Doei Dotquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef Dottey het volgende:
luitjes.. ik wens jullie nog veel plezier.. tot de volgende bunker!
ik zwaai af hier...
Volgens mij zijn vriendinquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef Danny het volgende:
wie is dat thaise crackhoertiepje waar jeroen mee staat te bekken?
ah. nou ja, die moet dan hier maar wat behind the scenes gossip van daarvandaan posten.quote:
OMG, Dus wij worden door de redactie EN Danny gemanipuleerdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:21 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Haar eigen achterban verteld dat daar aan marielin. Dat ze de steun van de eigenaar van FOK had en dat hij haar goed heeft geholpen.
zijn vriendinnetjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef Danny het volgende:
Het was een vriendin van marielin. Eentje met lang haar. Ze begon ook nog over jou beaf met B&B en zou dat wel vertellen als ze thuis is.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je wilt dat je privacy gerespecteerd wordt, dan moet je het vooral op Fok rondbazuinen
vriendin van hem .. die overigens wel leuk met Renate aan het babbelen is ...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef Danny het volgende:
Zo jij gaat lekker ze is indisch.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef Danny het volgende:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:25 schreef bbgirltje het volgende:
Wel geweldig dat marielin het moest hebben van Danny, is der eigen achterban dan zo straat arm
Ja duhquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:26 schreef riri het volgende:
nou....is niks eerlijks aan dit spel aan...dat is wel duidelijk
indd veel te luxe, en veel te veel overlevers ik kan het niet volgen hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:26 schreef riri het volgende:
nou....is niks eerlijks aan dit spel aan...dat is wel duidelijk
Heb het over de achterban en bedoel daar familie mee die het in geuren en kleuren staan te vertellenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:26 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
en veel vrienden en familie. Wel goed luisteren en mij stemmen
die minimaal zijn met wat er gestemd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |