Dat zeg ik toch helemaal niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:29 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Het kan toch dat hun uitgaande streams in orde lijken..en er toch klachten komen.. en het probleem ergens daartussen gevonden is...
Vind dit een beetje spijkers op laag water zoeken.. Alsof ze dit ook expres doen.
elk nadeel heeft zijn voordeel!quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:31 schreef akveor het volgende:
Voorlopig het zwijgen opgelegd
[ afbeelding ]
slim zou zijn om even na te vragen of er nog problemen zijn, dan hadden ze geweten dat er geen geluid is en hadden ze het bericht dat de streams weer VOLLEDIG werken niet geplaatst tot de streams weer VOLLEDIG werkten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:29 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Het kan toch dat hun uitgaande streams in orde lijken..en er toch klachten komen.. en het probleem ergens daartussen gevonden is...
Vind dit een beetje spijkers op laag water zoeken.. Alsof ze dit ook expres doen.
Ach ja, sommige mensen hier hebben niets anders dan commentaar op de Bunker, begint echt zielig te worden. En het valt me op dat het dezelfde mensen zijn die wat betreft Marielin niets eerlijk vinden als ze weer eens verliest.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:29 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik las het nog net:quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:33 schreef Danny het volgende:
er is een brief de bunker ingekomen. iedereen juicht. de inhoud blijft voor ons een raadsel maar het kan te maken hebben met fase 2
Eline:quote:
Dat is inderdaad slimmerquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:34 schreef Danny het volgende:
[..]
slim zou zijn om even na te vragen of er nog problemen zijn, dan hadden ze geweten dat er geen geluid is en hadden ze het bericht dat de streams weer VOLLEDIG werken niet geplaatst tot de streams weer VOLLEDIG werkten.
Blijkbaar lezen ze op Fok ook niet meer mee. Vannacht werd in de COS al geklaagd over haperende streams.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:34 schreef Danny het volgende:
[..]
slim zou zijn om even na te vragen of er nog problemen zijn, dan hadden ze geweten dat er geen geluid is en hadden ze het bericht dat de streams weer VOLLEDIG werken niet geplaatst tot de streams weer VOLLEDIG werkten.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:36 schreef Danny het volgende:
Eline:
fetsjjj doedz, we krijgen onze bedjes en matrasjes en spulletjes weer terug! Ik hoop zoo dat er make-up bij zit plies plies plies plieeeeeeeess!
Marielin:
nou ik wil wel een peuk!
Pim:
Meloen in parmaham!
Als het een leerproces is heeft het dus ook zin.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:37 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat is inderdaad slimmer
Zie het maar als een héééé'l lang leerproces
Dat was gisteren na het fietsen goed te zienquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Liplezen ging niet... maar tepellezend kwam ik er achter dat Marilin geen BH aan heeft
Slaap jij in de bunker?quote:
69% van de streamers wilde terug naar fase 2.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:35 schreef beequeen het volgende:
Koffers terug, matrassen terug.
Ik begrijp er niks van. Vanwaar die softe aanpak zo op het eind?![]()
Das mooi. Alles weer op zwart hier en eerder had ik geen geluid. Hoe zit dat Tom?quote:
Marilin is haar zwarte slipjes en BH's kwijt...quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:42 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Kleiner beeld, wel geluid!
We komen er wel
Klein beeld, geluid.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:42 schreef Gast_op_afstand het volgende:
We komen er wel
Beeld heb ik vergroot naar 200% met de rechter muisknopquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:42 schreef Gast_op_afstand het volgende:
We komen er wel
dan heb je kutkwaliteit beeld natuurlijk...quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:43 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Beeld heb ik vergroot naar 200% met de rechter muisknop
Hier goed beeldquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:44 schreef Danny het volgende:
[..]
dan heb je kutkwaliteit beeld natuurlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |