Mijn dank is grootquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:17 schreef HighVolume het volgende:
Vind m er als een van de weinige wel strak uitzien ! Goed gedaan!
Je zou toch echt moeten toegeven dat je daarzelf aan meedraagt kameraadquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
Tsja helaas is het wel veel gebash en offtopic hier maar ja! Ik ben helaas geen moderator.
Waarom katvanger erbij? Die vertroebelt z'n vermogen alleen maar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb op papier 109 pk en 160 Nm bij 1163 kg. Wat ik motorisch nog ga doen is het luchtfilter naar voren brengen zodat deze koude verse lucht aanzuigt. Binnenkort wil ik de ontsteking(bougie,verdelerkap met rotor en kabels) vernieuwen. Ik wil nog een katvervanger gaan laten maken aangezien die niet op de planken liggen. En ik heb laatst op een duitse site een spaghetti spruitstuk gezien alleen moet dan effe zien waar ik mijn lambdasonde kwijt raak.
Nou vaak zorgt een katalysator voor demping van je uitlaatlijn. Ik heb bij de auto van mijn vriendin de kat er ook onderweg gehaald en moet zeggen dat onderin hij sneller oppikt. Moest em laatst er weer onder doen voor de apk en trek nu voor geen drol meer op. Ik heb na mijn katalysator ook nog een middendemper zitten maar die laat ik zitten. Je hele uitlaatlijn leeghalen heeft pas echt zin bij een turbo motor geloof ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:57 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
[..]
Waarom katvanger erbij? Die vertroebelt z'n vermogen alleen maar.
Katvervanger ertussen kan nooit kwaadquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou vaak zorgt een katalysator voor demping van je uitlaatlijn. Ik heb bij de auto van mijn vriendin de kat er ook onderweg gehaald en moet zeggen dat onderin hij sneller oppikt. Moest em laatst er weer onder doen voor de apk en trek nu voor geen drol meer op. Ik heb na mijn katalysator ook nog een middendemper zitten maar die laat ik zitten. Je hele uitlaatlijn leeghalen heeft pas echt zin bij een turbo motor geloof ik.
Je hebt 109!! pk op 1100 kilo, en dan ga je 450,- plus de kosten voor die die andere onderdelen uitgeven aan iets wat je amper wat extra's oplevert??quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:44 schreef OxygeneFRL het volgende:
Uitlaatspruitstuk zou dit moeten zijn:
[ afbeelding ]
a la 450 euro.
Ga je ook meteen je onsteking wat vervroegen..??quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb op papier 109 pk en 160 Nm bij 1163 kg. Wat ik motorisch nog ga doen is het luchtfilter naar voren brengen zodat deze koude verse lucht aanzuigt. Binnenkort wil ik de ontsteking(bougie,verdelerkap met rotor en kabels) vernieuwen. Ik wil nog een katvervanger gaan laten maken aangezien die niet op de planken liggen. En ik heb laatst op een duitse site een spaghetti spruitstuk gezien alleen moet dan effe zien waar ik mijn lambdasonde kwijt raak.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:44 schreef OxygeneFRL het volgende:
Uitlaatspruitstuk zou dit moeten zijn:
[ afbeelding ]
a la 450 euro.
Yep, als je links af gaat kom je uit @ Klein Zwitserland (soo 90's)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dit komt Turquaz misschien bekend voor
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |