Nou ja, dat is niet zo'n probleem, maar je hebt Liesje hier ook weg gehaald, dat is dan toch net iets minderquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:46 schreef remlof het volgende:
Fipo, gewoon omdat ik hier al lang niet gepost heb
Nee hoor, dat heb ik niet gedaan, die heeft zich gewoon op TBO gestord, daar heb ik niks mee te makenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, dat is niet zo'n probleem, maar je hebt Liesje hier ook weg gehaald, dat is dan toch net iets minder
Ik vond em anders zwaar tegenvallen, had een stuk meer verwacht van Al Pacino en De Niro in 1 film.quote:
quote:
heb je sex gehad vanochtend of zo?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemiddag!
Het is vrijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdaaaaaaaaaaaaaag!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het momenteel een beetje druk met andere leuke dingenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, dat is niet zo'n probleem, maar je hebt Liesje hier ook weg gehaald, dat is dan toch net iets minder
kut!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb het momenteel een beetje druk met andere leuke dingen
ik heb de streams niet eens aanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Beetje de hele dag bunkert streamen. Damn ik heb een vrijdagmiddag-dip, maar een extra bak koffie gepakt. Wie haalt me eruit
?
Don't count on me! Je wordt sloom van in het zonnetje zitten.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Beetje de hele dag bunkert streamen. Damn ik heb een vrijdagmiddag-dip, maar een extra bak koffie gepakt. Wie haalt me eruit
?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb je sex gehad vanochtend of zo?![]()
wat een schijtdag. ik moet naar een bruiloft en heb totaal geen zin. ik kan er niet onderuit ('t ben 'n goeie vrind). het burgerlijk huwelijk heb ik al gemist en de kerkelijke inzegening eigenlijk ook al (is over uurtje en moet nog strijken en bordeelstappers zien te vinden in huis). dat vod dat me komt halen loopt ook nog telefonisch te zeiken dat ik dit niet kan maken![]()
fijne dag en leters buuv![]()
Waarvan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:19 schreef Soury het volgende:
@ Coos serie 2 en drie weer in huis gaan morgen op de post
Shameless !!quote:
Wanneer begint deeltje tweequote:Op vrijdag 22 mei 2009 03:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heb ik niet gedaan, die heeft zich gewoon op TBO gestord, daar heb ik niks mee te maken
Oh, dan loop ik een beetje voor.quote:
Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb je sex gehad vanochtend of zo?![]()
wat een schijtdag. ik moet naar een bruiloft en heb totaal geen zin. ik kan er niet onderuit ('t ben 'n goeie vrind). het burgerlijk huwelijk heb ik al gemist en de kerkelijke inzegening eigenlijk ook al (is over uurtje en moet nog strijken en bordeelstappers zien te vinden in huis). dat vod dat me komt halen loopt ook nog telefonisch te zeiken dat ik dit niet kan maken![]()
fijne dag en leters buuv![]()
keul lew em tkjil uNquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:50 schreef APK het volgende:
Hoe laat ga je trouwens onbegrijpelijk posten, Soury?
Oow lekker Soury.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:26 schreef CarOnline het volgende:
Oh jaaaaaaHappy Groundhog Day
![]()
En nog vele jaren
Ik zou er niet op rekenen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:31 schreef APK het volgende:
Post Lekker_Simpel trouwens wel eens in deze reeks?
Sjonge, jonge.quote:
Nee joh !! neem je tijd sommige dvd's krijg ik niet eens meer terugquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Oow lekker Soury.![]()
Moet alleen effe kijken wanneer ik tijd heb om te kopieëren. Maar je hebt geen haast toch?
Nu ga ik de keuken in.
Shameless !quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh !! neem je tijd sommige dvd's krijg ik niet eens meer terug
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:40 schreef APK het volgende:
Heeft iemand anders meegekregen waarom L_S gebanned is
Pietje gaat toch niks zeggen, 'Bans worden niet etc.'
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:40 schreef APK het volgende:
Hele dag gewerkt, 19u pas thuis, dan zou ik er pas na 20u geweest zijn. Vond ik te laatquote:
Eerst je tietenquote:
Vroeger, toen FOK! nog onafhankelijk was, werden de dingen die Lekker_Simpel zei in een apart topic besproken en ging iedereen tot de bodem.quote:
Heb je het tegen mij?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
haha, en zo te zien ben jij 't daardoor compleet verleerd.
Oke.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hele dag gewerkt, 19u pas thuis, dan zou ik er pas na 20u geweest zijn. Vond ik te laat.
[..]
Eerst je tieten![]()
.
Gevonden! Denk ik...quote:
Is dat zoquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:52 schreef APK het volgende:
[..]
Vroeger, toen FOK! nog onafhankelijk was, werden de dingen die Lekker_Simpel zei in een apart topic besproken en ging iedereen tot de bodem.
Nu likken de mods van het subforum Bart's ballen en worden kritische mensen gebanned.
Pffffrt.
Ach joh, wat moet je nou met al die zaklozenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:13 schreef CarOnline het volgende:
Zo, en dan nu het goeie nieuws, ik moest vandaag voor het laatst Stofzuigers zuigen!!![]()
[ afbeelding ]
En bedankt! Frans Bauer op m'n netvlies.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Stel dat je je eens beter wil voelen over de rug van een ander kan ik van harte de Tros sterrencruise aanraden.![]()
OMG! Wat een tv.
Ja!! en als toetje Lee Towersquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
En bedankt! Frans Bauer op m'n netvlies.
Ja, niets!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ach joh, wat moet je nou met al die zaklozen![]()
Let the games begin!
Lee vond ik dan wel weer leuk. Da's jeugdsentiment.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja!! en als toetje Lee TowersIk zit me er echt enorm mee te vermaken
A-ritmische dames in voorgevormde badpakken.
Heeeequote:
LS ??? Is dat zo !!! Waaromquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:40 schreef APK het volgende:
Kennen we die?quote:
yep.quote:
Stuur je tetten!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
LS ??? Is dat zo !!! WaaromOh ja mag niet.wat raar ....
Lijkt me dat als ze een ban geven wel weten hoe en wat ! Al twijvel ik daar wel es over ? In dit geval zou uitzoeken best handig zijn. Zelfs als LS zelf niet zo handig is somsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:51 schreef APK het volgende:
[..]
yep.
Hij beschuldigde dementor dat hij de URL van de betaalde streams had gelekt naar nowlive, zodat ze daar -en elders- gratis konden kijken.
Een zware beschuldiging, maar daar zou je toch minstens in een topic over moeten kunnen praten.
In plaats daarvan krijgt hij een waarschuwing van een mod - die in de regieruimte van de bunker zit- en krijgt een ban.
Ja hoor niet zo achterdochtig.. Het heeft nog geen drainquote:
Vertel !!!!!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Stuur je tetten!
Dan vertelt ie alles!![]()
Bart's ballen smaken blijkbaar zoet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:58 schreef Soury het volgende:
Lijkt me dat als ze een ban geven wel weten hoe en wat ! Al twijvel ik daar wel es over ?
Denk dat de nasmaak tamelijk bitter is geblekenquote:
een weekquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me dat als ze een ban geven wel weten hoe en wat ! Al twijvel ik daar wel es over ? In dit geval zou uitzoeken best handig zijn. Zelfs als LS zelf niet zo handig is soms. Maar kwaad zit er zeker niet in. Ach een paar weekies en is ie weer in volle glorie aanwezig
bericht is net veranderd om 20.41 uur net nadat er hier over ''gepraat werd, eerst stond er ''lang'' .....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:17 schreef remlof het volgende:
LekkerSimpel, week weg, was al genoeg gewaarschuwd.
Het was voor mij niet eens de bunker meer, al volgde ik het nog wel via streamverslagen. (tja mooi weer enzo) maar de randverschijnselen waren vet grappigquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Is het afgelopen?! Ben benieuwd hoe lang de aftermath is.![]()
En dan maar een muziekje, gewoon omdat ik het al de hele dag in mijn hoofd hebDan is er maar een remedy; keihard meebleeeeeeeeren.
Loooooooooooooooooooooooosing love is like a window in your heart
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat de nasmaak tamelijk bitter is gebleken
Oh Kut sorry LS !!! En Modjes ik heb geen contact ofzoquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
een week
[..]
bericht is net veranderd om 20.41 uur net nadat er hier over ''gepraat werd, eerst stond er ''lang'' .....
strange.....
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:05 schreef FANN het volgende:
bericht is net veranderd om 20.41 uur net nadat er hier over ''gepraat werd, eerst stond er ''lang'' .....
strange.....
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:13 schreef APK het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Dat er eerst 'lang weg' stond en nu 'een week' ?
Ik heb niets van de Bunker gevolgd, behalve afgelopen dagen die Bunker-forum soap.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was voor mij niet eens de bunker meer, al volgde ik het nog wel via streamverslagen. (tja mooi weer enzo) maar de randverschijnselen waren vet grappig
Vind ik nog te lang.quote:
Als je op de lettertjeslink klikt gebeurt dat niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb niets van de Bunker gevolgd, behalve afgelopen dagen die Bunker-forum soap.![]()
Waarom komen die youtubjes eigenlijk voor m'n SC-scherm te staan, zodat ik niets meer kan lezen.
Thanks Buuf! Ik moest ff denken wat je met een lettertjeslink bedoelde, maar tis gelukt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als je op de lettertjeslink klikt gebeurt dat niet.
Klopt dat is 30 keer klote en dan snap je het ..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als je op de lettertjeslink klikt gebeurt dat niet.
Kan ook nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:19 schreef APK het volgende:
[..]
Vind ik nog te lang.
Gert is een vriend van mij, maar ik vind het belachelijk dat hij als mod in de regieruimte van die bunker zit.
Hoe kun je dan onafhankelijk zijn?
Gert heeft toch niks te doen met deze ban ?? Of dwaal ik afquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:19 schreef APK het volgende:
[..]
Vind ik nog te lang.
Gert is een vriend van mij, maar ik vind het belachelijk dat hij als mod in de regieruimte van die bunker zit.
Hoe kun je dan onafhankelijk zijn?
Ik zie Gert niet overigens.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan ook niet![]()
ze zijn nu vet aan het feesten met zijn allen
Zie bovenquote:
Ja, je begint weer wartaal uit te slaan!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Gert heeft toch niks te doen met deze ban ?? Of dwaal ik af
Is het al zo laatquote:
Dat ie aan het feesten is volgens Fannquote:
Die ligt in de bosjes met Jantje Laat haarquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Euh APK, wil je CarO ff wakker bellen?![]()
Tenminste, ik zie haar nergens, dus die zal wel pitten
CarO is Lost aan het kijken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Euh APK, wil je CarO ff wakker bellen?![]()
Tenminste, ik zie haar nergens, dus die zal wel pitten
Ohja!! Die had 7000000 series gedownload.quote:
quote:
Dat vermoeden had ik al.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:31 schreef APK het volgende:
Gert krijgt een 'redactie credit' op de aftiteling'
Need i say more?
Zijn wij niet gezellig dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ohja!! Die had 7000000 series gedownload.![]()
Buh, nou verveel ik me.
Met dank aan WJ!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Jawel! jullie zijn heel gezelligMaar het is niet zo druk als wel eens geweest is.
dus ja, dat dan dus. en mijn hubsje heeft kantinedienst. dus dan ga ik nu maar eindelijk een fles wijn opentrekken.
Smakelijk Buufje!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Jawel! jullie zijn heel gezelligMaar het is niet zo druk als wel eens geweest is.
dus ja, dat dan dus. en mijn hubsje heeft kantinedienst. dus dan ga ik nu maar eindelijk een fles wijn opentrekken.
Wat een kutmuziek joh!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja! die is echt heeeeel gaaf die! Maar ik ben een beetje in een raggen buien dat verbetert niet zo dus.
doe ik wel ff een vrije associatie![]()
Absoluut niet raggen, maar da's voor jullie plezier.
Verrast het je? Mij niet eigenlijk.quote:
Hij staat in de rij achter Black Betty.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja! die is echt heeeeel gaaf die! Maar ik ben een beetje in een raggen buien dat verbetert niet zo dus.
doe ik wel ff een vrije associatie![]()
Absoluut niet raggen, maar da's voor jullie plezier.
ja!quote:
Heb ik weer.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:02 schreef Talitha het volgende:
Zeg APK? In je openingspost mist de 'on' voor 'afhankelijk' denk ik. Tenzij je niet bedoelde wat ik denk dat je bedoelde?
Pietje is best wel liev, vind ik, en gert ook, maar als mods zijn ze mijns inziens totaal ongeschikt als ze te dicht bij de redactie staan.quote:
Ja, nee, ik bedoelde het ook niets ten nadele van de mods maar inderdaad te dichtbij voor een heldere visie. Nou ja, wat jij zegt dus.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
Pietje is best wel liev, vind ik, en gert ook, maar als mods zijn ze mijns inziens totaal ongeschikt als ze te dicht bij de redactie staan.
Ah okay, ik had begrepen dat jij wel genoemd werd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik sta overigens niet in aftiteling, maar ik gun 't je wel hoor.
Mij welquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Verrast het je? Mij niet eigenlijk.
Zeker weten?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik sta overigens niet in aftiteling, maar ik gun 't je wel hoor.
hij is niet genoemd, en ik vind hem wel of niet genoemd nog steeds lief. Wat is dat voor gepolariseer.quote:
Sorry hoor, maar:quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
fann heeft de complete lijst toch gepost, daar sta ik niet bij.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar:
*Kukeleku* * Kukeleku* * Kukeleku*
klopt ik zag je ook niet staan... of je moet diederik hetenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
fann heeft de complete lijst toch gepost, daar sta ik niet bij.
Nee hoor, ik zie Dementor al, samen met Cc.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
klopt ik zag je ook niet staan... of je moet diederik hetenmaar ik lees zojuist dat dat Dementor is
[ afbeelding ]
Yup, Gert en Pietje zijn lief. En ik vind ze ook goeie mods.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hij is niet genoemd, en ik vind hem wel of niet genoemd nog steeds lief. Wat is dat voor gepolariseer.![]()
Maar iedereen is zo nauw betrokken lijkt het. Het is een Fok! hobbyprojectje geworden ofzo. Niet dat ik er goed over kan oordelen want ik weet niets. he b gister geprobeerd de rel bij de lezen, maar daar snap je niets van zonder inside info.
yep nu zie ik het ook onder redactie.....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie Dementor al, samen met Cc.
Effe pissen, 3 minuten, okay?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:27 schreef CarOnline het volgende:
Kom op Pimmie, we gaan bellen.
NEEN!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:33 schreef Talitha het volgende:
En wat die betrokkenheid betreft: was dat niet bij elke RLS zo?
Dat was een geheel nieuwe plotwending inderdaad!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:36 schreef APK het volgende:
[..]
NEEN!
Nooit heeft een mod -of admin- van FOK! op het kantoortje van de redactie gezeten.
Tot over 3 minuten.
Ik zoek je nummer tussen al die PM'squote:
vertel!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:41 schreef Talitha het volgende:
Maar overmatige betrokkenheid was er elke RLS.
Jij loopt hier heel wat langer rond dan ik. Denk dat jij mij veel meer kan vertellen.quote:
Slijmjurkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Yup, Gert en Pietje zijn lief. En ik vind ze ook goeie mods.![]()
Heb begrepen dat ze daar dagelijks zitquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lithski is ook in Eindhoven geweest.
wie is dat dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb begrepen dat ze daar dagelijks zit
Toch nog een glimlach in dit prachtige deeltjequote:
nou zeg!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Toch nog een glimlach in dit prachtige deeltje
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:17 schreef CarOnline het volgende:
Know no fear I'll still be here tomorrow
Bend my ear I'm not gonna go away
You are love so why do you shed a tear
Know no fear you will see heaven from here
I'll shelter you make it alright to cry
And you'll help too cos the faith in myself
Has run dry
We are love and I just wanna hold you near
Know no fear we will see heaven from here
I see real love in your eyes
And it fills me up when you start to cry
I just wanna hold you near
We will see heaven from here
Well it all seems out of reach
I will take the blame if it keeps the peace
My shelf life's short
Wish they'd make it more easy to follow
And I've been caught with nothing but
Love on my mind
We are love don't let it fall on deaf ears
Now it's clear we have seen heaven from here
So far so good!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe de nieuwe batterijen van APK het gaan houden.
quote:
Dat klinkt alsof je het geprobeerd hebt!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe beter de batterijen des te kutter morgen je stembanden
Nee, niemand wil met mij zingenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je het geprobeerd hebt!
Trusten!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh! dat is zooooo'n mooi liedjeMooie afsluiter voor mij, ga ik dan toch maar naar bed.
Das mijn tekst!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh! dat is zooooo'n mooi liedjeMooie afsluiter voor mij, ga ik dan toch maar naar bed.
Buuf kan heel mooi zingen, dus vraag het haar eens.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, niemand wil met mij zingen![]()
Join the groupquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trusten Talieth.....en mijn zangkunsten komen telefonisch niet tot z'n recht, ik bedank voor de eerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Buuf kan heel mooi zingen, dus vraag het haar eens.![]()
* en weg
zullen wij deze effe zingen danquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
dan nietquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trusten Talieth.....en mijn zangkunsten komen telefonisch niet tot z'n recht, ik bedank voor de eer
Kunnen we dat zingen niet gewoon overslaan en gelijk ehm....quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kunnen we dat zingen niet gewoon overslaan en gelijk ehm....
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Buuf kan heel mooi zingen, dus vraag het haar eens.![]()
* en weg
doe es een voorbeeld?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, die 020 café chansons zeker.... mij niet gezien
O, dan ga ik de kerk uit.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:49 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dan ga ik de kerk uit.![]()
Straks komen die bunkervolgers weer terug naar de SC.
Ik voel al een Peter6000 kunstwerk aanklomen met de titel: "hier ben ik weer
ja hé hé slechter kan bijna nietquote:
Benny lava!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:14 schreef CarOnline het volgende:
Ik ga ook maar slapen, nite nite wie dit dan nog maar leest.
En Pimmie, deze voor morgenvroeg:
![]()
Zeg dat je me mistquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:49 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dan ga ik de kerk uit.![]()
Straks komen die bunkervolgers weer terug naar de SC.
Ik voel al een Peter6000 kunstwerk aanklomen met de titel: "hier ben ik weer
quote:
Marielin heeft gewonnen en Danny gaat bij TBO2 niet meer met B&B samenwerkenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:45 schreef hondjes het volgende:
Het is een beetje een rommeltje in die Bunker.
Kan niets terugvinden, wie heeft er gewonnen , en wat was de beslissing van Danny nu...
i.v.m. volgende bunker.
Wie kan het me even snel vertellen. zit verdorie twee dagen in de auto alleeen maar te denken
Gaat Danny voor principes of het geld.
Bedankt, ga even bijlezen daar.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:57 schreef NrTH het volgende:
[..]
Marielin heeft gewonnen en Danny gaat bij TBO2 niet meer met B&B samenwerken
Verklaring mbt de Bunker
Praat je tegen ons?quote:
Ja als jullie tenminste nog willen dat ik tegen jullie praatquote:
Ik ben geen koninklijk meervoud hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja als jullie tenminste nog willen dat ik tegen jullie praat
Jij vroeg: Praat je tegen ons? Dus ik dacht ......quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben geen koninklijk meervoud hoor.Volgens mij zijn we de enigen hier.
En waarom zou ik niet willen dat je tegen me praat?
![]()
Het ontdekken is juist het leukst, vooral in het begin hebben we zo gelachenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:06 schreef blomst het volgende:
[..]
net gekocht dus nog aan het ontdekken.![]()
sport dus, en mariokart.
Hier ging e lamp er al bijna aan, door mijn dochterquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ontdekken is juist het leukst, vooral in het begin hebben we zo gelachen![]()
Leuk met tennis per ongeluk iemand voor zijn waffel slaan enzo
Dat vind ik ook heel moeilijk en als ik ze wel raak, dan sla ik ze uitquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Hier ging e lamp er al bijna aan, door mijn dochter
En ik kan met honkbal geen bal raken
Pè puupèpuuquote:
Nog steeds.quote:
Nou zegquote:Op zondag 24 mei 2009 03:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi. jij ook trusten!
groetjes aan de kleine remlof!
Hey WJ, lekkere vent!quote:Op zondag 24 mei 2009 03:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi. jij ook trusten!
groetjes aan de kleine remlof!
19quote:Op zondag 24 mei 2009 04:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoeveel centimeter issie dan.....zegguh
Dat is zijn sok joh !!!quote:Op zondag 24 mei 2009 04:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is bovengemiddeld, niks mis mee![]()
Kun je rustig in je profiel zetten
Nah doe maar nietquote:Op zondag 24 mei 2009 04:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Weet gelijk een leuke TT voor de volgende, deze even volbaggeren?
Denk niet dat er de energie voor heb meerquote:Op zondag 24 mei 2009 04:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Weet gelijk een leuke TT voor de volgende, deze even volbaggeren?
Hoeveel wijn had jij gisteravond op?quote:Op zondag 24 mei 2009 04:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk niet dat er de energie voor heb meer
Viel wel mee de fout is dat ik niks heb gegeten. Was ook redelijk brak vandaag (moest werken)quote:Op zondag 24 mei 2009 04:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoeveel wijn had jij gisteravond op?
quote:Op zondag 24 mei 2009 04:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Viel wel mee de fout is dat ik niks heb gegeten. Was ook redelijk brak vandaag (moest werken)
Ik wist het zelf ook niet meer op een gegeven moment (waar ik in godsnaam zat)quote:Op zondag 24 mei 2009 04:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ik kon het zien aan je baggergedrag, je zat overal en nergens als een dolle te kalken
Volgens mij gaf ik antwoord in een ander topic dan waar de vraag wasquote:Op zondag 24 mei 2009 04:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wist het zelf ook niet meer op een gegeven moment (waar ik in godsnaam zat)
Ik kwam je werkelijk overal tegen met teksten die niet echt in die topics thuis horenquote:Op zondag 24 mei 2009 04:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wist het zelf ook niet meer op een gegeven moment (waar ik in godsnaam zat)
Dat zeg ikquote:Op zondag 24 mei 2009 04:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij gaf ik antwoord in een ander topic dan waar de vraag was![]()
Zie bovenquote:Op zondag 24 mei 2009 04:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kwam je werkelijk overal tegen met teksten die niet echt in die topics thuis horen
Gelukkig waren de mods of zelf bezopen of niet aanwezigquote:
Ja, dat zei ik toch, die waren drukquote:Op zondag 24 mei 2009 04:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig waren de mods of zelf bezopen of niet aanwezig
Ja kweet hetquote:Op zondag 24 mei 2009 04:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik toch, die waren druk![]()
Hee muis, ik ga nog een peuk er doorheen jassen en daarna slapenquote:
Ja iid ik wil weg ook NU !! Trustequote:Op zondag 24 mei 2009 04:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hee muis, ik ga nog een peuk er doorheen jassen en daarna slapen![]()
Doe voorzichtig, nog één maandje en je bent d'r vanaf
Ik lig er al in.......quote:Op zondag 24 mei 2009 04:28 schreef Soury het volgende:
Maar tis nog lekker vroeg (kuch !!!) Ik duik er maar in..
Raar is dat , even lastig.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:20 schreef Manu82 het volgende:
Nee, waarschijnlijk aan in de auto zitten en niet insmeren en toen ik het doorkreeg dat ze aan het verbranden waren, was het al te laat
Drank was laag, even denken ¤ 5 voor 2 halve litersquote:Op zondag 24 mei 2009 12:23 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Raar is dat , even lastig.
Wat waren de prijzen in die omliggende dorpjes , drankjes, eten, kleding?
Al met al , lijkt me heerlijk om in de lente even op vakantie te zijn, niet te warm, alles in bloei .quote:Op zondag 24 mei 2009 12:28 schreef Manu82 het volgende:
Drank was laag, even denken ¤ 5 voor 2 halve liters
Merkkleding was even duur als hier
eten volgens mij iets goedkoper, maar wij hebben elke dag in het resort gegeten
Die Balkan landen kennen geen lente zoals wij die kennen fluitert. Het is daar van koud zomaar opeens 30 graden.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Al met al , lijkt me heerlijk om in de lente even op vakantie te zijn, niet te warm, alles in bloei .
Zelf nooit geweest maar wat ik daar van hoor is dat je je er geen buil aan valt en dat het daar in vergelijking met hier wel echt goedkoop is. En nee, zeelucht vind je daar niet.quote:Een vriendin gaat een nieuw hotel runnen in Tchechie, ligt dicht bij een skigebied en
andere bezienswaardigheden, torens , meren met mooie strandjes etcc,
ze vroeg of wij ook een keer kwamen in de zomer, herfst, winter, zien wel, eerst eens
verdiepen in wat info , vind zeelucht altijd wel lekker, maar dat zal ik daar wel niet kunnen vinden.
.
Fijn dat te weten. Zal eens op zoek gaan naar info, misschien zelfs wel op Fok.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die Balkan landen kennen geen lente zoals wij die kennen fluitert. Het is daar van koud zomaar
opeens 30 graden.
Zelf nooit geweest maar wat ik daar van hoor is dat je je er geen buil aan valt en dat het daar
in vergelijking met hier wel echt goedkoop is. En nee, zeelucht vind je daar niet.
Heel toevallig gisteren (want ik wil daar deze zomer waarschijnlijk een paar dagen verblijven op doortocht) nog over gehad met een paar mensen die daar een paar jaar geleden waren.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:16 schreef tuinfluiter het volgende:
En drankjes die goedkoop zijn, een thee 0,30 eurocent?
Kan toch niet waar zijn?
O Doet je internet het weer niet dan? Haha wat raar kommuniseren zo. Antwoord komt eraan.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:34 schreef CarOnline het volgende:
WB manu!
Leuk dat je het lekker had
Ik ga echt totaal kapot in de tuin, lig lekker in mn hangmattie en af en toe zet ik me ff af aan de trampoline.
Maar wat heeeeeeeeeeet!
Muziekje op zodat ik de buurjongetjes niet hoor.
(Niet die van de Buuv, die zijn lief en komen binnenkort langs)
Ik heb alweer overal sproeten![]()
Jammer dat ik niet kan PMmen Gert, scheelt een boel geld!
Tante CarO wacht op antwoord
Ach so! Nou, dan doen we de geile roddels wel per sms.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:58 schreef CarOnline het volgende:
Jawel maar zo kan ik vanuit mn hangmat internetten, dat kan met de laptop en mijn pc zeker niet. En dit is gewoon handig, internet, telefoon en mp3 speler ineen!
Alleen met Safari kan je niet pmmen.
Juicy FTW,quote:
Ben je wel van je sproetjes af.quote:
Wat goed!quote:Op zondag 24 mei 2009 15:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Ben je wel van je sproetjes af.
Ik zit gewoon in de schaduw. Heb al twee sollicitatiebrieven geschreven. Op zondag.
Om God gunstig te stemmen natuurlijk.
Ja, die kun je weg laten flatsen, de sproeten. Net als couperose etc. Dat wil ik nog laten flatsen.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat goed!
Ja weg met die dingen![]()
't worden er elk jaar meer!
Kan je dat weg laten branden eigenlijk? Ofzo?
Wat goehoed! Was dat nog wat geworden van je sollies bij het uitzendburo?
Ja echt? Dat kan wel? Ik wil zo'n lelieblanke huid. En zwarte haren. Sneeuwwitje zeg maarquote:Op zondag 24 mei 2009 15:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, die kun je weg laten flatsen, de sproeten. Net als couperose etc. Dat wil ik nog laten flatsen.
Ik heb er maar 100472 dus ik heb ermee leren leven, met de sproetjes. Was niet makkelijk maar het zij zo.![]()
Eentje was niks geworden en eentje loopt nog. Hoe is dat eigenlijk met jou? Zit je nog veel tussen de stofzuigers en de mixers?
Ja, dat kan echt. Net deze week over gepraat met een flatsmeiske maar ik wil graag de sproeten houden maar de roodheid moet weg. Dat ging lastig worden maar ik ga in september weer heen want je mag niet in de zon en ik hou wel van de zon en de zon van mij.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja echt? Dat kan wel? Ik wil zo'n lelieblanke huid. En zwarte haren. Sneeuwwitje zeg maar![]()
Of Amelie Poulain![]()
Ik heb ze niet geteld maar ze gaan van voorhoofd naar neus naar bovenkant wangen naar armen.
Kin en de rest zal volgende week wel komen![]()
Spannend, wanneer hoor je wat? Ik duim![]()
Nee! Ik ben niet meer op de mixerafdeling!
Ik loop nu wat meer op de games, en dat gaan ze me leren als t goed is![]()
Wil ik zelf ook heel graag want ik vind het ontzettend leuk, en ik wil gewoon ALLES weten. Je moet jezelf onmisbaar maken he!![]()
Maar ik ben weer terug op mn oude stekkie dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |