Echt waar !!!quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:57 schreef NrTH het volgende:
Oproep aan chagrijnige junks, meld je nu aan voor TBO2 !
Leuke mensen mogen zich ook melden, dan zijn er ook mensen om weg te stemmenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:57 schreef NrTH het volgende:
Dát dus.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:57 schreef NrTH het volgende:
goeie avondquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:53 schreef Deisyy het volgende:
Tis over en uit voor Pim![]()
Marielin gaat winnen
mij heeft het op de stream na niets gekostquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:57 schreef bbgirltje het volgende:
Zo, de mensen zijn ontdaan van hun vakantie en of sponsor geld.
B&B weer wat rijker en ik grote lol
1600quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
Al bijna 1000 te-laat-votes op Marielin.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:57 schreef NrTH het volgende:
Zeker weten, gewonnen door een sterke achterban en niet op persoonlijkheid, niet Bunkerwaardig. Ze zegt het zelf 2 weken mijn best gedaan en de laatste week niet, juist, zeiken dat kon ze.quote:
1Marielinquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
Al bijna 1000 te-laat-votes op Marielin.
Ik zit me te vermannen, maar heb nog even tijd nodig voor ik felicitaties kan gevenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:57 schreef Kaat38 het volgende:
Gefeliciteerd Marielin stemmers!
pfff....kreeg het er moeilijk uit maar ja, blijft een spelletje.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:58 schreef Soury het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
of de schulden afbetalenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:00 schreef NrTH het volgende:
Ach, nu kan ze voor ¤10.000,- aan sigaretten kopen.
So true.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:58 schreef Nostalgist het volgende:
Marielin.... The best of two bad worlds......
Gezeur vs Stilte...... Doe dan maar Gezeur.....
Belasting aanslagen betalen (ze had er 5 vertelde ze vanmorgen)en de nieuwe die al bijna onderweg is voor inkomstenbelastingquote:
Ik heb het idee dat die niet doorstemmen, maar dat die nu pas binnenkomenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:00 schreef FuTilE het volgende:
Waarom blijven die mensen doorstemmen? Er zullen wel een paar clickerscripts op lopen
Maar ja.. als je die credits tóch al hebt. Veel meer dan dit kun je er niet mee doen.quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:02 schreef blomst het volgende:
Allemaal stemmen die niet voor 20.55uur verwerkt konden worden, jammer dat we die onverwerkte stemmen van Pim niet zien.
denk het nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:00 schreef Resii het volgende:
Ben benieuwd wat ze straks gelijk weer te zeuren heeft...
Toch nog een Happy Endquote:
Pim is niet iemand die op de voorgrond wil, zoals sommige andere bewoners dat wel altijd wilden. Nooit zeuren en zemelen of anderen de schuld geven als hij een opdracht verloren had, in tegenstelling tot Marielin. Alleen daarom al vind ik haar een onverdiende winnaar.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:56 schreef Disana het volgende:
Dit is 'm.
Ik vind het mooi zo. Pim is aardig, maar heeft geen donder gedaan uitgezonderd de opdrachten.
Ik heb er nog 5. Neem aan dat die niets meer opleveren?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar ja.. als je die credits tóch al hebt. Veel meer dan dit kun je er niet mee doen.
Dit is toch bezopen, je zou haast denken dat er iets niet klopt. Wie stemt er na 20.55 nog zoveel. Dat hele stemgedrag is van de gekke.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:59 schreef logicc123 het volgende:
weten ze zeker dat site niet weer gehackt is, welke gek zit er nu NOG zo hard op M. te stemmen ze is alweer over de 2000
Nee dit zijn stemmen die na 20:55 zijn uitgebracht.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:02 schreef blomst het volgende:
Allemaal stemmen die niet voor 20.55uur verwerkt konden worden, jammer dat we die onverwerkte stemmen van Pim niet zien.
omdat ze op jou lijkt??quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:02 schreef Danny het volgende:PIM
Ik had het Pim ook gegund trouwens hoor, maar mijn favo is en blijft Marielin
Die waren er niet.....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:02 schreef blomst het volgende:
Loop maar weer wegquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik zet de stream uit, ik hoef die rotkop van die junk niet te zien als ze hoort dat zij er metd e poet vandoor gaat, ik heb met Pim te doen, wat een deceptie
Ik heb bijtijds opnieuw opgestartquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:55 schreef logicc123 het volgende:
de site begeeft het, iedereen zit te f5en, of light het aan mijn verbinding
Sorry hoor, maar Pim heeft echt helemaal niets gedaan om zich te profileren.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:02 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Pim is niet iemand die op de voorgrond wil, zoals sommige andere bewoners dat wel altijd wilden. Nooit zeuren en zemelen of anderen de schuld geven als hij een opdracht verloren had, in tegenstelling tot Marielin. Alleen daarom al vind ik haar een onverdiende winnaar.
de winnaar is degene met de meeste stemmen. marielin had de meeste stemmen, al vanaf de 2e exitronde, en is dus de terechte winnaarquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:02 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Pim is niet iemand die op de voorgrond wil, zoals sommige andere bewoners dat wel altijd wilden. Nooit zeuren en zemelen of anderen de schuld geven als hij een opdracht verloren had, in tegenstelling tot Marielin. Alleen daarom al vind ik haar een onverdiende winnaar.
Maar het is geen 10.000 euro, bla bla blaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:02 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
denk het nietzij heeft nu geld voor haar huisje (en sigaretten
Precies... degene die het hardst heeft moeten bikkelen... meer dan de terechte winnaar.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:03 schreef sunny16947 het volgende:
En terecht!!!!!!!!!!!!!!! Marielin gefeliciteerd.
En misschien een goede leer voor TBO2. Stem niet op lieve gezichten, maar op mensen die echt wat doen om te overleven en de streamers wat te zien geven.
explain ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:02 schreef FuTilE het volgende:
Mooi capjes voor Mazaru, nu. Renate die een ballon kopt.
Kate Bush-momentje..
Is wel zo eerlijk om dan iedereen dezelfde opdrachten te geven.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:03 schreef sunny16947 het volgende:
En terecht!!!!!!!!!!!!!!! Marielin gefeliciteerd.
En misschien een goede leer voor TBO2. Stem niet op lieve gezichten, maar op mensen die echt wat doen om te overleven en de streamers wat te zien geven.
daar heb je gelijk aan, Pim heeft nog geen woord geklaagd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar Pim heeft echt helemaal niets gedaan om zich te profileren.
en hoeveel ben jij armerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:03 schreef Danny het volgende:
[..]
de winnaar is degene met de meeste stemmen. marielin had de meeste stemmen, al vanaf de 2e exitronde, en is dus de terechte winnaar
het is MEER dan 10.000 euro met 1 cent per stem erbij. Niet VEEL meer, maar wel meer...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:04 schreef Resii het volgende:
[..]
Maar het is geen 10.000 euro, bla bla bla!
Ow ik ben het zooo met jou eens!!!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:01 schreef akveor het volgende:
In your face... Marielin, zeikmuts!!!
edit: - verneukt table -
ja Marielin stond vanaf tweede exit al op eerste plaats bij elke eliminatiequote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:03 schreef Danny het volgende:
[..]
de winnaar is degene met de meeste stemmen. marielin had de meeste stemmen, al vanaf de 2e exitronde, en is dus de terechte winnaar
Wat zijn dat?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:00 schreef FuTilE het volgende:
Waarom blijven die mensen doorstemmen? Er zullen wel een paar clickerscripts op lopen
het is toch mooi zwolle geworden danny zijn we trots of zijn we trots.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:02 schreef Danny het volgende:PIM
Ik had het Pim ook gegund trouwens hoor, maar mijn favo is en blijft Marielin
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:04 schreef Peter6000 het volgende:
Als je stemt moet je dat dus eigenlijk voor 20:53 gedaan hebben, ivm de verwerkingstijd.
Dus dat!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:05 schreef blomst het volgende:
[..]
daar heb je gelijk aan, Pim heeft nog geen woord geklaagd.
Ow, dan heeft ze een keer niks te zeuren miss!!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:05 schreef Danny het volgende:
[..]
het is MEER dan 10.000 euro met 1 cent per stem erbij. Niet VEEL meer, maar wel meer...
En veel mensen die weer naar de voedselbank moetenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:03 schreef Danny het volgende:
[..]
Mensen mensen, niet zo negatief, ze heeft gewoon verdiend gewonnen.quote:
Als je je bek niet opentrekt zeur je ook nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:05 schreef blomst het volgende:
[..]
daar heb je gelijk aan, Pim heeft nog geen woord geklaagd.
straks hangen wij die hier weer voor de ramenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:01 schreef Flyduck het volgende:
Die dikke vrouw sleept haar hele gordijn van thuis mee en niemand heeft het door??
De Belastingdienst komt nog even langsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:05 schreef Danny het volgende:
[..]
het is MEER dan 10.000 euro met 1 cent per stem erbij. Niet VEEL meer, maar wel meer...
helemaal niets....maar tis echt zo oneerlijk deze stemming.quote:
Ik heb ze er een half uur vor de tijd doorgejaagd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:04 schreef Peter6000 het volgende:
Als je stemt moet je dat dus eigenlijk voor 20:53 gedaan hebben, ivm de verwerkingstijd.
dan had ik liever nog een open einde...quote:
Marielin heeft alle emoties van het spectrum doorlopen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:06 schreef shih-tzu het volgende:
[..]
Mensen mensen, niet zo negatief, ze heeft gewoon verdiend gewonnen.
Ze heeft zich duidelijk geprofileerd.
Kun je van Pim niet zeggen, leuke jongen om te zien, maar wel een dooie diender.
Ik gun het Marielin van harte.
Ze moet gewoon tevreden zijn met haar prijs en niet klagen. Anders stort ze het maar op mijn rekeningquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:04 schreef Resii het volgende:
[..]
Maar het is geen 10.000 euro, bla bla bla!
Dat zijn muisprogramma'tjes die je kunt voorprogrammeren om een bepaalde routine te doorlopen. Ze klikken uit zichzelfquote:
Jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:06 schreef Nostalgist het volgende:
Jammer hoor..... Zoveel leuke mensen.... Jeroen, Eline, Bobby....
En dan wint klaagbaak Marielin.....
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:06 schreef chevygirl het volgende:
helemaal niets....maar tis echt zo oneerlijk deze stemming.
dat kan nietquote:en ff wat anders...kun je me uitschrijven hier...thanks
Uitschrijven? Je mag gewoon gaan wanneer je wil hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:06 schreef chevygirl het volgende:
en ff wat anders...kun je me uitschrijven hier...thanks
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ow ik ben het zooo met jou eens!!!
Deceptie rules ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:06 schreef FuTilE het volgende:
De COS gaat trouwens niet heel hard tijdens deze finale.
Ik was voor niemand, dus ik voel nu niets.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:08 schreef willllll het volgende:
ik was voor Pim, maar ik feliciteer Marielin van harte
sportiefquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:08 schreef willllll het volgende:
ik was voor Pim, maar ik feliciteer Marielin van harte
heel jammerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Kun je dat ook onderbouwen? Hoeveel problemen ik ook heb met het concept en manipulaties e.d., het stemmen verloopt eerlijk. Daar ben ik dan weer wél van overtuigd.
[..]
dat kan niet
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:07 schreef akveor het volgende:
* akveor doet rondedansje....![]()
![]()
En de polonaise......
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:06 schreef chevygirl het volgende:
[..]
Krijgen we in DBO2 acht overlevers die zoveel mogelijk zeuren.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:09 schreef logicc123 het volgende:
Wel positief voor TBO2 dat Marielin gewonnen heeft, als Pim gewonnen had dan hadden volgende bewoners misschien voorbeeld aan hem genomen, en zich zelf expres op de achtergrond gehouden in de hoop op die manier meer sympathie te kweken bij de kijkers en uiteindelijk te winnen.
Wat dat betreft goed dat Marielin gewonnen heeft, en verdient ook hoor wat mij betreft
quote:
Stuur een mailtje met een nieuwe password aanvraag naar een niet bestaand mail ades. Doeg.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:06 schreef chevygirl het volgende:
[..]
quote:
Wil jij nou zeggen dat zeikerts zich aan mogen melden nu?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:09 schreef logicc123 het volgende:
Wel positief voor TBO2 dat Marielin gewonnen heeft, als Pim gewonnen had dan hadden volgende bewoners misschien voorbeeld aan hem genomen, en zich zelf expres op de achtergrond gehouden in de hoop op die manier meer sympathie te kweken bij de kijkers en uiteindelijk te winnen.
Wat dat betreft goed dat Marielin gewonnen heeft, en verdient ook hoor wat mij betreft
Ja idd jammer en ook vreemd dat mensen op haar stemmen, is ze zo leuk?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:06 schreef Nostalgist het volgende:
Jammer hoor..... Zoveel leuke mensen.... Jeroen, Eline, Bobby....
En dan wint klaagbaak Marielin.....
Hebben we wel genoeg te klagen over de overleversquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Krijgen we in DBO2 acht overlevers die zoveel mogelijk zeuren.
Liever gezeik dan gezwijg.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wil jij nou zeggen dat zeikerts zich aan mogen melden nu?
*sjught*
Zoals ik net al zei:quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:09 schreef logicc123 het volgende:
Ik maar 3 maandenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:13 schreef akveor het volgende:
De eerste keer dat m'n favo in een RLS heeft gewonnen.... WAHOOOO!!!![]()
![]()
(Moest wel bijna 10 jaar duren)
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:13 schreef blomst het volgende:
Nou, ik ben er al overheen, op naar de bunker 2
Hahaha voor mij ook. Ze leggen er meestal in de eerste rondes uit!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:13 schreef akveor het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:15 schreef Passie36 het volgende:
ik zie al een hoop mensen hier die zo in de voetsporen van Marielin kunnen treden in The bunker 2 hahaha wat een zeikerds zeg.
Nou voor mij persoonlijk was het makkelijk het waren beide mijn favorieten die overbleven, twee totale uiterste van elkaar
Dus vind het tof dat het Marielin is geworden maar had het Pim geweest had ik het ook tof gevonden.
Deze twee hebben beide op hun eigen manier gewoon het beste gedaan van allemaal![]()
![]()
Respect voor Pim en Marielin
Ga maar vast toppie roepen!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:14 schreef kreeftje747 het volgende:
[..]
Zou dat wel helemaal toppie vinden!!!
Doe er nog maar een schepje bovenop loser....quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:13 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Liever gezeik dan gezwijg.
ps. zo erg vindt je dat gezeik waarschijnlijk ook niet ,want wat doe je anders op fok!?![]()
Ik ook, Marielin gefeliciteerd en op naar de volgende Bunkerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:13 schreef blomst het volgende:
Nou, ik ben er al overheen, op naar de bunker 2
het schijnt dat je mensen die buiten staan zo moet noemenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:17 schreef Peter6000 het volgende:
Ze proberen nog steeds Marielin wijs te maken dat er buiten fans staan.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:14 schreef NrTH het volgende:
Ok, de laatste keer, dan ga ik ook gezellig zijn weer.
Marielin![]()
![]()
![]()
En nu bier!
Respect in deze.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
Gezeik lezen is al minder dan 24/7 aanhoren
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook, Marielin gefeliciteerd en op naar de volgende Bunker
Zingt: Toppie, toppie, toppiequote:Ga maar vast toppie roepen!
Een streched limo met hun foto erop, wat denk je zelfquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:13 schreef akveor het volgende:
![]()
Jouw slaapkamer toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:19 schreef evaxsis het volgende:
Waar gaan we straks verder, nu de The Bunker ten einde is?
Nou, er is in GC een RLS Slowchat topic, met allemaal fijne mensen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:19 schreef evaxsis het volgende:
Je meent het.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nou, er is in GC een RLS Slowchat topic, met allemaal fijne mensen.
Nieuwe users worden daar ontvangen als in een warm bad.
quote:
TBO2: het aftellen is begonnenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:19 schreef evaxsis het volgende:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:20 schreef willllll het volgende:
nu denkt ze dat het net zo populair was als BB1
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
SlowChatsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:21 schreef Nostalgist het volgende:
Nou, gefeliciteerd, Marielin.... !
Op naar TBO2 !Mogen de Bobby's van deze wereld er dan langer inblijven......
hi hiquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:20 schreef willllll het volgende:
Volgens mij is er nog nooit iets zo populair geweest als BB1quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:20 schreef willllll het volgende:
Eg nie... ze blijft gewoon een zij.....quote:
Wij feestenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:19 schreef evaxsis het volgende:
Marielin die in huilen uitbarst als ze te horen krijgt dat ze gewonnen heeftquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik verwacht nog een huiveringwekkend moment.
Ge bent gewoon jaloers op mijn nieuwe avaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Eg nie... ze blijft gewoon een zij.....
Dat zou leuk zijn!!!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:23 schreef Nostalgist het volgende:
Ben benieuwd wat er verder gaat gebeuren...
Gaat de hele crew naar beneden ?
Nee, dat Peter begint te zingenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:24 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Marielin die in huilen uitbarst als ze te horen krijgt dat ze gewonnen heeft
Ik vind hem IRL en op de chat leuker dan in het programmaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:21 schreef Nostalgist het volgende:
Nou, gefeliciteerd, Marielin.... !
Op naar TBO2 !Mogen de Bobby's van deze wereld er dan langer inblijven......
Ok dank je wel , dan ga ik daar zeker eens kijkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
heheheh, dat was ik ff vergetenquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:27 schreef logicc123 het volgende:
Stemmen op Renate mensen, She is Back~staat al op 3
Ze staan er allemaal weerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:27 schreef logicc123 het volgende:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:27 schreef logicc123 het volgende:
Niet, zometeen gaan de lichten uit, de deuren op slot, de streams uit en dan horen we er nooit meer wat van.quote:
quote:
Wat een mens johquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:30 schreef blomst het volgende:
Renate heeft gewoon voor de zekerheid een douchgordijn mee genomen
Zou een leuke zijn iddquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het begint gewoon overnieuw, en zij allemaal maar denken dat ze strax naar huis mogen
mee eens, bunker leeg deur op slot en naar fase 5 bunkermaster kom er maar inquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het begint gewoon overnieuw, en zij allemaal maar denken dat ze strax naar huis mogen
Ah, jij gaat dusquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:32 schreef Gert het volgende:
De aanwezigen zijn allemaal gewaarschuwd dat ze als ze naar beneden gaan, ze op de streams te zien zijn.
Nee dat kan niet.. er zijn mensen die de camera's en geluidsknoppen moeten beheren. En streamverslaan. Er gaan wel wat mensen naar beneden idd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:23 schreef Nostalgist het volgende:
Ben benieuwd wat er verder gaat gebeuren...
Gaat de hele crew naar beneden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |