quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:07 schreef akveor het volgende:
* akveor doet rondedansje....![]()
![]()
En de polonaise......
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:06 schreef chevygirl het volgende:
[..]
helemaal niets....maar tis echt zo oneerlijk deze stemming.
en ff wat anders...kun je me uitschrijven hier...thanks
Krijgen we in DBO2 acht overlevers die zoveel mogelijk zeuren.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:09 schreef logicc123 het volgende:
Wel positief voor TBO2 dat Marielin gewonnen heeft, als Pim gewonnen had dan hadden volgende bewoners misschien voorbeeld aan hem genomen, en zich zelf expres op de achtergrond gehouden in de hoop op die manier meer sympathie te kweken bij de kijkers en uiteindelijk te winnen.
Wat dat betreft goed dat Marielin gewonnen heeft, en verdient ook hoor wat mij betreft
quote:
Stuur een mailtje met een nieuwe password aanvraag naar een niet bestaand mail ades. Doeg.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:06 schreef chevygirl het volgende:
[..]
helemaal niets....maar tis echt zo oneerlijk deze stemming.
en ff wat anders...kun je me uitschrijven hier...thanks
quote:
Wil jij nou zeggen dat zeikerts zich aan mogen melden nu?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:09 schreef logicc123 het volgende:
Wel positief voor TBO2 dat Marielin gewonnen heeft, als Pim gewonnen had dan hadden volgende bewoners misschien voorbeeld aan hem genomen, en zich zelf expres op de achtergrond gehouden in de hoop op die manier meer sympathie te kweken bij de kijkers en uiteindelijk te winnen.
Wat dat betreft goed dat Marielin gewonnen heeft, en verdient ook hoor wat mij betreft
Ja idd jammer en ook vreemd dat mensen op haar stemmen, is ze zo leuk?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:06 schreef Nostalgist het volgende:
Jammer hoor..... Zoveel leuke mensen.... Jeroen, Eline, Bobby....
En dan wint klaagbaak Marielin.....
Hebben we wel genoeg te klagen over de overleversquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Krijgen we in DBO2 acht overlevers die zoveel mogelijk zeuren.
Liever gezeik dan gezwijg.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wil jij nou zeggen dat zeikerts zich aan mogen melden nu?
*sjught*
Zoals ik net al zei:quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:09 schreef logicc123 het volgende:
Ik maar 3 maandenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:13 schreef akveor het volgende:
De eerste keer dat m'n favo in een RLS heeft gewonnen.... WAHOOOO!!!![]()
![]()
(Moest wel bijna 10 jaar duren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |