Goedkoop Lidl bier...quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze mogen gaan slapen, maar hebben net wat spraakwater op.
ik neem aan dat je het tegen mij hebt, graag gedaan hihiquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:13 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
thanx voor de wijziging daar heb je deze koos kaas wat (gammas e.d. betreft) weer mee geholpen
sorryquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ik neem aan dat je het tegen mij hebt, graag gedaan hihi
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook horizontaal blommetje? Ciao
Wow... en zo spekken ze de bunkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
De Pim-voters zijn ook wakker geworden.
nogmaals npquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:23 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
sorrybij deze nogmaals bedankt!!
![]()
als dat nu eens waar was.ik hou der van!!!!!!!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:05 schreef Demon_Hunter het volgende:
yeey eerste post in deze COS .. is het wat dat bunker ? en waneer begint goude kooi 2 ? hoorde dat er weer een serieus vervolg komt ?
Het schijnt dus helaas oud nieuws te zijn anno mei 2008quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:26 schreef tompie63 het volgende:
[..]
als dat nu eens waar was.ik hou der van!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ikke niet, moet straks alleen even uit met de hond.quote:
Dottey dus dat,mijn gevoel ,complimentjes in januari van Sly en ik vertrouw haar niet,Dus dat..Ik heb meerdere hints gegeven en daar word ook niet op gereageerd/Dotje heeft ook pas een nieuw hondje.Redactie! Houdt ze van bergen beklimmen?..quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Gooi je haar eens los en vertel het..... "Wie is de mol" is mijn favo programma....
Dottey undercover bij de redactiequote:Op donderdag 21 mei 2009 00:30 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Dottey dus dat,mijn gevoel ,complimentjes in januari van Sly en ik vertrouw haar niet,Dus dat..Ik heb meerdere hints gegeven en daar word ook niet op gereageerd/Dotje heeft ook pas een nieuw hondje.Redactie! Houdt ze van bergen beklimmen?..
Zoals verwacht dezelfde sneaky tactiek weer. De laagste wordt in de min gezet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
De Pim-voters zijn ook wakker geworden.
]Hinniken noemen we datquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lachje van Eline is alles behalve echt
Ik heb me twijfels of hun bij de redactie ook niet stiekum stemmen of ga ik nu tever in me argwaanquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Zoals verwacht dezelfde sneaky tactiek weer. De laagste wordt in de min gezet.
Loopt geen enkel gevaar, heeft niets laten zien en toch in de finale.
Vetrouw je Dottey niet? begrijp ik je post nu goed?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:30 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Dottey dus dat,mijn gevoel ,complimentjes in januari van Sly en ik vertrouw haar niet,Dus dat..Ik heb meerdere hints gegeven en daar word ook niet op gereageerd/Dotje heeft ook pas een nieuw hondje.Redactie! Houdt ze van bergen beklimmen?..
misschien zijn het dan toch Pim's vrienden die dit veroorzakenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik dus ook nietquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
zou het echt, en wat schiet ze daar dan mee op ?
btw geloof ik het niet
Ja ,denk ik.en ik weet ik denk soms teveel maar mark my wordsquote:
Ja volgens mij wel, wat schieten hun daarmee op.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:34 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik heb me twijfels of hun bij de redactie ook niet stiekum stemmen of ga ik nu tever in me argwaan
dus datquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vetrouw je Dottey niet? begrijp ik je post nu goed?
Okee, naja ik weet niet of je dit van me wilt aannemen maar ze is éen van mijn beste vriendinnen en ze woont bij me in de straat. En ik kan je garanderen dat ze Sly niet is (niet dat ik weet wie Sly is, maar afgaande op je 'argumenten' durf ik daarvoor in te staan, 100%).
Overigens heeft ze de hond al een tijd, die is echt niet 'pas nieuw'.
Voorlopig grossiert Pim nu in min stemmen. Hij komt geen milimeter omhoogquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Pim heeft, voor mijn gevoel, een enorme sterke achterban. Je zag het de min stemmen op Jeroen enorm snel oplopen. Dat zijn geen normale streamers.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:34 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik heb me twijfels of hun bij de redactie ook niet stiekum stemmen of ga ik nu tever in me argwaan
het wordt net ontkracht door Meravigliosa (sorry als ik het niet goed typ)quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:35 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik dus ook nietHoop wel dat moooiiii het even onderbouwd
tsssquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Pim heeft, voor mijn gevoel, een enorme sterke achterban. Je zag het de min stemmen op Jeroen enorm snel oplopen. Dat zijn geen normale streamers.
Ze maken mij niet wijs dat Pim de titel Winnaar van de Bunker heeft verdient.
Vermaak en eigen input was nihil. Nu iedereen weg is en na een paar biertjes voelt ie zich het mannetje.
Tactiek? Nee, gewoon een zielig sulletje.
Dat dacht ik om 20:00uur alquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Pim heeft, voor mijn gevoel, een enorme sterke achterban. Je zag het de min stemmen op Jeroen enorm snel oplopen. Dat zijn geen normale streamers.
Ze maken mij niet wijs dat Pim de titel Winnaar van de Bunker heeft verdient.
Vermaak en eigen input was nihil. Nu iedereen weg is en na een paar biertjes voelt ie zich het mannetje.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:40 schreef akveor het volgende:
Druk eens op F5 op de TBO site en je ziet dat ie op 2 staat. Eline heeft ondertussen 250 minstemmen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voorlopig grossiert Pim nu in min stemmen. Hij komt geen milimeter omhoog
je typt het perfect, netjes, het is geen makkelijke naam idd, sorry hahaquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
het wordt net ontkracht door Meravigliosa (sorry als ik het niet goed typ)
Het lijkt me gewoon een aardige jongen, waar (voor zover ik kan beoordelen) weinig kwaad in zit.quote:
We worden mee gezogen in Danny zijn negatiefe gedrag.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, wat schieten hun daarmee op.
Ik dacht dat het een gezellig programma zou worden, als de programma makers had ik bijna niet eens meer aan een 2e The Bunker begonnen
Ik heb Dottey al iets gevraagd,en geen antwoord.Ik denk,denk,denk,dat Dottey Dodaars en Erna is van No Life"Sly is dan"nog steeds haar vriendje,of misschien opeens niet:ik zit nu een maand niet op hyves" ,Prima maar Dotje die heeft ook toevallig een nieuw hondje enz enz .Ik tik eff snel.heb visite..quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vetrouw je Dottey niet? begrijp ik je post nu goed?
Okee, naja ik weet niet of je dit van me wilt aannemen maar ze is éen van mijn beste vriendinnen en ze woont bij me in de straat. En ik kan je garanderen dat ze Sly niet is (niet dat ik weet wie Sly is, maar afgaande op je 'argumenten' durf ik daarvoor in te staan, 100%).
Overigens heeft ze de hond al een tijd, die is echt niet 'pas nieuw'.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pim is een rots in de branding
![]()
Hij is alleen niet zo gezellig, da's al
waarschijnlijk omdat hij mentaal erg sterk is gezien de geplande ontberingen en een teamplayer is...quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In de evaluatie zullen de makers moeten nagaan, hoe hij door de selectie is gekomen.
Hahaha dank je en dat zo uit het hoofd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
je typt het perfect, netjes, het is geen makkelijke naam idd, sorry haha
Dat heb ik elders ook proberen duidelijk te maken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:43 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
We worden mee gezogen in Danny zijn negatiefe gedrag.
elk rls heeft deelnemers met uiteenlopende karaktersquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon een aardige jongen, waar (voor zover ik kan beoordelen) weinig kwaad in zit.
Alleen hij is totaal ongeschikt voor dit programma.
In de evaluatie zullen de makers moeten nagaan, hoe hij door de selectie is gekomen.
Anders check je de IP's ffquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:44 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb Dottey al iets gevraagd,en geen antwoord.Ik denk,denk,denk,dat Dottey Dodaars en Erna is van No Life"Slly is dan"nog steeds haar vriendje,of misschien opeens niet:ik zit nu een maand niet op hyves" ,Prima maar Dotje die heeft ook toevallig een nieuw hondje enz enz .Ik tik eff snel.heb visite..
Wie, Wat ,Waar die kennen we nietquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:44 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb Dottey al iiets gevraagd,en geen antwoord.Ik denk,denk,denk,dat Dottey Dodaars en Erna is van No Life"Slly is dan"nog steeds haar vriendje,of misschien opeens niet:ik zit nu een maand niet op hyves" ,Prima maar Dotje die heeft ook toevallig een nieuw hondje enz enz .Ik tik eff snel.heb visite..
Dat denk, denk, denk je dan verkeerdquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:44 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb Dottey al iets gevraagd,en geen antwoord.Ik denk,denk,denk,dat Dottey Dodaars en Erna is van No Life"Slly is dan"nog steeds haar vriendje,of misschien opeens niet:ik zit nu een maand niet op hyves" ,Prima maar Dotje die heeft ook toevallig een nieuw hondje enz enz .Ik tik eff snel.heb visite..
Dottey staat met Bobby, dementor en Peter te kleppen. En Bobby heeft inmiddels 10 bier op, dus het is weer van monologen-stein.quote:
Het kan toch niet anders dan dat de makers zullen concluderen dat hij te weinig heeft gebracht.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:45 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
elk rls heeft deelnemers met uiteenlopende karakters
Maar waarom zouden Pim fans Eline min stemmen geven als je voor de helft van het geld hem net zoveel plus stemmen kan gevenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Druk eens op F5 op de TBO site en je ziet dat ie op 2 staat. Eline heeft ondertussen 250 minstemmen.
Volgens mij hebben ze het te druk met hun eigen gedonder hier.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:46 schreef Shauri het volgende:
Door wat jij nu opstart Mooiiiii, krijg je hier hetzelfde gedonder als op Nl, ben ik bang.
Ik hoop ook met TBO 2 oudere deelnemers zitten, dit misschien omdat ik zelf al in die fase zit of dat jongere toch minder verhalen hebben. Daar ben ik dan nog niet uit.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:43 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
De bunker is oprecht en eerlijk en heb ervan genoten. Wel moet er beter voorbereid worden in opdrachten en duells die vaak onduidelijk zijn en aangepast worden. Heb je je stem uitgebracht wordt de poll veranderd![]()
hoop op een TBO 2 met wat oudere deelnemers met meer levenservaring die meer aan kunnen en ons meer te vertellen hebben
Als je zoiets roept over iemand die daar voor een warme prak daar zit te werken, dan hoop ik dat je dat goed kunt onderbouwen. En trouwens, wat maakt het uit wie daar vrijwillig gaat zitten, waar hij of zij vandaan komt, en in opdracht van B&B teksten zit te typenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:35 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ja ,denk ik.en ik weet ik denk soms teveel maar mark my words
Laat maar komen Bobby samen met Dotteyquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Dottey staat met Bobby, dementor en Peter te kleppen. En Bobby heeft inmiddels 10 bier op, dus het is weer van monologen-stein.
Maar het is bijna 12 uur, hij moet zo FOK! op.
Met jou in de ballotage commissie natuurlijk!!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het kan toch niet anders dan dat de makers zullen concluderen dat hij te weinig heeft gebracht.
Vraag is dan hoe ze in een (eventuele) nieuwe editie zo`n miscast kunnen voorkomen.
Door ze een week in de bunker te zetten, op proefquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het kan toch niet anders dan dat de makers zullen concluderen dat hij te weinig heeft gebracht.
Vraag is dan hoe ze in een (eventuele) nieuwe editie zo`n miscast kunnen voorkomen.
Ik ga Dottey's privacy hier respecteren door je niet alle redenen te geven waarom je verdenkingen werkelijk nergens op slaan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:44 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb Dottey al iiets gevraagd,en geen antwoord.Ik denk,denk,denk,dat Dottey Dodaars en Erna is van No Life"Slly is dan"nog steeds haar vriendje,of misschien opeens niet:ik zit nu een maand niet op hyves" ,Prima maar Dotje die heeft ook toevallig een nieuw hondje enz enz .Ik tik eff snel.heb visite..
Maakt me niet uit,ik wil duidelijkheid van Dotje .Dodaars.Dottey Dot .Erna heb ik het nog niet gekregen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:46 schreef Shauri het volgende:
Nou ik zal 1 ding zeggen en dan log ik meteen weer uit.
Dottey, Dot is niet Dod van NL.
@ Mooiii, ik vind het wel een beetje triest hoor dat jouw niet kloppende onderbuik gevoelens hier voor een boel onrust zorgen.
Soms kunnen mensen te ver gaan in achterdocht.
Dottey heeft zich voorgesteld hier op fok, heeft haar hyves adres gegeven etc etc etc.
Je kunt niet zomaar wat roepen.............vind ik niet normaal meer. Je bent er gisteren al mee begonnen en ik weet precies wat je bedoelt, maar ik zeg je, je hebt het fout.
Om dan maar het plaatje compleet te maken. Ik ben meer van het lezen dan van het posten.
Weet wat er speelde op NL (waar ik overigens nooit heb gepost) en lees hier en vind het leuk om hier te lezen.
Door wat jij nu opstart Mooiiiii, krijg je hier hetzelfde gedonder als op Nl, ben ik bang.
Slaap lekker allemaal.
Als jij denkt dat je het beter kan dan Pim dit volhouden waarom heb je jezelf er niet voor aangemeldt dan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:44 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hij is een aanfluiting voor het programma. Wordt er slechts ingehouden door z'n directe achterban.
Het mag. Het is precies het gene wat de makke is van dit concept met zo weinig streamers.
dat dus ...quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:43 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
De bunker is oprecht en eerlijk en heb ervan genoten. Wel moet er beter voorbereid worden in opdrachten en duells die vaak onduidelijk zijn en aangepast worden. Heb je je stem uitgebracht wordt de poll veranderd![]()
hoop op een TBO 2 met wat oudere deelnemers met meer levenservaring die meer aan kunnen en ons meer te vertellen hebben
Deden ze dat niet al in DGK?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Door ze een week in de bunker te zetten, op proef
Als je het niet echt erg vindt, ik heb eigenlijk wel een eigen mening en laat mij door niemand meezuigenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:43 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hey Gert wil jij zo lief zijn om Bobby dan straks thuis te brengenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Dottey staat met Bobby, dementor en Peter te kleppen. En Bobby heeft inmiddels 10 bier op, dus het is weer van monologen-stein.
Maar het is bijna 12 uur, hij moet zo FOK! op.
Dus alleen als je zelf geschikt bent om in de Bunker te fungeren mag je commentaar leveren.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:52 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je het beter kan dan Pim dit volhouden waarom heb je jezelf er niet voor aangemeldt dan.
Het gaat toch om overleven. Dat doet Pim heel goed. Hij heeft nog niet een keer over iets geklaagd. De rest wel.
Maarja makkelijk lullen achter je PC op een stoel. Probeer het zelf eens en laat ons dan naar je kijken hoe je het doet.
Dan pas mag je zeggen dat iemand niets gepresteerd heeft.
Volgens mij ben jij gewoon een beroeps zeur en is je taak om alles in het negatieve te trekken van het hele bunker verhaal.
We weten het nu wel
Ja maar als iets oudere ga je toch niet aan die infantiele kutspelletjes meedoen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik hoop ook met TBO 2 oudere deelnemers zitten, dit misschien omdat ik zelf al in die fase zit of dat jongere toch minder verhalen hebben. Daar ben ik dan nog niet uit.
Danny heeft aan de ene kant wel gelijk, ik denk dat er afspraken zijn gemaakt waardoor hij een overeenkomst met hun is aangegaan wat zij niet nagekomen zijn. Goed maar dat is alleen maar speculaties van mijn kant.
Eerlijk gezegd denk ik dat voor mijn deze Bunker al afgelopen is omdat er geen smaakmakers meer in zitten en daardoor niet meer boeit helaas. Ik kijk het nog wel af maar actief mee doen zit er voor mij niet meer in.
Ik wilde mijn zegje kwijt,niet meer en niet minder."Heb ik ook mijn redenen voor . Vooral na dat mijn telef nr herhaaldelijk op een blog te lezen was,,Wat ik een ander aanreken dan die ik verdenk van spionage voor een bepaald forum. Fijne hemelvaartdagquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ga Dottey's privacy hier respecteren door je niet alle redenen te geven waarom je verdenkingen werkelijk nergens op slaan.
Je bent blijkbaar nooit bij The Bunker wezen kijken en weet derhalve nog niet half hoe druk het daar is. Dus ik vertel het je maar even: het is té druk om alles terug te lezen als je ff gauw iets wilt posten op Fok. Toch zeker als Fok in de gaten houden niet je grootste taak is. Ze hebben wel wat beters te doen dan conspiracy-theoriën van aanstellende Fokkers ontkrachten![]()
Maar je aandachtvragerij is genoteerd. Reken nu maar helemaal niet meer op fatsoenlijk antwoord iig. Tenminste ik zou het wel weten als ik Dot was.
Ik veeg je volgende week in de SC wel de mantel uit!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dus alleen als je zelf geschikt bent om in de Bunker te fungeren mag je commentaar leveren.![]()
@Coos - Ik heb helaas geen tijd om je nu te woord te staan, ik sta hier met mijn poten in de modder in de COS dit subforum tot een succes te maken.
Je hebt gelijk ik overdrijf. Het zal best een aardige jongen zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon een aardige jongen, waar (voor zover ik kan beoordelen) weinig kwaad in zit.
Alleen hij is totaal ongeschikt voor dit programma.
hoe duidelijk wil je het hebben?? Hallo, sta ik op mute?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:52 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Maakt me niet uit,ik wil duidelijkheid van Dotje .Dodaars.Dottey Dot .Erna heb ik het nog niet gekregen.
En ps .Ik had geen gedonder opNL .SLY heeft gedonder! Ik vermaak me prima want Pimmie zit in de finale![]()
Doei doei trustehh
De spraakmakers zitten boven de bunker of al thuis.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik hoop ook met TBO 2 oudere deelnemers zitten, dit misschien omdat ik zelf al in die fase zit of dat jongere toch minder verhalen hebben. Daar ben ik dan nog niet uit.
Danny heeft aan de ene kant wel gelijk, ik denk dat er afspraken zijn gemaakt waardoor hij een overeenkomst met hun is aangegaan wat zij niet nagekomen zijn. Goed maar dat is alleen maar speculaties van mijn kant.
Eerlijk gezegd denk ik dat voor mijn deze Bunker al afgelopen is omdat er geen smaakmakers meer in zitten en daardoor niet meer boeit helaas. Ik kijk het nog wel af maar actief mee doen zit er voor mij niet meer in.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Inderdaad zijn er fouten gemaakt. Maar zolang de bewoners er verder niets over zeggen hoezo moet er hier dan helemaal doorgeslagen worden in het negatieve.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:52 schreef snetje het volgende:
[..]
dat dus ...
de crew van de bunker werkt zich uit de naat om het ons maar te plezieren ...
hier en daar gaat er iets verkeerd ja .. en dan is het aan ons om ze recht te zetten ... maar dan wel zo danig dat alles nog leuk blijft!! en niet het dram gedrag van iemand die ff zijn gelijk niet krijgt ...
ik ga ook voor een TBO II en dan met een eigen platform .... eens kijken of ze het daar WEL gezellig kunnen houden ...
Ik ben voor. Crew werkt zich uit de naat , het is nieuw voor hun om dit te maken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:52 schreef snetje het volgende:
[..]
dat dus ...
de crew van de bunker werkt zich uit de naat om het ons maar te plezieren ...
hier en daar gaat er iets verkeerd ja .. en dan is het aan ons om ze recht te zetten ... maar dan wel zo danig dat alles nog leuk blijft!! en niet het dram gedrag van iemand die ff zijn gelijk niet krijgt ...
ik ga ook voor een TBO II en dan met een eigen platform .... eens kijken of ze het daar WEL gezellig kunnen houden ...
mooi verwoord.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:58 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens. Inderdaad zijn er fouten gemaakt. Maar zolang de bewoners er verder niets over zeggen hoezo moet er hier dan helemaal doorgeslagen worden in het negatieve.
Het is wel echt heel ver gegaan hoor met zoeken op fouten die gemaakt zijn. Waarom niet wat minder fel reageren en bedenken dat al het begin moeilijk is ipv een goed project al helemaal kapot te discuseren over soms de meest kinderachtige dingen.
Zelfs marielin zeurt niet zo lang over iets en die is toch de benadeelde partij volgens sommige hier.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:52 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je het beter kan dan Pim dit volhouden waarom heb je jezelf er niet voor aangemeldt dan.
Het gaat toch om overleven. Dat doet Pim heel goed. Hij heeft nog niet een keer over iets geklaagd. De rest wel.
Maarja makkelijk lullen achter je PC op een stoel. Probeer het zelf eens en laat ons dan naar je kijken hoe je het doet.
Dan pas mag je zeggen dat iemand niets gepresteerd heeft.
Volgens mij ben jij gewoon een beroeps zeur en is je taak om alles in het negatieve te trekken van het hele bunker verhaal.
We weten het nu wel
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:59 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Crew werkt zich uit de naat , het is nieuw voor hun om dit te maken.
Ok, geen week. Maar daar waren in het begin ook een paar (in hun ogen) 'miscasts'quote:
Waarom zou "fatsoen" niet mogen winnen? Ik begrijp wel dat het velen niet aanstaat dat hij "niets" brengt, maar dat "niets" is dan toch nog wel zoveel dat velen zich aan hem ergeren. Hij heeft dus wel degelijk een functie!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ik overdrijf. Het zal best een aardige jongen zijn.
Ik maak me er gewoon druk om dat hij de finale kan halen waar een Jeroen en zelfs een Peter het veld moesten ruimen.
Ik snap werkelijk dan ook niet hoe zo'n selectie procedure is verlopen. Blijkbaar 1 op 1 gesprekken met verschillende personen. Ze hadden ze voor een ballotage commissie moeten gooien van tenminste 6 man sterk en dan kijken wat er van zo iemand overblijft na minimaal een uur.
Ja en daar zit dus in mijn ogen een beetje de manko. Bart wilde geen taferelen zoals in DGK tussen mensen. Hij wilde love en peace en vooral het groepsgevoel en overleven.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:56 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
De spraakmakers zitten boven de bunker of al thuis.
Afspraken tussen Danny en het TBO team daar hebben wij niks mee te maken en moeten hun onderling bespreken, want wij weten niet 100 % wat er gaande is. Danny vindt veel niet eerlijk en er wordt kei hard gelogen waar ik ook achter sta tov. polls / duels en opdrachten die zo ineens veranderen waar wij als kijker denken waarom hij wel en zij niet. Aan die dingen moet kei hard gewerkt worden willen ze een TBO 2 neer zetten.
Zeg nou zelf , de drie die er nu nog in zitten die geef je nog geen kwartje (klein beetje marielin nu dan ).
De Bunker had voor mij 8 personen mogen zoals Peter en Jeroen
Daarom moeten ze ook beter samenwerken met Fok! willen ze ervan leren. Ron.Burgundy zegt het hier heel mooi.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:59 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik ben voor. Crew werkt zich uit de naat , het is nieuw voor hun om dit te maken.
Beter voorbereiden op TBO2 dat gaat ze nu lukken. Fouten zijn gemaakt en leren ze van.
Nee, Marielinquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ben er ook ff weer, en is dat Pim die een heel oerwoud aan het omzagen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |