Ik begrijp misschien wat hij wil zeggen, maar wat er uiteindelijk uit z'n mond komt is onacceptabel. Vind ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:40 schreef .txt het volgende:
[..]
Mooi voor Rita.
Die Emiel kan zichzelf wel heel mooi voor schut zetten... Zeker ook een cursus voor gevolgd.
Hij praat het niet goed, hij probeert alleen wat verwarring te stichten in een vaste Westerse perceptie om een punt te maken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:39 schreef Lkw het volgende:
Wat een onzin van Ratelband zeg. Zelfmoordaanslagen vergoeilijken, natuurlijk jongen.
Dat is waar. Maar Ratelband valt inderdaad enorm door de mand. Ongelooflijk, wat een sukkel.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:42 schreef IHVK het volgende:
Ze noemen ook alleen de negatieve dingen.
Hebben ze het nog niet over Feijenoordquote:
Ja maar hij gaat ons wel mooi door de crisis heen helpen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:44 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar Ratelband valt inderdaad enorm door de mand. Ongelooflijk, wat een sukkel.
quote:Sorry dat ik het zeg maar u raaskalt maar wat....
Die zal zich kapot schrikken van zijn tafelgenoten. En terecht. Die Belg is de enige sympathieke figuur hier.quote:
Je mag dan wel een moderator zijn, maar je kan hier niet beweren dat er iets positiefs is aan 23 onschuldige inwoners van Israël in een bus aan duizend stukjes blazen.quote:
Dat is mijn punt ook.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:48 schreef .txt het volgende:
[..]
Je mag dan wel een moderator zijn, maar je kan hier niet beweren dat er iets positiefs is aan 23 onschuldige inwoners van Israël in een bus aan duizend stukjes blazen.
Of wel?![]()
Je vergeet Beiroet. Bij elkaar dus toch al 3 landen met idiote regels en gewoonten.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is mijn punt ook.
Hij is door ongeveer heel het midden oosten geweest. En ze pakken dan Saoedi Arabië en een zelfmoordterrorist eruit.
Dan begreep ik je verkeerd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is mijn punt ook.
Hij is door ongeveer heel het midden oosten geweest. En ze pakken dan Saoedi Arabië en een zelfmoordterrorist eruit.
Pardon? Dan heb je nooit van bijvoorbeeld de Saracenen of de Ottomanen gehoord.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:54 schreef .txt het volgende:
[..]
Dan begreep ik je verkeerd.
Nja, het Midden-Oosten kent de minste genocides en de minste oorlogen (t.o.v. Europa, Azië) ...
Dan ga je ook best wel ver terug.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:57 schreef Lkw het volgende:
[..]
Pardon? Dan heb je nooit van bijvoorbeeld de Saracenen gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |