Zal wel weer gelul zijn van Gudde idd, 't wordt tijd dat ze die eppo eruit flikkeren.quote:
nu is idd de maat vol!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:47 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Zal wel weer gelul zijn van Gudde idd, 't wordt tijd dat ze die eppo eruit flikkeren.
quote:
rouwverwerkingquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:59 schreef lighted het volgende:
Gisteren bij mij in de straat @ R'dam, een Feyenoorder die na de 4-0 nederlaag keihard een Feyenoord cd ging draaien. Is dat trouw zijn aan je club of puur voor lul staan?
Ik moet toegeven dat ie hier wel gelijk in heeft.quote:Gudde, algemeen directeur van de Kuipbewoners, bevestigde dat de groep-Perridon te hoge eisen stelde. Bij een nog grotere inkrimping van de begroting verwacht de clubleiding dat Feyenoord de komende jaren afhaakt in de top én subtop. "Je kunt de begroting niet in één keer terugbrengen van 48 miljoen euro naar 37 miljoen, zoals zij wilden. Dan komt de bedrijfsvoering in gevaar. Moeten we dan de scouting afschaffen? En ik ga onze levensader, de jeugdopleiding, ook niet afsnijden."
Ja.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:59 schreef lighted het volgende:
een Feyenoorder, is dat puur voor lul staan?
Van 48 miljoen naar 39 kan wel en naar 37 niet? Dan is de oplossing vrij simpel: exit Landzaat.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ie hier wel gelijk in heeft.
Waarschijnlijk was dat al meegenomen in de stap van 48 naar 39.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:05 schreef Ruud het volgende:
[..]
Van 48 miljoen naar 39 kan wel en naar 37 niet? Dan is de oplossing vrij simpel: exit Landzaat.
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was dat al meegenomen in de stap van 48 naar 39.
Precies, volgens mij probeert hij op deze manier gewoon de supporters een beetje rustig te houden. Over een maandje horen we: ja met deze mensen is het ook niet gelukt, jammer maar helaas..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:47 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Zal wel weer gelul zijn van Gudde idd, 't wordt tijd dat ze die eppo eruit flikkeren.
Idd, wat een lulverhaal dit.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:14 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Precies, volgens mij probeert hij op deze manier gewoon de supporters een beetje rustig te houden. Over een maandje horen we: ja met deze mensen is het ook niet gelukt, jammer maar helaas..
Dacht ik ook. Wellicht dat de sint is afgehaakt nadat Perridon zo heeft lopen schreeuwen in de media?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:39 schreef Happel het volgende:
Ik dacht trouwens dat Perridon en Sint Nicolaas tot dezelfde groep behoorde?
Idd, ik denk dat zowel Feyenoord als Perridon fout zitten. Met als resultaat alleen maar verliezers.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:18 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik begrijp wel dat Perridon eerst volledige openheid van zaken wil. Als je ergens geld in gaat pompen moet elk lijk de kast uit zijn.
Al lijkt het me wel een type die altijd wel ergens een excuus vandaan haalt om er niet in te stappen.
Het punt waar Perridon en Gudde fundamenteel over van mening verschillen is dat Perridon zegt dat het wel mogelijk is om al die zaken te behouden en toch de begroting te laten zakken naar 37 miljoen. Waarom kunnen AZ, Twente en Heerenveen met een veel lagere begroting ook topvoetbal spelen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ie hier wel gelijk in heeft.
Omdat daar gestructueerd aan een gebalanceerde selectie is gewerkt, terwijl wij alleen blindelings en zonder enig goed plan wat grote namen hebben gehaald. Vrijwel elke basisspeler (op de backs na) van ons zou individueel gezien gewoon in de basis staan bij AZ of Twente.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het punt waar Perridon en Gudde fundamenteel over van mening verschillen is dat Perridon zegt dat het wel mogelijk is om al die zaken te behouden en toch de begroting te laten zakken naar 37 miljoen. Waarom kunnen AZ, Twente en Heerenveen met een veel lagere begroting ook topvoetbal spelen?
Klopt. Daarom is het misschien van Perridon ook wat teveel gevraagd om de begroting nog verder terug te brengen, aangezien Feyenoord met flinke salariskosten zit en je die niet zo 1-2-3 kan wegsnijden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat daar gestructueerd aan een gebalanceerde selectie is gewerkt, terwijl wij alleen blindelings en zonder enig goed plan wat grote namen hebben gehaald. Vrijwel elke basisspeler (op de backs na) van ons zou individueel gezien gewoon in de basis staan bij AZ of Twente.
Dat is iets wat ze wel moeten proberen. Gewoon duidelijk laten blijken dat vrijwel elke speler t.e.a.b te koop is, om mee te beginnen. Hofland die ruim een miljoen verdient kun je dan vervangen door b.v. Botteghin van Zwolle. Die is tevreden met 3 ton per jaar, is nog jong en bovendien zal ie niet minder presteren dan Hofland. En zo moet je elke oudere speler bekijken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt. Daarom is het misschien van Perridon ook wat teveel gevraagd om de begroting nog verder terug te brengen, aangezien Feyenoord met flinke salariskosten zit en je die niet zo 1-2-3 kan wegsnijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |