Wat weerhoudt je ervan haar te omarmen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef IHVK het volgende:
Je zou het bijna eens worden met Rita. Bijna.
Welke isuesquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:21 schreef pberends het volgende:
Rita heeft wel gelijk op sommige punten, maar ze is zo dom als een achterend van een koe. Vooral op issues die niet over integratie gaan.
De gulden eeuw komt eraanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:23 schreef borisz het volgende:
Terug naar de gulden. Mensen die nu nog omrekenen
. Daarover moet je een flinke inflatiecorrectie toepassen wil je dat anno 2009 willen doen.
Ik reken terug hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:23 schreef borisz het volgende:
. Daarover moet je een flinke inflatiecorrectie toepassen wil je dat anno 2009 willen doen.
Ik zou ook wel terug willen, maar het is niet erg reëel.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:23 schreef borisz het volgende:
Ze gaat assymptotisch naar 0, as time goes byquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:22 schreef tong80 het volgende:
Rita doet niet mee aan de europese verkiezingen
Staat ze zo slecht in de peilingen ?
Alleen is dat niet helemaal reëel. Patatje oorlog was in de jaren 70 ook goedkoper dan nu.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik reken terug hoor.
Zelfs bij een patatje met
daar zit wel iets in, onbewust is de tijd stilgezetquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Alleen is dat niet helemaal reëel. Patatje oorlog was in de jaren 70 ook goedkoper dan nu.
Ja die Belg is ergquote:
Net weer ja, apartquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:35 schreef .txt het volgende:
Prachtig dat er elke keer als het woord "Belg" of "Belgisch" valt er iemand gaat lachen.
Mooi voor Rita.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:39 schreef Lkw het volgende:
Wat een onzin van Ratelband zeg. Zelfmoordaanslagen vergoeilijken, natuurlijk jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |