Hij lijkt te breed misschien.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:48 schreef Asgard het volgende:
Ik vind die spoiler echt goed passen bij deze auto, maar de voorbumper past er niet helemaal op. Lijkt wel alsof die te groot is?
Ik heb al begrepen dat je voorkeur uitgaat naar optische aanpassingen ipv. technisch en dat je er niet persé een zwaardere motor in wil hebben.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
luchtfilter verplaatsen naar de voorbumper en aanzuigbuis dus ook verlengen,
Omdat het kan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb al begrepen dat je voorkeur uitgaat naar optische aanpassingen ipv. technisch en dat je er niet persé een zwaardere motor in wil hebben.
Nu vraag ik me dus af......waarom deze aanpassing?
Doe je dit voor de looks of hoop je iets vermogen te winnen door aanzuigen van koudere lucht?
Geluidquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kun je ook normaal antwoord geven op een normale, belangstellende vraag?
Doe dat, maakt die bumper iig wel af..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja ik ga em naar de spuiter brengen per direct omdat jij het wil
Omdat het geluid er mooier van wordt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb al begrepen dat je voorkeur uitgaat naar optische aanpassingen ipv. technisch en dat je er niet persé een zwaardere motor in wil hebben.
Nu vraag ik me dus af......waarom deze aanpassing?
Doe je dit voor de looks of hoop je iets vermogen te winnen door aanzuigen van koudere lucht?
Ik zou er misschien wel heen. Weet ik nog niet zeker.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:14 schreef GizartFRL het volgende:
Volgende week ook te bewonderen op de cartuning day in drogeham?
Geile bak.. foto's?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:33 schreef GizartFRL het volgende:
* GizartFRL gaat erheen voor de burnouts.
405 T16 power.
Je quote mijn zelfde bericht, je had ook direct antwoord kunnen geven.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Omdat het geluid er mooier van wordt.
K kreeg meer de indruk dat JIJ zo'n auto had, en daar was ik nieuwsgierig naarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:03 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Hier een van het rallymonster:
[ afbeelding ]
Nee, dan moet je eens zoeken op EH autoservice.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:18 schreef Koepert het volgende:
[..]
K kreeg meer de indruk dat JIJ zo'n auto had, en daar was ik nieuwsgierig naar
Mi16 in een 205 gtiquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:03 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Nee, dan moet je eens zoeken op EH autoservice.
Die kan je alles over deze auto vertellen. ( Hij rijdt er zelf ook een).
De mijne is een 1.6, maar wel met achterspoiler. Niet zo'n grote trouwens. Klein subtiel.
Mi16 is wat eerder bereikbaar voor de meeste 405 rijders.
Toch 148 tot 160 PK onder je kont. Ook in 4x4 geleverd.
omg..toch niet van die TL-balken met een kleurtje ?quote:Op zondag 24 mei 2009 09:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou de ledset hangt eronder. Gisteravond getest maar vergeten foto's te maken. Die komen er vanavond vast wel op. Zal ook wel een video maken met alle verlichting aan.
Jawel!quote:Op zondag 24 mei 2009 09:29 schreef Pupp3t het volgende:
[..]
omg..toch niet van die TL-balken met een kleurtje ?
Kan ook.quote:
[sarcastisch]En voorwielaandrijvingquote:Op zondag 24 mei 2009 10:48 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Kan ook.
Of een 2.0 Turbo.
Of gewoon een Td04 op een 1.9 blokje knutselen.
Of een 2.0 16v met GTR30 turbo op 400+ PK's.
Heeft de ford RS ook met 310pk ssst dusquote:Op zondag 24 mei 2009 13:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[sarcastisch]En voorwielaandrijving[/sarcastisch]
[ironisch] "ik wil een uno turbo met voorwielaandrijving"[/ironisch]quote:Op zondag 24 mei 2009 13:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[sarcastisch]En voorwielaandrijving[/sarcastisch]
quote:Op zondag 24 mei 2009 09:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou de ledset hangt eronder. Gisteravond getest maar vergeten foto's te maken. Die komen er vanavond vast wel op. Zal ook wel een video maken met alle verlichting aan.
Ja, das gewoon een flut auto.. Als je praat over een RS, ken ik er maar 2 en dat zijn deze monsters:quote:
Das un ander verhaalquote:Op zondag 24 mei 2009 13:12 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
[ironisch] "ik wil een uno turbo met voorwielaandrijving"[/ironisch]
Je hebt klaarblijkelijk geen verstand van wetgeving omtrent styling van auto's. Ga je eerst maar eens inlezenquote:
Mag alleen aan als je niet op de openbare weg staatquote:Op zondag 24 mei 2009 15:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Je hebt klaarblijkelijk geen verstand van wetgeving omtrent styling van auto's. Ga je eerst maar eens inlezen
Dat weet ik, dus waarom zet je die dingen eronder? Voor als hij op je parkeerplaats staat? TRIEST, nutteloos.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Mag alleen aan als je niet op de openbare weg staat![]()
Net zoals mijn Strobo's..
Nee op het snelweg snachts de lampen uit doen en de strobo's aan..quote:Op zondag 24 mei 2009 16:48 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat weet ik, dus waarom zet je die dingen eronder? Voor als hij op je parkeerplaats staat? TRIEST, nutteloos.
Maar dat ben jij ook.. kun je jammer genoeg niks aan doen.quote:
Mijn moeder zegt ook dat je gay bent..quote:Op zondag 24 mei 2009 18:37 schreef Pumatje het volgende:
Nee hoor, vraag maar aan je moeder.
Stroboscoop in je koplamp en neon onder je auto is gewoon homosueel.
Bron?quote:Op zondag 24 mei 2009 18:40 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja statistisch gezien rijden vaker nichten in auto's met strobo of neon idd dat heb ik laatst ook gelezen in een onderzoek van maurice de hond.
Ach ja daarom heeft God meningen uitgevonden. Als iedereen hetzelfde als jouw smaak had was de wereld knap klotequote:Op zondag 24 mei 2009 16:48 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat weet ik, dus waarom zet je die dingen eronder? Voor als hij op je parkeerplaats staat? TRIEST, nutteloos.
Dat mag het is een vrij land gelukkig.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:11 schreef Koepert het volgende:
Sorry.... Je moet t helemaal zelf weten, t is jouw smaak, maar die Rosse Buurt Verlichting vind ik HELEMAAL NIKS.... Je hebt n toffe auto, maar sommige beslissingen qua aanpassingen volg ik echt niet....
quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 18:37 schreef Pumatje het volgende:
Nee hoor, vraag maar aan je moeder.
Stroboscoop in je koplamp en neon onder je auto is gewoon homosueel.
OMFG, en dat denkt moderator te kunnen spelen?quote:
Excuses aanvaard.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:02 schreef Sjibble het volgende:
sjonniebak
al dat geld dat er in zit..
Sorry, maar ik vind het niet mooi
is toch gewoon lekker meebabbelen?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:42 schreef L0we het volgende:
[..]
[..]
[..]
OMFG, en dat denkt moderator te kunnen spelen?.
Je zegt het zelf al: meerdere malen. het is nu wel duidelijk hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 13:08 schreef Pumatje het volgende:
[..]
is toch gewoon lekker meebabbelen?
heb al meerdere malen laten weten dat ik het een mooie auto vind hoor, ook wat ie er mee heeft gedaan, op de veranderinge van de velgenkleur na,
de lichtjes vind ik enkel gewoon.. ja gay
Ik zou de hele auto liefst donker maken. Dat kan perfect met een beetje benzine en een aansteker.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:36 schreef Athmozz het volgende:
ik zou je ruiten nog iets donkerder maken...
Zo was het nog best een mooi bakkie. Minus die pauper bestickering, extreem verduisterde ruiten en Sjonnie voorbumper dan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:34 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar je moet toch toegeven dat het zonder spoiler er ook leuk uit ziet?
[ afbeelding ]
je vergeet zn lightsabers aan de onderkantquote:Op maandag 25 mei 2009 22:07 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zo was het nog best een mooi bakkie. Minus die pauper bestickering, extreem verduisterde ruiten en Sjonnie voorbumper dan.![]()
Een hoop weggegooid geld.
Nooit Group B rally-auto's gezien? Dat was nog eens echt rallyrijden. 480 pk ofzo in een Peugeot 205..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:12 schreef vannelle het volgende:
Die ruimt de sneeuw op voordat de echte auto's komen?
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:56 schreef Turquaz52 het volgende:
De Mods tegenwoordig.. worden die blind gekozen ofzo..![]()
Neem es voorbeeld aan van Alexxx ofzoOf van TheFreak (Ex-Mod).
Dwaas.
Stroboscopen zijn gewoon van Type-R..overal wel te krijgen. Die politie ledjes van DealExtreme.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:51 schreef Turquaz52 het volgende:
Cooole lichten![]()
Waar heb je die strobo's gehaald..?![]()
En die pliesie lampen
Tis niet mijn smaak.. maar what the hell... ik heb een DVD speler met XBOX + 220V + Xenon in een Uno van 60 euro![]()
Ja!...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:48 schreef GizartFRL het volgende:
Turquaz zal mi jwel bedoelen als ex mod.
quote:
FokReaLife..?quote:
Fuck Ridiculous Losersquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:53 schreef Sjibble het volgende:
En nou gaan we toch wel de pk's under teh hood verhogen toch? Moet toch wel minimaal 200pk hebben.
En diezelfde collega zit ook bij mijn clubquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:57 schreef GizartFRL het volgende:
Collega van me heeft ook zo'n Mitsubeest:
http://zulu.messageboard.nl/12864/viewtopic.php?t=1915&postdays=0&postorder=asc&&start=0
Plastic fansquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En diezelfde collega zit ook bij mijn club
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met je 135 top?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Plastic fans![]()
Durf ik te wedden dat mijn Uno zelfs sneller is
Klopt, dat zei hij al.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En diezelfde collega zit ook bij mijn club
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zit ik net in de begrenzer in de 3..quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Met je 135 top?Dan schakel ik door naar de 5
![]()
Dank je, ik vind het ook leuker om dit soort auto's aan te pakken dan een golf3 of honda crx, de witte velgen zitten er al op..ze zijn allen zwart gemaakt en laat dat waarschijnlijk ook zo. Vind dit toch wat mooier en minder braaf eruit zien. Als dit blok stuk gaat heb ik wel een adres voor een gti blok wss.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:18 schreef Charged het volgende:
Ik moet zeggen dat je lef hebt om zo'n model aan te pakken en ik vind het opzich best goed geslaagd.
Een hele verbetering met de stickers eraf (de ruiten) en ik dacht gelezen te hebben dat je de voorbumper opnieuw liet spuiten?
Persoonlijk zou ik zelf weer de witte velgen erop zetten,ziet gelikter uit,maar dat is mijn mening.
Al met al een mooie wagen,ietsjes jammer van de motor...(stel dat deze ooit een kapot loopt,bouw je dan een zwaarder blok in?)
Dat magquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:48 schreef Rauw. het volgende:
Ik heb hem gisteren in het echt gezien in Ruinen, en het lijkt echt voor geen ene porum, het spijt me zeer
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dan zit ik net in de begrenzer in de 3..Toen ie gezond was.. nu niet meer
![]()
ik wacht op me Döner Turbo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:54 schreef GizartFRL het volgende:
[..]Jij mag datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Hoeveel kostte de ontsteking?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb op papier 109 pk en 160 Nm bij 1163 kg. Wat ik motorisch nog ga doen is het luchtfilter naar voren brengen zodat deze koude verse lucht aanzuigt. Binnenkort wil ik de ontsteking(bougie,verdelerkap met rotor en kabels) vernieuwen. Ik wil nog een katvervanger gaan laten maken aangezien die niet op de planken liggen. En ik heb laatst op een duitse site een spaghetti spruitstuk gezien alleen moet dan effe zien waar ik mijn lambdasonde kwijt raak.
Ik denk eerder Onstekingsmodule.. dat is iets anders dan Oxy wilt vervangen..quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:21 schreef Asgard het volgende:
[..]
Hoeveel kostte de ontsteking?
Vandaag startte onze '93 Galant niet en volgens de garage is de ontsteking kapot oid. Morgen weten we meer, maar misschien kan jij alvast vertellen hoeveel het bij jouw kost zodat we iig een indicatie hebben.
Wat bedoelde de garage precies met ontsteking? Als ze de verdelelerkap/rotor bedoelen zijn ze met 20 euro klaar. Als ze de bobine bedoelen zijn ze met 60 euro klaar. etc...quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:21 schreef Asgard het volgende:
[..]
Hoeveel kostte de ontsteking?
Vandaag startte onze '93 Galant niet en volgens de garage is de ontsteking kapot oid. Morgen weten we meer, maar misschien kan jij alvast vertellen hoeveel het bij jouw kost zodat we iig een indicatie hebben.
Surequote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee hoor was het al langer van plan maar het is nu mooi weer en heb de tijd dus kon nu mooi.
Wat jij wil.quote:
Dat is het ook maar de bumper die moet iets ingedrukt worden bij de wielkasten om te passen dus als je hem loshaalt, gaat spuiten en weer erop zet breekt de verf.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:29 schreef Turquaz52 het volgende:
Waarom heb je niet gewoon de bumpert van je auto afgehaald toen je ging spuiten?
Had je minder hoeven af te plakken
Was het ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:09 schreef osmo het volgende:
Bumper buiten lakken naast een hoop zand? Ik hoop voor je dat het windstil was ...
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
He Turquaz...was jij gistermiddag bezig op een scooter/fiets met je broers ofzo?
Bedankt voor je spuit-elf-reactie Einstein maar zo heet de club waar ik bij zit nou eenmaal.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:48 schreef Mr.Adams het volgende:
Toch even een kleine opmerking naar aanleiding van de sticker op de voorkant:
Een veelgemaakte fout is dat "tuning" en "styling" hetzelfde zijn, dit is niet zo. Tuning is het goed afstellen van een apparaat, dus hoe haal je het maximale uit je voertuig. Het is eigenlijk de Engelse benaming van het oud-Nederlandse "opvoeren".
Stylen is meer ge-ent op uiterlijk vertoon. Dus aanpassingen welke niet tot nut zijn van het beter presteren van een auto. Het toepassen van bodkits, special paint, bestickering e.d. Goed voorbeeld hiervan is het "cleanen". De auto ziet er veel beter uit, maar presteert er niet beter door.
Eerder gedowntuned, maar oké.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Bedankt voor je spuit-elf-reactie Einstein maar zo heet de club waar ik bij zit nou eenmaal.
Heb een open uitlaat en openluchtfilter dus mijn auto is theorietisch gezien getuned. Opgelost.
300 euro? 1.6? Ga idd maar weer lekker slapen.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:34 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Waarom ga ik zo'n topic bekijken als ik al met een verschrikkelijke kater over m'n toetsenbord hang?
Waarom gaan mensen een auto van 300 euro volhangen met spoilers en lampen?
Waarom snappen ze niet dat het 1.6je dan niet meer van z'n plek komt?
Waarom heb ik nog geen koffie?
Ik ga weer in bed liggen...
Meer is ie niet waard en sneller dan een gemiddelde 1.6 is ie ook niet Oxy..quote:Op zondag 28 juni 2009 13:38 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
300 euro? 1.6? Ga idd maar weer lekker slapen.
Daar weet je niets van Turkquote:Op zondag 28 juni 2009 18:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Meer is ie niet waard en sneller dan een gemiddelde 1.6 is ie ook niet Oxy..
quote:Op zondag 28 juni 2009 11:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Bedankt voor je spuit-elf-reactie Einstein maar zo heet de club waar ik bij zit nou eenmaal.
Heb een open uitlaat en openluchtfilter dus mijn auto is theorietisch gezien getuned. Opgelost.
Tuning is toch opvoeren/aanpassen van de motor? Dus eigenlijk is een net iets betere bougie plaatsen ook al tuning.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:38 schreef -Muse- het volgende:
Ja komop man, een luchtfilter en uitlaat vervangen is geen "tunen".
Kom maar racen tegen me slopel corsa van 5 tientjesquote:
Deal.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kom maar racen tegen me slopel corsa van 5 tientjes
Chickenquote:Op maandag 29 juni 2009 12:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
Over 2 weken, maar dan ben ik niet met de Galant
Ik heb ook een 1.6je.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kom maar racen tegen me slopel corsa van 5 tientjes
Dat was ook van toepassing op de rest van de auto, maar daar ben je wel mee aan de slag gegaan...maak het dan ook helemaal "af"quote:
Nope, een accu volt metert..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:10 schreef kevin20vt het volgende:
Voor z'n superdeluxe neonlichten natuurlijk!
Is dat nou een shiftlight op je dashboard??![]()
quote:Op maandag 29 juni 2009 11:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Tuning is toch opvoeren/aanpassen van de motor? Dus eigenlijk is een net iets betere bougie plaatsen ook al tuning.
Oh?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:40 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Dit is tunen.
Kost wat, maar dan heb je ook wat.
[ afbeelding ]
Edelbrock High Performance intake manifold
Edelbrock 4 pots caburateur
Pacesetter Headers
Prostreet nokkenas
Uitgehoonde cilinders i.c.m. supersized zuigers
En dan ben ik de helft nog vergeten maar ben er nu te dronken voor.
Samenvatting: zonder dat je blok open geweest is is het geen tunen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar jij het over hebt valt niet daaronder, het bouwen is dat namelijk.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh?
Tuning:Dat is ChipTuning, Mr. Betweter..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar jij het over hebt valt niet daaronder, het bouwen is dat namelijk.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
De rechter is voor de strobo's in politieleds in de grill, en de linker is idd voor de ledset onder de auto.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:44 schreef xFriendx het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar waar zijn die 2 oranje schakelaars voor? Neem niet aan dat deze modellen geleverd zijn met een ejector seat.
En dat weet jij hoe? Waar moet ik em dan plaatsen denk je?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 07:40 schreef Flappekz het volgende:
Die Lifehammer he.....daar kom je nooit bij als je ondersteboven ligt/drijft
Kreeg ik een keer om m'n oren in zo'n onderstebovensimulator.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 07:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En dat weet jij hoe? Waar moet ik em dan plaatsen denk je?
Mr.Dries van Agt heeft een (door hem zelf ingevoerde) Amerikaanse uitvoering van jouw type Galant gehad.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
Haha altijd wat te zeiken he
IK vind het interieur er goed uit zien. Alles werkt nog en niets is stuk. Het zit heerlijk zacht en moet er niet aan denken om leer te hebben. Al helemaal niet in de zomer. Die lifehammer blijft erin, je weet het nooit. Die schakelzak heb ik ook lopen zoeken om wat anders maar niets past. Net als zoveel met deze auto.
Ja klopt. Dat verhaal staat ook op wiki geloof ik maar heb eens in de zomer in een auto met leer gezeten en was er na 5 minuten weer uit. Wat een geplak. En wat een kou in de winter. En aangezien ik arko heb laat ik het lekker zo. Doe er ook geen stoelhoezen omheenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 07:51 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Mr.Dries van Agt heeft een (door hem zelf ingevoerde) Amerikaanse uitvoering van jouw type Galant gehad.
Daar zat standaard lederen bekleding in, en door de getinte ramen bleef dat best koel,
Maar ja, hij had er natuurlijk ook airco in.
De auto beviel hem in Amerika zo goed dat hij 'm zelfs in Japan gebruikt heeft, ik heb de Japanse onderhoudsstempels in het maintenance boekje gezien (en er meteen Nederlandse stempels bij gezet natuurlijk).
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mja misschien in de toekomst. Ik stoor me er niet aan. Vind hem er prima uitzien van binnen en de stoelen zit tussen een stoel en kuipstoel in. Lekker zacht en lux en je zit toch stevig vast.
Ik zit best vaak op mijn achterbank.. mijn vriendin daarentegen alleen op haar knieeënquote:
Het zal best, maar als een computer zich met motormanagement bezighoud vind ik niet dat de persoon zich bezig aan het houden is met "tunen"quote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zeg je inderdaad goed
Onder tuning/tunen wordt voornamelijk het afstellen bedoeld.
Je vergeet dat ie met één druk op de knop op benzine loopt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:24 schreef Turquaz52 het volgende:
Je vergeet LPG![]()
Dan Tune je om op LPG evenveel vermogen te krijgen als dat je op benzine normaal gesproken moest hebben
Ja okee.. maardannog..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:28 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Je vergeet dat ie met één druk op de knop op benzine loopt.
En bij een verbruik van 1 op 2,8 is het wel prettig als je voor de 'gewone' kilometers dus niet de héle vakantie van Wouter Bos betaald.
Ben namelijk niet de hele dag aan het racen.
Haha welke 2.0 komt in de buurt van een beetje Mustang? Denk geenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja okee.. maardannog..
American muscle is 3x niks voor me, 't zijn net bodybuilders, veel spieren geen hersenen.. Dus veel cc's en cilinders en toch evenveel PK's als een gemiddeld 2.0 met turbo..![]()
En wegligging..?? Ho maar.. kan met me Uno nog harder door de bocht
Ze komen amper vooruit door al dat wheelspin door hun beroerde wegligging..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:39 schreef Draganta het volgende:
[..]
Haha welke 2.0 komt in de buurt van een beetje Mustang? Denk geenMuscle cars hebben wel degelijk veel pk's, alleen gebruiken ze het voor iets anders (trekkracht, en niet topsnelheid).
Dan moet je zorgen dat je goede met leder beklede sportstoelen in je auto zetquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:18 schreef 1299 het volgende:
Leer zuigt idd, daar glij je ook zo lekker af als je een keer sportief een bochtje pakt.
Fout. Ik krijg dus een zweetreet van leer. Stoffig is niet smerig.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:55 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je goede met leder beklede sportstoelen in je auto zetStof is zo smerig en je krijgt er een zweetreet van.
Qua optrekken en bochtenwerk? Een Mitsubishi Lancer Evolution 8. Een Lamborghini Murcielago kan niet eens een Evo bijhouden op een circuit laat staan een Mustang.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:39 schreef Draganta het volgende:
[..]
Haha welke 2.0 komt in de buurt van een beetje Mustang? Denk geenMuscle cars hebben wel degelijk veel pk's, alleen gebruiken ze het voor iets anders (trekkracht, en niet topsnelheid).
Ho ho, dat is bij de meeste autos intern geregeld ja maar ik had het over laptop eraan en zelf afstellen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:10 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Het zal best, maar als een computer zich met motormanagement bezighoud vind ik niet dat de persoon zich bezig aan het houden is met "tunen"
Oxygene's toepassing is meer gericht op "stylen", en dat kan ieder naar eigen inzicht.
Koop dan iets degelijks, maar nee. je hebt liever een stroboscoop dan een goed stuur....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heb liever wat vast als ik aant stuur draai.
Je kan ook overal een probleem van maken natuurlijk. Ik rij nu met genot dus dat gaat niet op. Probeer het nog es.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Koop dan iets degelijks, maar nee. je hebt liever een stroboscoop dan een goed stuur....
een stuur zien ze namelijk niet als je voorbij rijdt en wilt "patsen"
liever alles wat de rest van de wereld kan zien, ipv voor het rijgenot gaan... zo jammer...
Dat lijkt me sterk eigenlijk.... heb je een link ofzo? ...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Qua optrekken en bochtenwerk? Een Mitsubishi Lancer Evolution 8. Een Lamborghini Murcielago kan niet eens een Evo bijhouden op een circuit laat staan een Mustang.
Ik zet het eerder onder de noemer veiligheid. Je gaat mij echt niet vertellen dat zo'n hoes absoluut niet los kan schieten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Koop dan iets degelijks, maar nee. je hebt liever een stroboscoop dan een goed stuur....
een stuur zien ze namelijk niet als je voorbij rijdt en wilt "patsen"
liever alles wat de rest van de wereld kan zien, ipv voor het rijgenot gaan... zo jammer...
Ja ik heb een video (staat ook wel op Youtube) waarbij een Evo een Lambo eruit rijd op het Top Gear circuit. Wacht ik zoek em vanmiddag voor je op.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk eigenlijk.... heb je een link ofzo? ...
Op de Top Gear test track doet de Murcielago het toch beter.
Oh nou is het ineens veiligheid ipv rijgenot. Dat ga ik je wel. Die hoes kreeg ik er met moeite omheen en aan de binnenkant zit een plakkerige rand.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:54 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Ik zet het eerder onder de noemer veiligheid. Je gaat mij echt niet vertellen dat zo'n hoes absoluut niet los kan schieten.
Ah, dan heb je dus je originele stuur ook voor eeuwig vernaggeld.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
Oh nou is het ineens veiligheid ipv rijgenot. Dat ga ik je wel. Die hoes kreeg ik er met moeite omheen en aan de binnenkant zit een plakkerige rand.
Oh? Want die plakkerige rand krijg je er niet meer af?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, dan heb je dus je originele stuur ook voor eeuwig vernaggeld.
Als-ie echt iets doet (wat jij lijkt te beweren) niet nee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
Oh? Want die plakkerige rand krijg je er niet meer af?
Vreemd dat het er bij mij nog wel goed uitziet danquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als-ie echt iets doet (wat jij lijkt te beweren) niet nee.
Die hoes zit nu toch op je originele stuur geplakt? Dat tijp je tenminste net zelf.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:05 schreef OxygeneFRL het volgende:
Vreemd dat het er bij mij nog wel goed uitziet dan
Ja en jij denkt dat dit de eerste hoes is die erop heeft gezeten?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die hoes zit nu toch op je originele stuur geplakt? Dat tijp je tenminste net zelf.
wow, je tuned dus zelfs je stuurhoezenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja en jij denkt dat dit de eerste hoes is die erop heeft gezeten?
de-stylen is jouw hobby tochquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee dat is weer stylen. Je moet wel opletten he.
Ik heb het niet over rijgenot? Je hebt toch wel door dat er in dit topic verschillende users posten, en dat niet het hele forum vanuit 1 user post? Jij lijkt net Calimero zo zielig ben jij.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Oh nou is het ineens veiligheid ipv rijgenot. Dat ga ik je wel. Die hoes kreeg ik er met moeite omheen en aan de binnenkant zit een plakkerige rand.
Jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:20 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Ik heb het niet over rijgenot? Je hebt toch wel door dat er in dit topic verschillende users posten, en dat niet het hele forum vanuit 1 user post? Jij lijkt net Calimero zo zielig ben jij.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk eigenlijk.... heb je een link ofzo? ...
Op de Top Gear test track doet de Murcielago het toch beter.
Ja en dit is geen standaard EVO8, maar een 400pk speciale versie.quote:
In de UK werd die auto dus gewoon zo geleverd, vanaf de dealer, met fabrieksgarantie.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja en dit is geen standaard EVO8, maar een 400pk speciale versie.
De replies zeggen ook wel genoeg verder....
Dat is wel een standaard Evo. Gewoon fabrieksstandaard. Denk dat je eerder moeite hebt om een standaard Mustang te vinden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja en dit is geen standaard EVO8, maar een 400pk speciale versie.
De replies zeggen ook wel genoeg verder....
Ja baas.quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:47 schreef rival het volgende:
[..]
Doe eens wat aan de bedrading richting je accu e.d..
Niet voor mij, voor je autoquote:
Nee Rivalquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:01 schreef rival het volgende:
[..]
Niet voor mij, voor je auto
of gaat het echt alleen om wat de mensen zien als je langs komt rijden?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:31 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dat is wel een standaard Evo. de FQ-400 en dat is geen 400 pk maar 400 Nm koppel. Gewoon fabrieksstandaard. Denk dat je eerder moeite hebt om een standaard Mustang te vinden.
Welke replies over een strijd tussen een Evo 8 en Mustang bedoel je precies?
quote:
Het is een vette mandrelbend jeweet tochquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:25 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
door de bocht haal je wel de 'flow' eruit, misschien dat je die aluminium buis iets in kunt korten.
een wat? ff googlen...quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:30 schreef 1299 het volgende:
[..]
Het is een vette mandrelbend jeweet toch
Volgens mij kun je het geld wat je op motoronderhoud bespaart bij een oude Amerikaan direct weer in de benzinetank en roestpreventie gooien.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:58 schreef 68Chevelle het volgende:
Het scheelt natuurlijk enorm dat dat soort motoren al 40 jaar met klein onderhoud in dezelfde auto zit, dat Oude Amerikanen gaan in dragraces dan misschien ook maar 13 seconden in een kwart mijl, maar dat doen ze wel de hele dag lang zonder er motorisch problemen mee te krijgen.
Juist vanwege de techniek hou je van dat soort bakken, schroevedraaiertje, steeksleuteltje, alles recht toe recht aan.
Die Uno van jouw heeft nog niet een tiende op betrouwbaarheidsniveau van wat een pre-1972 Amerikaan heeft, het is een consumptiebak, iets waarvan je weet dat het binnen 5 jaar toch op de sloop ligt, en je kan ook voor geen meter relaxed cruisen in zoiets.
Hoeveel Fiatjes van voor 1970 rijden er nog rond? En hoeveel Amerikanen van voor 1970? Kijk eens in de VS hoeveel Camaro's etc er nog rondrijden uit de jaren 70.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mij kun je het geld wat je op motoronderhoud bespaart bij een oude Amerikaan direct weer in de benzinetank en roestpreventie gooien..
En dat is zeker wel relaxed cruisen, je afvragen welk deel van de carrosserie er nu weer onder de auto vandaan gaat vallen.
Toen ik er was (2 jr geleden) niet veel. Was zelfs in Michigan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:15 schreef fathank het volgende:
Hoeveel Fiatjes van voor 1970 rijden er nog rond? En hoeveel Amerikanen van voor 1970? Kijk eens in de VS hoeveel Camaro's etc er nog rondrijden uit de jaren 70.
Zeker, zuinigheid is niet de meest positieve eigenschap van amerikanen, en wat roestpreventie betreft, je hebt het over 40+ jaar oud spul, wat verwacht je nou helemaal????, hoeveel E-kadettjes zie je nu nog op de weg rijden?, hoeveel Alfa 33-jes?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mij kun je het geld wat je op motoronderhoud bespaart bij een oude Amerikaan direct weer in de benzinetank en roestpreventie gooien..
En dat is zeker wel relaxed cruisen, je afvragen welk deel van de carrosserie er nu weer onder de auto vandaan gaat vallen.
Nee, jij deed het voorkomen alsof een 40 jaar oude Amerikaan geen consumptiegoed is, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Fiat Uno. Ook een Amerikaanse auto die 40 jaar geleden gebouwd is, is een consumptiegoed. Degene die nu nog rijden, zijn (bijna) allemaal goed onderhouden, mensen hebben veel geld in het behoud gestoken. Zelfde met oude Kevers en Transporters. Op een gegeven moment blijven alleen de echt goede auto's over waar je veel geld in moet stoppen om ze rijdend en hard te houden. Dat geldt voor zowel Amerikanen als Europeanen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:58 schreef 68Chevelle het volgende:
Zeker, zuinigheid is niet de meest positieve eigenschap van amerikanen, en wat roestpreventie betreft, je hebt het over 40+ jaar oud spul, wat verwacht je nou helemaal????, hoeveel E-kadettjes zie je nu nog op de weg rijden?, hoeveel Alfa 33-jes?
Neen mijnheer, ik vermoed dat u de situatie even iets te subjectief inziet.
2/3 mm plaatstaal tegen 1 mm met moderne auto's is wat het verschil maakt, + een subframe en een losse body dat maakt roest namelijk behandelbaar ipv dat je direct deuren of schermen moet vervangen, en met name GM-onderdelen op aandrijflijngebied zijn in vergelijking met Europese en Japanse modellen verschrikkelijk goedkoop, dat het ermee te maken heeft dat GM dezelfde drijflfijnen gebruikt heeft van 1963 tot 1988 heeft gebruikt helpt daar uiteraard ook in.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, jij deed het voorkomen alsof een 40 jaar oude Amerikaan geen consumptiegoed is, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Fiat Uno. Ook een Amerikaanse auto die 40 jaar geleden gebouwd is, is een consumptiegoed. Degene die nu nog rijden, zijn (bijna) allemaal goed onderhouden, mensen hebben veel geld in het behoud gestoken. Zelfde met oude Kevers en Transporters. Op een gegeven moment blijven alleen de echt goede auto's over waar je veel geld in moet stoppen om ze rijdend en hard te houden. Dat geldt voor zowel Amerikanen als Europeanen.
Ik ben vorig jaar 5 weken langs de Westkust getrokken en stond er van te kijken hoeveel oude meuk er nog rondrijdt (en ogenschijnlijk ook als daily drives). En de een ziet er wat beter uit dan de ander maar wat wil je. 40 jaar in de zoute lucht aan de kust is voor geen enkele auto goed.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Toen ik er was (2 jr geleden) niet veel. Was zelfs in Michigan.
En die er wel rondreden waren tiptop gerestaureerd.
Jij bent echt koning in het vergelijken van appels met peren. Goed gedaan!quote:
Iemand beweerde dat een 2 liter turbo een Mustang niet bij kon houden. Bewijs alleen het tegendeel middels deze video.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:24 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Jij bent echt koning in het vergelijken van appels met peren. Goed gedaan!
Met turbo's kun je erg veel leuks doen, en je kan er inderdaad de grootste amerikaanse musclecar zgn. "poep" mee rijden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Iemand beweerde dat een 2 liter turbo een Mustang niet bij kon houden. Bewijs alleen het tegendeel middels deze video.
Topic goed gevolgd![]()
Enigszins wel, die Mitsubishi kon je gewoon bij de Engelse dealer kopen met garantie.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:32 schreef 68Chevelle het volgende:
Met turbo's kun je erg veel leuks doen, en je kan er inderdaad de grootste amerikaanse musclecar zgn. "poep" mee rijden.
Dat is tot de grote amerikaanse muscle ook voorzien is van een gelijkwaardige turbo of goed afgestelde compressor, dan legt de 2 liter het weer af.
Je kunt met zo'n discussie gewoon geen punt maken.
Ja of mij, de oprichter van PTA.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:56 schreef Turquaz52 het volgende:
De Mods tegenwoordig.. worden die blind gekozen ofzo..![]()
Neem es voorbeeld aan van Alexxx ofzoOf van TheFreak (Ex-Mod).
Dwaas.
:S Sorry, ergens miste ik de inslag garantie, ik dacht dat het over snelheid en acceleratie ging, sorry.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Enigszins wel, die Mitsubishi kon je gewoon bij de Engelse dealer kopen met garantie.
Als je zelf aan de slag gaat om een turbo of compressor op je Hemi-blok te schroeven heb je die dealergarantie natuurlijk niet.
Ja, en daar wint dus een showroom 2 liter met turbo het van een showroom 25 liter V24 Amerikaan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:43 schreef 68Chevelle het volgende:
:S Sorry, ergens miste ik de inslag garantie, ik dacht dat het over snelheid en acceleratie ging, sorry.
Faxie geloofte het qua performance niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:49 schreef Faxie het volgende:
[Qua optrekken en bochtenwerk? Een Mitsubishi Lancer Evolution 8. Een Lamborghini Murcielago kan niet eens een Evo bijhouden op een circuit laat staan een Mustang.]
Dat lijkt me sterk eigenlijk.... heb je een link ofzo? ...
Op de Top Gear test track doet de Murcielago het toch beter.
Ging het ook over maar iemand anders begon ineens over iets anders.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:43 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
:S Sorry, ergens miste ik de inslag garantie, ik dacht dat het over snelheid en acceleratie ging, sorry.
hier heb ik nog maar 1 reactie opquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, en daar wint dus een showroom 2 liter met turbo het van een showroom 25 liter V24 Amerikaan.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:49 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
hier heb ik nog maar 1 reactie op
[ afbeelding ]
Gezien je reacties hier in het topic boeit het je wel degelijk. Anders had je de moeite van reageren niet eens genomen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:49 schreef 68Chevelle het volgende:
hier heb ik nog maar 1 reactie op
[ afbeelding ]
O ja OTquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:52 schreef Kreator het volgende:
Zo. Briljant topic. Ik mis meer foto's enzo. Wat zijn je plannen?
Nee, ik heb gewoon een suffe werkdag, ik reageer nog op een suf filmpje van Youtube met dansende aapjesquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gezien je reacties hier in het topic boeit het je wel degelijk. Anders had je de moeite van reageren niet eens genomen.
Heb je echt helemaal geen plannen met het interieur (dat meen ik tenminste te kunnen lezen)?quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
O ja OT
Plannen, volgende week spiegels en sideskirts ook overnieuwspuiten. Luchtfilteraanzuigbuisinstallatie in orde maken (LMM draden verlengen). En de rest zie ik nog wel es
Nee, ik vind het interieur prima. Lekker luxe en vrij van schade. Ik zal tzt nog een strak sportstuurtje erin zetten of wat kleine details maar geen radicale dingen. Ik wil qua uiterlijk een rally look geven en in de auto luxe.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb je echt helemaal geen plannen met het interieur (dat meen ik tenminste te kunnen lezen)?
Lijkt mij dat hoe meer je aan het exterieur doet, hoe meer dat uit de pas gaat lopen met de binnenkant. En die zie je zelf toch het vaakst, lijkt me.
300? Dat zijn er maar 4. Wat is je vraag precies? Want ik snap niet echt wat je wil weten. Gewoon kwestie van kabels wegwerken en zekeren. Die witte draadjes die je ziet op de foto zijn van die politieleds. Die moet ik idd nog even netjes wegwerken. Had daar toen geen geduld voor.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:58 schreef Kreator het volgende:
Hoe doe je dat eigenlijk met al die bedrading naar je accu toe van die verlichting?
Als ik vroeger mijn überhippe Peugeot 309 oid voorzag van radardetectie ofzo, was dat al enorm kutten met kabels, laat staan als je 300 kabels onder de wagen door moet trekken voor je verlichting...
"300 draden is in de autowereld natuurlijk geen 300 draden. Klaar."quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
300? Dat zijn er maar 4. Wat is je vraag precies? Want ik snap niet echt wat je wil weten. Gewoon kwestie van kabels wegwerken en zekeren.
Toegevoegde waardequote:Op woensdag 1 juli 2009 12:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"300 draden is in de autowereld natuurlijk geen 300 draden. Klaar."
Sinds wanneer is het bewijs dat een 2liter een mustang bij kan houden een filmpje van een opgefokte Evo tegen een Lamborghini? Leer eens een fatsoenlijke discussie te voeren met degelijke argumenten ipv met wat oneliners rond te smijten.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Iemand beweerde dat een 2 liter turbo een Mustang niet bij kon houden. Bewijs alleen het tegendeel middels deze video.
Topic goed gevolgd![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, en daar wint dus een showroom 2 liter met turbo het van een showroom 25 liter V24 Amerikaan.
Oh..... die filmpjes zijn op youtube wel te vinden hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:16 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het bewijs dat een 2liter een mustang bij kan houden een filmpje van een opgefokte Evo tegen een Lamborghini? Leer eens een fatsoenlijke discussie te voeren met degelijke argumenten ipv met wat oneliners rond te smijten.
Het ging over een 2liter blok tegen een V8, en jij komt aanzetten met een filmpje over een turbocharged 2 liter tegen een Italiaanse 6liter v12 op een circuit.
Niet om te bashen (echt niet) maar dat originele interieur oogt niet erg luxe...quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:05 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik wil qua uiterlijk een rally look geven en in de auto luxe.
Combinatie van leer, chromen strippen en misschien een ieniemienie ECHT hout doen er vaak al een hoop goed aanquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
Niet om te bashen (echt niet) maar dat originele interieur oogt niet erg luxe...
ik zou even internet afspeuren naar iets wat dat dan wel uitstraalt.
Ik doelde qua luxe meer op de stoelen en dashboard bediening. Voor een auto uit 92 heeft deze alles elektrisch en is alles verstelbaar. Dat was voor die tijd aardig uniek. En deze auto rijdt heerlijk en ik vind het luxe. Ok een Audi A6 heeft wss meer luxe maarvind dit voldoende.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
Niet om te bashen (echt niet) maar dat originele interieur oogt niet erg luxe...
ik zou even internet afspeuren naar iets wat dat dan wel uitstraalt.
Opgefokte Evo? Is een standaard Evo 8 hoor. Niets opgefokt. Wij hadden het over een 2 liter turbo tegen een muscle car. Jij weet niet waar je het over hebt jonge. Blijf anders gewoon lekker uit mijn topic.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:16 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het bewijs dat een 2liter een mustang bij kan houden een filmpje van een opgefokte Evo tegen een Lamborghini? Leer eens een fatsoenlijke discussie te voeren met degelijke argumenten ipv met wat oneliners rond te smijten.
Het ging over een 2liter blok tegen een V8, en jij komt aanzetten met een filmpje over een turbocharged 2 liter tegen een Italiaanse 6liter v12 op een circuit.
Ja dat is een opgefokte EVO. De normale EVO heeft 275pk, deze 400. Hij mag dan wel door Mitsubishi geleverd worden, maar het is absoluut geen "gewone" EVO. En sinds waneer is een Murcienlago een musclecar? En als je dan toch een EVO naast een Murcielago zet, pak dan wel van beide merken het topmodel, en neem dan de Murcielago lp 670-4 sv.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:11 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Opgefokte Evo? Is een standaard Evo 8 hoor. Niets opgefokt. Wij hadden het over een 2 liter turbo tegen een muscle car. Jij weet niet waar je het over hebt jonge. Blijf anders gewoon lekker uit mijn topic.
Mumumumu ga janken ventquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:39 schreef -Muse- het volgende:
[..]
En jij zegt dat ik er niets van snap? Ik weet zeker dat ik toch wat meer van auto's weet dan jij dus kom niet met die achterlijke opmerkingen.
En ik blijf niet weg uit jouw topic, jij bent lachwekkend en je blijft maar doorgaan, ook in andermans topic.
Je argumenten wat betreft Murcieaglo/Lancer slaan als een lul op een drumstelquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:39 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Ja dat is een opgefokte EVO. De normale EVO heeft 275pk, deze 400. Hij mag dan wel door Mitsubishi geleverd worden, maar het is absoluut geen "gewone" EVO. En sinds waneer is een Murcienlago een musclecar? En als je dan toch een EVO naast een Murcielago zet, pak dan wel van beide merken het topmodel, en neem dan de Murcielago lp 670-4 sv.
En jij zegt dat ik er niets van snap? Ik weet zeker dat ik toch wat meer van auto's weet dan jij dus kom niet met die achterlijke opmerkingen.
En ik blijf niet weg uit jouw topic, jij bent lachwekkend en je blijft maar doorgaan, ook in andermans topic.
Voorbeelden graag.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:12 schreef -Muse- het volgende:
Dat kan ik ook over jouw posts zeggen. Wil je even de moeite nemen om jezelf te verklaren?
Ja, en als je in die Mitsubishi net zoveel geld steekt als in die Lambo kan die Lambo wel weer inpakken aangezien je na aanschaf van die Mitsu nog een paar ton over hebt voor tuning. Of is dat ook weer geen eerlijke vergelijking?quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:29 schreef -Muse- het volgende:
Dat je beide merken de kans moet geven om de beste versie van dat model op de weg te kunnen zetten, anders krijg je geen eerlijke vergelijking.
Nee volgens jou moet ie het topmodel er even naast zetten omdat het anders geen eerlijke vergelijking isquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:41 schreef -Muse- het volgende:
ik kwam niet aanzetten met die vergelijking. De hele vergelijking slaat nergens op. Ik wees Oxy puur op dat hij de vergelijking met die auto's wel beter neer kon zetten.
EVO = auto PUUR voor snelheid/prestaties.
Lambo = exotische sportwagen met luxe, prestaties, kwaliteit, uitstraling etc etc waar je uiteindelijk ook meer voor neer moet leggen.
Dat kan je ook de snelste lada met de snelste bugati gaan vergelijkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee volgens jou moet ie het topmodel er even naast zetten omdat het anders geen eerlijke vergelijking is. Het is sowieso geen eerlijke vergelijking, welke auto je er ook neerzet. Ik ga toch ook niet een Mini Cooper S Works met een BMW M5 vergelijken ofwel?
Inderdaad.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:56 schreef 1299 het volgende:
[..]
Dat kan je ook de snelste lada met de snelste bugati gaan vergelijken
Uhm, Volvo was daar echt een heel stuk eerder mee hoor...quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik doelde qua luxe meer op de stoelen en dashboard bediening. Voor een auto uit 92 heeft deze alles elektrisch en is alles verstelbaar. Dat was voor die tijd aardig uniek.
Dat slaat ook als een lul op een drumstel. Je zegt namelijk dat je het topmodel van Lambo ernaast moet zetten. Maar een fatsoenlijke onderbouwing mis ik een beetje. Omdat het allebei een topmodel is? Je loopt te zwetsen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:12 schreef -Muse- het volgende:
Een EVO is ongeveer evensnel als een lambo dus qua prestaties is het niet zo'n gekke vergelijking. En ik herhaal, ik ben NIET de persoon die met die vergelijking aan kwam zetten. Ik zei alleen dat ALS je toch met die vergelijking komt, en op die manier de lambo stof wil laten happen, dat je de vergelijking heel anders neer moet zetten.
Muse, ga je weer mee auto's krassen net als vorig jaar?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Mumumumu ga janken vent![]()
Anyway: ik ben de komende 4 dagen op Automaxx dus oant neie wieke!
Ja en heel wat andere merken hadden dat ook al, je kon het zelfs krijgen op je corsa of clio :pquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:03 schreef Mr.Adams het volgende:
[..]
Uhm, Volvo was daar echt een heel stuk eerder mee hoor...
Zelfs mijn BX uit '91 heeft al 4 elektrisch bedienbare ramen en 1 elektrisch verstelbare buitenspiegel!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:34 schreef invine het volgende:
Ja en heel wat andere merken hadden dat ook al, je kon het zelfs krijgen op je corsa of clio :p
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:27 schreef YoshiBignose het volgende:
Hoeveel sec. is je auto naar de 100 ox?
Ik niet, vandaar mijn antwoord.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik wel, daarom vraag ik het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |