Ja, nee, ik bedoelde het ook niets ten nadele van de mods maar inderdaad te dichtbij voor een heldere visie. Nou ja, wat jij zegt dus.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
Pietje is best wel liev, vind ik, en gert ook, maar als mods zijn ze mijns inziens totaal ongeschikt als ze te dicht bij de redactie staan.
Ah okay, ik had begrepen dat jij wel genoemd werd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik sta overigens niet in aftiteling, maar ik gun 't je wel hoor.
Mij welquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Verrast het je? Mij niet eigenlijk.
Zeker weten?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik sta overigens niet in aftiteling, maar ik gun 't je wel hoor.
hij is niet genoemd, en ik vind hem wel of niet genoemd nog steeds lief. Wat is dat voor gepolariseer.quote:
Sorry hoor, maar:quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
fann heeft de complete lijst toch gepost, daar sta ik niet bij.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar:
*Kukeleku* * Kukeleku* * Kukeleku*
klopt ik zag je ook niet staan... of je moet diederik hetenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
fann heeft de complete lijst toch gepost, daar sta ik niet bij.
Nee hoor, ik zie Dementor al, samen met Cc.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
klopt ik zag je ook niet staan... of je moet diederik hetenmaar ik lees zojuist dat dat Dementor is
[ afbeelding ]
Yup, Gert en Pietje zijn lief. En ik vind ze ook goeie mods.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hij is niet genoemd, en ik vind hem wel of niet genoemd nog steeds lief. Wat is dat voor gepolariseer.![]()
Maar iedereen is zo nauw betrokken lijkt het. Het is een Fok! hobbyprojectje geworden ofzo. Niet dat ik er goed over kan oordelen want ik weet niets. he b gister geprobeerd de rel bij de lezen, maar daar snap je niets van zonder inside info.
yep nu zie ik het ook onder redactie.....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie Dementor al, samen met Cc.
Effe pissen, 3 minuten, okay?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:27 schreef CarOnline het volgende:
Kom op Pimmie, we gaan bellen.
NEEN!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:33 schreef Talitha het volgende:
En wat die betrokkenheid betreft: was dat niet bij elke RLS zo?
Dat was een geheel nieuwe plotwending inderdaad!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:36 schreef APK het volgende:
[..]
NEEN!
Nooit heeft een mod -of admin- van FOK! op het kantoortje van de redactie gezeten.
Tot over 3 minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |