Je hebt haar natuurlijk gefeliciteerd dat ze het al zolang met je uit kan houdenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:47 schreef Stefan het volgende:
Btw, Mirjam en ik zijn vandaag precies VIJF jaar bij elkaar
Ik geloof niet dat dit een streamlock is, het ziet er uit alsof ze een serieus probleem hebben met de streams... feestje met Jeroen gisteren uit de hand gelopen en een paar stekkertjes omgedraaid ofzo??quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:45 schreef Danny het volgende:
[..]
nee streamlock als in 'de streams gaan uit omdat de regie snode plannen moet overleggen met de overlevers'
Heb jij beeld dan? Ik kijk naar een eeh zwart gat zeg maar!quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:39 schreef luciano het volgende:
fase 4 ??????????????
die tafel stort in van het vele vreten !!!!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:47 schreef Stefan het volgende:
En dat is nou een felicitatie waard!quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:47 schreef Stefan het volgende:
gefeliciteerd manquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:47 schreef Stefan het volgende:
quote:
nu al?quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:49 schreef luciano het volgende:
sjit , al mijn 5 credits die ik kreeg zijn al op ..........
quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:47 schreef Stefan het volgende:
nog niet, maar dat komt zoquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:50 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen.
Is de brief van Danny al bekend gemaakt?
Brief?quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:50 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen.
Is de brief van Danny al bekend gemaakt?
Van harte.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:47 schreef Stefan het volgende:
Tnxquote:
respect voor MIrjam en de plakspullen die haar bij elkaar houdenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:47 schreef Stefan het volgende:
Hé? Begin de dag met peukje toch?quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:49 schreef D. het volgende:
Eline: begin de dag met een lach
Marielin: Nee, begin de dag met een dansje
Houdt?quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:45 schreef Danny het volgende:
Houdt de homepage in de gaten voor nieuwe polls!
Ik vermoed dat er in het contract met de KPN geen standby geregeld isquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat kpn in dit geval wel iemand stuurt om de boel te fixen?
Kwalijker is het dat er nog geen melding op hun site is. Maar misschien moet er eerst een verhaaltje 'damage control' verzonnen worden?
Ben benieuwd. Aangezien we toch ff niets te doen hebben.quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:58 schreef Danny het volgende:
Onder opties kun je zelf een achtergrondkleur instellen als je wilt. Verder ga ik er een nachtje over slapen en voor mezelf een beslissing nemen mbt een aantal zaken, op basis van gebeurtenissen van niet alleen de laatste tijd, maar zeker op basis van gebeurtenissen van vandaag.
Maar dat horen jullie snel genoeg. Geniet van het feestje.
Hoezo heb jij beeld?quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:51 schreef Hobby het volgende:
Eline zingt begint de dag met een dansje ,
[ afbeelding ]
hier kleine stukjes beeld, die steeds weer opnieuw beginnen als je de sream weer opstart.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, elke dag telt mee. OOk al is die maandag pas 20.00 uur begonnen. 25 dagen Bunker zou vandaag exit zijn. Bram heeft van de week zelf nog gezegd tegen me dat het een dag langer zou duren.
Waarom ze niet op hemelsvaartdag de finale doen weet ik ook niet. Morgen moeten veel mensen egwoon werken.
quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:11 schreef Danny het volgende:
Ik heb net een mail de deur uitgedaan. de inhoud daarvan komt vandaag ook op FOK! te staan.
Gammaquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marielin vertelde gisteren dat in het begin aan de overlevers gezegd is dat ze de maandag dat ze erin kwamen niet mee mochten tellen. En dat ze daarom dacht dat het vrijdag afgelopen is.
nee dat waren gister anderenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:41 schreef Stefan het volgende:
Danny, heb jij zoveel credits besteed aan Mrielin?
Neem een duik:quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik mis het zwembad![]()
Of is het de darkside van Pim die ze nu laten zien?
inderdaad helemaal uitloggen en weer inloggen en hij doet het weerquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:15 schreef koffieleutjuh het volgende:
Donderdag 21-05-2009
Klachten streams
Via de redactiemail en op FOK! komen klachten binnen dat er geen streams zijn. Nu hebben wij dit gecontroleerd en het blijkt dat wij hier geen last van hebben. Aangezien bij sommigen het beeld op zwart is hier een paar tips:
- Sluit de internet browser af, en start deze opnieuw op
- log uit en opnieuw weer in
Er wordt contact opgenomen met KPN voor meer informatie.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:15 schreef koffieleutjuh het volgende:
Donderdag 21-05-2009
Klachten streams
Via de redactiemail en op FOK! komen klachten binnen dat er geen streams zijn. Nu hebben wij dit gecontroleerd en het blijkt dat wij hier geen last van hebben. Aangezien bij sommigen het beeld op zwart is hier een paar tips:
- Sluit de internet browser af, en start deze opnieuw op
- log uit en opnieuw weer in
Er wordt contact opgenomen met KPN voor meer informatie.
gezien het geringe aantal stemmen dat gisteren is gegeven denk ik niet dat er veel nodig gaat zijn. Ze staat al ruim voor en ze hoeft in feite maar 2e te worden vanavond om door te gaan naar de finale.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:12 schreef Quinty. het volgende:
nee dat waren gister anderen![]()
maar hopelijk bewaard hij ze wel voor als marielin ze nodig heeft want of het voor vanavond genoeg zal zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |