Het onderwerp van de powerpoll waarin we mochten beslissen of ze dat biertje kregen was "afscheidsfeestje voor Jeroen" dat Pim ook onterecht een fietsduel had gewonnen doet daar niet aan af.... en het was wel na het vertrek natuurlijkquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat was niet na het vertrek, het was nadat Pim onterecht die fietsduel (dat) had gewonnen.
Ik heb de kleine lettertjes niet gelezenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:39 schreef Danny het volgende:
Krijgen de streamers nu ook restitutie? Er zijn immers geen streams...
quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:37 schreef Danny het volgende:
hmm,
Vetrek
Is dat een rek met vet? En waarom had Jeroen die? En wat is ermee gedaan?
Omdat de streams vandaag kapot zijn, en er ivm zon- en/of feestdag geen KPN monteur beschikbaar isquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, elke dag telt mee. OOk al is die maandag pas 20.00 uur begonnen. 25 dagen Bunker zou vandaag exit zijn. Bram heeft van de week zelf nog gezegd tegen me dat het een dag langer zou duren.
Waarom ze niet op hemelsvaartdag de finale doen weet ik ook niet. Morgen moeten veel mensen egwoon werken.
Kijk maar naar het 'Breaking News' wat Leandra posttequote:Op donderdag 21 mei 2009 09:40 schreef Danny het volgende:
-
Maar over de taalfouten in de berichten kunnen we hele topics vullen
Marielin gaat winnen zei ik toch. Gisteren waren er niet HEEL veel credits nodig trouwens. Maar we hebben nog een potje credits hier dus dat komt goed als het vandaag of morgen wel nodig is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:41 schreef Stefan het volgende:
Danny, heb jij zoveel credits besteed aan Mrielin?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:42 schreef Leandra het volgende:
Omdat de streams vandaag kapot zijn, en er ivm zondag geen KPN monteur beschikbaar is
We weten iig zeker dat Cc het niet geschreven heeft, die zou zo'n fout niet makenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:42 schreef D. het volgende:
[..]
Kijk maar naar het 'Breaking News' wat Leandra postte
Dan zou je wel via de site moeten kunnen kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Donderdag 21-05-2009 09:33 uur
Fase 2
69% van de streamers heeft gestemt voor Fase 2. Deze ochtend zal daarom teruggegaan worden naar Fase 2. De luxe die hierbij hoort zal in goede aard vallen bij de Overlevers. De laatste dagen zal weer iets makkelijker worden met de extra luxe die bij Fase 2 hoort.
Houdt de homepage in de gaten voor nieuwe polls!
En dat ze het ook niet na heeft gekeken voor het geplaatst isquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
We weten iig zeker dat Cc het niet geschreven heeft, die zou zo'n fout niet maken
nee streamlock als in 'de streams gaan uit omdat de regie snode plannen moet overleggen met de overlevers'quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan zou je wel via de site moeten kunnen kijken.
Je hebt haar natuurlijk gefeliciteerd dat ze het al zolang met je uit kan houdenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:47 schreef Stefan het volgende:
Btw, Mirjam en ik zijn vandaag precies VIJF jaar bij elkaar
Ik geloof niet dat dit een streamlock is, het ziet er uit alsof ze een serieus probleem hebben met de streams... feestje met Jeroen gisteren uit de hand gelopen en een paar stekkertjes omgedraaid ofzo??quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:45 schreef Danny het volgende:
[..]
nee streamlock als in 'de streams gaan uit omdat de regie snode plannen moet overleggen met de overlevers'
Heb jij beeld dan? Ik kijk naar een eeh zwart gat zeg maar!quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:39 schreef luciano het volgende:
fase 4 ??????????????
die tafel stort in van het vele vreten !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |