CarO is Lost aan het kijken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Euh APK, wil je CarO ff wakker bellen?![]()
Tenminste, ik zie haar nergens, dus die zal wel pitten
Ohja!! Die had 7000000 series gedownload.quote:
quote:
Dat vermoeden had ik al.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:31 schreef APK het volgende:
Gert krijgt een 'redactie credit' op de aftiteling'
Need i say more?
Zijn wij niet gezellig dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ohja!! Die had 7000000 series gedownload.![]()
Buh, nou verveel ik me.
Met dank aan WJ!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Jawel! jullie zijn heel gezelligMaar het is niet zo druk als wel eens geweest is.
dus ja, dat dan dus. en mijn hubsje heeft kantinedienst. dus dan ga ik nu maar eindelijk een fles wijn opentrekken.
Smakelijk Buufje!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Jawel! jullie zijn heel gezelligMaar het is niet zo druk als wel eens geweest is.
dus ja, dat dan dus. en mijn hubsje heeft kantinedienst. dus dan ga ik nu maar eindelijk een fles wijn opentrekken.
Wat een kutmuziek joh!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja! die is echt heeeeel gaaf die! Maar ik ben een beetje in een raggen buien dat verbetert niet zo dus.
doe ik wel ff een vrije associatie![]()
Absoluut niet raggen, maar da's voor jullie plezier.
Verrast het je? Mij niet eigenlijk.quote:
Hij staat in de rij achter Black Betty.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja! die is echt heeeeel gaaf die! Maar ik ben een beetje in een raggen buien dat verbetert niet zo dus.
doe ik wel ff een vrije associatie![]()
Absoluut niet raggen, maar da's voor jullie plezier.
ja!quote:
Heb ik weer.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:02 schreef Talitha het volgende:
Zeg APK? In je openingspost mist de 'on' voor 'afhankelijk' denk ik. Tenzij je niet bedoelde wat ik denk dat je bedoelde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |