Mensen mensen, niet zo negatief, ze heeft gewoon verdiend gewonnen.quote:
Als je je bek niet opentrekt zeur je ook nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:05 schreef blomst het volgende:
[..]
daar heb je gelijk aan, Pim heeft nog geen woord geklaagd.
straks hangen wij die hier weer voor de ramenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:01 schreef Flyduck het volgende:
Die dikke vrouw sleept haar hele gordijn van thuis mee en niemand heeft het door??
De Belastingdienst komt nog even langsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:05 schreef Danny het volgende:
[..]
het is MEER dan 10.000 euro met 1 cent per stem erbij. Niet VEEL meer, maar wel meer...
helemaal niets....maar tis echt zo oneerlijk deze stemming.quote:
Ik heb ze er een half uur vor de tijd doorgejaagd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:04 schreef Peter6000 het volgende:
Als je stemt moet je dat dus eigenlijk voor 20:53 gedaan hebben, ivm de verwerkingstijd.
dan had ik liever nog een open einde...quote:
Marielin heeft alle emoties van het spectrum doorlopen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:06 schreef shih-tzu het volgende:
[..]
Mensen mensen, niet zo negatief, ze heeft gewoon verdiend gewonnen.
Ze heeft zich duidelijk geprofileerd.
Kun je van Pim niet zeggen, leuke jongen om te zien, maar wel een dooie diender.
Ik gun het Marielin van harte.
Ze moet gewoon tevreden zijn met haar prijs en niet klagen. Anders stort ze het maar op mijn rekeningquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:04 schreef Resii het volgende:
[..]
Maar het is geen 10.000 euro, bla bla bla!
Dat zijn muisprogramma'tjes die je kunt voorprogrammeren om een bepaalde routine te doorlopen. Ze klikken uit zichzelfquote:
Jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:06 schreef Nostalgist het volgende:
Jammer hoor..... Zoveel leuke mensen.... Jeroen, Eline, Bobby....
En dan wint klaagbaak Marielin.....
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:06 schreef chevygirl het volgende:
helemaal niets....maar tis echt zo oneerlijk deze stemming.
dat kan nietquote:en ff wat anders...kun je me uitschrijven hier...thanks
Uitschrijven? Je mag gewoon gaan wanneer je wil hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:06 schreef chevygirl het volgende:
en ff wat anders...kun je me uitschrijven hier...thanks
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ow ik ben het zooo met jou eens!!!
Deceptie rules ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:06 schreef FuTilE het volgende:
De COS gaat trouwens niet heel hard tijdens deze finale.
Ik was voor niemand, dus ik voel nu niets.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:08 schreef willllll het volgende:
ik was voor Pim, maar ik feliciteer Marielin van harte
sportiefquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:08 schreef willllll het volgende:
ik was voor Pim, maar ik feliciteer Marielin van harte
heel jammerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Kun je dat ook onderbouwen? Hoeveel problemen ik ook heb met het concept en manipulaties e.d., het stemmen verloopt eerlijk. Daar ben ik dan weer wél van overtuigd.
[..]
dat kan niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |