hihi .. prachtig vond ik het woord bunKalow van jou..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hahaha Dottey, dan heb je het gemist Booby en mij, maar is al weer goed gemaakt hoor, we zijn weer vriendjes geworden, maar snapte steeds geen bal van die dure woorden, engelse en weet ik wat voor woorden.
Ik was ook van plan als Bobby er weer was steeds met woorden te posten die HIJ zelf niet eens kon ontcijferen haha wilde google maar ja, ik zit hier en jullie zitten daar dus mijn kans is verkeken
En mijn stemmen danquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:15 schreef Danny het volgende:
[..]
het begint wel epic proportions aan te nemen ja
Fok! baasquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:15 schreef Danny het volgende:
[..]
ja dat kloptquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:15 schreef Danny het volgende:
[..]
wie was dat eigenlijk die het daar zei? Dat micha het roept ok, maar als daar iemand van de redactie dergelijke dingen roept is dat nogal inbreuk op m'n privacy...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:15 schreef Danny het volgende:
[..]
oude credits vervallen dus die kun je nu nog evt opmaken. zonder er verder iets aan te hebbenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:17 schreef logicc123 het volgende:
Ik dacht dat het een foutje op de site was maar het is dus echt de bedoeling dat er nog gestemd gaat worden.
bunkeronline.tv :
22-05-09 21:23
Marielin heeft The Bunker Online I gewonnen.
Het is vanaf nu mogelijk nogmaals een stem uit te brengen op alle Overlevers.
Deze stemming heeft verder geen invloed op het spel.
Jij ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:17 schreef koffieleutjuh het volgende:
fijne avond nog allemaal en bedankt voor de gezellige dagen![]()
Als je wilt dat je privacy gerespecteerd wordt, dan moet je het vooral op Fok rondbazuinenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:17 schreef Danny het volgende:
[..]
wie was dat eigenlijk die het daar zei? Dat micha het roept ok, maar als daar iemand van de redactie dergelijke dingen roept is dat nogal inbreuk op m'n privacy...
Valt wel mee denk ik, Marielin d'r ouders waren amper binnen en haar moeder liet al vallen dat ze hen ook nog moest terugbetalen....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:15 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:17 schreef logicc123 het volgende:
Ik dacht dat het een foutje op de site was maar het is dus echt de bedoeling dat er nog gestemd gaat worden.
bunkeronline.tv :
Mera nogwat.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:17 schreef Danny het volgende:
[..]
wie was dat eigenlijk die het daar zei? Dat micha het roept ok, maar als daar iemand van de redactie dergelijke dingen roept is dat nogal inbreuk op m'n privacy...
Ik zou ze gewoon bewaren voor TBO IIquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:17 schreef logicc123 het volgende:
bunkeronline.tv :
Yesss.... met ramblin' Bobby...quote:
Geen poll met:quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:18 schreef Danny het volgende:
[..]
oude credits vervallen dus die kun je nu nog evt opmaken. zonder er verder iets aan te hebben
Marielin had een schuld bij haar oudersquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik, Marielin d'r ouders waren amper binnen en haar moeder liet al vallen dat ze hen ook nog moest terugbetalen....
Renate heeft 10 minvotes.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:17 schreef logicc123 het volgende:
bunkeronline.tv :
12 uur gaan de lichten uitquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Geen poll met:
feestje duurt tot 4 uur
feestje duurt tot 6 uur
feestje duurt tot 8 uur
ok,quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:18 schreef Danny het volgende:
[..]
oude credits vervallen dus die kun je nu nog evt opmaken. zonder er verder iets aan te hebben
Wie? Marielin aan die moeder?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik, Marielin d'r ouders waren amper binnen en haar moeder liet al vallen dat ze hen ook nog moest terugbetalen....
Dat was Meradingesquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:17 schreef Danny het volgende:
[..]
Bedankt voor je verslagenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef Dottey het volgende:
luitjes.. ik wens jullie nog veel plezier.. tot de volgende bunker!
ik zwaai af hier...
bedanktquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef Dottey het volgende:
ik zwaai af hier...
Zijn vriendin, jaloers??quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef Danny het volgende:
wie is dat thaise crackhoertiepje waar jeroen mee staat te bekken?
laters!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef Dottey het volgende:
ik zwaai af hier...
Haar eigen achterban verteld dat daar aan marielin. Dat ze de steun van de eigenaar van FOK had en dat hij haar goed heeft geholpen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Nog even en Danny is de enige die gestemd heeft....
Doei Dotquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef Dottey het volgende:
ik zwaai af hier...
Volgens mij zijn vriendinquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef Danny het volgende:
ah. nou ja, die moet dan hier maar wat behind the scenes gossip van daarvandaan posten.quote:
OMG, Dus wij worden door de redactie EN Danny gemanipuleerdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:21 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Haar eigen achterban verteld dat daar aan marielin. Dat ze de steun van de eigenaar van FOK had en dat hij haar goed heeft geholpen.
zijn vriendinnetjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef Danny het volgende:
Het was een vriendin van marielin. Eentje met lang haar. Ze begon ook nog over jou beaf met B&B en zou dat wel vertellen als ze thuis is.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je wilt dat je privacy gerespecteerd wordt, dan moet je het vooral op Fok rondbazuinen
vriendin van hem .. die overigens wel leuk met Renate aan het babbelen is ...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef Danny het volgende:
Zo jij gaat lekker ze is indisch.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef Danny het volgende:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:25 schreef bbgirltje het volgende:
Wel geweldig dat marielin het moest hebben van Danny, is der eigen achterban dan zo straat arm
Ja duhquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:26 schreef riri het volgende:
nou....is niks eerlijks aan dit spel aan...dat is wel duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |