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:37 schreef Kinga het volgende:
Die vriendin van jeroen is echt nasty.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:38 schreef mooiiiiii het volgende:
Actie voor Marielin als welkoms kadootje .10 blikken hondenvoer
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Wie zeurt krijgt een beurt...
Micha, you lucky bastard.....
Patpong, Bangkokquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:37 schreef FuTilE het volgende:
Die vriendin van Jeroen is echt zo'n Sylvie Meijs typje, volgens mij...
je hebt nog nooit in een langdurige relatie gezeten he?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:38 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Ja op een manier..................zo praat je nog niet eens tegen een hond![]()
Daarom ligt bunkerhondje kai bij mijquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:38 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Ja op een manier..................zo praat je nog niet eens tegen een hond![]()
Ben al 15 jaar gelukkig getrouwd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:39 schreef Danny het volgende:
[..]
je hebt nog nooit in een langdurige relatie gezeten he?
en de rest is compleet nuchterquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jeroen is ook weer redelijk bezopen !
Nee dat was dat ander ventje met dat witte tshit.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:39 schreef bamby het volgende:
[..]
Broertje van pim stond daar over in de douche te praten tegen marielin
minderjarig ....quote:
Okee, bedankt Dotquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:37 schreef Dottey het volgende:
[..]
Niet iedereen wilt in beeld.
Er zijn er ook nog druk aan het werk.
Dus ik denk niet dat het nu gaat lukken. De meeste zijn herkenbaar met "crew" op het shirt.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:41 schreef FuTilE het volgende:
En wie is die kleine sjonnie met dat kettinkje?
liever nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:42 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Aaaa lief, komt Micha er vast zo meteen naast liggen![]()
Discirimnatiequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
minderjarig ....
(ik zeg het maar even.... )
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:44 schreef mooiiiiii het volgende:
Lijkt me logisch dat niet iedereen herkenbaar in beeld wil.![]()
ja nu zit ik ook eens op COS om het bij te houden.. dan kan ik antwoordenquote:
Voor het geval ik mezelf opeens magisch en digitaal via de stream de Bunker in weet te transporteren en haar aanrand?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
minderjarig ....
(ik zeg het maar even.... )
Daar wachten we op, als jij in TBO 2 komtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:45 schreef Toverheks het volgende:
En dan haald Peter uit, zo midden in zijn gezicht, heb ik eindelijk mijn herrie in de tent, Bloed aan de muur, aktie
en je partner?quote:
je bent nog niet heel lang op FOK! he?quote:Maar jij houd dus van zulke manieren![]()
Nee hoor.. dat om misverstanden of vreemde uitspraken te voorkomen.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:42 schreef D. het volgende:
Is er trouwens een eindtijd van dit feestje?
En waar is CC?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja nu zit ik ook eens op COS om het bij te houden.. dan kan ik antwoorden
Wij houden wel van vreemde uitspraken hierquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:47 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee hoor.. dat om misverstanden of vreemde uitspraken te voorkomen.
*M* is mijn vriendinnetje hier.. dus ik ontferm mij een beetje over haar nu
Niet in mijn buurt.. zocht even om mij heen..quote:
eindtijd bij feestjes is toch altijd middernacht?quote:
quote:
nog steeds op zoek naar een draagmoederquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:48 schreef Noelle06 het volgende:
Peter kijkt in camera en zegt tegen Amber, zullen we een bunker babytje maken
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:50 schreef Oorlogsheld het volgende:
ik gok dat het peter niet gaat lukken op deze manier
Dan moeten ze slapen en gaat het licht uit?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:49 schreef Danny het volgende:
[..]
eindtijd bij feestjes is toch altijd middernacht?
Mijn Lekkere teddy die ook gelukkig is getrouwd zit al 8 jaar op FOK! en ik 3 jaarquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:47 schreef Danny het volgende:
[..]
en je partner?
[..]
je bent nog niet heel lang op FOK! he?
Oh, je bent zo'n moedertypequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:47 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee hoor.. dat om misverstanden of vreemde uitspraken te voorkomen.
*M* is mijn vriendinnetje hier.. dus ik ontferm mij een beetje over haar nu
Scarefreak?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:51 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Mijn Lekkere teddy die ook gelukkig is getrouwd zit al 8 jaar op FOK! en ik 3 jaar
Maar via ander IP zit ie hier dus je kan niet zien wie me partner is voor het geval je het graag zou willen weten.
Maar je kent hem wel
Die had nooit weggestemd moeten worden...quote:
dan moet je je teddy eens vragen naar het Keldertje. Als die hier al 8 jaar zit dan moet daar minstens IETS over bekend zijn bij hem/haar.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:51 schreef bbgirltje het volgende:
Mijn Lekkere teddy die ook gelukkig is getrouwd zit al 8 jaar op FOK! en ik 3 jaar
Jullie hebben thuis meerdere ip-adressen? Vetsjjj!quote:Maar via ander IP zit ie hier dus je kan niet zien wie me partner is voor het geval je het graag zou willen weten.
mja, je kunt zo natuurlijk alles wel verzinnenquote:Maar je kent hem wel
Precies en elke avond een feestje moeten krijgenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Die had nooit weggestemd moeten worden...
the blob?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:54 schreef Marrije het volgende:
Nog een poging:
[..]
wie is die gozer waar Eline mee praat?
Ik vind het ook best wel ernstig, maar vraag me ook af waarom ik nog steeds zit te kijken....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:53 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik vind helemaal niet gezellig.gelukkig maar anders was er iets mis met me.
Nee hoor verzin niks, heb ik niet nodig:)quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:54 schreef Danny het volgende:
[..]
dan moet je je teddy eens vragen naar het Keldertje. Als die hier al 8 jaar zit dan moet daar minstens IETS over bekend zijn bij hem/haar.
[..]
Jullie hebben thuis meerdere ip-adressen? Vetsjjj!
[..]
mja, je kunt zo natuurlijk alles wel verzinnen
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:55 schreef Noelle06 het volgende:
Over 10 minuten sirene en brief voor Peter en Renate
Ja, misselijk he, lekker popujopie doen en zo ziek dit. Wat een sukkel die Peter, en Renate kan lief lachen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Walgelijk hoe Peter die Renate nu in de zeik loopt te nemen, erg kinderachtig gedrag ook voor zijn leeftijd!
Marielin, lekkere bef-kut die je bent.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:55 schreef Dottey het volgende:
Langzaam loopt de bunker leeg. Marielin staat hier al naast mijn tafeltje..:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |