Ze zullen ongetwijfeld hier meelezenquote:
maandag a.s.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:25 schreef Poezewoes het volgende:
Wanneer moge die apenpakjes nu eens uit?
Hij zit er al een poos, dus ik gok op verbrand eten, of dat hij al uit zit te buiken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hee, die heb ik hier nog niet..... mijn buffers lopen dus ook nog achter?!
25 toch? Of tellen we zowel de hele begin-maandag als eind-vrijdag mee??quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het is 26 dagen bunker dus
BREAKING NEWS !!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:27 schreef D. het volgende:
Ze hebben cafeďnevrije kofie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor jou wel ja, voor gewone mensen duurt het 25 dagenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het is 26 dagen bunker dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Of we even een verzekering willen afsluiten voor onze favo bewonersquote:Donderdag 21-05-2009 09:17 uur
Eliminatie Jeroen
Het was wederom een spannende eliminatie gisteren. Jeroen heeft The Bunker moeten verlaten, jammer voor hem maar mooi voor de overgebleven Overlevers.
Na het vertrek van Jeroen hebben de Overlevers kunnen genieten van een lekker biertje. ´s Nachts heeft Jeroen de Overlevers nog een hart onder de riem gestoken en werd het contrast met de buitenwereld nog eens goed duidelijk.
De Overlevers hebben sinds lange tijd weer eens 8 uur kunnen slapen. Dit is welverdient en werd met open armen ontvangen.
Op dit moment wordt genoten van een overheerlijk ontbijt, dan zullen de schouders er weer onder moeten en zullen ze gaan voor de finale.
De laatste loodjes zijn zwaar, en alle hulp is welkom voor de Overlevers. Stem daarom op uw favoriet en zorg dat hij of zij verzekerd is in een plek in de finale!
The Bunker
Zoiets ja, heb nu af en toe 2 seconden beeld maar daar blijft het bij en verder vind ik het dodelijk saai de laatste dagen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:29 schreef luciano het volgende:
ze hadden deze soap beter HETKLOOSTERONLINE kunnen noemen ... wat een saaie troep zeg .........
Eeeeeeeh, we weten toch al wie er gaat winnen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:31 schreef Leandra het volgende:
"Breaking news" op de site:
[..]
Of we even een verzekering willen afsluiten voor onze favo bewoners![]()
Danny heeft al genoeg polissen voor dat zeikwijf Marielin met haar nicotineverslaving gekochtquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:29 schreef D. het volgende:
[..]
Voor jou wel ja, voor gewone mensen duurt het 25 dagen
Ze negeren 'ons' gewoonquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
die monitor geeft aan wat er naar de stream verstuurd wordt. (anders zou dat scherm altijd een seconde of 10-20 achterlopen op de rest van hun schermen).quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:26 schreef D. het volgende:
Ze zullen ongetwijfeld hier meelezen
Daarbij hebben ze ook een monitor die aangeeft wat er op dat moment op de streams is, dus die zou dan ook moeten #%$^*$##'en
Ehm.... er staat dat ze niet verzekerd zijnquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Eeeeeeeh, we weten toch al wie er gaat winnen?Miss Zeurkous!
Dus geen cent van mij die kant op.
Dat was niet na het vertrek, het was nadat Pim onterecht die fietsduel (dat) had gewonnen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:31 schreef Leandra het volgende:
Eliminatie Jeroen
Na het vertrek van Jeroen hebben de Overlevers kunnen genieten van een lekker biertje.
We hebben het niet over het aantal nachten, maar over het aantal dagen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, voor alle mensen. Kijk de agenda op je PC anders even. Een vijfdaagse vliegreis naar Spanje is ook 4 nachten.
morgenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:34 schreef Danny het volgende:
[..]
die monitor geeft aan wat er naar de stream verstuurd wordt. (anders zou dat scherm altijd een seconde of 10-20 achterlopen op de rest van hun schermen).
Mogguh. Het is knopen-doorhakdag vandaag
Tsja, dat NL reisbureaus zo krom redeneren ligt aan het feit dat ze alles mooier willen voorspiegelen dan het is, als ik via een Duitse site boek dan boek ik voor een week vakantie gewoon 7 dagen, en dan zijn dat ook 7 nachten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, voor alle mensen. Kijk de agenda op je PC anders even. Een vijfdaagse vliegreis naar Spanje is ook 4 nachten.
Vetrekquote:Easy riders
Ook na het vetrek van Jeroen gaat het leven in The Bunker gewoon door. En dus is het weer tijd voor het Dagduel. Dit keer staat Ride or Die op het programma en nemen Marielin en Pim het tegen elkaar op. De opdracht: fiets tot je erbij neervalt en de eerste die opgeeft verliest.
Uiteraard. Elke dag telt mee.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
25 toch? Of tellen we zowel de hele begin-maandag als eind-vrijdag mee??
Scherp moet ik toegevenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:37 schreef Danny het volgende:
hmm,
[..]
Vetrek
Is dat een rek met vet? En waarom had Jeroen die? En wat is ermee gedaan?
Hoezo voor Jan Smit?quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat was niet na het vertrek, het was nadat Pim onterecht die fietsduel (dat) had gewonnen.
valt wel mee. het viel me nu pas op en het bericht stond er gisteren alquote:
Nee, elke dag telt mee. OOk al is die maandag pas 20.00 uur begonnen. 25 dagen Bunker zou vandaag exit zijn. Bram heeft van de week zelf nog gezegd tegen me dat het een dag langer zou duren.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, dat NL reisbureaus zo krom redeneren ligt aan het feit dat ze alles mooier willen voorspiegelen dan het is, als ik via een Duitse site boek dan boek ik voor een week vakantie gewoon 7 dagen, en dan zijn dat ook 7 nachten.
25 dagen zijn gewoon 25 dagen, en maandag om 22.00 uur zaten ze er nog geen dag in. Dinsdag zaten ze er een dag in.
Het onderwerp van de powerpoll waarin we mochten beslissen of ze dat biertje kregen was "afscheidsfeestje voor Jeroen" dat Pim ook onterecht een fietsduel had gewonnen doet daar niet aan af.... en het was wel na het vertrek natuurlijkquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat was niet na het vertrek, het was nadat Pim onterecht die fietsduel (dat) had gewonnen.
Ik heb de kleine lettertjes niet gelezenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:39 schreef Danny het volgende:
Krijgen de streamers nu ook restitutie? Er zijn immers geen streams...
quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:37 schreef Danny het volgende:
hmm,
Vetrek
Is dat een rek met vet? En waarom had Jeroen die? En wat is ermee gedaan?
Omdat de streams vandaag kapot zijn, en er ivm zon- en/of feestdag geen KPN monteur beschikbaar isquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, elke dag telt mee. OOk al is die maandag pas 20.00 uur begonnen. 25 dagen Bunker zou vandaag exit zijn. Bram heeft van de week zelf nog gezegd tegen me dat het een dag langer zou duren.
Waarom ze niet op hemelsvaartdag de finale doen weet ik ook niet. Morgen moeten veel mensen egwoon werken.
Kijk maar naar het 'Breaking News' wat Leandra posttequote:Op donderdag 21 mei 2009 09:40 schreef Danny het volgende:
-
Maar over de taalfouten in de berichten kunnen we hele topics vullen
Marielin gaat winnen zei ik toch. Gisteren waren er niet HEEL veel credits nodig trouwens. Maar we hebben nog een potje credits hier dus dat komt goed als het vandaag of morgen wel nodig is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:41 schreef Stefan het volgende:
Danny, heb jij zoveel credits besteed aan Mrielin?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:42 schreef Leandra het volgende:
Omdat de streams vandaag kapot zijn, en er ivm zondag geen KPN monteur beschikbaar is
We weten iig zeker dat Cc het niet geschreven heeft, die zou zo'n fout niet makenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:42 schreef D. het volgende:
[..]
Kijk maar naar het 'Breaking News' wat Leandra postte
Dan zou je wel via de site moeten kunnen kijken.quote:
quote:Donderdag 21-05-2009 09:33 uur
Fase 2
69% van de streamers heeft gestemt voor Fase 2. Deze ochtend zal daarom teruggegaan worden naar Fase 2. De luxe die hierbij hoort zal in goede aard vallen bij de Overlevers. De laatste dagen zal weer iets makkelijker worden met de extra luxe die bij Fase 2 hoort.
Houdt de homepage in de gaten voor nieuwe polls!
En dat ze het ook niet na heeft gekeken voor het geplaatst isquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
We weten iig zeker dat Cc het niet geschreven heeft, die zou zo'n fout niet maken
nee streamlock als in 'de streams gaan uit omdat de regie snode plannen moet overleggen met de overlevers'quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan zou je wel via de site moeten kunnen kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |