dat zou beter motiverenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:53 schreef porsche1 het volgende:
Als we krachtig bidden, dan verdrijven we god.
Daar kiezen ze toch zelf voor? Dus Who Gives A Fuck?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:58 schreef Jumparound het volgende:
gedeeltelijk mee eens. Er wordt voorzien dat een grote groep mensen nu al blijvend gehoorschade heeft opgelopen, deze groep gaat alleen maar gorter worden...
dan moet je er niet naar toe gaan, en mensen die wel van harde muziek houden zelf de keuze geven om hun oren te verneukenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:01 schreef wallofdolls het volgende:
Wat een ongelooflijke kutklacht.
Het is gewoon zo dat in veel discotheken het geluid veel te hard staat.
Een doelgroep die inderdaad later spijt krijgt van ets waar ze veel te laks mee om gaan jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:01 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Daar kiezen ze toch zelf voor? Dus Who Gives A Fuck?
Ja en wie mag weer al die gehoorapparaaten gaan betalen en weet ik veel wat nog meer?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:01 schreef porsche1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:01 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Als het geluid te hard staat, dan pleur je toch gewoon op als je er niet tegen kan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:03 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Een doelgroep die inderdaad later spijt krijgt van ets waar ze veel te laks mee om gaan ja
Ja en dan achteraf wel weer massaal gehooroperaties willen krijgen en dan het liefste op de kosten van de samenlevingquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:03 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dan moet je er niet naar toe gaan, en mensen die wel van harde muziek houden zelf de keuze geven om hun oren te verneuken
Dan pleur je zelf toch op?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:05 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Als het geluid te hard staat, dan pleur je toch gewoon op als je er niet tegen kan.
Zo iemand als jij zou dus gewoon keihard zorg ontzegd moeten wordenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:05 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Als het geluid te hard staat, dan pleur je toch gewoon op als je er niet tegen kan.
En dat dus.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:05 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ja en dan achteraf wel weer massaal gehooroperaties willen krijgen en dan het liefste op de kosten van de samenleving.
want? daar krijg je oogkanker van?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:09 schreef Rasher het volgende:Gaan klagen dat de muziek te hard staat in de discotheek.
Ik ga toch ook niet klagen dat de bibliotheek te veel letters in hun boeken heeft staan.
Wie zegt dat hij geen oordopjes gebruikt?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:07 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Zo iemand als jij zou dus gewoon keihard zorg ontzegd moeten worden
Way to miss the point.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:10 schreef Jumparound het volgende:
[..]
want? daar krijg je oogkanker van?
Ga jij naar de bieb in het weekend om te chillen met je matties?
Vage nerd
Het is gewoon irritant als je je gesprekspartner niet kan verstaanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:05 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Voor intelectuele gesprekken moet je niet naar een club gaan. Elke andere vorm van conversatie kan makkelijk gevoerd worden middels gebarentaal en geschreeuw. Drie keer JA schreeuwen, daarna schreeuwen wat je wil drinken en je duim opsteken. Klaar.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:12 schreef Ruud het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant als je je gesprekspartner niet kan verstaan
Heerlijk. De Musk. Dat je in zo´n extreem kleine ruimte staat en dat je tot in elke nerf van je lichaam dat geluid voeltquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:10 schreef mstx het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij geen oordopjes gebruikt?
Ik heb in de discotheek geen last van te harde muziek met m'n op maat gemaakte oordopjes.En dankzij het hoge volume kun je de bass nog wel voelen.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:13 schreef wallofdolls het volgende:
Ik zal de gedachtengang van de CU maar weer eens uitleggen voor de leeghoofden die het niet snappen:
het gaat dus om mensen die denken de hele wereld aan te kunnen en niet beseffen dat de schade die misschien nu nog niet direct merkbaar is er later dubbel en dwars in slaat. Mensen die daar én heel veel spijt van gaan krijgen én weinig meer waard worden op de arbeidsmarkt. Van die asocialen zeg maar. Waar het alleen om het eigen genot gaat. Het genot dat mogelijk wordt gemaakt door de zelfde samenleving die ze de door hun vervloekte regels oplegt.
Maarja, dat dringt toch niet door
Gewoon het aantal vingers opstekenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:15 schreef Rasher het volgende:
[..]
Voor intelectuele gesprekken moet je niet naar een club gaan. Elke andere vorm van conversatie kan makkelijk gevoerd worden middels gebarentaal en geschreeuw. Drie keer JA schreeuwen, daarna schreeuwen wat je wil drinken en je duim opsteken. Klaar.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gewoon het aantal vingers opsteken
Praten of schreeuwen
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:28 schreef Meh7 het volgende:
Waarom zeggen (uitspraak dus) sommige mensen eigenlijk gristen in plaats van kristen? Christen spreek je m.i. uit als kristen. Is er nog een verschil tussen een gristen en een kristen?
Ik kan geen gebarentaalquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Praten of schreeuwen
Hans Teeuwen heeft er ooit eens 'Jezus Gristus' van gemaakt, vandaar...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:28 schreef Meh7 het volgende:
Waarom zeggen (uitspraak dus) sommige mensen eigenlijk gristen in plaats van kristen? Christen spreek je m.i. uit als kristen. Is er nog een verschil tussen een gristen en een kristen?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:33 schreef Ruud het volgende:
[..]
Hans Teeuwen heeft er ooit eens 'Jezus Gristus' van gemaakt, vandaar...
dat dus iddquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:05 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ja en dan achteraf wel weer massaal gehooroperaties willen krijgen en dan het liefste op de kosten van de samenleving.
Nee, jij bent een waardevolle bijdrage aan deze aardkloot met zulke uitsprakenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:55 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Ik krijg werkelijk kippenvel bij het horen van de naam Christenunie, wat een kanker volk is dat zeg
Dat is je eigen verantwoording, daarvoor heb je een stel sprookjesgelovers niet nodig.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:46 schreef Shadowlyse het volgende:
Ik vind het een goed voorstel. Vroeger dacht ik ook " wtf boeiend dat het zo hard staat hoort erbij" . nu heb ik gehoorschade en moet ik in normale gesprekken heel vaak zeggen: " Wat zeg je? ik versta je niet" .
Voor jou is het toch al te laat. Ik zeg: Volume nog verder open.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:46 schreef Shadowlyse het volgende:
Ik vind het een goed voorstel. Vroeger dacht ik ook " wtf boeiend dat het zo hard staat hoort erbij" . nu heb ik gehoorschade en moet ik in normale gesprekken heel vaak zeggen: " Wat zeg je? ik versta je niet" .
maar wie betaalt voor de gevolgen van jou eigen verantwoordelijkheid als je je gehoor verneukt?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:37 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Dat is je eigen verantwoording, daarvoor heb je een stel sprookjesgelovers niet nodig.
Deze mensen moeten echt een nekschot.quote:'God moet terugkeren in Europa'
Uitgegeven: 22 mei 2009 10:23
Laatst gewijzigd: 22 mei 2009 10:59
AMSTERDAM – Volgens ChristenUnie-lijsttrekker voor de Europese verkiezingen Peter van Dalen is de economische crisis grotendeels het gevolg van de secularisatie.
Bekijk video
Hij stelt dat in een interview met NU.nl.
Volgens Van Dalen is de waarschuwing voor het geld een van de rode draden in de bijbel.
“Ik ben ervan overtuigd dat als dat meer bij mensen had geleefd, we niet zo’n last hadden gehad van die graaicultuur.”
Tot het geloof
De ChristenUnie-lijsttrekker gelooft dat de crisis weer meer mensen tot het geloof brengt.
“Er is een roep om moreel besef. Het leven gaat niet alleen om geld, maar ook over hoe we met elkaar omgaan.”
“Ik hoop dat vanuit dit besef mensen zullen denken: die bijbel is helemaal niet zo ouderwets.”
De afgesproken norm in de branch 110 dB. En die wordt ook regelmatig gehaald. Dan heb je dus gewoon binnen een minuut een lichte beschadiging.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:00 schreef Morrigan het volgende:
In eerste instantie was ik het wel met CU eens. Nu heb ik meer het idee, als mensen graag hun eigen oren willen verneuken, moeten ze dat vooral doen. Wel zou het pluspunt zijn wanneer er op mp3-spelers een decibelmeter zit.
Agis.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:45 schreef krapula het volgende:
[..]
maar wie betaalt voor de gevolgen van jou eigen verantwoordelijkheid als je je gehoor verneukt?
gast.... je hoeft niet naar een discotheek :/quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:08 schreef Paul het volgende:
Lijkt me een goed idee van de Gristenunie, in veel discotheken staat het te hard. Dit scheelt weer onze oren
Zucht...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:59 schreef Bastiaan.V het volgende:
[..]
gast.... je hoeft niet naar een discotheek :/
klopt, en jij ook niet... dus wat is je punt?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:59 schreef Bastiaan.V het volgende:
[..]
gast.... je hoeft niet naar een discotheek :/
Als er vraag was naar 'discotheken' met minder luide muziek, dan wat er een commercieel 'gat' welke vanzelf gevult zou gaan worden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:22 schreef Jumparound het volgende:
[..]
klopt, en jij ook niet... dus wat is je punt?
Haha ja leuk, komt vooral door toondove dj's die het verschil niet meer kunnen horen tussen hard, harder of trommelvliesschurend.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:33 schreef Bastiaan.V het volgende:
[..]
Als er vraag was naar 'discotheken' met minder luide muziek, dan wat er een commercieel 'gat' welke vanzelf gevult zou gaan worden.
Soms moet de overheid de markt corrigeren.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:33 schreef Bastiaan.V het volgende:
[..]
Als er vraag was naar 'discotheken' met minder luide muziek, dan wat er een commercieel 'gat' welke vanzelf gevult zou gaan worden.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:04 schreef Jumparound het volgende:
Dus... als je je oren wilt verpesten tief je toch lekker op naar een land waar het wel mag? I dont give a fuck!
Als je oordoppen nodig hebt tegen de muziek is er toch wel iets aan de hand lijkt me.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:10 schreef mstx het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij geen oordopjes gebruikt?
Ik heb in de discotheek geen last van te harde muziek met m'n op maat gemaakte oordopjes.En dankzij het hoge volume kun je de bass nog wel voelen.
Iedereen op school verplicht handgebare late aanlere zoals ze dat met doven doen, zul je zien dat mensen ook niet meer in elkaars oor schreeuwequote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Praten of schreeuwen
Het-gaat-niet-om-marktenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:33 schreef Bastiaan.V het volgende:
[..]
Dat zei je moeder vannacht zeker ook? Toen je net het kwakje van je vader over dr borsten uitkotste?quote:
ik ruik een pot verwijt de ketel opmerking!!!!quote:naar een land waar je lekker kortzichtig je religie kan aanbidden,
Dat zei je moeder vannacht zeker ook? Toen je net het kwakje van je vader over dr borsten uitkotste?quote:mongool.
Gast, wat lul je nou met die lelijke bokkop van jequote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:58 schreef Jumparound het volgende:
Dat zei je moeder vannacht zeker ook? Toen je net het kwakje van je vader over dr borsten uitkotste?
Whehequote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gast, wat lul je nou met die lelijke bokkop van je
Zie dat varkensneusje![]()
[ afbeelding ]
ow stoerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gast, wat lul je nou met die lelijke bokkop van je
Zie dat varkensneusje![]()
[ afbeelding ]
Ook gewoon twee keer dezelfde kutopmerking maken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:58 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dat zei je moeder vannacht zeker ook? Toen je net het kwakje van je vader over dr borsten uitkotste?
[..]
[..]
sorry, het is vrijdagmiddag, creativiteit is helaas ver te zoekenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ook gewoon twee keer dezelfde kutopmerking maken.Episch.
erm, juist...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:53 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Het-gaat-niet-om-markten
Er is toch ook veel vraag naar cocaïne.
Het gaat om het sluimereffect. Of kan je niet begrijpend lezen?
sluit ik me bij aanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:12 schreef Bastiaan.V het volgende:
[..]
erm, juist...
* Bastiaan.V gaat er niet meer op in.... weekend !
ik las verbod op lavaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:58 schreef Schunckelstar het volgende:
ah,het volgende verbod![]()
verbod op lawaai
alles kapot!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou het niet weten, gastquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:16 schreef Jumparound het volgende:
ow trouwens RickoKun:
Waar komt dat filmpje vandaan met die gozer die die griet op dr reet mept en dan een taart in de bek douwt?
Is dat een of ander wijf wat vreemdgaat ofzo?
Dat is grote broer die zusje even terugpakt..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:16 schreef Jumparound het volgende:
ow trouwens RickoKun:
Waar komt dat filmpje vandaan met die gozer die die griet op dr reet mept en dan een taart in de bek douwt?
Is dat een of ander wijf wat vreemdgaat ofzo?
Daar hebben we er een! pak je hooivork en fakkel!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:52 schreef Ladidadida het volgende:
Ik begin me bijna schuldig te voelen dat ik CU heb gestemd
wat is dat nou weer voor non-argumentquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:45 schreef krapula het volgende:
[..]
maar wie betaalt voor de gevolgen van jou eigen verantwoordelijkheid als je je gehoor verneukt?
Hoe doe je dat, stil leiden?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:44 schreef Jumparound het volgende:
_Als_ er richtlijnen voor komen juich ik het van harte toe, tot dan leid ik (hoe ironisch dan ook) in stilte
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:40 schreef Fip het volgende:
[..]
Daar hebben we er een! pak je hooivork en fakkel!
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:40 schreef Fip het volgende:
[..]
Daar hebben we er een! pak je hooivork en fakkel!
Gast, sigaretten zijn duurder geworden --> decibel gaat lager worden.quote:wat is dat nou weer voor non-argument![]()
als dat echt de reden is moet de overheid bij alles ingrijpen..
dan moeten ze roken helemaal verbieden, want wie gaat de kosten betalen als mensen ziek worden,
dat ze duurder zijn geworden is geen oplossing, dat weet jij net zo goed als ik....de enige reden dat die duurder zijn geworden is, net zoals de benzineprijs dat het een van de grootste melkkoeien van de overheid is,quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:30 schreef Smaharba het volgende:
[..]
Gast, sigaretten zijn duurder geworden --> decibel gaat lager worden.
Wat is het verschil?
Ze hebben namenlijk het beste met je voor.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:50 schreef Fip het volgende:
[..]
Maar wie zijn die gristenen om mij te vertellen wat mijn bestwil is?
Sigaretten zijn alleen duurder geworden omdat steeds meer mensen gaan stoppen met roken en er dus veel accijns misgelopen wordt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:30 schreef Smaharba het volgende:
[..]
Gast, sigaretten zijn duurder geworden --> decibel gaat lager worden.
Wat is het verschil?
geilquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is grote broer die zusje even terugpakt..
owja, lijdenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |