Hij lijkt te breed misschien.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:48 schreef Asgard het volgende:
Ik vind die spoiler echt goed passen bij deze auto, maar de voorbumper past er niet helemaal op. Lijkt wel alsof die te groot is?
Ik heb al begrepen dat je voorkeur uitgaat naar optische aanpassingen ipv. technisch en dat je er niet persé een zwaardere motor in wil hebben.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
luchtfilter verplaatsen naar de voorbumper en aanzuigbuis dus ook verlengen,
Omdat het kan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb al begrepen dat je voorkeur uitgaat naar optische aanpassingen ipv. technisch en dat je er niet persé een zwaardere motor in wil hebben.
Nu vraag ik me dus af......waarom deze aanpassing?
Doe je dit voor de looks of hoop je iets vermogen te winnen door aanzuigen van koudere lucht?
Geluidquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kun je ook normaal antwoord geven op een normale, belangstellende vraag?
Doe dat, maakt die bumper iig wel af..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja ik ga em naar de spuiter brengen per direct omdat jij het wil
Omdat het geluid er mooier van wordt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb al begrepen dat je voorkeur uitgaat naar optische aanpassingen ipv. technisch en dat je er niet persé een zwaardere motor in wil hebben.
Nu vraag ik me dus af......waarom deze aanpassing?
Doe je dit voor de looks of hoop je iets vermogen te winnen door aanzuigen van koudere lucht?
Ik zou er misschien wel heen. Weet ik nog niet zeker.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:14 schreef GizartFRL het volgende:
Volgende week ook te bewonderen op de cartuning day in drogeham?
Geile bak.. foto's?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:33 schreef GizartFRL het volgende:
* GizartFRL gaat erheen voor de burnouts.
405 T16 power.
Je quote mijn zelfde bericht, je had ook direct antwoord kunnen geven.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Omdat het geluid er mooier van wordt.
K kreeg meer de indruk dat JIJ zo'n auto had, en daar was ik nieuwsgierig naarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:03 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Hier een van het rallymonster:
[ afbeelding ]
Nee, dan moet je eens zoeken op EH autoservice.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:18 schreef Koepert het volgende:
[..]
K kreeg meer de indruk dat JIJ zo'n auto had, en daar was ik nieuwsgierig naar
Mi16 in een 205 gtiquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:03 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Nee, dan moet je eens zoeken op EH autoservice.
Die kan je alles over deze auto vertellen. ( Hij rijdt er zelf ook een).
De mijne is een 1.6, maar wel met achterspoiler. Niet zo'n grote trouwens. Klein subtiel.
Mi16 is wat eerder bereikbaar voor de meeste 405 rijders.
Toch 148 tot 160 PK onder je kont. Ook in 4x4 geleverd.
omg..toch niet van die TL-balken met een kleurtje ?quote:Op zondag 24 mei 2009 09:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou de ledset hangt eronder. Gisteravond getest maar vergeten foto's te maken. Die komen er vanavond vast wel op. Zal ook wel een video maken met alle verlichting aan.
Jawel!quote:Op zondag 24 mei 2009 09:29 schreef Pupp3t het volgende:
[..]
omg..toch niet van die TL-balken met een kleurtje ?
Kan ook.quote:
[sarcastisch]En voorwielaandrijvingquote:Op zondag 24 mei 2009 10:48 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Kan ook.
Of een 2.0 Turbo.
Of gewoon een Td04 op een 1.9 blokje knutselen.
Of een 2.0 16v met GTR30 turbo op 400+ PK's.
Heeft de ford RS ook met 310pk ssst dusquote:Op zondag 24 mei 2009 13:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[sarcastisch]En voorwielaandrijving[/sarcastisch]
[ironisch] "ik wil een uno turbo met voorwielaandrijving"[/ironisch]quote:Op zondag 24 mei 2009 13:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[sarcastisch]En voorwielaandrijving[/sarcastisch]
quote:Op zondag 24 mei 2009 09:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou de ledset hangt eronder. Gisteravond getest maar vergeten foto's te maken. Die komen er vanavond vast wel op. Zal ook wel een video maken met alle verlichting aan.
Ja, das gewoon een flut auto.. Als je praat over een RS, ken ik er maar 2 en dat zijn deze monsters:quote:
Das un ander verhaalquote:Op zondag 24 mei 2009 13:12 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
[ironisch] "ik wil een uno turbo met voorwielaandrijving"[/ironisch]
Je hebt klaarblijkelijk geen verstand van wetgeving omtrent styling van auto's. Ga je eerst maar eens inlezenquote:
Mag alleen aan als je niet op de openbare weg staatquote:Op zondag 24 mei 2009 15:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Je hebt klaarblijkelijk geen verstand van wetgeving omtrent styling van auto's. Ga je eerst maar eens inlezen
Dat weet ik, dus waarom zet je die dingen eronder? Voor als hij op je parkeerplaats staat? TRIEST, nutteloos.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Mag alleen aan als je niet op de openbare weg staat![]()
Net zoals mijn Strobo's..
Nee op het snelweg snachts de lampen uit doen en de strobo's aan..quote:Op zondag 24 mei 2009 16:48 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat weet ik, dus waarom zet je die dingen eronder? Voor als hij op je parkeerplaats staat? TRIEST, nutteloos.
Maar dat ben jij ook.. kun je jammer genoeg niks aan doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |