Je leert het ook nooit meer af hequote:Op donderdag 21 mei 2009 09:09 schreef Stefan het volgende:
Game on
Sterker nog, er zijn FOK!kers die het nadoen als ze een topic openenquote:
Dat maakt het alleen maar triesterquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Sterker nog, er zijn FOK!kers die het nadoen als ze een topic openen
Gisteravond (nog niet zo laat) wekte Marilien de indruk er zeker van te zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Weten de drie nu al dat de finale morgenavond pas is?
Ga je nou de hele tijd zo door?quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:13 schreef luciano het volgende:
ga zo door peeps , BIJNA !!!
Ja Jeroen heeft dat in zoveel woorden gezegd toen hij ze via de intercom mocht groeten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Weten de drie nu al dat de finale morgenavond pas is?
Het was toch alleen maar om de vorige COS vol te krijgen zodat deze gestart kon worden vanwege de TT.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was toch alleen maar om de vorige COS vol te krijgen zodat deze gestart kon worden vanwege de TT.
Aan je postaantal te zien heb jij daar toen niet aan mee gewerktquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:14 schreef luciano het volgende:
waar zijn die goeie ouwe oldbie tijden van hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaaa , 10 minuten ( maximaal ) en VOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL !!!!
Een topic volgooien omdat je de TT van het volgende deel beter vindt?quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was toch alleen maar om de vorige COS vol te krijgen zodat deze gestart kon worden vanwege de TT.
Ik ben een verlegen oldbiequote:Op donderdag 21 mei 2009 09:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Aan je postaantal te zien heb jij daar toen niet aan mee gewerkt
Ik zou als ik jou was je huisarts even bellen want je hebt kennelijk iets verkeerds gesliktquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:16 schreef luciano het volgende:
we kunnen DEZE toch OOK volplempen en een NOG betere TT maken .. iets als ..........waar de streams het NOOIT meer gaan doen oid !!?
Nou, het is ook vreemd. Ze zitten daar al 25 dagen ZONDER ENIGE CENT TE KRIJGEN en moeten dan een extra dag. Zij hebben ook afspraken met dees of geen neem ik aan. Een dag extra is een dag extra inkomsten voor B&B. Prima, maar zeg het dan eerlijk tegen de mensen die geld voor je zitten te verdienen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:13 schreef Ebinas het volgende:
Pim en Eline niet. Die zouden het maar zuur vinden als ze nog een dag extra moeste.
Dat zou netjes zijn geweestquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:19 schreef Spooky4u het volgende:
AL een reactie vanaf de redactie waarom de streams het niet doen?
Goeie moet ik toegeven !quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:19 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien had je dat dan wel te doen toen je een receptje kreeg van die huisarts
Ik heb de hele tijd bewegende beelden van 5 seconden tot aan dit stillevenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:20 schreef Hobby het volgende:
[ afbeelding ]
in ieder geval iedere keer een leuk plaatje stilstaand welliswaar
Marilien gaf er een goede verklaring voor. Dat het wel degelijk medegedeeld is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nou, het is ook vreemd. Ze zitten daar al 25 dagen ZONDER ENIGE CENT TE KRIJGEN en moeten dan een extra dag. Zij hebben ook afspraken met dees of geen neem ik aan. Een dag extra is een dag extra inkomsten voor B&B. Prima, maar zeg het dan eerlijk tegen de mensen die geld voor je zitten te verdienen.
Noppesquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:19 schreef Spooky4u het volgende:
AL een reactie vanaf de redactie waarom de streams het niet doen?
Ik geef het op, alles op zwart hier.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:22 schreef blomst het volgende:
Ha, weer een ander stukje te zien, Pim in de isoleer aan het koken.
Die mensen moet je ook alles een paar keer voorkauwenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Pim en Eline hebben het niet meegekregen of niet begrepen.
Hoe dan ook, het is 26 dagen bunker dusquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Marilien gaf er een goede verklaring voor. Dat het wel degelijk medegedeeld is.
Alleen helaas was de mededeling wederom niet duidelijk. Pim en Eline hebben het niet meegekregen of niet begrepen.
Helaas kan ik niet meer na vertellen wat Marilien voor een verklaring gaf.
In ieder geval dat ze tot 22 mei beschikbaar moeten zijn. Marilien interpreteert dat als een bunkerdag.
Eline, zodat ze beschikbaar zijn voor interviews of iets dergelijks
quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geef het op, alles op zwart hier.
Of alle kijkers gaan met klapstoeltjes in de slaapkamer zitten en kijken realtime toequote:Op donderdag 21 mei 2009 09:21 schreef Poezewoes het volgende:Geen exits meer iedereen naar huis de streams doet het niet meer!
Ze zullen ongetwijfeld hier meelezenquote:
maandag a.s.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:25 schreef Poezewoes het volgende:
Wanneer moge die apenpakjes nu eens uit?
Hij zit er al een poos, dus ik gok op verbrand eten, of dat hij al uit zit te buiken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hee, die heb ik hier nog niet..... mijn buffers lopen dus ook nog achter?!
25 toch? Of tellen we zowel de hele begin-maandag als eind-vrijdag mee??quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het is 26 dagen bunker dus
BREAKING NEWS !!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:27 schreef D. het volgende:
Ze hebben cafeïnevrije kofie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor jou wel ja, voor gewone mensen duurt het 25 dagenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het is 26 dagen bunker dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Of we even een verzekering willen afsluiten voor onze favo bewonersquote:Donderdag 21-05-2009 09:17 uur
Eliminatie Jeroen
Het was wederom een spannende eliminatie gisteren. Jeroen heeft The Bunker moeten verlaten, jammer voor hem maar mooi voor de overgebleven Overlevers.
Na het vertrek van Jeroen hebben de Overlevers kunnen genieten van een lekker biertje. ´s Nachts heeft Jeroen de Overlevers nog een hart onder de riem gestoken en werd het contrast met de buitenwereld nog eens goed duidelijk.
De Overlevers hebben sinds lange tijd weer eens 8 uur kunnen slapen. Dit is welverdient en werd met open armen ontvangen.
Op dit moment wordt genoten van een overheerlijk ontbijt, dan zullen de schouders er weer onder moeten en zullen ze gaan voor de finale.
De laatste loodjes zijn zwaar, en alle hulp is welkom voor de Overlevers. Stem daarom op uw favoriet en zorg dat hij of zij verzekerd is in een plek in de finale!
The Bunker
Zoiets ja, heb nu af en toe 2 seconden beeld maar daar blijft het bij en verder vind ik het dodelijk saai de laatste dagen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:29 schreef luciano het volgende:
ze hadden deze soap beter HETKLOOSTERONLINE kunnen noemen ... wat een saaie troep zeg .........
Eeeeeeeh, we weten toch al wie er gaat winnen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:31 schreef Leandra het volgende:
"Breaking news" op de site:
[..]
Of we even een verzekering willen afsluiten voor onze favo bewoners![]()
Danny heeft al genoeg polissen voor dat zeikwijf Marielin met haar nicotineverslaving gekochtquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:29 schreef D. het volgende:
[..]
Voor jou wel ja, voor gewone mensen duurt het 25 dagen
Ze negeren 'ons' gewoonquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
die monitor geeft aan wat er naar de stream verstuurd wordt. (anders zou dat scherm altijd een seconde of 10-20 achterlopen op de rest van hun schermen).quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:26 schreef D. het volgende:
Ze zullen ongetwijfeld hier meelezen
Daarbij hebben ze ook een monitor die aangeeft wat er op dat moment op de streams is, dus die zou dan ook moeten #%$^*$##'en
Ehm.... er staat dat ze niet verzekerd zijnquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Eeeeeeeh, we weten toch al wie er gaat winnen?Miss Zeurkous!
Dus geen cent van mij die kant op.
Dat was niet na het vertrek, het was nadat Pim onterecht die fietsduel (dat) had gewonnen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:31 schreef Leandra het volgende:
Eliminatie Jeroen
Na het vertrek van Jeroen hebben de Overlevers kunnen genieten van een lekker biertje.
We hebben het niet over het aantal nachten, maar over het aantal dagen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, voor alle mensen. Kijk de agenda op je PC anders even. Een vijfdaagse vliegreis naar Spanje is ook 4 nachten.
morgenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:34 schreef Danny het volgende:
[..]
die monitor geeft aan wat er naar de stream verstuurd wordt. (anders zou dat scherm altijd een seconde of 10-20 achterlopen op de rest van hun schermen).
Mogguh. Het is knopen-doorhakdag vandaag
Tsja, dat NL reisbureaus zo krom redeneren ligt aan het feit dat ze alles mooier willen voorspiegelen dan het is, als ik via een Duitse site boek dan boek ik voor een week vakantie gewoon 7 dagen, en dan zijn dat ook 7 nachten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, voor alle mensen. Kijk de agenda op je PC anders even. Een vijfdaagse vliegreis naar Spanje is ook 4 nachten.
Vetrekquote:Easy riders
Ook na het vetrek van Jeroen gaat het leven in The Bunker gewoon door. En dus is het weer tijd voor het Dagduel. Dit keer staat Ride or Die op het programma en nemen Marielin en Pim het tegen elkaar op. De opdracht: fiets tot je erbij neervalt en de eerste die opgeeft verliest.
Uiteraard. Elke dag telt mee.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
25 toch? Of tellen we zowel de hele begin-maandag als eind-vrijdag mee??
Scherp moet ik toegevenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:37 schreef Danny het volgende:
hmm,
[..]
Vetrek
Is dat een rek met vet? En waarom had Jeroen die? En wat is ermee gedaan?
Hoezo voor Jan Smit?quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat was niet na het vertrek, het was nadat Pim onterecht die fietsduel (dat) had gewonnen.
valt wel mee. het viel me nu pas op en het bericht stond er gisteren alquote:
Nee, elke dag telt mee. OOk al is die maandag pas 20.00 uur begonnen. 25 dagen Bunker zou vandaag exit zijn. Bram heeft van de week zelf nog gezegd tegen me dat het een dag langer zou duren.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, dat NL reisbureaus zo krom redeneren ligt aan het feit dat ze alles mooier willen voorspiegelen dan het is, als ik via een Duitse site boek dan boek ik voor een week vakantie gewoon 7 dagen, en dan zijn dat ook 7 nachten.
25 dagen zijn gewoon 25 dagen, en maandag om 22.00 uur zaten ze er nog geen dag in. Dinsdag zaten ze er een dag in.
Het onderwerp van de powerpoll waarin we mochten beslissen of ze dat biertje kregen was "afscheidsfeestje voor Jeroen" dat Pim ook onterecht een fietsduel had gewonnen doet daar niet aan af.... en het was wel na het vertrek natuurlijkquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat was niet na het vertrek, het was nadat Pim onterecht die fietsduel (dat) had gewonnen.
Ik heb de kleine lettertjes niet gelezenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:39 schreef Danny het volgende:
Krijgen de streamers nu ook restitutie? Er zijn immers geen streams...
quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:37 schreef Danny het volgende:
hmm,
Vetrek
Is dat een rek met vet? En waarom had Jeroen die? En wat is ermee gedaan?
Omdat de streams vandaag kapot zijn, en er ivm zon- en/of feestdag geen KPN monteur beschikbaar isquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, elke dag telt mee. OOk al is die maandag pas 20.00 uur begonnen. 25 dagen Bunker zou vandaag exit zijn. Bram heeft van de week zelf nog gezegd tegen me dat het een dag langer zou duren.
Waarom ze niet op hemelsvaartdag de finale doen weet ik ook niet. Morgen moeten veel mensen egwoon werken.
Kijk maar naar het 'Breaking News' wat Leandra posttequote:Op donderdag 21 mei 2009 09:40 schreef Danny het volgende:
-
Maar over de taalfouten in de berichten kunnen we hele topics vullen
Marielin gaat winnen zei ik toch. Gisteren waren er niet HEEL veel credits nodig trouwens. Maar we hebben nog een potje credits hier dus dat komt goed als het vandaag of morgen wel nodig is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:41 schreef Stefan het volgende:
Danny, heb jij zoveel credits besteed aan Mrielin?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:42 schreef Leandra het volgende:
Omdat de streams vandaag kapot zijn, en er ivm zondag geen KPN monteur beschikbaar is
We weten iig zeker dat Cc het niet geschreven heeft, die zou zo'n fout niet makenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:42 schreef D. het volgende:
[..]
Kijk maar naar het 'Breaking News' wat Leandra postte
Dan zou je wel via de site moeten kunnen kijken.quote:
quote:Donderdag 21-05-2009 09:33 uur
Fase 2
69% van de streamers heeft gestemt voor Fase 2. Deze ochtend zal daarom teruggegaan worden naar Fase 2. De luxe die hierbij hoort zal in goede aard vallen bij de Overlevers. De laatste dagen zal weer iets makkelijker worden met de extra luxe die bij Fase 2 hoort.
Houdt de homepage in de gaten voor nieuwe polls!
En dat ze het ook niet na heeft gekeken voor het geplaatst isquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
We weten iig zeker dat Cc het niet geschreven heeft, die zou zo'n fout niet maken
nee streamlock als in 'de streams gaan uit omdat de regie snode plannen moet overleggen met de overlevers'quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan zou je wel via de site moeten kunnen kijken.
Je hebt haar natuurlijk gefeliciteerd dat ze het al zolang met je uit kan houdenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:47 schreef Stefan het volgende:
Btw, Mirjam en ik zijn vandaag precies VIJF jaar bij elkaar
Ik geloof niet dat dit een streamlock is, het ziet er uit alsof ze een serieus probleem hebben met de streams... feestje met Jeroen gisteren uit de hand gelopen en een paar stekkertjes omgedraaid ofzo??quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:45 schreef Danny het volgende:
[..]
nee streamlock als in 'de streams gaan uit omdat de regie snode plannen moet overleggen met de overlevers'
Heb jij beeld dan? Ik kijk naar een eeh zwart gat zeg maar!quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:39 schreef luciano het volgende:
fase 4 ??????????????
die tafel stort in van het vele vreten !!!!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:47 schreef Stefan het volgende:
En dat is nou een felicitatie waard!quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:47 schreef Stefan het volgende:
gefeliciteerd manquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:47 schreef Stefan het volgende:
quote:
nu al?quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:49 schreef luciano het volgende:
sjit , al mijn 5 credits die ik kreeg zijn al op ..........
quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:47 schreef Stefan het volgende:
nog niet, maar dat komt zoquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:50 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen.
Is de brief van Danny al bekend gemaakt?
Brief?quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:50 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen.
Is de brief van Danny al bekend gemaakt?
Van harte.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:47 schreef Stefan het volgende:
Tnxquote:
respect voor MIrjam en de plakspullen die haar bij elkaar houdenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:47 schreef Stefan het volgende:
Hé? Begin de dag met peukje toch?quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:49 schreef D. het volgende:
Eline: begin de dag met een lach
Marielin: Nee, begin de dag met een dansje
Houdt?quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:45 schreef Danny het volgende:
Houdt de homepage in de gaten voor nieuwe polls!
Ik vermoed dat er in het contract met de KPN geen standby geregeld isquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat kpn in dit geval wel iemand stuurt om de boel te fixen?
Kwalijker is het dat er nog geen melding op hun site is. Maar misschien moet er eerst een verhaaltje 'damage control' verzonnen worden?
Ben benieuwd. Aangezien we toch ff niets te doen hebben.quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:58 schreef Danny het volgende:
Onder opties kun je zelf een achtergrondkleur instellen als je wilt. Verder ga ik er een nachtje over slapen en voor mezelf een beslissing nemen mbt een aantal zaken, op basis van gebeurtenissen van niet alleen de laatste tijd, maar zeker op basis van gebeurtenissen van vandaag.
Maar dat horen jullie snel genoeg. Geniet van het feestje.
Hoezo heb jij beeld?quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:51 schreef Hobby het volgende:
Eline zingt begint de dag met een dansje ,
[ afbeelding ]
hier kleine stukjes beeld, die steeds weer opnieuw beginnen als je de sream weer opstart.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, elke dag telt mee. OOk al is die maandag pas 20.00 uur begonnen. 25 dagen Bunker zou vandaag exit zijn. Bram heeft van de week zelf nog gezegd tegen me dat het een dag langer zou duren.
Waarom ze niet op hemelsvaartdag de finale doen weet ik ook niet. Morgen moeten veel mensen egwoon werken.
quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:11 schreef Danny het volgende:
Ik heb net een mail de deur uitgedaan. de inhoud daarvan komt vandaag ook op FOK! te staan.
Gammaquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marielin vertelde gisteren dat in het begin aan de overlevers gezegd is dat ze de maandag dat ze erin kwamen niet mee mochten tellen. En dat ze daarom dacht dat het vrijdag afgelopen is.
nee dat waren gister anderenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:41 schreef Stefan het volgende:
Danny, heb jij zoveel credits besteed aan Mrielin?
Neem een duik:quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik mis het zwembad![]()
Of is het de darkside van Pim die ze nu laten zien?
inderdaad helemaal uitloggen en weer inloggen en hij doet het weerquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:15 schreef koffieleutjuh het volgende:
Donderdag 21-05-2009
Klachten streams
Via de redactiemail en op FOK! komen klachten binnen dat er geen streams zijn. Nu hebben wij dit gecontroleerd en het blijkt dat wij hier geen last van hebben. Aangezien bij sommigen het beeld op zwart is hier een paar tips:
- Sluit de internet browser af, en start deze opnieuw op
- log uit en opnieuw weer in
Er wordt contact opgenomen met KPN voor meer informatie.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:15 schreef koffieleutjuh het volgende:
Donderdag 21-05-2009
Klachten streams
Via de redactiemail en op FOK! komen klachten binnen dat er geen streams zijn. Nu hebben wij dit gecontroleerd en het blijkt dat wij hier geen last van hebben. Aangezien bij sommigen het beeld op zwart is hier een paar tips:
gezien het geringe aantal stemmen dat gisteren is gegeven denk ik niet dat er veel nodig gaat zijn. Ze staat al ruim voor en ze hoeft in feite maar 2e te worden vanavond om door te gaan naar de finale.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:12 schreef Quinty. het volgende:
nee dat waren gister anderen![]()
maar hopelijk bewaard hij ze wel voor als marielin ze nodig heeft want of het voor vanavond genoeg zal zijn
Ze zijn geconcentreerd aan het werkquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:21 schreef beequeen het volgende:
Ik heb nu wel beeld, maar geen geluid.
quote:Donderdag 21-5-09, 10.20 uur
De storing is verholpen, de stream draait weer volledig.
Onze excuses voor het ongemak.
The Bunker
we horen in ieder geval calimero niet piepenquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:20 schreef Loedertje het volgende:
Pim poetst zijn schoenen en de rest zwijgt ook.
Boeiende streams
omg, dus ze melden niet dat er een probleem is, maar wel dat het VOLLEDIG is opgelost (terwijl we geen geluid hebben).quote:
scheelt wel bandbreedte natuurlijk. En zo interessant is het nou ook weer niet wat ze zeggenquote:
Merkwaardig bericht. Helemaal als je even later deze melding op TBO leest:quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:15 schreef koffieleutjuh het volgende:
Donderdag 21-05-2009
Klachten streams
quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:26 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ze hebben daar dus ook door dat zonder Jeroen geluid alleen maar een vervelende toevoeging is
da's waarquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:26 schreef Willie_Wortel het volgende:
Voor de doven onder ons is het probleem in ieder geval volledig opgelost
Het kan toch dat hun uitgaande streams in orde lijken..en er toch klachten komen.. en het probleem ergens daartussen gevonden is...quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Merkwaardig bericht. Helemaal als je even later deze melding op TBO leest:
Stream loopt weer... Gepubliceerd op: 21/05/2009 Donderdag 21-5-09, 10.20 uur
The Bunker
Dus dat. Hoe weten ze nou dat de stream weer loopt als ze zelf geen last hebben?quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:27 schreef akveor het volgende:
Merkwaardig bericht. Helemaal als je even later deze melding op TBO leest:
Stream loopt weer... Gepubliceerd op: 21/05/2009 Donderdag 21-5-09, 10.20 uur
The Bunker
Ga jij eens terug naar de concurrentie , en gauw een beetjequote:Op donderdag 21 mei 2009 10:29 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Het kan toch dat hun uitgaande streams in orde lijken..en er toch klachten komen.. en het probleem ergens daartussen gevonden is...
Vind dit een beetje spijkers op laag water zoeken.. Alsof ze dit ook expres doen.
Dat zeg ik toch helemaal niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:29 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Het kan toch dat hun uitgaande streams in orde lijken..en er toch klachten komen.. en het probleem ergens daartussen gevonden is...
Vind dit een beetje spijkers op laag water zoeken.. Alsof ze dit ook expres doen.
elk nadeel heeft zijn voordeel!quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:31 schreef akveor het volgende:
Voorlopig het zwijgen opgelegd
[ afbeelding ]
slim zou zijn om even na te vragen of er nog problemen zijn, dan hadden ze geweten dat er geen geluid is en hadden ze het bericht dat de streams weer VOLLEDIG werken niet geplaatst tot de streams weer VOLLEDIG werkten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:29 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ach ja, sommige mensen hier hebben niets anders dan commentaar op de Bunker, begint echt zielig te worden. En het valt me op dat het dezelfde mensen zijn die wat betreft Marielin niets eerlijk vinden als ze weer eens verliest.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:29 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik las het nog net:quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:33 schreef Danny het volgende:
er is een brief de bunker ingekomen. iedereen juicht. de inhoud blijft voor ons een raadsel maar het kan te maken hebben met fase 2
Eline:quote:
Dat is inderdaad slimmerquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:34 schreef Danny het volgende:
[..]
slim zou zijn om even na te vragen of er nog problemen zijn, dan hadden ze geweten dat er geen geluid is en hadden ze het bericht dat de streams weer VOLLEDIG werken niet geplaatst tot de streams weer VOLLEDIG werkten.
Blijkbaar lezen ze op Fok ook niet meer mee. Vannacht werd in de COS al geklaagd over haperende streams.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:34 schreef Danny het volgende:
[..]
slim zou zijn om even na te vragen of er nog problemen zijn, dan hadden ze geweten dat er geen geluid is en hadden ze het bericht dat de streams weer VOLLEDIG werken niet geplaatst tot de streams weer VOLLEDIG werkten.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:36 schreef Danny het volgende:
Eline:
fetsjjj doedz, we krijgen onze bedjes en matrasjes en spulletjes weer terug! Ik hoop zoo dat er make-up bij zit plies plies plies plieeeeeeeess!
Marielin:
nou ik wil wel een peuk!
Pim:
Meloen in parmaham!
Als het een leerproces is heeft het dus ook zin.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:37 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat is inderdaad slimmer
Zie het maar als een héééé'l lang leerproces
Dat was gisteren na het fietsen goed te zienquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Liplezen ging niet... maar tepellezend kwam ik er achter dat Marilin geen BH aan heeft
Slaap jij in de bunker?quote:
69% van de streamers wilde terug naar fase 2.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:35 schreef beequeen het volgende:
Koffers terug, matrassen terug.
Ik begrijp er niks van. Vanwaar die softe aanpak zo op het eind?![]()
Das mooi. Alles weer op zwart hier en eerder had ik geen geluid. Hoe zit dat Tom?quote:
Marilin is haar zwarte slipjes en BH's kwijt...quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:42 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Kleiner beeld, wel geluid!
We komen er wel
Klein beeld, geluid.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:42 schreef Gast_op_afstand het volgende:
We komen er wel
Beeld heb ik vergroot naar 200% met de rechter muisknopquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:42 schreef Gast_op_afstand het volgende:
We komen er wel
dan heb je kutkwaliteit beeld natuurlijk...quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:43 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Beeld heb ik vergroot naar 200% met de rechter muisknop
Hier goed beeldquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:44 schreef Danny het volgende:
[..]
dan heb je kutkwaliteit beeld natuurlijk...
quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ze krijgen alle spullen terug:
Eline: Blij
Marilin: Klaag, klaag, klaag...
Pim: Oh
maar in veel mindere kwaliteit dan voorheen. Ze hebben de bitrate een stukkie omlaaggeschroefd. Waarom weet niemand.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:46 schreef knutselbeest het volgende:
alles doet het weer klein beeld maar daar moet je dubbele klik dan heb je groot beeld
Om het geluid er bij te proppenquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:47 schreef Danny het volgende:
[..]
maar in veel mindere kwaliteit dan voorheen. Ze hebben de bitrate een stukkie omlaaggeschroefd. Waarom weet niemand.
ze hadden geen problemen. dat lag aan ons.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Om het geluid er bij te proppen
Denk overgeschakeld naar een andere upload stream (minder bandbreedte om de problemen proberen te teckelen)
Nu krijgen we het Bunker gedeelte voor blindenquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:49 schreef Danny het volgende:
beeld weer weg.
gaat het NU dan weer helemaal goed komen?
Of de KPN heeft problemen....quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:49 schreef Danny het volgende:
[..]
ze hadden geen problemen. dat lag aan ons.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:50 schreef Willie_Wortel het volgende:
[..]
Nu krijgen we het Bunker gedeelte voor blinden
Als ze die bewering vasthouden....lekker slim......op twee belangrijke inkomsten dagenquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:49 schreef Danny het volgende:
[..]
ze hadden geen problemen. dat lag aan ons.
En weer duidelijk een verschil met Eline. Die is ook dingen kwijt maar zegt dan gewoon dat ze vanzelf wel weer boven water komen. Maar voor Marielin is het weer erger als bij een ander.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:52 schreef Hobby het volgende:
zanik zanik ,mens straks heb je de poet ,dan kan je duizend onderbroeken kopen !
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
* handen tegen het scherm heeft.![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:54 schreef AnneLo het volgende:
[..]
En weer duidelijk een verschil met Eline. Die is ook dingen kwijt maar zegt dan gewoon dat ze vanzelf wel weer boven water komen. Maar voor Marielin is het weer erger als bij een ander.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:54 schreef luciano het volgende:
[..]
* handen tegen het scherm heeft.en de tepeltjes voelt van de meisjes welke met mij praten nu
erger DAN bij een ander.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:54 schreef AnneLo het volgende:
[..]
En weer duidelijk een verschil met Eline. Die is ook dingen kwijt maar zegt dan gewoon dat ze vanzelf wel weer boven water komen. Maar voor Marielin is het weer erger als bij een ander.
winnenquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:56 schreef truwi het volgende:
marielin weer zeur klaag , wat kan ze nog anders dan dat.
Er is idd een groot verschil met Eline, zolang Eline de dingen heeft waar zij waarde aan hecht hoor je haar idd niet en slaakt ze slechts verheugde kreetjes over alles wat zij wel heeft en negeert daarbij altijd en eeuwig de anderen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:54 schreef AnneLo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:54 schreef AnneLo het volgende:
[..]
ik vind dat de redactie netter met andermans spullen zou moeten omgaan. Dat Eline niet klaagt wil niet zeggen dat het netjes is dat de redactie haar spullen kwijt maakt natuurlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:58 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Er liggen ook spullen van Jeroen bij ! Hopelijk is ie nog niet terug gevlogen... En de koffer van Marielin was ook echt een chaos.
was? Tja.. als je hem als chaos inlevert... Krijg je hem natuurlijk ook als chaos terug!!quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:58 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Er liggen ook spullen van Jeroen bij ! Hopelijk is ie nog niet terug gevlogen... En de koffer van Marielin was ook echt een chaos.
Klopt.. Het toont alleen een verschil in karakter aan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:59 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vind dat de redactie netter met andermans spullen zou moeten omgaan. Dat Eline niet klaagt wil niet zeggen dat het netjes is dat de redactie haar spullen kwijt maakt natuurlijk.
quote:Donderdag 21 mei 10.52 uur
Storing!
Beste Streamer,
Helaas waren eerdere berichten iets te optimistisch. Er is inderdaad een storing. We zijn met man en macht bezig om deze zo spoedig mogelijk te verhelpen.
The Bunker
quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
was? Tja.. als je hem als chaos inlevert... Krijg je hem natuurlijk ook als chaos terug!!
Die is er zeker weten, las gisteren het *ik heb nog kip over wil jij een stukje van Marielin en het DAT IS MIJN KIP van Eline.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Klopt.. Het toont alleen een verschil in karakter aan.
Die stream van jou kijk ik nu ook. Beeld in de juiste verhouding.quote:
Hapquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:01 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Nou, ik heb de koffer gezien toen deze werd ingepakt, en dat was zeer netjes en geordend...
Ach, de schoolmeester............ is het al zo erg, dat je op deze manier met kritiek op Marielin om moet gaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |