Hij lijkt te breed misschien.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:48 schreef Asgard het volgende:
Ik vind die spoiler echt goed passen bij deze auto, maar de voorbumper past er niet helemaal op. Lijkt wel alsof die te groot is?
Ik heb al begrepen dat je voorkeur uitgaat naar optische aanpassingen ipv. technisch en dat je er niet persé een zwaardere motor in wil hebben.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
luchtfilter verplaatsen naar de voorbumper en aanzuigbuis dus ook verlengen,
Omdat het kan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb al begrepen dat je voorkeur uitgaat naar optische aanpassingen ipv. technisch en dat je er niet persé een zwaardere motor in wil hebben.
Nu vraag ik me dus af......waarom deze aanpassing?
Doe je dit voor de looks of hoop je iets vermogen te winnen door aanzuigen van koudere lucht?
Geluidquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kun je ook normaal antwoord geven op een normale, belangstellende vraag?
Doe dat, maakt die bumper iig wel af..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja ik ga em naar de spuiter brengen per direct omdat jij het wil
Omdat het geluid er mooier van wordt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb al begrepen dat je voorkeur uitgaat naar optische aanpassingen ipv. technisch en dat je er niet persé een zwaardere motor in wil hebben.
Nu vraag ik me dus af......waarom deze aanpassing?
Doe je dit voor de looks of hoop je iets vermogen te winnen door aanzuigen van koudere lucht?
Ik zou er misschien wel heen. Weet ik nog niet zeker.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:14 schreef GizartFRL het volgende:
Volgende week ook te bewonderen op de cartuning day in drogeham?
Geile bak.. foto's?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:33 schreef GizartFRL het volgende:
* GizartFRL gaat erheen voor de burnouts.
405 T16 power.
Je quote mijn zelfde bericht, je had ook direct antwoord kunnen geven.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Omdat het geluid er mooier van wordt.
K kreeg meer de indruk dat JIJ zo'n auto had, en daar was ik nieuwsgierig naarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:03 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Hier een van het rallymonster:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |