Ik heb er nog 5. Neem aan dat die niets meer opleveren?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar ja.. als je die credits tóch al hebt. Veel meer dan dit kun je er niet mee doen.
Dit is toch bezopen, je zou haast denken dat er iets niet klopt. Wie stemt er na 20.55 nog zoveel. Dat hele stemgedrag is van de gekke.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:59 schreef logicc123 het volgende:
weten ze zeker dat site niet weer gehackt is, welke gek zit er nu NOG zo hard op M. te stemmen ze is alweer over de 2000
Nee dit zijn stemmen die na 20:55 zijn uitgebracht.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:02 schreef blomst het volgende:
Allemaal stemmen die niet voor 20.55uur verwerkt konden worden, jammer dat we die onverwerkte stemmen van Pim niet zien.
omdat ze op jou lijkt??quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:02 schreef Danny het volgende:PIM
Ik had het Pim ook gegund trouwens hoor, maar mijn favo is en blijft Marielin
Die waren er niet.....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:02 schreef blomst het volgende:
Allemaal stemmen die niet voor 20.55uur verwerkt konden worden, jammer dat we die onverwerkte stemmen van Pim niet zien.
Loop maar weer wegquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik zet de stream uit, ik hoef die rotkop van die junk niet te zien als ze hoort dat zij er metd e poet vandoor gaat, ik heb met Pim te doen, wat een deceptie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |