Ik heb bijtijds opnieuw opgestartquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:55 schreef logicc123 het volgende:
de site begeeft het, iedereen zit te f5en, of light het aan mijn verbinding
Sorry hoor, maar Pim heeft echt helemaal niets gedaan om zich te profileren.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:02 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Pim is niet iemand die op de voorgrond wil, zoals sommige andere bewoners dat wel altijd wilden. Nooit zeuren en zemelen of anderen de schuld geven als hij een opdracht verloren had, in tegenstelling tot Marielin. Alleen daarom al vind ik haar een onverdiende winnaar.
de winnaar is degene met de meeste stemmen. marielin had de meeste stemmen, al vanaf de 2e exitronde, en is dus de terechte winnaarquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:02 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Pim is niet iemand die op de voorgrond wil, zoals sommige andere bewoners dat wel altijd wilden. Nooit zeuren en zemelen of anderen de schuld geven als hij een opdracht verloren had, in tegenstelling tot Marielin. Alleen daarom al vind ik haar een onverdiende winnaar.
Maar het is geen 10.000 euro, bla bla blaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:02 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
denk het nietzij heeft nu geld voor haar huisje (en sigaretten
Precies... degene die het hardst heeft moeten bikkelen... meer dan de terechte winnaar.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:03 schreef sunny16947 het volgende:
En terecht!!!!!!!!!!!!!!! Marielin gefeliciteerd.
En misschien een goede leer voor TBO2. Stem niet op lieve gezichten, maar op mensen die echt wat doen om te overleven en de streamers wat te zien geven.
explain ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:02 schreef FuTilE het volgende:
Mooi capjes voor Mazaru, nu. Renate die een ballon kopt.
Kate Bush-momentje..
Is wel zo eerlijk om dan iedereen dezelfde opdrachten te geven.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:03 schreef sunny16947 het volgende:
En terecht!!!!!!!!!!!!!!! Marielin gefeliciteerd.
En misschien een goede leer voor TBO2. Stem niet op lieve gezichten, maar op mensen die echt wat doen om te overleven en de streamers wat te zien geven.
daar heb je gelijk aan, Pim heeft nog geen woord geklaagd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar Pim heeft echt helemaal niets gedaan om zich te profileren.
en hoeveel ben jij armerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:03 schreef Danny het volgende:
[..]
de winnaar is degene met de meeste stemmen. marielin had de meeste stemmen, al vanaf de 2e exitronde, en is dus de terechte winnaar
het is MEER dan 10.000 euro met 1 cent per stem erbij. Niet VEEL meer, maar wel meer...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:04 schreef Resii het volgende:
[..]
Maar het is geen 10.000 euro, bla bla bla!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |