Hahaquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:24 schreef Sanderrrr het volgende:
auto's zijn tegenwoordig allemaal hetzelfde, allemaal een gas pedaal, een rem en een stuur.
WP5.1quote:
Goeiegenade is die me ff een partij lelijkquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:40 schreef Karina het volgende:
Die van mij ziet er heel anders uit hoor.
[ afbeelding ]
OOK een lekker groot scherm en je kunt er nog mee bellen ook.
Moet je eens een iPhone proberen, die heeft een aanraakgevoelig capacitief touchscreen wat zeer goed reageert. De meeste touchscreens zijn resistief en zijn drukgevoelig. Het verschil hier tussen is immens.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:37 schreef Schunckelstar het volgende:
touchscreen![]()
ik zal er wel te lomp voor zijn, maar ik vind het echt kut werken
geef mij maar gewoon de ouderwetse knopjes waar ik blind mee kan smsen op hoog tempo...dat lukt mij met geen enkel touchscreen waarschijnlijkquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Moet je eens een iPhone proberen, die heeft een aanraakgevoelig capacitief touchscreen wat zeer goed reageert. De meeste touchscreens zijn resistief en zijn drukgevoelig. Het verschil hier tussen is immens.
Ik heb denk ik nog nooit zo'n lelijke telefoon gezien.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:40 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:45 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
geef mij maar gewoon de ouderwetse knopjes waar ik blind mee kan smsen op hoog tempo...dat lukt mij met geen enkel touchscreen waarschijnlijk
maar nog steeds zitten er altijd vette vingers op je schermquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Moet je eens een iPhone proberen, die heeft een aanraakgevoelig capacitief touchscreen wat zeer goed reageert. De meeste touchscreens zijn resistief en zijn drukgevoelig. Het verschil hier tussen is immens.
Ik haal 300 aanslagen per minuut op mijn iPhonequote:Op donderdag 21 mei 2009 19:45 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
geef mij maar gewoon de ouderwetse knopjes waar ik blind mee kan smsen op hoog tempo...dat lukt mij met geen enkel touchscreen waarschijnlijk
ik ben sneller met mijn telefoon als met een toetsenbord dus dat word hem niet voor mijquote:
netjesquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik haal 300 aanslagen per minuut op mijn iPhone.
Je sms't sneller dan dat je typt?quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:49 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik ben sneller met mijn telefoon als met een toetsenbord dus dat word hem niet voor mij
Die heb ik nog steeds. Reservetelefoon jeweets.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:50 schreef MusiqueArtistique het volgende:
[ afbeelding ]
hoe hard je ook gooide, hij ging niet kapot... NOSTALGIEMOMENTJE
waarom ging je gooien met je telefoonquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:50 schreef MusiqueArtistique het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon, omdat het kanquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:51 schreef Rijpie het volgende:
[..]
waarom ging je gooien met je telefoon
kwaliteitstest? duhquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:51 schreef Rijpie het volgende:
[..]
ja, tot er een bepaald woord niet in het woordenboek van je telefoon staat. dan ben je ineens 3 minuten verder..quote:
zo'n beetje alle woorden die ik gebruik staan er onderhand wel in, maar ik heb dan ook een 2,5 jaar oude telefoonquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:53 schreef MusiqueArtistique het volgende:
[..]
ja, tot er een bepaald woord niet in het woordenboek van je telefoon staat. dan ben je ineens 3 minuten verder..
beste telefoon ooitquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:50 schreef MusiqueArtistique het volgende:
[ afbeelding ]
en die toetsen jongen, heerlijk. fuck touchscreen.![]()
Ziet eruit als een Nokia die op dieet moet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:40 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Zoooo.... Die was hip in 2003 of zo.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:40 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Ga toch liever gewoon voor een voetbalquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:31 schreef o.us het volgende:
[ afbeelding ]
Geen rotzooitelefoon, lekker stevig, goeie mp3 speler en je kan er nog mee voetballen ook.
Handig als je in Ethopië woont.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:33 schreef wazoomie het volgende:
[ afbeelding ]
Standby-tijd van een maand en als de accu leeg is, kun je verder op een AAA-batterij.
quote:
Baas-telefoonquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:50 schreef MusiqueArtistique het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was inderdaad een heldentelefoon, die 3310quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:00 schreef Henno het volgende:
[..]
Baas-telefoon![]()
Dat was er inderdaad nog een van de "laat maar stuiteren" generatie, in het ergste geval ving het afneembare frontje en de batterij de klap op en moest je dus even een paar onderdelen terug in elkaar klikken en werden de hoekjes op een gegeven moment wat vlakkerMaar werken bleef ie.
Die van mij is uiteindelijk in de wasmachine aan z'n einde gekomen in een broekzak
Mijn huidige telefoon (6510) is ook nog zo'n monochroom-afneembaar-frontje model, alleen dan iets kleiner. Ook al ontelbare keren gestuiterd en weer in elkaar geklikt. Volgens mij gaan die fragiele inklap- en schuifmodellen een stuk minder goed om met het trottoir
quote:
Kan niet wachten.quote:
Nou, maar het is wel een Philips.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:33 schreef wazoomie het volgende:
[ afbeelding ]
Standby-tijd van een maand en als de accu leeg is, kun je verder op een AAA-batterij.
quote:
Haha, m'n broertje heeft zo'n ding.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:10 schreef leLe-- het volgende:
[ afbeelding ]
slechtste telefoon ooit gemaakt.
Het interesseert me echt geen hol hoe mijn telefoon er uitziet. Ik heb deze al een jaar of vijf/zes en hij doet het nog steeds prima, ik vraag me af of die supersonische Iphone ook zo lang meegaat.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:47 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik heb denk ik nog nooit zo'n lelijke telefoon gezien.
Alleen wil je die het liefst uit het raam gooien en dequote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:44 schreef Rasher het volgende:
De allereerste HTC Touch
[ afbeelding ]
Stuk kleiner dan een iPhone en toch een touchscreen. Hoe'st mogelijk!
Eenschquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:10 schreef leLe-- het volgende:
[ afbeelding ]
slechtste telefoon ooit gemaakt.
die heb ik hier een liggen, nog bijna nieuw, en toch gebruik ik nog steeds mijn oude telefoon..zo'n rotzooi vind ik dat, die n95quote:
Jazeker. Het enige minpunt wat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is dat je geen actieve playlist kan maken. Je kan wel bijvoorbeeld een heel album of bijvoorbeeld alle nummer random in één keer afspelen. Maar echt nummer voor nummer een playlist maken die meteen afgespeeld wordt gaat niet. Wat je wel kan doen is eerst een playlist maken en die daarna afspelen, maar dat werkt niet zo handig.quote:
Bedankt, klinkt allemaal goed! Ik zat te twijfelen tussen deze of de N85, dus ik ga ze allebei maar eens een keer uitproberen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:06 schreef switchboy het volgende:
[..]
Jazeker. Het enige minpunt wat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is dat je geen actieve playlist kan maken. Je kan wel bijvoorbeeld een heel album of bijvoorbeeld alle nummer random in één keer afspelen. Maar echt nummer voor nummer een playlist maken die meteen afgespeeld wordt gaat niet. Wat je wel kan doen is eerst een playlist maken en die daarna afspelen, maar dat werkt niet zo handig.
Qua GPS is de fix snel. helemaal met agps aan. Ik gebruik zelf garmin en niet maps om mee te rijden. Alles is groot genoeg om met je vingers te bedienen, dus de stylus en het plectrum heb ik echt nog nooit gebruikt. Alleen is het wel zo dat de kleine qwerty niet echt makkelijk werkt. Maar die gebruik ik toch niet. Alleen grote qwerty of numeriek.
Door het qwerty tobo is het gebruik van de agenda en mail functies echt een verademing ten opzichte van m'n vorige telefoon.
De camera is buiten goed, maakt scherpe foto's binnen heeft hij helaas snel last van ruis als het al een beetje donker begint te worden.
De batterij gaat bij normaal gebruik (een beetje bellen smsen een foto en wat muziek luisteren) zo'n 4-5 dagen mee. Als de GPS gebruikt wordt daalt het wel snel.
Ik was bijna gevallen voor het uiterlijk van die Chocolate... maar blij dat ik niet gezwicht ben en gewoon een Motorola V3 genomen heb.quote:
apple flikkerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:15 schreef boskameel het volgende:
windows mobile
stylus
typen met een stylus
haperend niet goed werkend touchscreen
iphone met een snel werkend touchscreen
soepele interface van apple
Hahaha apple, wat voor trieste meeloper ben je dan. En nog te veel betalen ook.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:15 schreef boskameel het volgende:
windows mobile
stylus
typen met een stylus
Telefoon met browser die geen kopieer- en plakfunctie kentquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:15 schreef boskameel het volgende:
windows mobile
stylus
typen met een stylus
Ben er niet ontevreden mee, maar heeft wat weinig functies naar mijn wensen. Ook valt die van mij regelmatig uit als ik er ongelukkig tegenaan tik laat vallen. Doet het goed als MP3-speler, maar ik ga toch echt voor een smartphone als ik een nieuwe mag uitzoekenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:31 schreef o.us het volgende:
[ afbeelding ]
Geen rotzooitelefoon, lekker stevig, goeie mp3 speler en je kan er nog mee voetballen ook.
Dat heb ik serieus nog nooit gemist. Wat een loze argumenten. Vergeet ook niet dat ik niet kan mms'en? Dat heb ik 1 keer gedaan in mijn leven, in 2005quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:58 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Telefoon met browser die geen kopieer- en plakfunctie kent
EDIT: http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=iphone![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:53 schreef N.icka het volgende:
Het maakt mij geen bal uit hoe een telefoon er uit ziet .Als ik er maar mee kan bellen
Mja. Is toch vervelend als je een PDF wilt openen... hey, dat kan de iPhone niet. Nou, dan pakken we een PDF web reader die het keurig omzet naar voor de iPhone leesbaar HTML. Hey, nou kan ik de lange url naar die PDF toch niet kopieren en plakken!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:48 schreef boskameel het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus nog nooit gemist. Wat een loze argumenten. Vergeet ook niet dat ik niet kan mms'en? Dat heb ik 1 keer gedaan in mijn leven, in 2005.
Blind SMS-en? Ik doe al een half uur over een "Hey Sjaak gefeliciteerd ik hoop dat je een leuke dag hebt, Gr. E"quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:45 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Whehe, jij bent lelijkquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:13 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zie ook welleens meisjes in de trein met hun mobieltje "druk druk duk druk-druk druk duk..", en dan hebben ze tien sms-jes vertuurd
Dan hangt me bek open en dat zegt zo eentje "en waar kijk jij naar?"
Ik gebruik 'm nog steedsquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:50 schreef MusiqueArtistique het volgende:
[ afbeelding ]
OMDAT HET KANquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:51 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Wat lul jij nouquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:06 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Mja. Is toch vervelend als je een PDF wilt openen... hey, dat kan de iPhone niet. Nou, dan pakken we een PDF web reader die het keurig omzet naar voor de iPhone leesbaar HTML. Hey, nou kan ik de lange url naar die PDF toch niet kopieren en plakken!
En toen waren we weer terug bij af. Een browser moet op zijn minst kunnen kopieren en plakken.
Vertel?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:14 schreef kikoooooo het volgende:
BlackberryDat zijn pas hopeloze kut telefoons.
Jaaa die had ik ook! Volgens mij ligt ie nog steeds ergens in een la. Kon je gewoon tok tok tok van de zoldertrap via de overloop naar de begane grond laten vallen en dan was inderdaad alleen het frontje eraf ofzo.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:50 schreef MusiqueArtistique het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:58 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Telefoon met browser die geen kopieer- en plakfunctie kent
EDIT: http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=iphone![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:06 schreef Schenkstroop het volgende:
ik heb nogsteeds een sony j220i. kostte mij 20.= en voldoet nog uitstekend. wat is er zo leuk aan die toestellen van 300-400.= ?
Waarom zouden ze met een goedkope telefoon willen rondlopen ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:11 schreef S1nn3rz het volgende:
de jeugd van tegenwoordig die met de duurste telefoontjes moet lopen met allerhande functies terwijl ze nog geen reedt hebben bereikt in hun leven.
Soms wat traag idd, maar ja, het toetsenbord is heerlijk, en het touchscreen werkt prima voor mijn doen zonder stylus.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:00 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Als je dat toetsenbord gewend bent issie heerlijk!![]()
Wel een traag ding, though
Zelfde vraagquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Blind SMS-en? Ik doe al een half uur over een "Hey Sjaak gefeliciteerd ik hoop dat je een leuke dag hebt, Gr. E"
Hoe de F doen jullie dat.
Bedoel je die tekst of die google-apps erin? Want dat hele besturingssysteem is van Google. (Android)quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:16 schreef Sapstengel het volgende:
Die is wel stylish idd, maarja dat "with google", ik weet niet, dat hoeft van mij niet per se.
Hoe willen ze dat nou doen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:50 schreef Sapstengel het volgende:
Ja dat Google systeem. Ik wil niet dat ze ook nog eens mijn hele belgedrag in kaart kunnen brengen.
HOE HEET DAT TOESTEL?!quote:
de "idou"quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:35 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
HOE HEET DAT TOESTEL?!![]()
het ziet er namelijk damn nice uit bro.
12.1 MP camera op een mobiel FTW!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:50 schreef Rijpie het volgende:
[..]
de "idou"
http://www.sonyericsson.com/idou/
quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Blind SMS-en? Ik doe al een half uur over een "Hey Sjaak gefeliciteerd ik hoop dat je een leuke dag hebt, Gr. E"
Hoe de F doen jullie dat.
Qwerty toetsenbordquote:
Ik snap het probleem niet.. Apple is een bedrijf dat liever wacht voordat ze iets goeds kunnen realiseren dan dat ze een brakke implementatie ervan uitbrengen. Met de nieuwe OS versie (gratis voor álle iPhone bezitters) mist de iPhone praktisch geen functionaliteit meer die de concurrentie wel heeft en nog weten mensen erover te huilen, zal wel frustratie zijn. Overigens lees ik overal hetzelfde gezeur over copy/paste, lekker belangrijk, alsof je de hele dag aan t copy/pasten bent (quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:45 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
Hij had laatst een update... iets in de strekking van:
Finally you morons get copy and paste.
Volgens mij is de copy/paste implementatie nu niet bepaald ingewikkeld. Ik twijfel er dan ook niet aan dat Apple dit vanaf het begin al had kunnen implementeren. Maar ja, Apple's wegen zijn ondoorgrondbaarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:14 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet.. Apple is een bedrijf dat liever wacht voordat ze iets goeds kunnen realiseren dan dat ze een brakke implementatie ervan uitbrengen. Met de nieuwe OS versie (gratis voor álle iPhone bezitters) mist de iPhone praktisch geen functionaliteit meer die de concurrentie wel heeft en nog weten mensen erover te huilen, zal wel frustratie zijn. Overigens lees ik overal hetzelfde gezeur over copy/paste, lekker belangrijk, alsof je de hele dag aan t copy/pasten bent ().
Mijn tweede ingeving is dat het lijkt op een vuilnisbak. Mijn derde ingeving een Android uit Starwars.quote:
Om het op een degelijke, gebruiksvriendelijke manier te implementeren is moeilijker dan je denkt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:52 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Volgens mij is de copy/paste implementatie nu niet bepaald ingewikkeld. Ik twijfel er dan ook niet aan dat Apple dit vanaf het begin al had kunnen implementeren. Maar ja, Apple's wegen zijn ondoorgrondbaar
Ja ok maar je hebt ook van die mensen die met T9 gruwelijk snel zijn.. Hoe!?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:08 schreef YuckFou het volgende:
[..]
[..]
[..]
Qwerty toetsenbord![]()
'k moet tegenwoordig de hoeveelheid letters bijhouden
En natuurlijk de Xpressmusicknop om het media menu te openen.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:33 schreef Xaverius1337 het volgende:
[ afbeelding ]
deze heeft toch andere knoppen![]()
Bellen, menu en ophangen
Nee.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:26 schreef nils7 het volgende:
echt de helft van de plaatjes die hier staan moeten nog uit komen...
Palm pre, idou zag ik zo snel al voorbij komen...quote:
Wow, dat is al één van de honderd geposte telefoons.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:01 schreef nils7 het volgende:
[..]
Palm pre, idou zag ik zo snel al voorbij komen...
Ik heb een mp3 speler en een nokia 1100quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:03 schreef Kreuze het volgende:
Het is eigenlijk grote onzin wat er allemaal op die telefoons zit!
Ik heb zelf een LG Vieuwty, ben er heel blij mee omdat ik gewoon atlijd een camera bij me heb, mijn mp3 speler bij me en een redelijke radio! Trouwens, ik kan er ook nog mee bellen en smsen!
Kost wat, heb je ook wat! Top toestel.
Mensen die nog proberen te pimpen met een iPhonequote:Op woensdag 27 mei 2009 16:16 schreef Agiath het volgende:
Mensen die pimpen met telefoons die geen iphone zijn
Ik heb liever 2-in-1!quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:00 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik heb een mp3 speler en een nokia 1100
Dus jij hebt een iPhone en pimpt daar mee? Pimpen met je telefoonquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:16 schreef Agiath het volgende:
Mensen die pimpen met telefoons die geen iphone zijn
quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:50 schreef MusiqueArtistique het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kun je wel zeggen ja, en dat geldt helemaal als je een Apple computer hebt. Dat ondersteunt LG niet, dus synchroniseren etc. kun je wel vergeten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:09 schreef Xaverius1337 het volgende:
Lg, grootste baggermerk ooit!
Ze brengen nooit software updates uit. Het gaat allemaal tyfus snel stuk en hun service is ook nog een bagger.
Nokia
Dit wordt echt de fakking bom! Over enkele maanden mag ik mijn abbo verlengen dus dan ga ik ook voor deze heersende telefoon!quote:
Voorlopig is er nog geen releasedatum voor Europa bekend.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:01 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Dit wordt echt de fakking bom! Over enkele maanden mag ik mijn abbo verlengen dus dan ga ik ook voor deze heersende telefoon!
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:06 schreef Schenkstroop het volgende:
ik heb nogsteeds een sony j220i. kostte mij 20.= en voldoet nog uitstekend. wat is er zo leuk aan die toestellen van 300-400.= ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |