Wat weerhoudt je ervan haar te omarmen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef IHVK het volgende:
Je zou het bijna eens worden met Rita. Bijna.
Welke isuesquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:21 schreef pberends het volgende:
Rita heeft wel gelijk op sommige punten, maar ze is zo dom als een achterend van een koe. Vooral op issues die niet over integratie gaan.
De gulden eeuw komt eraanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:23 schreef borisz het volgende:
Terug naar de gulden. Mensen die nu nog omrekenen
. Daarover moet je een flinke inflatiecorrectie toepassen wil je dat anno 2009 willen doen.
Ik reken terug hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:23 schreef borisz het volgende:
. Daarover moet je een flinke inflatiecorrectie toepassen wil je dat anno 2009 willen doen.
Ik zou ook wel terug willen, maar het is niet erg reëel.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:23 schreef borisz het volgende:
Ze gaat assymptotisch naar 0, as time goes byquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:22 schreef tong80 het volgende:
Rita doet niet mee aan de europese verkiezingen
Staat ze zo slecht in de peilingen ?
Alleen is dat niet helemaal reëel. Patatje oorlog was in de jaren 70 ook goedkoper dan nu.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik reken terug hoor.
Zelfs bij een patatje met
daar zit wel iets in, onbewust is de tijd stilgezetquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Alleen is dat niet helemaal reëel. Patatje oorlog was in de jaren 70 ook goedkoper dan nu.
Ja die Belg is ergquote:
Net weer ja, apartquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:35 schreef .txt het volgende:
Prachtig dat er elke keer als het woord "Belg" of "Belgisch" valt er iemand gaat lachen.
Mooi voor Rita.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:39 schreef Lkw het volgende:
Wat een onzin van Ratelband zeg. Zelfmoordaanslagen vergoeilijken, natuurlijk jongen.
Ik begrijp misschien wat hij wil zeggen, maar wat er uiteindelijk uit z'n mond komt is onacceptabel. Vind ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:40 schreef .txt het volgende:
[..]
Mooi voor Rita.
Die Emiel kan zichzelf wel heel mooi voor schut zetten... Zeker ook een cursus voor gevolgd.
Hij praat het niet goed, hij probeert alleen wat verwarring te stichten in een vaste Westerse perceptie om een punt te maken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:39 schreef Lkw het volgende:
Wat een onzin van Ratelband zeg. Zelfmoordaanslagen vergoeilijken, natuurlijk jongen.
Dat is waar. Maar Ratelband valt inderdaad enorm door de mand. Ongelooflijk, wat een sukkel.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:42 schreef IHVK het volgende:
Ze noemen ook alleen de negatieve dingen.
Hebben ze het nog niet over Feijenoordquote:
Ja maar hij gaat ons wel mooi door de crisis heen helpen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:44 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar Ratelband valt inderdaad enorm door de mand. Ongelooflijk, wat een sukkel.
quote:Sorry dat ik het zeg maar u raaskalt maar wat....
Die zal zich kapot schrikken van zijn tafelgenoten. En terecht. Die Belg is de enige sympathieke figuur hier.quote:
Je mag dan wel een moderator zijn, maar je kan hier niet beweren dat er iets positiefs is aan 23 onschuldige inwoners van Israël in een bus aan duizend stukjes blazen.quote:
Dat is mijn punt ook.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:48 schreef .txt het volgende:
[..]
Je mag dan wel een moderator zijn, maar je kan hier niet beweren dat er iets positiefs is aan 23 onschuldige inwoners van Israël in een bus aan duizend stukjes blazen.
Of wel?![]()
Je vergeet Beiroet. Bij elkaar dus toch al 3 landen met idiote regels en gewoonten.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is mijn punt ook.
Hij is door ongeveer heel het midden oosten geweest. En ze pakken dan Saoedi Arabië en een zelfmoordterrorist eruit.
Dan begreep ik je verkeerd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is mijn punt ook.
Hij is door ongeveer heel het midden oosten geweest. En ze pakken dan Saoedi Arabië en een zelfmoordterrorist eruit.
Pardon? Dan heb je nooit van bijvoorbeeld de Saracenen of de Ottomanen gehoord.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:54 schreef .txt het volgende:
[..]
Dan begreep ik je verkeerd.
Nja, het Midden-Oosten kent de minste genocides en de minste oorlogen (t.o.v. Europa, Azië) ...
Dan ga je ook best wel ver terug.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:57 schreef Lkw het volgende:
[..]
Pardon? Dan heb je nooit van bijvoorbeeld de Saracenen gehoord.
Die was om eerlijk te zijn al eens voorbij gekomen in [POL]quote:
Okee, dat is zo. Maar vergeet niet hoeveel mensen worden vermoord door types als Saddam en andere dictators in de islamitische wereld. Verder hebben we in de moderne tijd conflicten gehad met moslims in Indonesië, Darfur of de Iran-Irakoorlog. En eigenlijk hebben ze conflicten met een ieder die geen moslim is, zie Madrid, Londen, 9/11.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:01 schreef .txt het volgende:
[..]
Die was om eerlijk te zijn al eens voorbij gekomen in [POL]
Overigens was dat geen systematische moordpartij zoals in nazi-Duitsland.
Schaatsen is hier naastquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:02 schreef sander89 het volgende:
Toch krijgt Ratelband gelijkt van het NOS journaal.
De Spanjaarden nemen nu ook de mindere banen die ze eerst niet wilden, straks gaan hoop Polen volgend jaar ook weer terug.
Tja... En 80% van de slachtoffers van moslim-terrorisme zijn moslims. De Iran-Irak oorlog was een Sjiïeten versus Soennieten conflict... En nog steeds baseert de NAVO haar relaties met die landen op de Sjiëten-Soennieten scheidslijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:05 schreef Lkw het volgende:
[..]
Okee, dat is zo. Maar vergeet niet hoeveel mensen worden vermoord door types als Saddam en andere dictators in de islamitische wereld. Verder hebben we in de moderne tijd conflicten gehad met moslims in Indonesië, Darfur of de Iran-Irakoorlog. En eigenlijk hebben ze conflicten met een ieder die geen moslim is, zie Madrid, Londen, 9/11.
Ik praat daarmee de oorlogen in Europa natuurlijk niet goed, maar de islamitische landen als lieverdjes afschilderen, gaat me ietsje te ver..
Verder: zie het nu lopende NOS Journaal
Ja to say less!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:58 schreef tong80 het volgende:
Rita tegen werklozen :
'Ga je eigen groententuin beginnen'
Nee to say more ?
Wat doe jij nu dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:05 schreef Klopkoek het volgende:
Sowieso vind ik het schermen met de praktijken in het Midden-Oosten valselijke stemmingmakerij. Het is niet voor niets dat vele moslims uit die gebieden naar het Westen willen. Dat is niet alleen vanwege economische redenen maar ook omdat ze hier meer geestelijke vrijheid bezitten.
Hoe kom je er bij dat ze zo rechts zijn? Naar mijn idee zijn ze vooral erg christelijk conservatief en hun politieke voorkeur zal wel uitgaan naar SGP of Christenunie.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:05 schreef Klopkoek het volgende:
Wat ik duidelijk slechter vindt is dat deze rakkers nog rechtser zijn dan P&W
Maar goed, jij zegt hierboven ergens dat ze 'nog rechtser dan P&W' zijn. Dan vraag ik me toch af wat jij links vindt. Alleen types als Castro?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:51 schreef Klopkoek het volgende:
Je kon het merken aan toen die aspergeslavenhoudster werd geinterviewd
Sowieso is van Knevel bekend dat het een economisch rechtse CDA'er is. Dat zegt hij zelf ook.
Om 22:57u op Ned 1.quote:WILLEM NIJHOLT, JOHN VAN DEN HEUVEL EN SUSAN VALKEN
En Henk Hagoort, die gaat verdedigen dat Paul de Leeuw 4 ton per jaar verdient.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:45 schreef .txt het volgende:
Vandaag maar weer eens kijken:
[..]
Om 22:57u op Ned 1.
8,4 ton in guldens..quote:Op maandag 25 mei 2009 18:16 schreef Lkw het volgende:
[..]
En Henk Hagoort, die gaat verdedigen dat Paul de Leeuw 4 ton per jaar verdient.
Ik vind Paul de Leeuw alleen leuk als hij zingt, verder moet ie z'n kop houden.quote:
Die heeft aangekondigd zijn salaris terug te laten brengen naar 181.000 euro.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:28 schreef sander89 het volgende:
Volgens mij krijgt die Knevel ook meer betaalt dan de Balkenende norm?
Groot Theaterman..ik vind hem ook goed. Ja hij heeft veel meegemaakt in de Jappenkampquote:Op maandag 25 mei 2009 23:53 schreef golfer het volgende:
Beschadigde man, Willem Nijholt, maar blijft een jeugdidool van mij.
Aldus de twitter van Andries Knevel.quote:Hoera! Ik ben zojuist opa geworden van een gezonde kleinzoon. De eerste, na twee kleindochters. Victor is zijn naam. Ga het straks vertellen
Ik ken geloof ik alleen de eerste maar.quote:MARK RUTTE, THOMAS ZIJLMA, HANS NEVEN EN REINIER VAN DEN BERG
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:51 schreef golfer het volgende:
Ik ga Over Vaders en Zonen bekijken en sla deze dus over.
Leuk toch.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:38 schreef leipelullo het volgende:
Knevel:
"Je bent christelijk, wat betekent zo een bliksem dan voor jou?"
Waarom altijd vragen over het geloof? Wat een gezeik. Praat over iets nuttig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |