Bart's ballen smaken blijkbaar zoet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:58 schreef Soury het volgende:
Lijkt me dat als ze een ban geven wel weten hoe en wat ! Al twijvel ik daar wel es over ?
Denk dat de nasmaak tamelijk bitter is geblekenquote:
een weekquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me dat als ze een ban geven wel weten hoe en wat ! Al twijvel ik daar wel es over ? In dit geval zou uitzoeken best handig zijn. Zelfs als LS zelf niet zo handig is soms. Maar kwaad zit er zeker niet in. Ach een paar weekies en is ie weer in volle glorie aanwezig
bericht is net veranderd om 20.41 uur net nadat er hier over ''gepraat werd, eerst stond er ''lang'' .....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:17 schreef remlof het volgende:
LekkerSimpel, week weg, was al genoeg gewaarschuwd.
Het was voor mij niet eens de bunker meer, al volgde ik het nog wel via streamverslagen. (tja mooi weer enzo) maar de randverschijnselen waren vet grappigquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Is het afgelopen?! Ben benieuwd hoe lang de aftermath is.![]()
En dan maar een muziekje, gewoon omdat ik het al de hele dag in mijn hoofd hebDan is er maar een remedy; keihard meebleeeeeeeeren.
Loooooooooooooooooooooooosing love is like a window in your heart
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat de nasmaak tamelijk bitter is gebleken
Oh Kut sorry LS !!! En Modjes ik heb geen contact ofzoquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
een week
[..]
bericht is net veranderd om 20.41 uur net nadat er hier over ''gepraat werd, eerst stond er ''lang'' .....
strange.....
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:05 schreef FANN het volgende:
bericht is net veranderd om 20.41 uur net nadat er hier over ''gepraat werd, eerst stond er ''lang'' .....
strange.....
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:13 schreef APK het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Dat er eerst 'lang weg' stond en nu 'een week' ?
Ik heb niets van de Bunker gevolgd, behalve afgelopen dagen die Bunker-forum soap.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was voor mij niet eens de bunker meer, al volgde ik het nog wel via streamverslagen. (tja mooi weer enzo) maar de randverschijnselen waren vet grappig
Vind ik nog te lang.quote:
Als je op de lettertjeslink klikt gebeurt dat niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb niets van de Bunker gevolgd, behalve afgelopen dagen die Bunker-forum soap.![]()
Waarom komen die youtubjes eigenlijk voor m'n SC-scherm te staan, zodat ik niets meer kan lezen.
Thanks Buuf! Ik moest ff denken wat je met een lettertjeslink bedoelde, maar tis gelukt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als je op de lettertjeslink klikt gebeurt dat niet.
Klopt dat is 30 keer klote en dan snap je het ..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als je op de lettertjeslink klikt gebeurt dat niet.
Kan ook nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:19 schreef APK het volgende:
[..]
Vind ik nog te lang.
Gert is een vriend van mij, maar ik vind het belachelijk dat hij als mod in de regieruimte van die bunker zit.
Hoe kun je dan onafhankelijk zijn?
Gert heeft toch niks te doen met deze ban ?? Of dwaal ik afquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:19 schreef APK het volgende:
[..]
Vind ik nog te lang.
Gert is een vriend van mij, maar ik vind het belachelijk dat hij als mod in de regieruimte van die bunker zit.
Hoe kun je dan onafhankelijk zijn?
Ik zie Gert niet overigens.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan ook niet![]()
ze zijn nu vet aan het feesten met zijn allen
Zie bovenquote:
Ja, je begint weer wartaal uit te slaan!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Gert heeft toch niks te doen met deze ban ?? Of dwaal ik af
Is het al zo laatquote:
Dat ie aan het feesten is volgens Fannquote:
Die ligt in de bosjes met Jantje Laat haarquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Euh APK, wil je CarO ff wakker bellen?![]()
Tenminste, ik zie haar nergens, dus die zal wel pitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |