Column Van Nijnatten.quote:Stille types met geld en een Arabier in de Kuip
In de 70ste minuut gooide André Bahia de wedstrijdbal tegen de testikels van Kees Kwakman. Eindelijk een Feyenoorder die kwaad werd. Bahia, de speler die, samen met nog een paar anderen, het nieuwe Feyenoord belichaamt: dat van een club die standaard op zijn rug ligt. Die jongen had als enige het lef om kwaad te worden.
Tegen NAC nog wel, dat in de geschiedenis van het profvoetbal twee keer in de Kuip won; een bekerfinale van NEC en een nacompetitieduel van Excelsior. Feyenoord was altijd te sterk, had mazzel, had de scheidsrechter mee of werd gedragen door het Legioen. Gisteren won NAC eindelijk uit van Feyenoord; een schandvlek op het 100-jarige bestaan.
Feyenoord is in last. Al of niet berooide investeerders haakten af. Het valt op dat front misschien nog mee. Nieuwe investeerders staan klaar. Ze zijn gegroepeerd rond de man die het ook niet kan helpen dat zijn achternaam Sint Nicolaas luidt. Het zijn meer de stille types, anders dan Perridon en co.
Achter de schermen oriënteert zich een Arabier, het is echt waar, op de club. Daarnaast is het huidige management bezig de begroting op orde te krijgen, ook in het geval er geen hulp van buiten komt.
Maar met al dat werk wordt de schandalig slappe exercitie tegen NAC nooit weggepoetst. Het team van donderdagmiddag had genoeg talent om hoop op de toekomst te rechtvaardigen. Het herbergde bovendien voldoende routine om te durven dromen van een wederopstanding. Maar alles bij elkaar marcheerde die selectie vrijwel het volledige seizoen voor geen meter. Achteraf heeft verantwoordelijk technisch directeur Peter Bosz volledig terecht ontslag genomen.
Wat hier stond, was mijlen ver verwijderd van waar Feyenoord voor staat en wat het Legioen wil. Dit was nooit ‘hand in hand kameraden’. Het was ‘ieder voor zich en God voor ons allen.’
Ik denk niet dat ze blij zijn in de JL met club die 21 miljoen euro schuld heeft. Bovendien hoort Feyenoord niet in de JL thuis. En ik wil komende jaren gewoon ieder jaar als bezoeker in de Kuip komen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Column Van Nijnatten.
Ik ga nog liever in de JL spelen dan met een geldschieter uit Arabië om de titel. Blegh.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Column Van Nijnatten.
Ik ga nog liever in de JL spelen dan met een geldschieter uit Arabië om de titel. Blegh.
NAC supporter Van Nijnatten heeft het ook een beetje hoog in z'n bol gekregenquote:Gisteren won NAC eindelijk uit van Feyenoord; een schandvlek op het 100-jarige bestaan.
Gut, neem eens voor een keer niet alles serieus wat er in een column (EEN MENING) staat. 29.000 SCC-houders kopen niet een SCC, omdat ze een vleugje hoop hebben.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Overigens vind ik dat 'vleugje hoop' eerder triest dan iets moois.
bronquote:Perridon: "Feyenoord-bestuur moet vertrekken"
22 mei 2009
Het besluit van de Feyenoord-directie om niet in zee te gaan met de investeerders, is Michel Perridon, één van de mogelijke geldschieters, in het verkeerde keelgat geschoten. De Trust-directeur is van mening dat het bestuur moet opstappen. "We zijn als een stelletje kwajongens behandeld", brieste Perridon in de Vlokskrant. "De directie van Feyenoord moet de eer aan zichzelf houden en aftreden."
Woensdag zette directeur Eric Gudde de onderhandelingen tussen Feyenoord en de investeerders stop omdat deze geen concreet aanbod deden. "Ze konden geen garanties geven over de kapitaalinjectie. We wilden inderdaad geen zaken doen met mensen die de laatste jaren zo veel geld hebben verbrast."
Perridon zei ook dat de financiële malaise in de havenstad groter is dan men doet vermoeden. "De financiële situatie van Feyenoord is veel slechter dan de directie en de raad van commissarissen doen voorkomen. Maar de heren willen niet met de billen bloot. Ik ben verbijsterd dat ze nu hun reddingsboei weggooien, terwijl de club verdrinkt. Als er niets verandert, gaat Feyenoord Fortuna achterna en raakt het zijn licentie kwijt", waarschuwde Perridon ten slotte.
Feyenoord kampt momenteel met een schuldenlast van 21 miljoen euro.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:19 schreef Doopy-X- het volgende:
Wanneer is er weer een jubileumjaar? Ik heb wel genoten van deze
Hoop dat het iets oplevert.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:37 schreef Happel het volgende:
Begreep van een insider dat er vandaag nog een gesprek tussen investeerders en directie plaatsvind
quote:Zakenman Michel Perridon vreest voor voortbestaan Rotterdamse club: ’Feyenoord Fortuna achterna’
ROTTERDAM, vrijdag
Michel Perridon is uiterst bezorgd over de toekomst van Feyenoord. De zakenman, die als aanvoerder van het clubje Feyenoord-gezinde ondernemers fungeerde, vreest voor het voortbestaan van de club. „Na de periode Van den Herik heeft de huidige leiding er een grote klerezooi van gemaakt. Ze zijn alleen maar opportunistisch bezig geweest. Dit moet stoppen. Het gaat nu om continuïteit. Ik wil ook nog met mijn kleinkinderen naar Feyenoord kunnen. Als het zo doorgaat, gaat Feyenoord Fortuna achterna.”
Perridon is zeer teleurgesteld over de beslissing van Feyenoord om een punt te zetten achter de gesprekken. „Ik word neergezet als iemand die zijn keutel terugtrekt, maar het zijn de raad van commissarissen en de directie die hun keutel hebben teruggetrokken. Dat ze niet alle cijfers wilden geven, vind ik een zwaktebod. Ze zijn gewoon bang om dat te doen, omdat dan de fouten uit het verleden aan het licht komen.”
Perridon erkent dat hij inmiddels geen financiële injectie meer wilde geven, terwijl er aanvankelijk sprake was van hoge bedragen. „We zitten al voor vele miljoenen in Feyenoord. Bij de club hebben ze al heel wat van mijn geld verbrand. Het heeft geen zin om dat weer te doen als het beleid niet verandert. Ik heb ook het gevoel dat de schuld hoger is dan de 21 miljoen euro die Feyenoord opgeeft. Ik heb de cijfers laten bekijken door Gerard Bouwer van de KNVB en die is dezelfde mening toegedaan.”
Feyenoord zakt komend seizoen zes miljoen in begroting naar 39 miljoen euro. Perridon wilde tegen de zin van Feyenoord naar een begroting van 37 miljoen euro. „Is het zo gek om met een sluitende begroting te werken? Ze hebben de ernst van de situatie nog steeds niet door. Je moet alleen uitgeven wat je binnen kunt halen.”
Perridon is nog altijd in gesprek met SC Feyenoord, de amateurtak van Feyenoord.
„Het plan is om SC Feyenoord geld te lenen, dat doorgeplaatst kan worden naar de bvo. Deze constructie hebben we bedacht, omdat de proftak van Feyenoord geen zekerheden kon geven en SC Feyenoord het stadion als onderliggende waarde heeft. Dit substantiële bedrag is bedoeld om de schulden van Feyenoord te verminderen en niet om gekke dingen mee te doen.”
Hoewel SC Feyenoordvoorzitter Aad van der Laan geen commentaar wil geven op de uitspraken van Perridon, bevestigt SC Feyenoordsecretaris Cees Ultee de besprekingen. „Hoewel de proftak er nu mee is gestopt, gaan wij ermee door. Als SC Feyenoord hebben we onze eigen verantwoordelijkheid en de gesprekken met Perridon verlopen plezierig.”
Duh, lukt het de investeerders niet, dan zullen het de supporters wel zijn die hem en Jacobs eruitschoppen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:09 schreef SCH het volgende:
Interessant verhaal in de Volkskrant. Gudde zal wel gaan verliezen.
Jullie hebben heel hard een GKL nodig volgens mij. Is er geen heimwee naar Jorien?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Duh, lukt het de investeerders niet, dan zullen het de supporters wel zijn die hem en Jacobs eruitschoppen.
Perridon heb ik het overigens ook niet zo op. Lijkt me net zo een figuur als de GKL.
Die van het forum? Nee.quote:
Moeite met rekenen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:19 schreef Doopy-X- het volgende:
Wanneer is er weer een jubileumjaar? Ik heb wel genoten van deze
Dat die schuld hoger is dan 21 miljoen geloof ik wel jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nog ietwat uitgebreidere verhaaltje uit De Telegraaf.
[..]
Oh ja, ze staan in de rij.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:39 schreef AartBakkebaard het volgende:
"Een van de redenen voor Feyenoord om de besprekingen met een groep vermogende ondernemers te beëindigen is het ongeduld van andere potentiële geldschieters."
Dus..
Bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=79176
Zal wel weer gelul zijn van Gudde idd, 't wordt tijd dat ze die eppo eruit flikkeren.quote:
nu is idd de maat vol!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:47 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Zal wel weer gelul zijn van Gudde idd, 't wordt tijd dat ze die eppo eruit flikkeren.
quote:
rouwverwerkingquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:59 schreef lighted het volgende:
Gisteren bij mij in de straat @ R'dam, een Feyenoorder die na de 4-0 nederlaag keihard een Feyenoord cd ging draaien. Is dat trouw zijn aan je club of puur voor lul staan?
Ik moet toegeven dat ie hier wel gelijk in heeft.quote:Gudde, algemeen directeur van de Kuipbewoners, bevestigde dat de groep-Perridon te hoge eisen stelde. Bij een nog grotere inkrimping van de begroting verwacht de clubleiding dat Feyenoord de komende jaren afhaakt in de top én subtop. "Je kunt de begroting niet in één keer terugbrengen van 48 miljoen euro naar 37 miljoen, zoals zij wilden. Dan komt de bedrijfsvoering in gevaar. Moeten we dan de scouting afschaffen? En ik ga onze levensader, de jeugdopleiding, ook niet afsnijden."
Ja.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:59 schreef lighted het volgende:
een Feyenoorder, is dat puur voor lul staan?
Van 48 miljoen naar 39 kan wel en naar 37 niet? Dan is de oplossing vrij simpel: exit Landzaat.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ie hier wel gelijk in heeft.
Waarschijnlijk was dat al meegenomen in de stap van 48 naar 39.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:05 schreef Ruud het volgende:
[..]
Van 48 miljoen naar 39 kan wel en naar 37 niet? Dan is de oplossing vrij simpel: exit Landzaat.
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was dat al meegenomen in de stap van 48 naar 39.
Precies, volgens mij probeert hij op deze manier gewoon de supporters een beetje rustig te houden. Over een maandje horen we: ja met deze mensen is het ook niet gelukt, jammer maar helaas..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:47 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Zal wel weer gelul zijn van Gudde idd, 't wordt tijd dat ze die eppo eruit flikkeren.
Idd, wat een lulverhaal dit.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:14 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Precies, volgens mij probeert hij op deze manier gewoon de supporters een beetje rustig te houden. Over een maandje horen we: ja met deze mensen is het ook niet gelukt, jammer maar helaas..
Dacht ik ook. Wellicht dat de sint is afgehaakt nadat Perridon zo heeft lopen schreeuwen in de media?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:39 schreef Happel het volgende:
Ik dacht trouwens dat Perridon en Sint Nicolaas tot dezelfde groep behoorde?
Idd, ik denk dat zowel Feyenoord als Perridon fout zitten. Met als resultaat alleen maar verliezers.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:18 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik begrijp wel dat Perridon eerst volledige openheid van zaken wil. Als je ergens geld in gaat pompen moet elk lijk de kast uit zijn.
Al lijkt het me wel een type die altijd wel ergens een excuus vandaan haalt om er niet in te stappen.
Het punt waar Perridon en Gudde fundamenteel over van mening verschillen is dat Perridon zegt dat het wel mogelijk is om al die zaken te behouden en toch de begroting te laten zakken naar 37 miljoen. Waarom kunnen AZ, Twente en Heerenveen met een veel lagere begroting ook topvoetbal spelen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ie hier wel gelijk in heeft.
Omdat daar gestructueerd aan een gebalanceerde selectie is gewerkt, terwijl wij alleen blindelings en zonder enig goed plan wat grote namen hebben gehaald. Vrijwel elke basisspeler (op de backs na) van ons zou individueel gezien gewoon in de basis staan bij AZ of Twente.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het punt waar Perridon en Gudde fundamenteel over van mening verschillen is dat Perridon zegt dat het wel mogelijk is om al die zaken te behouden en toch de begroting te laten zakken naar 37 miljoen. Waarom kunnen AZ, Twente en Heerenveen met een veel lagere begroting ook topvoetbal spelen?
Klopt. Daarom is het misschien van Perridon ook wat teveel gevraagd om de begroting nog verder terug te brengen, aangezien Feyenoord met flinke salariskosten zit en je die niet zo 1-2-3 kan wegsnijden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat daar gestructueerd aan een gebalanceerde selectie is gewerkt, terwijl wij alleen blindelings en zonder enig goed plan wat grote namen hebben gehaald. Vrijwel elke basisspeler (op de backs na) van ons zou individueel gezien gewoon in de basis staan bij AZ of Twente.
Dat is iets wat ze wel moeten proberen. Gewoon duidelijk laten blijken dat vrijwel elke speler t.e.a.b te koop is, om mee te beginnen. Hofland die ruim een miljoen verdient kun je dan vervangen door b.v. Botteghin van Zwolle. Die is tevreden met 3 ton per jaar, is nog jong en bovendien zal ie niet minder presteren dan Hofland. En zo moet je elke oudere speler bekijken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt. Daarom is het misschien van Perridon ook wat teveel gevraagd om de begroting nog verder terug te brengen, aangezien Feyenoord met flinke salariskosten zit en je die niet zo 1-2-3 kan wegsnijden.
Waarschijnljik omdat daar alles structureel beter geregeld is. Van de amateur- en jeugdtak tot stadionexploitatie en transfers aan toe. Vergeet niet dat Feyenoord niet 100% profiteer van de Kuip en dat de hele organisatorische structuur gewoon belachelijk is. Daarnaast verwachten spelers waarschijnlijk een dikker salaris bij Feyenoord dan bij Twente of AZ. Tja, dat is de prijs die je betaalt als je jezelf 'topclub' wilt blijven noemen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het punt waar Perridon en Gudde fundamenteel over van mening verschillen is dat Perridon zegt dat het wel mogelijk is om al die zaken te behouden en toch de begroting te laten zakken naar 37 miljoen. Waarom kunnen AZ, Twente en Heerenveen met een veel lagere begroting ook topvoetbal spelen?
Aan de andere kant heeft Gudde wel gelijk, als je de begroting al omlaag brengt dan moet je natuurlijk niet nog eens gaan bezuinigen op de scouting en jeugdopleiding.
Persoonlijk ben ik van mening dat het een goede oplossing zou zijn als de investeerders nu per speler (à la Cissé en Fernandez) actief blijven, en dan over 12 maanden pas met de beloofde kapitaalinjectie komen.
De spelers zouden dat uit zichzelf moeten doen, puur uit fatsoen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:50 schreef Merkie het volgende:
Perridon was toch ook diegene die opperde dat de spelers maar 10% van hun salaris in moesten leveren? Populistisch geblaat van hem altijd. Hij zal vast wel kennis van zaken hebben, maar die "media statements" van hem zijn zo overtrokken.
Ja, maar dat is een ander verhaal. Wat Perridon zegt kan niet. Spelers hebben contracten en die moet je respecteren. Het is de eigen schuld van Feyenoord dat ze salarissen besloten te betalen waar ze nu spijt van hebben.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Uit fatsoen vind ik ook dat de spelers dat zouden moeten doen.
Dat je een keer de verwachtingen niet waar maakt kan gebeuren, maar dat spelers als Makaay of Gio na 2 jaar van zulke extreme wanprestaties nog vrolijk kunnen kijken naar de tonnen die maandelijks op hun bankafschrift verschijnen kan ik niet geloven.
Ja, net zoals spelers zelf altijd doen wanneer er een grote club langskomt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een ander verhaal. Wat Perridon zegt kan niet. Spelers hebben contracten en die moet je respecteren.
Klopt, maar de spelers zelf zijn ook debet aan de ellende. Als je op het veld positieve resultaten boekt, zal de sfeer rondom Feyenoord veel beter worden.quote:Het is de eigen schuld van Feyenoord dat ze salarissen besloten te betalen waar ze nu spijt van hebben.
Contracten kan je afkopen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, net zoals spelers zelf altijd doen wanneer er een grote club langskomt.
Sja, dat zou kunnen. Maar Landzaat zal ook denken dat hij het hele jaar geblesseerd is geweest en dus weinig schuld heeft aan de slechte prestaties. En zo zullen er wel meer zijn die het niet hun schuld vinden. Als je de salarissen niet kan betalen moet je spelers weg doen, maar niet praten over salarissen inhouden. Ook Feyenoord heeft bij hun volle verstand dat contract getekend.quote:Klopt, maar de spelers zelf zijn ook debet aan de ellende. Als je op het veld positieve resultaten boekt, zal de sfeer rondom Feyenoord veel beter worden.
quote:'Directie Feyenoord moet aftreden'
ANP. vrijdag 22 mei 2009 | 08:55 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 22 mei 2009 | 11:52
Tekstgrootte
Feyenoord-directeur Eric Gudde maakte woensdag bekend dat de onderhandelingen met de investeerders zijn stopgezet omdat een concreet aanbod uitbleef (archieffoto 08-01-08). ANP
ROTTERDAM - Trust-directeur Michel Perridon is woedend na het besluit van de directie van Feyenoord om de besprekingen met de groep van investeerders af te breken. ,,We zijn als een stelletje kwajongens behandeld. De directie van Feyenoord moet de eer aan zichzelf houden en aftreden'', zegt hij vrijdag in de Volkskrant.
Feyenoord-directeur Eric Gudde maakte woensdag bekend dat de onderhandelingen met de investeerders zijn stopgezet omdat een concreet aanbod uitbleef. ,,We wilden inderdaad geen zaken doen met mensen die de laatste jaren zoveel geld verbrast hebben. De financiële situatie van Feyenoord is veel slechter dan de directie en de raad van commissarissen doen voorkomen. Maar de heren willen niet met de billen bloot. Ik ben verbijsterd dat ze nu hun reddingsboei weggooien terwijl de club verdrinkt.''
Perridon heeft zijn laatste hoop gevestigd op de sportclub Feyenoord. ,,We hebben met de sportclub Feyenoord concrete afspraken gemaakt over een kapitaalinjectie. De sportclub heeft de directie en raad van commissarissen van de BVO Feyenoord uitgenodigd voor een gesprek. Als ze maandag niet verschijnen, moeten alle verantwoordelijken zeker opstappen.''
versteegrobjequote:
Ik bedoel meer dat zodra een club zich meldt, de meeste spelers opeens gaan stampvoeten en gaan dreigen met arbitrage-commissies als ze hun zin niet krijgen. Dan opeens is een contract een waardeloos papiertje.quote:
Te weinig zelfkritiek. Makaay zal denken: "ik krijg te weinig ballen", Hofland zal denken: "de sfeer is niet goed" en zo kun je wel doorgaan.quote:Sja, dat zou kunnen. Maar Landzaat zal ook denken dat hij het hele jaar geblesseerd is geweest en dus weinig schuld heeft aan de slechte prestaties. En zo zullen er wel meer zijn die het niet hun schuld vinden. Als je de salarissen niet kan betalen moet je spelers weg doen, maar niet praten over salarissen inhouden. Ook Feyenoord heeft bij hun volle verstand dat contract getekend.
Er staat nergens in het contract dat het niet mag.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:11 schreef Ritmo het volgende:
Zit wel een kern van waarheid in, maar dat betekend niet dat je dan maar zo mag falen. Het betekend eerder dat je b.v. eens wat meer mag oefenen op dode spel-momenten waardoor je de play-offs keihard verliest (Hofland, Bahia, Landzaat), je collega's moeten helpen met hoe ze zorgen dat je wél een bal krijgt (Makaay) kortom: niet direct 1 minuut na je training in de auto naar je gezin zitten.
Idd. 7e worden lukt ook wel als je de dure spelers vervangt door jongere spelers (Botteghin voor Hofland, zoals ik al zei). Verschil is dan alleen dat je toekomst in je selectie hebt en dat je zo'n 10 miljoen aan salarissen per jaar uitspaart.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:07 schreef Happel het volgende:
Gewoon op de transferlijst zetten. Het zou onverstandig zijn van Feijenoord om ze te behouden voor de club, terwijl er nagenoeg geen middelen zijn om ze te betalen. Ook Van Bronckhorst die met zijn ¤2.1 miljoen per jaar te zwaar op de begroting drukt.
Klopt, en dus vinden de genoemde spelers dat ze geen morele plichten richting hun club hebben, en aan zulke gasten heeft geen enkele club iets. Zonder medelijden wegtreiteren dus, als ze niet mee willen werken aan een transfer. Er staat ook nergens in het contract dat Landzaat niet, uitgelachen door supporters, een tijdje op Varkenoord door mag brengen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er staat nergens in het contract dat het niet mag.
Stuur Gudde een mailtje zou ik zeggenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd. 7e worden lukt ook wel als je de dure spelers vervangt door jongere spelers (Botteghin voor Hofland, zoals ik al zei). Verschil is dan alleen dat je toekomst in je selectie hebt en dat je zo'n 10 miljoen aan salarissen per jaar uitspaart.
Bron is Sportweek een tijdje terug. En ik denk dat het wel waar is.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:21 schreef raptorix het volgende:
Is er een bron die meld dat Bronckhorst dat verdient? 2,1 miljoen vind ik nogal aan hoge kant, ik meen dat een Snijder 1.2 miljoen per jaar verdiende bij Ajax en dat dat toen al exceptioneel hoog was voor nederland.
Niet op deze.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:26 schreef raptorix het volgende:
Overigens werd ik op de Feyenoord forums een halfjaar terug nog keihard uitgelachen toen ik zei dat Arnoutovic een goeie is om te contracteren
Stekelenburg verdient ¤2,2 miljoen per jaar.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:21 schreef raptorix het volgende:
Is er een bron die meld dat Bronckhorst dat verdient? 2,1 miljoen vind ik nogal aan hoge kant, ik meen dat een Snijder 1.2 miljoen per jaar verdiende bij Ajax en dat dat toen al exceptioneel hoog was voor nederland.
E.Gudde@feyenoord.nl?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Stuur Gudde een mailtje zou ik zeggen.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:26 schreef raptorix het volgende:
Overigens werd ik op de Feyenoord forums een halfjaar terug nog keihard uitgelachen toen ik zei dat Arnoutovic een goeie is om te contracteren
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:18 schreef Kopbal het volgende:
Feyenoord opnieuw onder curatele volgens Schelvis.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:18 schreef Kopbal het volgende:
Feyenoord opnieuw onder curatele volgens Schelvis.
Serieus, de rente niet meetellen - hoe dom kan je zijn?quote:'Schuld Feyenoord wellicht twee keer zo groot'
Door pieter op 22-05-2009 om 12:47
De schuld van Feyenoord is flink hoger dan de leiding doet geloven. Gisteren kwam Perridon al met dit nieuws, RTV Rijnmond liet het vandaag ook horen uit mondde van analist Schelvis. Volgens hem is het zelfs mogelijk dat de schuld twee keer zo groot is.
Volgens Gudde en co bedraagt het negatief vermogen 21 miljoen. Schelvis laat weten dat de leiding in de resultaten echter niet de rente meeneemt over de schuld. Aangezien Feyenoord al langere tijd met financiële problemen kampt kan de rente wel eens een behoorlijk bedrag zijn. Perridon liet gisteren nog weten dat de clubleiding niet met de 'billen bloot' wil.
Geen 21 miljoen, maar het dubbele. 42 miljoen.quote:'Schuld Feyenoord wellicht twee keer zo groot'
De schuld van Feyenoord is flink hoger dan de leiding doet geloven. Gisteren kwam Perridon al met dit nieuws, RTV Rijnmond liet het vandaag ook horen uit mondde van analist Schelvis. Volgens hem is het zelfs mogelijk dat de schuld twee keer zo groot is.
Volgens Gudde en co bedraagt het negatief vermogen 21 miljoen. Schelvis laat weten dat de leiding in de resultaten echter niet de rente meeneemt over de schuld. Aangezien Feyenoord al langere tijd met financiële problemen kampt kan de rente wel eens een behoorlijk bedrag zijn. Perridon liet gisteren nog weten dat de clubleiding niet met de 'billen bloot' wil.
Dat zou 100 % rente betekenen en dat lijkt me ook wel sterk?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen 21 miljoen, maar het dubbele. 42 miljoen.
Ik begin er goed de tering in te krijgen. Worden gewoon glashard voorgelogen als dit waar is. Schelvis is (in dit geval) helaas iemand die weet waar hij het over heeft...
Die is dan natuurlijk ook gewoon verantwoordelijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:38 schreef TC03 het volgende:
Ik ben benieuwd of Gudde er over twee weken nog zit.
Van Well moet toch ook goed ziek worden van dit gezeik.
Van Wells kop zelf gaat er ook af als Gudde en Jacobs weg moeten. Tenzij ze hem tijdenlang compleet voorgelogen hebben. Maar ik denk dat het toch echt vanuit de supporters moet komen, wat niet gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:38 schreef TC03 het volgende:
Ik ben benieuwd of Gudde er over twee weken nog zit.
Van Well moet toch ook goed ziek worden van dit gezeik.
Mijn god..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen 21 miljoen, maar het dubbele. 42 miljoen.
Ik begin er goed de tering in te krijgen. Worden gewoon glashard voorgelogen als dit waar is. Schelvis is (in dit geval) helaas iemand die weet waar hij het over heeft...
boh. Ik heb al 100 jaar geroepen dat dikke theo van vites naar Feyenoord moest gaan. Tering. Gewoon n middenvelder met n pass, n body en uitstraling. Gio mooi linksback. pfffquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:26 schreef raptorix het volgende:
Theo Janssen had idd echt zo'n missende schakel ala Schaars kunnen zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:41 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
boh. Ik heb al 100 jaar geroepen dat dikke theo van vites naar Feyenoord moest gaan. Tering. Gewoon n middenvelder met n pass, n body en uitstraling. Gio mooi linksback. pfff
dit dus.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:40 schreef Kopbal het volgende:
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Je begint bijna te hopen op een vermogende Arabier. Bijna.
True.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Die is dan natuurlijk ook gewoon verantwoordelijk.
Denk niet dat ze een van de grootste clubs van Nederland kwijt willen. Zou zeer schadelijk zijn voor het Nederlandse voetbal.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:17 schreef Prosac het volgende:
Ben trouwens heel benieuwd of de KNVB zich tegen Feyenoord net zo zou durven op te stellen als tegen een Fortuna Sittard indien deze problemen maar blijven aanhouden.
Verwacht dat de heren uit Zeist dan onder permanente bewaking zullen moeten worden gesteld.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:17 schreef Prosac het volgende:
Ben trouwens heel benieuwd of de KNVB zich tegen Feyenoord net zo zou durven op te stellen als tegen een Fortuna Sittard indien deze problemen maar blijven aanhouden.
Natuurlijk durven ze dat niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:17 schreef Prosac het volgende:
Ja, de nieuwste wekelijkse leugen van Gudde.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:20 schreef Prosac het volgende:
van Nijnatten had het in het AD over een arabier die Feyenoord over zou willen nemen?
quote:Hoewel Feyenoord de gesprekken met Perridon heeft gestaakt is de investeerder nog wel in gesprek met SC Feyenoord. "Het plan is om SC Feyenoord geld te lenen, dat doorgeplaatst kan worden naar de bvo. Deze constructie hebben we bedacht, omdat de proftak van Feyenoord geen zekerheden kon geven en SC Feyenoord het stadion als onderliggende waarde heeft. Dit substantiële bedrag is bedoeld om de schulden van Feyenoord te verminderen en niet om gekke dingen mee te doen."
SC Feyenoord-secretaris Cees Ultee bevestigt de besprekingen. "Hoewel de proftak er nu mee is gestopt, gaan wij ermee door. Als SC Feyenoord hebben we onze eigen verantwoordelijkheid en de gesprekken met Perridon verlopen plezierig."
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:26 schreef Ritmo het volgende:
Blijkbaar. En via de media vervolgens de directie weg zien te krijgen. Best slim.
Ik vraag me af of ze bij Feyenoord door de bomen het bos nog wel zien met al die constructies van ze.quote:
Kans dat er vanmiddag op de website staat dat het onzin is.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:36 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Het is niet erg netjes, maar als dit de manier is om troep op te ruimen dan moet het maar. Ik ben echt benieuwd wat Gudde te zeggen heeft over de verhalen dat de schuld ruim twee keer zo veel is als hij beweert ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |