Zijn gesprek werd net idd ineens afgekapt toen ie begon over de medebewoners.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:09 schreef Pek het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Er lopen wel meer rare Tokkies rond daar
Dat deed hij nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:55 schreef Toverheks het volgende:
Als ik Bobby weer spreek hier op FOK zal ik hem ff flink de waarheid zeggen, nu gebruikt hij geen dure onbegrijpelijke woorden, deed ie echt om mij te pesten
Ik was te laatquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Heb je al caps van je kotsende broertje?
*Slaat zichzelf ferm op beide wangen: Snap out of it man!*
Sorry, ik zit nog af te kicken...
Het is ook Mariell.. en niet met een E aan het eindequote:
Groupiesquote:
Dottey, kan er geen foto komen van de hele crew en redactie?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
Het is ook Mariell.. en niet met een E aan het einde![]()
ook lastig
Dat is Mera naast Marielin.quote:
Hahaha Dottey, dan heb je het gemist Booby en mij, maar is al weer goed gemaakt hoor, we zijn weer vriendjes geworden, maar snapte steeds geen bal van die dure woorden, engelse en weet ik wat voor woorden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat deed hij nietDat waren gewoon normale woordjes.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hahaha Dottey, dan heb je het gemist Bobby en mij, maar is al weer goed gemaakt hoor, we zijn weer vriendjes geworden, maar snapte steeds geen bal van die dure woorden, engelse en weet ik wat voor woorden.
Ik was ook van plan als Bobby er weer was steeds met woorden te posten die HIJ zelf niet eens kon ontcijferen haha wilde google maar ja, ik zit hier en jullie zitten daar dus mijn kans is verkeken
Nog even en Danny is de enige die gestemd heeft....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:13 schreef lies1958 het volgende:
Er wordt in de wc weer verteld tegen marielin van jij hebt gewonnen dankzij de steun die je had van de eigenaar van FOK die had voor 5000 credits gekocht.
het begint wel epic proportions aan te nemen jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Nog even en Danny is de enige die gestemd heeft....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |