Je leert het ook nooit meer af hequote:Op donderdag 21 mei 2009 09:09 schreef Stefan het volgende:
Game on
Sterker nog, er zijn FOK!kers die het nadoen als ze een topic openenquote:
Dat maakt het alleen maar triesterquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Sterker nog, er zijn FOK!kers die het nadoen als ze een topic openen
Gisteravond (nog niet zo laat) wekte Marilien de indruk er zeker van te zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Weten de drie nu al dat de finale morgenavond pas is?
Ga je nou de hele tijd zo door?quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:13 schreef luciano het volgende:
ga zo door peeps , BIJNA !!!
Ja Jeroen heeft dat in zoveel woorden gezegd toen hij ze via de intercom mocht groeten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Weten de drie nu al dat de finale morgenavond pas is?
Het was toch alleen maar om de vorige COS vol te krijgen zodat deze gestart kon worden vanwege de TT.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was toch alleen maar om de vorige COS vol te krijgen zodat deze gestart kon worden vanwege de TT.
Aan je postaantal te zien heb jij daar toen niet aan mee gewerktquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:14 schreef luciano het volgende:
waar zijn die goeie ouwe oldbie tijden van hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaaa , 10 minuten ( maximaal ) en VOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL !!!!
Een topic volgooien omdat je de TT van het volgende deel beter vindt?quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was toch alleen maar om de vorige COS vol te krijgen zodat deze gestart kon worden vanwege de TT.
Ik ben een verlegen oldbiequote:Op donderdag 21 mei 2009 09:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Aan je postaantal te zien heb jij daar toen niet aan mee gewerkt
Ik zou als ik jou was je huisarts even bellen want je hebt kennelijk iets verkeerds gesliktquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:16 schreef luciano het volgende:
we kunnen DEZE toch OOK volplempen en een NOG betere TT maken .. iets als ..........waar de streams het NOOIT meer gaan doen oid !!?
Nou, het is ook vreemd. Ze zitten daar al 25 dagen ZONDER ENIGE CENT TE KRIJGEN en moeten dan een extra dag. Zij hebben ook afspraken met dees of geen neem ik aan. Een dag extra is een dag extra inkomsten voor B&B. Prima, maar zeg het dan eerlijk tegen de mensen die geld voor je zitten te verdienen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:13 schreef Ebinas het volgende:
Pim en Eline niet. Die zouden het maar zuur vinden als ze nog een dag extra moeste.
Dat zou netjes zijn geweestquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:19 schreef Spooky4u het volgende:
AL een reactie vanaf de redactie waarom de streams het niet doen?
Goeie moet ik toegeven !quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:19 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien had je dat dan wel te doen toen je een receptje kreeg van die huisarts
Ik heb de hele tijd bewegende beelden van 5 seconden tot aan dit stillevenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:20 schreef Hobby het volgende:
[ afbeelding ]
in ieder geval iedere keer een leuk plaatje stilstaand welliswaar
Marilien gaf er een goede verklaring voor. Dat het wel degelijk medegedeeld is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nou, het is ook vreemd. Ze zitten daar al 25 dagen ZONDER ENIGE CENT TE KRIJGEN en moeten dan een extra dag. Zij hebben ook afspraken met dees of geen neem ik aan. Een dag extra is een dag extra inkomsten voor B&B. Prima, maar zeg het dan eerlijk tegen de mensen die geld voor je zitten te verdienen.
Noppesquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:19 schreef Spooky4u het volgende:
AL een reactie vanaf de redactie waarom de streams het niet doen?
Ik geef het op, alles op zwart hier.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:22 schreef blomst het volgende:
Ha, weer een ander stukje te zien, Pim in de isoleer aan het koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |