Wat lijk je vrolijk en wat post je opeens veel.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:29 schreef Danny het volgende:
[..]
och, het programma is technisch gezien afgelopen, dus streamlocks zijn toegestaan
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:32 schreef snetje het volgende:
arme Micha .. die wil straks ff lekker de schade inhalen en Marilien maar door gaan over haar opdrachten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:33 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Wat ben je vro;ijk en wat post je opeens veel.
Daar kom je nog niet aan uit danquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Kan jij niet even verslaan wie wie is op de cap's?
Welke smaak flurie heb je??quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Meerdere mensen die ook wat wilde bestellen en ietsje eerde waren dan ik
Vind je het gek, hij heeft zo'n ¤6500.* euro betaald aan de mensen die hij een vertrouwensbreuk toedicht. Geen wonder dat 'ie vrolijk is...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:33 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Wat ben je vro;ijk en wat post je opeens veel.
het is afgelopen en klaar. hoef me dus niet meer te irriteren aan manipuleergedrag en 'verhaaltjes'.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:33 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Wat lijk je vrolijk en wat post je opeens veel.
Ze hadden ze allemaal op voorraar geloof ik, maar Cornetto bosvruchten is mijn keuze geworden.quote:
Wie zeurt krijgt een beurt...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:32 schreef snetje het volgende:
arme Micha .. die wil straks ff lekker de schade inhalen en Marilien maar door gaan over haar opdrachten![]()
![]()
En ik zeg ook godverde godver net als Marielin.quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Meerdere mensen die ook wat wilde bestellen en ietsje eerde waren dan ik
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Wie zeurt krijgt een beurt...
Micha, you lucky bastard.....
Dat maakt idd een hoop goedquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:34 schreef Danny het volgende:
[..]
het is afgelopen en klaar. hoef me dus niet meer te irriteren aan manipuleergedrag en 'verhaaltjes'.
En Marielin heeft ook nog eens gewonnen, dus
Ze stelt een vraag volgens mij?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:36 schreef bbgirltje het volgende:
He MICHA waar ga je heen, nou ze houd wel van drillen
Jij mag dat van mijquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:35 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
En ik zeg ook godverde godver net als Marielin.
Niet iedereen wilt in beeld.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dottey, nogmaals, kan er een foto komen van redactie en crew?
Behoorlijk jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:37 schreef Kinga het volgende:
Die vriendin van jeroen is echt nasty.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:38 schreef mooiiiiii het volgende:
Actie voor Marielin als welkoms kadootje .10 blikken hondenvoer
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Wie zeurt krijgt een beurt...
Micha, you lucky bastard.....
Patpong, Bangkokquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:37 schreef FuTilE het volgende:
Die vriendin van Jeroen is echt zo'n Sylvie Meijs typje, volgens mij...
je hebt nog nooit in een langdurige relatie gezeten he?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:38 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Ja op een manier..................zo praat je nog niet eens tegen een hond![]()
Daarom ligt bunkerhondje kai bij mijquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:38 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Ja op een manier..................zo praat je nog niet eens tegen een hond![]()
Ben al 15 jaar gelukkig getrouwd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:39 schreef Danny het volgende:
[..]
je hebt nog nooit in een langdurige relatie gezeten he?
en de rest is compleet nuchterquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jeroen is ook weer redelijk bezopen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |