indd veel te luxe, en veel te veel overlevers ik kan het niet volgen hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:26 schreef riri het volgende:
nou....is niks eerlijks aan dit spel aan...dat is wel duidelijk
Heb het over de achterban en bedoel daar familie mee die het in geuren en kleuren staan te vertellenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:26 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
en veel vrienden en familie. Wel goed luisteren en mij stemmen
die minimaal zijn met wat er gestemd is.
Het verhaal is mooier als het puur aan Danny te wijten is natuurlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:26 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
en veel vrienden en familie. Wel goed luisteren en mij stemmen
die minimaal zijn met wat er gestemd is.
Over crackhoertje gesprokenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:27 schreef Pek het volgende:
Ze komt je hoogstpersoonlijk bedanken![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kan ie er meteen overheenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:27 schreef Pek het volgende:
Ze komt je hoogstpersoonlijk bedanken![]()
![]()
[ afbeelding ]
En weg...er is even gebeld?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:27 schreef akveor het volgende:
Owww het gaat nu over de brief ban Danny.
och, het programma is technisch gezien afgelopen, dus streamlocks zijn toegestaanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:28 schreef tonja het volgende:
Hmz, het gesprek wordt interessant en meteen een camera switch
ja mijn taak hequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Dottey blijft gewoon de streams verslaan, ze gaat maar door
![]()
Haar ouders, dacht ikquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:28 schreef Noelle06 het volgende:
Wie zegt dat over Danny in de douche ?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:25 schreef bbgirltje het volgende:
Wel geweldig dat marielin het moest hebben van Danny, is der eigen achterban dan zo straat arm
och, die hele brief etc had geen reet met marielin te maken. Dat zij toevallig bij veel punten zijdelings betrokken was ok.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:28 schreef lies1958 het volgende:
Er wordt nu toch wel erg de indruk gewekt door de familie van marielin dat het allemaal in het voordeel was van marielin wat danny geschreven en gedaan heeft richting B&HB.
lolquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:30 schreef Marrije het volgende:
Eline vraagt aan die gozer 'hoe oud ben je nou eigenlijk'
Wie kwam je tegen?quote:
Wat lijk je vrolijk en wat post je opeens veel.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:29 schreef Danny het volgende:
[..]
och, het programma is technisch gezien afgelopen, dus streamlocks zijn toegestaan
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:32 schreef snetje het volgende:
arme Micha .. die wil straks ff lekker de schade inhalen en Marilien maar door gaan over haar opdrachten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:33 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Wat ben je vro;ijk en wat post je opeens veel.
Daar kom je nog niet aan uit danquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Kan jij niet even verslaan wie wie is op de cap's?
Welke smaak flurie heb je??quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Meerdere mensen die ook wat wilde bestellen en ietsje eerde waren dan ik
Vind je het gek, hij heeft zo'n ¤6500.* euro betaald aan de mensen die hij een vertrouwensbreuk toedicht. Geen wonder dat 'ie vrolijk is...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:33 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Wat ben je vro;ijk en wat post je opeens veel.
het is afgelopen en klaar. hoef me dus niet meer te irriteren aan manipuleergedrag en 'verhaaltjes'.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:33 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Wat lijk je vrolijk en wat post je opeens veel.
Ze hadden ze allemaal op voorraar geloof ik, maar Cornetto bosvruchten is mijn keuze geworden.quote:
Wie zeurt krijgt een beurt...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:32 schreef snetje het volgende:
arme Micha .. die wil straks ff lekker de schade inhalen en Marilien maar door gaan over haar opdrachten![]()
![]()
En ik zeg ook godverde godver net als Marielin.quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Meerdere mensen die ook wat wilde bestellen en ietsje eerde waren dan ik
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Wie zeurt krijgt een beurt...
Micha, you lucky bastard.....
Dat maakt idd een hoop goedquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:34 schreef Danny het volgende:
[..]
het is afgelopen en klaar. hoef me dus niet meer te irriteren aan manipuleergedrag en 'verhaaltjes'.
En Marielin heeft ook nog eens gewonnen, dus
Ze stelt een vraag volgens mij?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:36 schreef bbgirltje het volgende:
He MICHA waar ga je heen, nou ze houd wel van drillen
Jij mag dat van mijquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:35 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
En ik zeg ook godverde godver net als Marielin.
Niet iedereen wilt in beeld.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dottey, nogmaals, kan er een foto komen van redactie en crew?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |